abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:29:14 #26
82412 markusha
i love ukrainian women
pi_18813937
examinatoren die zijn juist nog strenger als instructeurs als het om rijgedrag gaat
groet
marco
da swidanja
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:38:05 #27
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_18816856
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:34 schreef MikdawG het volgende:
18 april ben ik 18 geworden, 20 april ben ik in één keer geslaagd voor m'n theorie (4 fout), en 11 mei a.s. om 9:50 mag ik praktijkexamen doen.

Ik heb lessen van 2/3 en soms zelfs 4 uur, maar mijn instructeur is echt een eikel... Hij lacht nooit, verteld nooit iets, is altijd chagrijning, enz. En hij is echt een pietje precies. Maar opzich leert hij je het wel goed, dus hopen dat ik 11 mei slaag..
Ik ben blij dat ik niet zo'n instructeur heb gehad, maar erger is toch als je bij elk punt commentaar krijg, en dat is niet zo leuk marjah, je kiest er zelf voor en misschien is dat ook wel goed

succes op 11 mei en laten we hopen dat er een aardige examinator voor je is, of eigenlijk dat je gewoon slaagt
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_18831176
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:08 schreef Tano_Stargazers het volgende:

[..]

En welke route enzo??
daar vraag je me wat.. weet ik niet meer eigenlijk.. ik had wel veel 1 richtingsverkeer straatjes
ik had trouwenswel bij bastion hotel gereden (bij kwantum) daar moest ik straatje keren.. suc6 iig
  zondag 2 mei 2004 @ 14:53:23 #29
82412 markusha
i love ukrainian women
pi_18832468
Hoi,ik moet op vrijdag 28 mei om 2 uur voor de vierde keer gaan afrijden.
mocht ik het niet halen waar ik niet vanuit gaat dan duurt het 4 weken voordat ik mijn bnor-examen kan doen.
ik doe mijn examen in spijkenisse
heeft iemand ervaring met bnor en hoelang moest jij wachten
op dit moment ben ik heel erg pessimistisch of ik ooit mijn rijbewijs zal halen ondanks dat ik heel erg goed rijd volgens mijn instructeur maar op het examen maak ik altijd wel een klein foutje hoofdzakelijk door de spanning,daarom zegt mijn instructeur dat het waarschijnlijk wel goed is dat ik voor bnor gaat omdat het daar iets rustiger aan toe gaat
mijn instructeur zegt dat bij hem iedereen de eerste keer slaagt bij de bnor dus duimen maar
groet
marco
da swidanja
  zondag 2 mei 2004 @ 20:04:15 #30
63890 bugeye
pi_18838851
quote:
Op zondag 2 mei 2004 14:53 schreef markusha het volgende:
Hoi,ik moet op vrijdag 28 mei om 2 uur voor de vierde keer gaan afrijden.
mocht ik het niet halen waar ik niet vanuit gaat dan duurt het 4 weken voordat ik mijn bnor-examen kan doen.
ik doe mijn examen in spijkenisse
heeft iemand ervaring met bnor en hoelang moest jij wachten
op dit moment ben ik heel erg pessimistisch of ik ooit mijn rijbewijs zal halen ondanks dat ik heel erg goed rijd volgens mijn instructeur maar op het examen maak ik altijd wel een klein foutje hoofdzakelijk door de spanning,daarom zegt mijn instructeur dat het waarschijnlijk wel goed is dat ik voor bnor gaat omdat het daar iets rustiger aan toe gaat
mijn instructeur zegt dat bij hem iedereen de eerste keer slaagt bij de bnor dus duimen maar
groet
marco
Je moet het gewoon navragen bij je instrukteur of CBR, bel ze gewoon.
En het is wel slim als je dat even vroeg van te voren informeert, maar misschien haal je dit keer het wel en hoef je dat BNOR niet te doen. Hoop ik maar voor je
  zondag 2 mei 2004 @ 20:18:08 #31
36559 ilona-scuderia
  zondag 2 mei 2004 @ 21:02:29 #32
93683 WiZzi
don't u dare
pi_18840223
ik ben al sinds oktober 18 maar ik mocht niet beginnen van mijn ouders doordat ik dit jaar examen doe....ik mocht op mijn verjaardag zelf al wel een in-take lesje rijden, en dat ging supergoed, kreeg het kortste pakket aangeboden van de rijschool, maar mocht dus niet beginnen. ik baal echt al een half jaar, en kan niet wachten totdat ik moet beginnen....
nu hoor ik dat ik aanstaande dinsdag eindelijk mag beginnen met lessen en 15 juli doe ik examen i'll let u know wat er allemaal gebeurt (ook als het jullie niet boeit, ik ben er gewoon superblij mee )
Catch u on the flip side...
  zondag 2 mei 2004 @ 21:53:40 #33
71337 PCRodent
Onder voorbehoud
pi_18841563
ilona: recht achteruit, bochtje achteruit, straatje keren, hellingproef, parkeervak vooruit/achteruit, fileparkeren. ik weet niet of hellingproef achteruit erbij hoort, vgsmij niet. dit waren ze wel dacht ik. heel vaak krijgt men bochtje achteruit, fileparkeren. vakjes parkeren doen ze er sneaky bij op het terrein van het CBR, meestal niet tijdens de rit zelf. ikzelf kreeg straatje keren en fileparkeren op mn TTT (gehaald).

wizzi: je bent 18, is het idee daarvan niet dat je verstandig genoeg bent om zelf je beslissingen te nemen?

morgen word ik om 13:00 uur opgehaald om examen te doen. duimt allen voor mij!
"Wat er niet op zit, kan ook niet stuk gaan."
  zondag 2 mei 2004 @ 23:56:26 #34
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_18844903
quote:
Op woensdag 28 april 2004 23:59 schreef vio het volgende:

[..]

of ga naar de bieb kun je ook cd lenen met 10 examens ofzo erop.. suc6 iig
thanks!
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  maandag 3 mei 2004 @ 00:03:15 #35
63890 bugeye
pi_18845095
quote:
Op zondag 2 mei 2004 23:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

thanks!
dat moest ik zeggen
  maandag 3 mei 2004 @ 00:07:48 #36
93683 WiZzi
don't u dare
pi_18845221
dat dacht ik ook pcrodent maar mn ouders betalen mn rijbewijs, en ik heb geen geld om zelf te dokken anders had ik dat wel gedaan, dus zij bepalen wanneer ik rijlessen krijg... jij succes met je rijbewijs!
pi_18846302
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:53 schreef PCRodent het volgende:
ilona: recht achteruit, bochtje achteruit, straatje keren, hellingproef, parkeervak vooruit/achteruit, fileparkeren. ik weet niet of hellingproef achteruit erbij hoort, vgsmij niet. dit waren ze wel dacht ik. heel vaak krijgt men bochtje achteruit, fileparkeren. vakjes parkeren doen ze er sneaky bij op het terrein van het CBR, meestal niet tijdens de rit zelf. ikzelf kreeg straatje keren en fileparkeren op mn TTT (gehaald).

morgen word ik om 13:00 uur opgehaald om examen te doen. duimt allen voor mij!
Ok, dan ga ik dat de komende lessen maar goed oefenen al lijkt me het (file)parkeren tussen 2 geparkeerde auto's erg moeilijk
Ik heb morgen om 14:00 uur weer een lesje en zal dan zeker even voor je duimen
Je kan het, je kan het en......... je kan het!
Goed (vooruit)kijken en rustig blijven als je een foutje maakt...
  maandag 3 mei 2004 @ 11:48:56 #38
71337 PCRodent
Onder voorbehoud
pi_18852768
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef WiZzi het volgende:
dat dacht ik ook pcrodent maar mn ouders betalen mn rijbewijs, en ik heb geen geld om zelf te dokken anders had ik dat wel gedaan, dus zij bepalen wanneer ik rijlessen krijg... jij succes met je rijbewijs!
ach damn dat was de enige mogelijkheid waar ik niet aan had gedacht.... da's klote voor je. maar je mag nu wel eindelijk...
(nog 72 minuten... tiktaktiktak)
pi_18852801
Ik heb morgen mijn theorie examen

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2004 11:50:29 ]
  maandag 3 mei 2004 @ 12:19:37 #40
93683 WiZzi
don't u dare
pi_18853516
nogmaals succes pcr hoeveel uur les heb je gehad? en waar?
pi_18854016
begin juni examen voel nu al dat ik zak
  maandag 3 mei 2004 @ 12:51:21 #42
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_18854182
Mmm zojuist mijn 15e en 16e les gehad. Gaat op zich wel goed , hij gaat vandaag mijn examen aanvragen. Theorie heb ik in één keer gehaald, 2 foutjes. 1 dag boek gelezen, 1 dag met cd-rom geoefend, hier heb ik het meest van geleerd. Succes aan iedereen die binnenkort op examen gaat!!
__-*-__
  maandag 3 mei 2004 @ 16:27:46 #43
71337 PCRodent
Onder voorbehoud
pi_18858788
Gezakt. Reed totaal anders dan anders, fout na fout. Echt kut. Kan me voorstellen dat ie me hiermee niet liet slagen (hoewel ik het echt kan, ik liet het alleen niet zien...)
Nog nooit zo slecht gereden geloof ik...
pi_18859577
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Welke bijzondere verrichtingen moest je doen en hoeveel weken heb je moeten wachten op die TTT?
Euhmm... ik heb iets van 4 weken moeten wachten op mijn TTT. Ik heb de 26ste deze maand examen.
Ik heb achteruit file parkeren en rechtuit achteruit rijden als speciale verrichtingen gehad.
pi_18859976
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef PCRodent het volgende:
Gezakt. Reed totaal anders dan anders, fout na fout. Echt kut. Kan me voorstellen dat ie me hiermee niet liet slagen (hoewel ik het echt kan, ik liet het alleen niet zien...)
Klote voor je, volgende keer beter
Had je last van zenuwen ofzow?? (moet 18 mei)
pi_18860275
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef PCRodent het volgende:
Klote zeg, vooraf lijkt het allemaal zo makkelijk maar als je eenmaal achter het stuur zit is het toch stukken moeilijker
Mijn les ging ook niet lekker, reed vaak te langzaam, remde te snel af en nam bochten te wijd
Hoeveel lessen heb je gehad?
pi_18860336
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:03 schreef Predemius het volgende:

[..]

Euhmm... ik heb iets van 4 weken moeten wachten op mijn TTT. Ik heb de 26ste deze maand examen.
Ik heb achteruit file parkeren en rechtuit achteruit rijden als speciale verrichtingen gehad.
Ok, momenteel is de wachttijd wel iets langer door de enorme drukte en de vakantieperiode
Is die TTT via de computer van je rijschool aangevraagd?
  maandag 3 mei 2004 @ 17:47:11 #48
82412 markusha
i love ukrainian women
pi_18860511
snelheden is makkelijk binnen de bebouwde kom 50 en buiten de bebouwde kom is 80
makkelijk te onthouden als je de strepen op de weg ziet:korte strepen is 50 en lange strepen is 80.
ik hoop dat je hier iets aan hebt
groet
marco
da swidanja
pi_18861394
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:34 schreef MikdawG het volgende:
18 april ben ik 18 geworden, 20 april ben ik in één keer geslaagd voor m'n theorie (4 fout), en 11 mei a.s. om 9:50 mag ik praktijkexamen doen.

Ik heb lessen van 2/3 en soms zelfs 4 uur, maar mijn instructeur is echt een eikel... Hij lacht nooit, verteld nooit iets, is altijd chagrijning, enz. En hij is echt een pietje precies. Maar opzich leert hij je het wel goed, dus hopen dat ik 11 mei slaag..

Ik vraag me wel af of examinatoren wat minder streng zijn en niet zulk geperfectioneerd rijgedrag eisen zoals de instructeur?
van zo'n rijleraar leer je volgens mij wel t meest....ik krijg ook altijd commentaar op alles wat ik doe...enne omdat ik dat commentaar niet meer wil hebben ga je gewoon steeds beter je best doen
enne succes 11mei, ik moet dan ook afrijden....1e x...ik hoop dat ik slaag.....ik rij opzich best goed, alleen moet ik iets vlotter rijden...en ben soms wat aarzelend.....maar ja ik zie wel....
pi_18861526
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Welke en hoeveel bijzondere verrichtingen zijn er eigenlijk?
Dit zijn de meest voorkomende:

• Hellingproef
  • Keren (d.m.v steken, halve draai)
  • Achteruitrijden (in rechte lijn, bocht)
  • Parkeren (file parkeren, in een vak)

Je hebt ook nog andere, maar die doen ze voor zover ik weet zelden/nooit.
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')