Best lelijk en saai. Zeker alleen gekocht omdat ie zo duur en exclusief was (of je hebt gewoon geen smaak).quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
Zeg je "vet shirt" dan zeg je
[afbeelding]
My thoughts.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:43 schreef Morkje het volgende:
Zeker alleen gekocht omdat ie zo duur en exclusief was
Sorry hoor, maar daar vind ik echt niks aanquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
[afbeelding]
Toen ik m had, kwamen er tijdens het stappen al meteen 2 mensen op me af om te vragen waar ik t gehaald had, ze zijn ietwat prijzig (startprijs is ¤45,- eind prijs is iets van ¤110,-) en moeilijk te verkrijgen. Maar je loopt er niet bij als de rest van de stad.
Koop dan een Custo shirt ofzo als je toch bakken geld uit wil geven...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
[afbeelding]
Toen ik m had, kwamen er tijdens het stappen al meteen 2 mensen op me af om te vragen waar ik t gehaald had, ze zijn ietwat prijzig (startprijs is ¤45,- eind prijs is iets van ¤110,-) en moeilijk te verkrijgen. Maar je loopt er niet bij als de rest van de stad.
lul niet zo slap.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
of smaken verschillen gewoon, en ook de mening over hoeveel geld je voor iets neerlegt wat JIJ belangrijk vind.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:43 schreef Morkje het volgende:
[..]
Best lelijk en saai. Zeker alleen gekocht omdat ie zo duur en exclusief was (of je hebt gewoon geen smaak).
Ik vind em maar lelijk en zeker niet "vet"quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
[afbeelding]
chix0r....quote:Op maandag 26 april 2004 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thinkgeek.com
nah doe maar nietquote:Op donderdag 29 april 2004 17:34 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
chix0r....
die wil ik nog steeds een keer kopen... ;-)
Please tell me where !! en quanta costa ?!!!quote:
Men at work shirts, zie je echt veel mensen in lopen (dordrecht tenminste). Dat is echt gewoon niet normaal meer, daarom kom ik er ook niet meer zo vaak. Ik heb er 1x een broek gekocht ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:40 schreef Skv het volgende:
Probeer Laxmi (enschede), men at work (ook enschede).. geen idee van winkels verder in nederlandHier kom ik zelf vaak namelijk
Omg dees is zo vet!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:20 schreef Aschkael het volgende:
[afbeelding]
Vet shirt ik heb hem in het zwart. Maar moeilijk te verkrijgen??? Er zijn zat winkels waar ze te koop zijn en er lopen ook al onwijs veel mensen mee.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
[afbeelding]
Die is echtquote:Op donderdag 29 april 2004 17:30 schreef AltamirA het volgende:
toevallig op de Bikkembergs-website net, en dit is wel een mooi shirt:
[afbeelding]
prijs wil ik niet weten weet ik niet
No offence, maar alle mensen die ik in evisu zie lopen zijn paupers. Dus als je nog een paar hersencellen hebt, moet je niet in die shit gaan lopen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:26 schreef DenniZ224 het volgende:
Evisu
Sorry, maar ik heb hier (Groningen) al gezocht, en kon 't niet vinden. Weet jij een adres waar ze Bikkembergs (t-shirts) verkopen hier in de buurt? Of waar heb jij 'm vandaan? Bvd!quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:46 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Vet shirt ik heb hem in het zwart. Maar moeilijk te verkrijgen??? Er zijn zat winkels waar ze te koop zijn en er lopen ook al onwijs veel mensen mee.
America Today, zijn allstars shirts, ik heb er ook eentje met bruce lee, maar ze zijn van slechte kwaliteit, dus draag hem niet meer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:35 schreef fratsman het volgende:
Ik zag laatst iemand lopen in een witte longsleeve met daarop een zwarte print van Al Pacino in Scarface en rode strepen erom heen. Nergens te vinden... Had ik het maar gevraagd.
Mijn broertje heeft er ook zo een, alleen dan met Elvis. Ik vind ze niet zo leuk maar ja...quote:Op zondag 2 mei 2004 12:12 schreef itsontoday het volgende:
[..]
America Today, zijn allstars shirts, ik heb er ook eentje met bruce lee, maar ze zijn van slechte kwaliteit, dus draag hem niet meer.
Ik ook niet, was ook zonde van mijn geld, 50 euro.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:19 schreef carfreak het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er ook zo een, alleen dan met Elvis. Ik vind ze niet zo leuk maar ja...
Mm, volgens mij heeft mijn broertje minder betaald, weet het niet zeker hoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:21 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik ook niet, was ook zonde van mijn geld, 50 euro.
Heeft iemand een idee...?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:26 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb hier (Groningen) al gezocht, en kon 't niet vinden. Weet jij een adres waar ze Bikkembergs (t-shirts) verkopen hier in de buurt? Of waar heb jij 'm vandaan? Bvd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |