abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1323979
Ik ga in Nijmegen studeren en moet er toch ook eens aan gaan geloven. Hoe is het ontvangst met een Telfort of Dutchtone abbo in Nijmegen? Goed/redelijk/te doen/niet doen.

Groet,
Broes

rot top
pi_1324002
En is die Philips 9@9 een beetje redelijk??

`k vind haar wel mooi nl.

rot top
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 13:21:20 #3
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1324056
nu woon in natuurlijk niet in nijmegen. maar ik ben in leeuwarden HEEEEL blij dat ik sinds vorige week m'n dutchtone abo=tje opgezegd heb, en ben overgestapt op libertel. dutchtone gaf bij mij HEEEEL veel problemen en storingen (terwijl de door mij gebruikte nokia 3210 normaal HEEEL stabiel en duidelijk is!).
maarja...ik woon dus niet in nijmegen...
die philipstelefoon ken ik niet zo...
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
pi_1324090
Dank Joennie!

Ik wil nl zo'n mooie Philips 9@9 maar deze is alleen een beetje redelijk geprijsd bij Telfort/Dutchtone abbo's.

rot top
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 14:18:23 #5
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_1324638
Libertel geeft t meeste korting op foons,
maar als ik mocht kiezen zou ik Dutchtone nemen, geweldig... zo goed als nooit problemen mee
Yeah Baby..Yeah
pi_1324915
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:18 schreef Mace het volgende:
...
maar als ik mocht kiezen zou ik Dutchtone nemen, geweldig... zo goed als nooit problemen mee
In de buurt van Nijmegen?
rot top
pi_1328663
heb een abbo do dutchtone (woon in Oss) nooit geen problemen (nergens niet)dus je kan het gewoon doen.
the reward of thing well done is to have done it
pi_1328680
telfort dekking wordt steeds beter... ze knopen nu van die antennes aan elk gebouw wat maar hoger is als 5 meter (spaart weer uit op een mast).... en tja dat moet ook wel met 500.000 postbank gsmétjes die erbij komen.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 23:39:15 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_1328831
studeer in nijmegen en heb altijd prima ontvangst met dutchtone op de uni en ook tussen arnhem en nijmegen is de ontvangst goed te noemen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')