Kerel, daar hadden we t helemaal niet over.quote:Op maandag 26 april 2004 23:50 schreef AltamirA het volgende:
Nu dus aan jullie de vraag:
Wie heeft de meeste invloed gehad op onze muziek, wie is vernieuwend en maakt de lekkerste deuntjes en creatiefste riedels?
Bob Marley of tóch Evanescence?
oke dan, come to the point?quote:Op maandag 26 april 2004 23:51 schreef Morgion het volgende:
[..]
Kerel, daar hadden we t helemaal niet over.
volgens Morgion niet eerlijk te beoordelen '' aangezien evanescence bij het grote publiek te onbekend is''quote:Op maandag 26 april 2004 23:59 schreef BDisOKE het volgende:
Lastig hoor...
Bob Marley...![]()
Kijk even naar het argument van Zander, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:00 schreef AltamirA het volgende:
[..]
volgens Morgion niet eerlijk te beoordelen '' aangezien evanescence bij het grote publiek te onbekend is''
![]()
Zoveel meer dat zelfs meer is dan Bob Marley?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:01 schreef Morgion het volgende:
Inderdaar, Evanescence is helaas bij het grote publiek te onbekend. Fallen is een aardig album, maar er is zoveel meer.
yupquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Zoveel meer dat zelfs meer is dan Bob Marley?
Reageer eens inhoudelijk in plaatst van zoals een net in zijn skaterperiode belande puberquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:05 schreef Morgion het volgende:
[..]
yup![]()
Jonge, ga lekker Bob Marley luisteren (of beter Evanescence) ipv mij nog wat te dissen met dit topicquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:07 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk in plaatst van een net in zijn skaterperiode belande onzindelijke puber![]()
haha slecht argument! Sorry, maar omdat het niet bij het grote publiek bekend is betekend het niet dat het niet goed is. Kijk naar artiesten als britney spears, backstreet boys etc. zijn die dan goed omdat ze bij het grote publiek bekend zijn? Dacht het niet...quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Kijk even naar het argument van Zander, dat zegt genoeg.
Overigens, als het niet bij het grote publiek bekend is, hoe goed kan het dan zijn??
Heb je gelijk bij, maar je kunt wel respect en erkenning tonen voor de muziek van Bob Marley. Of je nou een fan bent of niet, kun je wel concluderen dat Evanescence zich toch wel op een lager 'muziekniveau' bevindt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:10 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
haha slecht argument! Sorry, maar omdat het niet bij het grote publiek bekend is betekend het niet dat het niet goed is. Kijk naar artiesten als britney spears, backstreet boys etc. zijn die dan goed omdat ze bij het grote publiek bekend zijn? Dacht het niet...
Ik geef je juist alle ruimte om je mening te onderbouwen anders hoor?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:09 schreef Morgion het volgende:
[..]
Jonge, ga lekker Bob Marley luisteren (of beter Evanescence) ipv mij nog wat te dissen met dit topic![]()
ik ben het verder ook met je eens hoor, ik vind Bob Marley beter dan Evanescene. Ze zijn moeilijk te vergelijken, maar Bob Marley is gewoon een legende, wat hij allemaal bereikt heeft is gewoon subliem.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:12 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Heb je gelijk bij, maar je kunt wel respect en erkenning tonen voor de muziek van Bob Marley. Of je nou een fan bent of niet, kun je wel concluderen dat Evanescence zich toch wel op een lager 'muziekniveau' bevindt.
En loop nou niet te zeuren over respect, jij bent begonnen met Evanescence afzeikenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:14 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik geef je juist alle ruimte om je mening te onderbouwen anders hoor?
Voor mijn part luister je de rest van je leven Evanescence als je je daar lekker bij voelt, maar een beetje respect kun je wel tonen![]()
Respect moet je verdienenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:30 schreef Morgion het volgende:
[..]
En loop nou niet te zeuren over respect, jij bent begonnen met Evanescence afzeiken![]()
Mijn respect hebben zequote:Op dinsdag 27 april 2004 00:31 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen
Heb je gestemd?quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:00 schreef Seborik het volgende:
Wow, bitchfight.
Neuh, de vraag Wie is het beste heeft niets te maken met smaak.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:14 schreef Zander het volgende:
. Overigens is de vraag "Wie is het beste" vooral een kwestie van smaak, en daarover valt niet te twisten.
Hahahahaha, ik verheug me er nu al op. "Nu-metal, the sound of a generation".quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:04 schreef Seborik het volgende:
"Sounds of the 00's"-commercials, gepresenteerd door die kerel van Limp Bizkit.
Ook dat is behoorlijk subjectief, want is 'de beste' dan degene die de meeste noten in een compositie of een gitaarsolo kan stoppen of zo?quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:09 schreef BrianMay het volgende:
Wie is het beste heeft te maken met songwriters capaciteiten en de capaciteiten van het spelen opzich en nog andere dingen uiteraard.
jajajajaja nu een draaien hop hop bla blaquote:Op dinsdag 27 april 2004 02:08 schreef ondeugend het volgende:
Rastaman virbration positive !
nee, hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:09 schreef gekke_sandra het volgende:
Volgens mij.. ben ik de enige op de wereld die Bob Marley niet vet vind...
enne, we zijn alletwee van het mannelijk geslacht hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:00 schreef Seborik het volgende:
Wow, bitchfight.
Nee, maar dit is idd appels met peren vergelijken..quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:10 schreef Zander het volgende:
[..]
Ook dat is behoorlijk subjectief, want is 'de beste' dan degene die de meeste noten in een compositie of een gitaarsolo kan stoppen of zo?
Dan kan het nog steeds een bitchfight zijn. Niet dat ik me ermee wil bemoeien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:30 schreef Morgion het volgende:
[..]
enne, we zijn alletwee van het mannelijk geslacht hoor![]()
Makes 2.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:14 schreef Litpho het volgende:
Ik zal zelf eerder Evanedinges opzetten dan Bob Marley, maar qua invloed is dit natuurlijk een gedachteloze overwinning voor Bob.
Probeer maar eens tien bands te vinden die evenescence als hun grote voorbeeld zienquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
Hmm, denk dat invloed van Eva toch wel grootst is. Bob is uit. Eva is in, denk mede doordat ze een jonge doelgroep bespelen.
Vette avatar !!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
Hmm, denk dat invloed van Eva toch wel grootst is. Bob is uit. Eva is in, denk mede doordat ze een jonge doelgroep bespelen.
Bob is uit?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
Welke bands heeft Evanescence beļnvloed? Heeft Evanescence een unieke stijl?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
tuurlijk een makkelijke keuze...quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:56 schreef MuadDib het volgende:
Van Evanescence krijg ik hoofdpijn, van Bob M. niet. Bob M. schenkt al decennia lang genot aan hele volksstammen, Evanescence pas enkele jaren aan puberige wannabees. Makkelijke keuze dus...
idd dus slotje.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:04 schreef AltamirA het volgende:
[..]
tuurlijk een makkelijke keuze...
Daarom was er de poll, want inhoudelijk is dit natuurlijk best een kuttopic![]()
Dat eerste is een beetje te vroeg om dat te zien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welke bands heeft Evanescence beļnvloed? Heeft Evanescence een unieke stijl?
Let ook even op wat ik quote.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat eerste is een beetje te vroeg om dat te zien.
Ik bedoel, dat album is net een jaar oud. Je kunt niet eens verwachten dat er nu al bands zijn die beinvloed zijn door hun. Al betwijfel ik ook wel dat dit gaat gebeuren maar goed.
Dat doe ik...quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Let ook even op wat ik quote.
sorry hoor maat, maar wat een BULLSHITquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welke bands heeft Evanescence beļnvloed?
De vraag is niet, "welke bands hebben Eva of Bob als voorbeeld", maar wat heeft een grotere invloed. OP de jongere generatie is dat Eva. Aangezien de jongere generatie degene is die over een luttel aantal jaren de muziek gaat bepalen, heeft Eva nu de grootste invloed.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:49 schreef BrianMay het volgende:
[..]
sorry hoor maat, maar wat een BULLSHIT
Evanescence zijn niet eens vernieuwend ofzo, Probeer idd maar eens een band te vinden die hun als voorbeeld hebben
Onzin. De jongere generatie kent Bob beter dan Eva. Men maakt meer kennis met Bob daar deze in meer huiskamers te vinden is. Eva brengt verder weinig nieuws en is ook niet bepaald toonaangevend in diens genre.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:04 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
[..]
De vraag is niet, "welke bands hebben Eva of Bob als voorbeeld", maar wat heeft een grotere invloed. OP de jongere generatie is dat Eva. Aangezien de jongere generatie degene is die over een luttel aantal jaren de muziek gaat bepalen, heeft Eva nu de grootste invloed.
Dat zeg ik niet als fan, das puur toeval, als de vraag hetzelfde was geweest maar dan met *doet een greep* voor mijn part Borsato, had ik hetzelfde gezegd.
Oh, en ik ben jong, en ik ken een hoop nr's van bob uit mijn hoofd en dat kan ik van Evanescence niet zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:17 schreef VrAnKiE het volgende:
Heb je evanescence ooit live gezien? ZOOOOOO SLECHT en vooral vals.
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:17 schreef VrAnKiE het volgende:
Heb je evanescence ooit live gezien? ZOOOOOO SLECHT en vooral vals.
De blinde fan. (Tevens Carl McCoy fantopic.)quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
Laat Bob Marley dan maar es live zingenquote:Op woensdag 28 april 2004 14:11 schreef AltamirA het volgende:
[..]op pinkpop was het nogal een afgang ja
![]()
nou, goed danquote:Op donderdag 29 april 2004 00:55 schreef Seborik het volgende:
Nee, dat kan niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |