Ik heb gelezen dat men denkt dat dit inderdaad helpt tegen cellulite, omdat er meer oestrogenen worden aangemaakt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:56 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, neuken.
Dus volgens jou helpt die creme wel. Hoe duur is die creme? En word de cellulite erger dan eerst als je het niet meer gebruikt of komt het gewoon weer terug zoals je het al had?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:57 schreef Chickje het volgende:
Ik heb er ook altijd heel erg last van gehad, en vooral zo met de zomer ziet dat er inderdaad niet uit. Althans dat vind iedereen zelf.
Er zijn wel een aantal dingen die het enigzins verminderen. Maar die zul je denk ik ook zelf wel weten. Denk aan:
- gezond eten
- sporten
- veel water drinken
Helaas zorgen deze dingen er niet voor dat het helemaal verdwijnt.
Om de natuur een handje te helpen zijn er natuurlijk ook allerlei smeersels op de markt. Ik gebruik zelf de niet al te dure gel van L'oreal. Het ziet er bij mij nou in ieder geval een stuk beter uit.
[afbeelding]
Je moet wel zorgen dat je blijft smeren, anders word de cellulite weer erger.
Ik weet wel dat het negatieve gevoel er door versterkd kan worden, maar ik vind die putjes zelf gewoon lelijk. Maar ja uiteindelijk is het ook alleen maar een kwestie van jezelf accepteren.quote:[b]
Troost je, er zijn zat topsporters én topmodellen die er ook last van hebben hoor ... En dat negatieve gevoel wordt je alleen maar aangepraat door media en mannen ...
Oh, serieus?? Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:02 schreef catena het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat men denkt dat dit inderdaad helpt tegen cellulite, omdat er meer oestrogenen worden aangemaakt.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, serieus?? Nog nooit van gehoord.
Heb ik net die reacties lopen editten. Excuus Ype.
Ik denk dat niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:09 schreef catena het volgende:
Haha, maar ik denk dat Ype per ongeluk op dit brilliante idee kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |