En met jouw instelling zul je, later als je groot bent, ook niet lang een vrouw hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het is menselijk om over te koken van woede en over te gaan tot mishandeling of slaag als je thuis komt en je ziet je vrouw "tafeltenissen" met de overbuurman, het hangt dus van de situatie af
[..]
Buiten het feit dat ik geen fikken maar handen heb, heb ik ook geen vriendin. Ik weiger mezelf tot overspel-fanaat om te toveren
Yep. Soms vragen ze er gewoon echt om.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef robh het volgende:
[..]
Een paar corrigerende klappen moeten best kunnen. Helemaal als je vrouw zonder toestemming de woonkamer binnenkomt.
1. Ik ben al grootquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
En met jouw instelling zul je, later als je groot bent, ook niet lang een vrouw hebben.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep. Soms vragen ze er gewoon echt om.
En daarna is het weer janken. Had ze dus maar eerder aan moeten denken.
MAUAHAAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef robh het volgende:
[..]
Een paar corrigerende klappen moeten best kunnen. Helemaal als je vrouw zonder toestemming de woonkamer binnenkomt.
Nah ja.. sarcasme is bijtende spot .. ik vond het net even TE ..quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:30 schreef Mr.J het volgende:
Feel the sarcasm bro...
Eigenlijk is het bespreken hetgeen wat zo opvallend is in dit bericht R&P waardig .quote:Ze wilde geen aangifte doen.
Goh, grote jongen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar ik verklaar mezelf ontoerekeningsvatbaar als ik thuis kom en ik zie mijn vrouw "nintendo-en" met de lokale ambtenaar. Dan weet ik zeker dat ik haar total-loss sla en haar vervolgens wijs op haar rechten
Maar wat als ze het lekker vind, zo'n tik tegen haar billen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw niet te slaan. NOOIT.
Daar gaat het in deze dus helemaal niet om!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar wat als ze het lekker vind, zo'n tik tegen haar billen?
Lees eens effe goed wat BSB zegt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar wat als ze het lekker vind, zo'n tik tegen haar billen?
Wel wat anders dan een lekkere tik tegen je billen.quote:Dan weet ik zeker dat ik haar total-loss sla en haar vervolgens wijs op haar rechten
Maak er even een polletje vanquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:03 schreef robh het volgende:
[..]
Ze wilde geen aangifte doen omdat:ze de Nederlandse taal niet machtig is het haar eigen schuld is ze weet dat hij het nooit weer zal doen hij haar schopt als ze het wel doen
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |