Ik ben blij dat ik niet zo'n instructeur heb gehad, maar erger is toch als je bij elk punt commentaar krijg, en dat is niet zo leukquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:34 schreef MikdawG het volgende:
18 april ben ik 18 geworden, 20 april ben ik in één keer geslaagd voor m'n theorie (4 fout), en 11 mei a.s. om 9:50 mag ik praktijkexamen doen.
Ik heb lessen van 2/3 en soms zelfs 4 uur, maar mijn instructeur is echt een eikel... Hij lacht nooit, verteld nooit iets, is altijd chagrijning, enz. En hij is echt een pietje precies. Maar opzich leert hij je het wel goed, dus hopen dat ik 11 mei slaag..
daar vraag je me wat.. weet ik niet meer eigenlijk.. ik had wel veel 1 richtingsverkeer straatjesquote:Op donderdag 29 april 2004 10:08 schreef Tano_Stargazers het volgende:
[..]
En welke route enzo??
Je moet het gewoon navragen bij je instrukteur of CBR, bel ze gewoon.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:53 schreef markusha het volgende:
Hoi,ik moet op vrijdag 28 mei om 2 uur voor de vierde keer gaan afrijden.
mocht ik het niet halen waar ik niet vanuit gaat dan duurt het 4 weken voordat ik mijn bnor-examen kan doen.
ik doe mijn examen in spijkenisse
heeft iemand ervaring met bnor en hoelang moest jij wachten
op dit moment ben ik heel erg pessimistisch of ik ooit mijn rijbewijs zal halen ondanks dat ik heel erg goed rijd volgens mijn instructeur maar op het examen maak ik altijd wel een klein foutje hoofdzakelijk door de spanning,daarom zegt mijn instructeur dat het waarschijnlijk wel goed is dat ik voor bnor gaat omdat het daar iets rustiger aan toe gaat
mijn instructeur zegt dat bij hem iedereen de eerste keer slaagt bij de bnor dus duimen maar
groet
marco
thanks!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:59 schreef vio het volgende:
[..]
of ga naar de bieb kun je ook cd lenen met 10 examens ofzo erop.. suc6 iig
dat moest ik zeggenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
thanks!
Ok, dan ga ik dat de komende lessen maar goed oefenen al lijkt me het (file)parkeren tussen 2 geparkeerde auto's erg moeilijkquote:Op zondag 2 mei 2004 21:53 schreef PCRodent het volgende:
ilona: recht achteruit, bochtje achteruit, straatje keren, hellingproef, parkeervak vooruit/achteruit, fileparkeren. ik weet niet of hellingproef achteruit erbij hoort, vgsmij niet. dit waren ze wel dacht ik. heel vaak krijgt men bochtje achteruit, fileparkeren. vakjes parkeren doen ze er sneaky bij op het terrein van het CBR, meestal niet tijdens de rit zelf. ikzelf kreeg straatje keren en fileparkeren op mn TTT (gehaald).
morgen word ik om 13:00 uur opgehaald om examen te doen. duimt allen voor mij!
ach damn dat was de enige mogelijkheid waar ik niet aan had gedacht.... da's klote voor je. maar je mag nu wel eindelijk...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef WiZzi het volgende:
dat dacht ik ook pcrodentmaar mn ouders betalen mn rijbewijs, en ik heb geen geld om zelf te dokken anders had ik dat wel gedaan, dus zij bepalen wanneer ik rijlessen krijg...
jij succes met je rijbewijs!
Euhmm... ik heb iets van 4 weken moeten wachten op mijn TTT. Ik heb de 26ste deze maand examen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]![]()
Welke bijzondere verrichtingen moest je doen en hoeveel weken heb je moeten wachten op die TTT?
Klote voor je, volgende keer beterquote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef PCRodent het volgende:
Gezakt. Reed totaal anders dan anders, fout na fout. Echt kut. Kan me voorstellen dat ie me hiermee niet liet slagen (hoewel ik het echt kan, ik liet het alleen niet zien...)
Nog nooit zo slecht gereden geloof ik...![]()
Klote zeg, vooraf lijkt het allemaal zo makkelijk maar als je eenmaal achter het stuur zit is het toch stukken moeilijkerquote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef PCRodent het volgende:
Gezakt. Reed totaal anders dan anders, fout na fout. Echt kut. Kan me voorstellen dat ie me hiermee niet liet slagen (hoewel ik het echt kan, ik liet het alleen niet zien...)
Nog nooit zo slecht gereden geloof ik...![]()
Ok, momenteel is de wachttijd wel iets langer door de enorme drukte en de vakantieperiodequote:Op maandag 3 mei 2004 17:03 schreef Predemius het volgende:
[..]
Euhmm... ik heb iets van 4 weken moeten wachten op mijn TTT. Ik heb de 26ste deze maand examen.
Ik heb achteruit file parkeren en rechtuit achteruit rijden als speciale verrichtingen gehad.
van zo'n rijleraar leer je volgens mij wel t meest....ik krijg ook altijd commentaar op alles wat ik doe...enne omdat ik dat commentaar niet meer wil hebben ga je gewoon steeds beter je best doenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:34 schreef MikdawG het volgende:
18 april ben ik 18 geworden, 20 april ben ik in één keer geslaagd voor m'n theorie (4 fout), en 11 mei a.s. om 9:50 mag ik praktijkexamen doen.
Ik heb lessen van 2/3 en soms zelfs 4 uur, maar mijn instructeur is echt een eikel... Hij lacht nooit, verteld nooit iets, is altijd chagrijning, enz. En hij is echt een pietje precies. Maar opzich leert hij je het wel goed, dus hopen dat ik 11 mei slaag..
Ik vraag me wel af of examinatoren wat minder streng zijn en niet zulk geperfectioneerd rijgedrag eisen zoals de instructeur?![]()
Dit zijn de meest voorkomende:quote:Op zondag 2 mei 2004 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Welke en hoeveel bijzondere verrichtingen zijn er eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |