abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18713198
...een racist.

Kennen jullie dat spelletje (nog) ?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18713207
.....me lul
pi_18713216
Alleen meespelen als je het spelletje kent
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18713231
een racist en mijn flippoklapper
War. War never changes.
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:38:59 #5
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18713257
een racist ?
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_18713264
Ik ga naar de hoeren en neem mee..
Een racist, me lul, mijn flippoklapper.. en Ype
pi_18713268
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 09:36 schreef RichardQuest het volgende:
Alleen meespelen als je het spelletje kent
Oke

en mijn grote lul
pi_18713274
edit
pi_18713292
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:41:27 #10
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18713298
...een racist, mijn flippoklapper, mijn dikke lul, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker...
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_18713299
en mijn grote lul, en een bamboestok.
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:43:04 #12
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18713322
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker... een bamboestok.. en Ayaan Hirsi Ali
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:45:51 #13
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18713366
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 09:43 schreef kLowJow het volgende:
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker... een bamboestok.. en Ayaan Hirsi Ali
en...

pi_18713378
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:48:34 #15
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18713420
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali, een potentieel en een fundamentalist
  Moderator dinsdag 27 april 2004 @ 09:49:10 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18713429
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel, een fundamentalist en Wim!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:50:21 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18713455
die voorbind-dildo uit Se7en
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_18713466
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en en een rekenmachine
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:53:10 #19
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18713498
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en een rekenmachine en een visitekaartje.
pi_18713509
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en een rekenmachine, een visitekaartje en een haar
pi_18713538
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en een rekenmachine, een visitekaartje en een haar en 'n heroinespuit
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:55:34 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18713551
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en een rekenmachine, een visitekaartje een haar een heroinespuit en een boksbeugel
pi_18713581
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul en een boer, wat tarrels en een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali en een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en een rekenmachine, een visitekaartje een haar een heroinespuit, een boksbeugel en een triangel
I am the Alpha and the Omega
pi_18713582
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul, een boer, wat tarrels, een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali, een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en een rekenmachine, een visitekaartje een haar een heroinespuit, een boksbeugel, een triangel en een fiets
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:58:33 #25
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18713596
Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul, een boer, wat tarrels, een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali, een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en een rekenmachine, een visitekaartje een haar een heroinespuit, een boksbeugel, een triangel een fiets en een Duitser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')