Als ik eerlijk moet zijn geloof ik dit niet.... volgens mij gaat dit wel op een of andere manier weg, ik weet alleen niet hoe....quote:Op woensdag 28 april 2004 09:37 schreef amstelbright het volgende:
Als je het eenmaal hebt dan kom je er niet meer vanaf....of je moet ff naar de chirurg....
Veel krachttrainen, beetje cardio, minstens 4 liter water per dag drinken en schoon eten heeft er bij mij wel voor gezorgd dat het nu zo goed als weg is.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:46 schreef daeri het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn geloof ik dit niet.... volgens mij gaat dit wel op een of andere manier weg, ik weet alleen niet hoe....
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:09 schreef josja het volgende:
Veel krachttrainen, beetje cardio, minstens 4 liter water per dag drinken en schoon eten heeft er bij mij wel voor gezorgd dat het nu zo goed als weg is.
4 liter is prima te doen, dat heb ik ook tijdens gedaan (en nog steeds cellulitisquote:Op woensdag 28 april 2004 11:21 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
[afbeelding] Dus jij had een routekaart voor elk toilet in de omgeving?
Ach je went er aan.. elke nacht een paar keer je bed uit moeten is ergerquote:Op woensdag 28 april 2004 11:21 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
[afbeelding] Dus jij had een routekaart voor elk toilet in de omgeving?
ik wil zeker niet weten hoe duur dat is... :Squote:Op woensdag 28 april 2004 12:43 schreef Wendie het volgende:
Dat creme van Dior werkt goed, maar wel pas na 4 a 6 weken smeren. Je kunt het bij de Etos kopen
ik schat tegen de 50 a 60 euroquote:Op woensdag 28 april 2004 22:12 schreef sa-sa het volgende:
[..]
ik wil zeker niet weten hoe duur dat is... :S
Op vakantie....quote:Op zondag 20 mei 2007 11:16 schreef Pearl22 het volgende:
Ik heb onlangs deze olie op vakantie ontdekt:
[afbeelding]
Er zit cafeine, vitamine A, E en B3 in.
Ik zelf had nauwelijks last van cellulitis en wat er was, was na 3 keer inmasseren zo goed als verdwenen.
Voor mij is het geweldig spul en mn huid is er ook heerlijk zacht en glad van geworden.
Waar kun je dat krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:16 schreef Pearl22 het volgende:
Ik heb onlangs deze olie op vakantie ontdekt:
[afbeelding]
Er zit cafeine, vitamine A, E en B3 in.
Ik zelf had nauwelijks last van cellulitis en wat er was, was na 3 keer inmasseren zo goed als verdwenen.
Voor mij is het geweldig spul en mn huid is er ook heerlijk zacht en glad van geworden.
Die methode is echt koffiedik kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef Ska-te het volgende:
Ik las dat insmeren met koffiedik ook helpt. Nou heb ik dat zelf niet gedaan, omdat het me vrij ranzig lijkt. Maar misschien iemand anders zo gek geweest om het te proberen?
Met cellulitis of sinaasappelhuid wordt in de cosmetische industrie bedoeld een wat bobbelige structuur die de huid en onderhuids bindweefsel kunnen krijgen. Het is geen ziekte en volkomen onschuldig.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef boekenworm het volgende:
Ik mag zeker niet vragen wat cellulitus is?
Ik had dat dus gelezen en toen kwam ik die massage olie met cafeine tegen en dacht interessant om eens uit te proberen. Het is vast geen wondermiddelquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef Ska-te het volgende:
Ik las dat insmeren met koffiedik ook helpt. Nou heb ik dat zelf niet gedaan, omdat het me vrij ranzig lijkt. Maar misschien iemand anders zo gek geweest om het te proberen?
4 liter water per dag.. is héél slecht voor je lichaam, en dan voornamelijk voor je nieren! Niet doen dus, hou het bij rond de 2,5 liter.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:09 schreef josja het volgende:
[..]
Veel krachttrainen, beetje cardio, minstens 4 liter water per dag drinken en schoon eten heeft er bij mij wel voor gezorgd dat het nu zo goed als weg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |