Bedankt voor je antwoord maar 80 hoeft echt niet van mij. Ik wil graag dat hij ongeveer 45 gaat lopen. Ik ga niet met snorbrommerraces mee doenquote:Op maandag 26 april 2004 22:56 schreef Pluym het volgende:
Hoe groter het tandwiel, hoe langzamer hij optrekt. Meestal hebben die snorbrommers zowiezo al weinig vermogen, maar even cilinder uitboren (niet zelf doen, indien onervaren!), grotere carb. en expansieuitlaatje, moet ie wel de 80 halen als je wilt
Ik ga morgen wel even langs de brommerspecialist!quote:Op maandag 26 april 2004 23:09 schreef Pluym het volgende:
Ik zou het over die prop niet weten, maar als die er zit, en die haal je er dus uit, zou het met een ander tandwieltje wel lukken. (Echter wel minder acceleratie)
laat het ff weten, hier nog een (standaard) tomos, maar die haalt 45 km/h.quote:Op maandag 26 april 2004 23:18 schreef Weekender het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even langs de brommerspecialist!![]()
mjah, volgens mij scheelt het (vooral bij een snor) niet zo heel veel. Zo'n snor is volgens mij ook begrensd op het spruitstukquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:14 schreef Maart85 het volgende:
je moet ff kijken bij de uitlaatmond (die op de cilinder vast zit)....soms zit daar een extra dikke ring tussen gepropt.....zorgte rvoor dat de cil. zn druk niet kwijt kan...en waardoor de minder hard gaat.
En je kan ook voor een paar tientjes een Leov of een promatje kopen...
Voor tomos zijn dat soort uitlaatjes niet zo duur...
kijken wat voor merk erop staatquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:40 schreef MarkyB het volgende:
hoe weet ik of ik een standaard of een already opgevoerde uitlaat heb?
waar staat er ergens een merk dan? want ik heb op internet wel eens uitlaatjes gezien die identiek waren (qua uiterlijk) aan een originele uitlaat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:36 schreef LWaS het volgende:
[..]
kijken wat voor merk erop staat
dat slot heb ik gisteren gekocht nadat de vorige uit elkaar viel (de cilinder flikkerde uit het slot) dus ik dacht pak het eens rigoreus aanquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:15 schreef LWaS het volgende:
Dat is een standaard uitlaat
en een groot slot
weet jij daar een prijs en evt winkel voor?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:36 schreef LWaS het volgende:
Ja, de look wel. Maar ze zien er wel ietsjes anders uit...
*geen plaatje heeft*
Nouja, je moet het wel een beetje ruim zien. Echt enorm veel scheelt het niet. Het verschil is trouwens het duidelijkst zichtbaar in de bocht. Daar heeft een originele een soort extra U in de buis zitten. Daarnaast is de buis ook dunner.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:32 schreef MarkyB het volgende:
het klopt toch dat er opgefokte uitlaten zijn met bovenstaande uiterlijk?
Dat slangetje tussen inlaatdemper en de carb? Zet maar weer snel terug, dat maakt een takkeherrie.quote:slangetje uit mn luchtfilter gehaald
Nou, vertel wat is hier het resultaat van geweest/ Kun je de snelweg al op!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:45 schreef MarkyB het volgende:
ik ben er vandaag achteraan gegaan, ik heb een already snelle uitlaat (zonder krul) en een 28 tands tandwiel. Vanmiddag heb ik ook een of ander slangetje uit mn luchtfilter gehaald, alleen niet meer op gereden dus nog geen resultatenook heb ik de gearbox olie vervangen.
slangetje zit er weer terug in, is niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:56 schreef Weekender het volgende:
[..]
Nou, vertel wat is hier het resultaat van geweest/ Kun je de snelweg al op!![]()
sproeier vervangen?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
inmiddels rijdt ie wel een stuk kutter, had ff het luchtfilter in zijn geheel afgehaald toen reed ie als de brandweer, dus maandag ofzo ff n nieuw luchtfilter halen denk ik.
Die van mij loopt ook niet al te best, Als hij eenmaal een beetje snelheid heeft gaat hij stotteren, loopt hij langzaam een beetje in snelheid terug en daarna loopt hij weer gewoon door. Ik krijg er een beetje een milkshake gevoel van. Heb jij of iemand anders een idee wat dit kan zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
slangetje zit er weer terug in, is niet de moeite waard.
inmiddels rijdt ie wel een stuk kutter, had ff het luchtfilter in zijn geheel afgehaald toen reed ie als de brandweer, dus maandag ofzo ff n nieuw luchtfilter halen denk ik.
Dan had je geen snorbrommer moeten kopen, maar een normale bromfiets versie.quote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef Weekender het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord maar 80 hoeft echt niet van mij. Ik wil graag dat hij ongeveer 45 gaat lopen. Ik ga niet met snorbrommerraces mee doen![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:37 schreef Swolly het volgende:
[..]
Dan had je geen snorbrommer moeten kopen, maar een normale bromfiets versie.
hij start wel goed?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:33 schreef Weekender het volgende:
[..]
Die van mij loopt ook niet al te best, Als hij eenmaal een beetje snelheid heeft gaat hij stotteren, loopt hij langzaam een beetje in snelheid terug en daarna loopt hij weer gewoon door. Ik krijg er een beetje een milkshake gevoel van. Heb jij of iemand anders een idee wat dit kan zijn?
Ja, daar heb ik geen problemen mee. 1X kicken en hij loopt, zonder choke.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
hij start wel goed?
Zoals je helemaal bovenaan kunt lezen heb ik hem net. Ik heb er verder nog niets zelf aan veranderd.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef LWaS het volgende:
Is het ineens gekomen/ OF altijd zo geweest.
Ik ozu ff de carb schoonmaken en de sproeier checken
normaal sproeier koste vroeger 5 gulden..en een verstelbare: geen idee.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:44 schreef Weekender het volgende:
Wat zou een normale sproeier kosten? Of kan ik dan beter een verstelbare kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |