quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef Ype het volgende:
Alsof de kans op kanker samenhangt met ras. 96% van de mensheid heeft sowieso al sluimerkanker en er wordt ontzettend veel onderzoek naar gedaan.
Dat wel, maar een mislukt huwelijk hoeft helemaal geen kwalijke zaak te zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wel met gemengde huwelijken.
Hey, je moet naar de lange termijn kijken.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.
Postief noem ik een mislukt huwelijk niet. Natuurlijk is het beter dat sommige mensen gaan scheiden als het echt niet meer gaat het huwelijk, maar het zou nog beter zijn als men dat eerder had ingezien. Het aantal echtscheidingen loopt echt de spuigaten uit.quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat wel, maar een mislukt huwelijk hoeft helemaal geen kwalijke zaak te zijn.
Het is eerder een teken van integratie wanneer allochtonen met autochtonen trouwen dan wanneer ze zich vrijwel uitsluitend op de eigen groep richten. Bovendien verhoogt dat de kans dat de desbetreffende allochtoon meer kennis neemt van de Nederlandse cultuur. Dus wat wil je nou eigenlijk?
Ohjawel, verschillende soorten kanker kan al verholpen worden, kanker kan al veel vroeger worden ontdekt, nu zelfs via adem, om zo sneller in te grijpen, en er is sowieso heel veel informatie over beschikbaar dat tot vervolgonderzoek leidt.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.
Is het echt zo erg dat moslims kinderen krijgen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Is het zo erg om mensen die dit land binnen komen allemaal te castereren? Als ze toch vluchteling zijn zijn ze al dolblij dat ze hier mogen komen, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen. En huwelijken uit het buitenland mag alleen als je minimaal een MBO diploma hebt, en dan moet je ook nog eens de eerste 10 jaar financieel verantwoordelijk zijn voor je partner, dus als je gaat scheiden kun je 10 jaar lang alles betalen voor hem/haar.
Hoe wil jij zo een idee staven aan de realiteit?quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Is het zo erg om mensen die dit land binnen komen allemaal te castereren? Als ze toch vluchteling zijn zijn ze al dolblij dat ze hier mogen komen, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen. En huwelijken uit het buitenland mag alleen als je minimaal een MBO diploma hebt, en dan moet je ook nog eens de eerste 10 jaar financieel verantwoordelijk zijn voor je partner, dus als je gaat scheiden kun je 10 jaar lang alles betalen voor hem/haar.
Toch sterven er dagelijks nog mensen aan kanker.quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Ohjawel, verschillende soorten kanker kan al verholpen worden, kanker kan al veel vroeger worden ontdekt, nu zelfs via adem, om zo sneller in te grijpen, en er is sowieso heel veel informatie over beschikbaar dat tot vervolgonderzoek leidt.
School dropouts kun je ook castreren, ze zijn al dolblij dat ze hier mogen werken, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Je pleit dus voor een multicultureel Nederland?quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit er overigens niets mee in dat allochtonen geen Nederlandse partner trouwen. Kan er niet wakker van liggen. Kan me zelfs goed voorstellen dat ze iemand van hun eigen cultuur zoeken. Dat verloopt vaak toch beter. Over opvoedingen denken bijvoorbeeld Moslima's en Nederlandse mannen toch heel anders.
Ik acht de westerse volken toch wel superieur tov niet-westerse volken.quote:Op maandag 26 april 2004 21:56 schreef NorthernStar (Moderator) het volgende:
Wel ja..
En wie zijn in jouw ogen dan het superieure volk? Toevallig niet degene waar je zelf tot behoort toch?
Ach, als de rassen (culturen gwhatever) niet vermengen hoor je weer veel mensen janken dat die mensen alleen maar met mensen van hun eigen soort crossbreeden etc.quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Postief noem ik een mislukt huwelijk niet. Natuurlijk is het beter dat sommige mensen gaan scheiden als het echt niet meer gaat het huwelijk, maar het zou nog beter zijn als men dat eerder had ingezien. Het aantal echtscheidingen loopt echt de spuigaten uit.
Ik zit er overigens niets mee in dat allochtonen geen Nederlandse partner trouwen. Kan er niet wakker van liggen. Kan me zelfs goed voorstellen dat ze iemand van hun eigen cultuur zoeken. Dat verloopt vaak toch beter. Over opvoedingen denken bijvoorbeeld Moslima's en Nederlandse mannen toch heel anders.
Zeg Mr 'The glass is half-empty? What fucking glass?!?', lange termijn.quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch sterven er dagelijks nog mensen aan kanker.
Ja, er zullen weinig mensen sterven aan blank of neger zijn daarentegen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In principe wel. Niet op de manier waarop 'links Nederland' dit ziet, toch een stuk kleinschaliger als nu het geval is, maar van mij hoeven allochtonen niet te assimileren. Normaal gedragen is voldoende, ze hoeven echt geen boerenkool te gaan vreten en softdrugs te gaan gebruiken.quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je pleit dus voor een multicultureel Nederland?
Gwhatever, het ging me om de lemming.quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef kLowJow het volgende:
@ TS.. het is nog erger dan we al dachten.. onderzoek wijst uit dat het (nog) meer dan 94% van de bevolking is![]()
Zijn dat dezelfde mensen dan? Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 26 april 2004 22:04 schreef Ype het volgende:
Ach, als de rassen (culturen gwhatever) niet vermengen hoor je weer veel mensen janken dat die mensen alleen maar met mensen van hun eigen soort crossbreeden etc.
Dit moet dan ook voor alle Nederlanders gelden. Zonder minimaal een MBO diploma mag je niet meer trouwen en kinderen krijgen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Het ging hier dan ook om onze technologische kennis niet over blanken of negers.quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, er zullen weinig mensen sterven aan blank of neger zijn daarentegen.
quote:Op maandag 26 april 2004 22:04 schreef pomtiedom het volgende:
Grom....oude topic is weg.
Hier kun je het allemaal (als het goed is) nog even nalezen...:
Bijna 6% van Nederlanders nu moslim Bijgezet.Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
En hoe moet dat gebeuren?quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In principe wel. Niet op de manier waarop 'links Nederland' dit ziet, toch een stuk kleinschaliger als nu het geval is
Lemmingen tussen reguliere topics?!.. Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Gwhatever, het ging me om de lemming.
^quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen dan? Volgens mij niet hoor.
Vandaar ook mijn bovenstaande vraag aan CMT
Volgens mij ook niet. Dat zou knap hypocriet zijn dan in elk geval. Ik vind er niets mis mee als een Moslima hier persé wil trouwen met iemand die hier woont en ook Moslim is.quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen dan? Volgens mij niet hoor.
Vandaar ook mijn bovenstaande vraag aan CMT
Simpel, als mensen het land binnen willen komen het mes erin. En als ze een partner uit het buitenland willen, wat de integratie tegengaat, dan zijn ze voor een langere tijd financieel aansprakelijk. Dus als ze dan weer gelijk gaan scheiden is degene die in Nederland woonde de klos, misschien dat ze dan minder importbruiden nemen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoe wil jij zo een idee staven aan de realiteit?
Ah en is die 'superioriteit' genetisch of cultureel?quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik acht de westerse volken toch wel superieur tov niet-westerse volken.
Wij zijn in vele ontwikkelingen toch een stuk verder. Dan mag je toch gerust spreken over superioriteit. Ook al weet ik dat het best een heikel onderwerp is omdat superieuriteit vaak jammer genoeg hand in hand gaat met racisme en haat, wat ik wel afkeur.
Daar kwam dat hele verhaal over onze technologische kennis in beginsel vandaan. Dat negers dankzij onze technologische kennis nu ook in Scandinavië kunnen wonen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het ging hier dan ook om onze technologische kennis niet over blanken of negers.
5e keerquote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef RichardQuest het volgende:
Cherrymoontraxx, wil je mij vertellen waarom de wens om een derde oog bij het menselijk ras te installeren ziek is, en het blanke ras willen behouden niet?
Storende elementen terugsturen bijvoorbeeld. Tevens het stopzetten van de zogenaamde integratieprojecten en ook het stopzetten van "positieve" discriminatie. Toch ook een beetje zorgen dat de verhoudingen niet al te scheef gaan lopen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:06 schreef Lithion het volgende:
[..]
En hoe moet dat gebeuren?
Nee, ik bedoel de realiteit.quote:Op maandag 26 april 2004 22:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Simpel, als mensen het land binnen willen komen het mes erin. En als ze een partner uit het buitenland willen, wat de integratie tegengaat, dan zijn ze voor een langere tijd financieel aansprakelijk. Dus als ze dan weer gelijk gaan scheiden is degene die in Nederland woonde de klos, misschien dat ze dan minder importbruiden nemen.
Bok anders op naar onzin met je 3e oog.quote:Op maandag 26 april 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
5e keer
Die de kennis ervoor weer van de rest van de wereld hadden geleerd. Ergo, de beginkennis komt van over de hele wereld en nu deeld het westen hun vindingen met een redelijk groot gedeelte van de wereld. (lang niet alles, dat hoef je mij niet aan de neus te hangen)quote:Op maandag 26 april 2004 22:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Daar kwam dat hele verhaal over onze technologische kennis in beginsel vandaan. Dat negers dankzij onze technologische kennis nu ook in Scandinavië kunnen wonen.
ik denk idd dat je de westerse samenleving en cultuur idd superieur kunt rekenen aan die van Niet-Westerse....ik denk dat de mensen zelf echter niet superieur zijn..... (dwz. niet per se....ikzelf ben echter wel superieur aan 99% van de wereldbevolking)quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wij zijn in vele ontwikkelingen toch een stuk verder. Dan mag je toch gerust spreken over superioriteit. Ook al weet ik dat het best een heikel onderwerp is omdat superieuriteit vaak jammer genoeg hand in hand gaat met racisme en haat, wat ik wel afkeur.
quote:Op maandag 26 april 2004 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
het stopzetten van "positieve" discriminatie <-> ook een beetje zorgen dat de verhoudingen niet al te scheef gaan lopen.
Nee, jij vroeg wat het verband was.quote:Op maandag 26 april 2004 22:10 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Die de kennis ervoor weer van de rest van de wereld hadden geleerd. Ergo, de beginkennis komt van over de hele wereld en nu deeld het westen hun vindingen met een redelijk groot gedeelte van de wereld. (lang niet alles, dat hoef je mij niet aan de neus te hangen)
Ik heb dit ook niet gezegd tegen jou. Waarom wil je je mening niet verdedigen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bok anders op naar onzin met je 3e oog.
Ik denk dat niet.quote:Op maandag 26 april 2004 22:10 schreef Modwire het volgende:
[..]
ik denk idd dat je de westerse samenleving en cultuur idd superieur kunt rekenen aan die van Niet-Westerse....ik denk dat de mensen zelf echter niet superieur zijn..... (dwz. niet per se....ikzelf ben echter wel superieur aan 99% van de wereldbevolking)
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 26 april 2004 22:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Daar kwam dat hele verhaal over onze technologische kennis in beginsel vandaan. Dat negers dankzij onze technologische kennis nu ook in Scandinavië kunnen wonen.
het heeft te maken met de vooruitgang die je stelde van (christelijk) Europa tov de islamitische landen, nu stel ik dat Holocaust in dit verhaal erbij moet, ik bedoel dan aan te geven dat vooruitgang niet altijd als iets positiefs voor de mensheid moet worden opgevat, de Holocaust is hier een voorbeeld van, vooruitgang hoeft niet altijd te zijn dat culturen die verder zijn dan anderen dan gelijk beter zijn louter omdat ze verder zijnquote:Op maandag 26 april 21:49 schreef pomtiedom het volgende:
k niet, die heeft niets met de Islam te maken en vertegenwoordig niet het grootste deel van Europa. Trouwens, wel zwak om het weer op de holocaust te gooien, beetje b*llsh*t vindt je niet?!
5-8 procent van de mensen die kanker krijgen, hebben dat door puur genetische factoren. De overige krijgt het door lifestyle factors zoals te weinig bewegen, slecht eten en roken. Verder geneest ongeveer 50-55% van de mensen bij wie kanker ontdekt wordt, m.n. bij vroege detectie.quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde user voor je.....quote:Op maandag 26 april 2004 22:10 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, jij vroeg wat het verband was.
als ze weer gaan scheiden mag de partner retour, en mogen de kinderen mee.quote:Op maandag 26 april 2004 22:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Simpel, als mensen het land binnen willen komen het mes erin. En als ze een partner uit het buitenland willen, wat de integratie tegengaat, dan zijn ze voor een langere tijd financieel aansprakelijk. Dus als ze dan weer gelijk gaan scheiden is degene die in Nederland woonde de klos, misschien dat ze dan minder importbruiden nemen.
in welk opzicht?quote:Op maandag 26 april 2004 22:10 schreef Modwire het volgende:
[..]
(dwz. niet per se....ikzelf ben echter wel superieur aan 99% van de wereldbevolking)
Hypothetisch dus.quote:Op maandag 26 april 2004 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.![]()
Ow.quote:Op maandag 26 april 2004 22:12 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde user voor je.....
50% genezing betekent toch nog dat 50% niet geneest. Dat vind ik een vrij groot aantal.quote:Op maandag 26 april 2004 22:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
5-8 procent van de mensen die kanker krijgen, hebben dat door puur genetische factoren. De overige krijgt het door lifestyle factors zoals te weinig bewegen, slecht eten en roken. Verder geneest ongeveer 50-55% van de mensen bij wie kanker ontdekt wordt, m.n. bij vroege detectie.
Ik denk dat het wel hand in hand gaat maar dat de overhand toch ligt bij cultuur. De westerse beschaving is toch gebouwd op culturele aspecten en mss een aantal genetische aspecten.quote:Op maandag 26 april 2004 22:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah en is die 'superioriteit' genetisch of cultureel?
Dat lijkt me logisch, maar dan zie je dat er toch alweer ellende is gekomen die te voorkomen was.quote:Op maandag 26 april 2004 22:12 schreef Modwire het volgende:
[..]
als ze weer gaan scheiden mag de partner retour, en mogen de kinderen mee.
CMT?quote:Op maandag 26 april 2004 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb dit ook niet gezegd tegen jou. Waarom wil je je mening niet verdedigen?
Jij vindt dat het blanke ras moet blijven
Ik vind dat mensen een derde oog moeten krijgen.
Noem het verschil, met betrekking tot dit onderwerp.
wat niet?quote:Op maandag 26 april 2004 22:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik denk dat niet.
vrijwel alle, maar daar ga ik niet verder over uitweiden, als je er meer van wilt weten open je er maar een topic over.quote:Op maandag 26 april 2004 22:12 schreef Elroyb het volgende:
[..]
in welk opzicht?
Dat komt natuurlijk ook doordat mensen steeds ouder worden.quote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
50% genezing betekent toch nog dat 50% niet geneest. Dat vind ik een vrij groot aantal.
Dat vroeg ik me in dat andere topic ook al af.quote:Op maandag 26 april 2004 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat heeft de Holocaust er in godsnaam mee te maken
Kanker bedoel je? Denk dat dat meer door andere zaken komt. Maar ook oude mensen zijn te genezen als je de technologische kennis hebt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook doordat mensen steeds ouder worden.
Eens, maar het is al veel beter dan jaren geleden. Helaas is het zo dat als mensen horen van kanker in hun omgeving dat ze al vrij snel en makkelijk denken dat ze niet genezen en dat is een hardnekkig probleem.quote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
50% genezing betekent toch nog dat 50% niet geneest. Dat vind ik een vrij groot aantal.
Ik ga binnenkort maar even het boek 'Guns, germs and steel' lezen, dat gaat over precies dit fenomeen. Een wetenschapper heeft onderzocht hoe het nou kan dat juist de Westerse maatschappij zo enorm aanwezig is geworden om het maar zo te zeggen. Zijn conclusie was zo ongeveer dat dat vrijwel op puur toeval ofwel geluk beruste.quote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel hand in hand gaat maar dat de overhand toch ligt bij cultuur. De westerse beschaving is toch gebouwd op culturele aspecten en mss een aantal genetische aspecten.
Dat de westerse maatschappij superieur is.quote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef Modwire het volgende:
[..]
wat niet?
Veel mensen genezen dan ook niet.quote:Op maandag 26 april 2004 22:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eens, maar het is al veel beter dan jaren geleden. Helaas is het zo dat als mensen horen van kanker in hun omgeving dat ze al vrij snel en makkelijk denken dat ze niet genezen en dat is een hardnekkig probleem.
Ik bedoel dat mensen naarmate ze ouder worden om steeds meer diverse redenen doodgaan.quote:Op maandag 26 april 2004 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kanker bedoel je? Denk dat dat meer door andere zaken komt. Maar ook oude mensen zijn te genezen als je de technologische kennis hebt.
Het verschi is dat het geen enkele functie heeft om iemand van een derde oog te voorzien, tevens is het onmogelijk om dan in de samenleving te komen omdat hij/zij de enige zou zijn. Je zou mensen gededurende 40 jaar niet op de natuurlijke weg kinderen mogen laten krijgen, dit tegenover mensen gewoon laten fokken in eigen ras.quote:Op maandag 26 april 2004 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb dit ook niet gezegd tegen jou. Waarom wil je je mening niet verdedigen?
Jij vindt dat het blanke ras moet blijven
Ik vind dat mensen een derde oog moeten krijgen.
Noem het verschil, met betrekking tot dit onderwerp.
Het is dus maar net waar je geboren wordt. Als jij ergens in een achteraf dorpje in SA was geboren liep je waarschijnlijk ook jezelf met messen te bewerken op straat. Daar ga je dan met je superieure genen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel hand in hand gaat maar dat de overhand toch ligt bij cultuur. De westerse beschaving is toch gebouwd op culturele aspecten en mss een aantal genetische aspecten.
Zulke zegjes kunnen je maatjes op de FP misschien waarderen, dus probeer het daar nog eens.quote:Op maandag 26 april 2004 22:17 schreef George1985 het volgende:
Nederland is over 20 jaar een islamitisch land en moeten wij allemaal buigen voor Allah. Dit komt doordat de traditionele partijen zoals de PvdA, Groenlinks, VVD, CDA, SP en D66 ons een multiculturele samenleving opdringen. Alles wat Nederlands is breken zij af.
Als je tegen dit landverraad van de grote partijen opkomt ben je meteen een racist in dit land. Op die manier proberen ze je de mond te snoeren. Eigenlijk hebben we in dit land geen recht van meningsuiting, al wordt dat wel beweerd.
Pik het niet langer en strijd tegen deze landverraders en voor het behoud van NL! Ik vind dit zeer zorgwekkend., Nu hebben we het alleen nog maar over de moslims, kan je nagaan hoeveel andere nationaliteiten rondlopen naast mensen uit de arabische wereld. Soms loop ik ergens en weet ik niet in welk land ik rondloop.
Zo, ff mijn zegje gedaan
Klopt. Maar het ging nu om het genezen van kanker.quote:Op maandag 26 april 2004 22:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen naarmate ze ouder worden om steeds meer diverse redenen doodgaan.
Iets minder dan de helft dus meer mensen genezen welquote:Op maandag 26 april 2004 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Veel mensen genezen dan ook niet.
Alle 2 de rassen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Het zou zonde zijn om een mooi ras uit te laten sterven en er een lelijk soort voor terug te krijgen. Zet nu een blanke vrouw naast een turkse, de ene is een dos haar en de ander is een gladde vrouw, wat heb je liever![]()
Dat dat is wel Bagatelliseren van het succes van de westerse wereld. denk echt niet dat het allemaal zo maar is komen aan waaien en dat "we" zomaar ineens succesvol waren/zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 22:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar even het boek 'Guns, germs and steel' lezen, dat gaat over precies dit fenomeen. Een wetenschapper heeft onderzocht hoe het nou kan dat juist de Westerse maatschappij zo enorm aanwezig is geworden om het maar zo te zeggen. Zijn conclusie was zo ongeveer dat dat vrijwel op puur toeval ofwel geluk beruste.
Vergeet de MOAB's, daisycutters, H-bommen, clusterbommen, kruisraketten en benzinebommen niet.quote:Op maandag 26 april 2004 22:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is dus maar net waar je geboren wordt. Als jij ergens in een achteraf dorpje in SA was geboren liep je waarschijnlijk ook jezelf met messen te bewerken op straat. Daar ga je dan met je superieure genen.
En die zogenaamde 'beschaafde cultuur' van ons geef ik eerlijk gezegd niet zoveel om als de realiteit iets heel anders laat zien. Veel mooie woorden maar in de werkelijkheid zijn we gewoon een stel holbewoners met water uit de kraan en mobiele telefoontjes (en tomahawks ipv knuppels)
Maar iets minder dan de helft van de mensen geneest niet en dat vind ik toch vrij veel, zeker omdat het vaak gaat om nog vrij jonge mensen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Iets minder dan de helft dus meer mensen genezen wel
Maar dan krijg je weer een kudde van die linkse rakkers die zeggen dat ze hier zijn opgegroeid, je komt huilend op hart van nederland en je mag blijven. En anders kun je altijd nog in hongerstaking gaan.quote:Op maandag 26 april 2004 22:12 schreef Modwire het volgende:
[..]
als ze weer gaan scheiden mag de partner retour, en mogen de kinderen mee.
Ja, dat onderzoek is nog steeds bezig.quote:Op maandag 26 april 2004 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar het ging nu om het genezen van kanker.
Dus onze technische kennis is nog niet optimaal.quote:Op maandag 26 april 2004 22:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, dat onderzoek is nog steeds bezig.
Bedenk wel dat dat ook pas later in het bestaan van de westerse samenleving opkwam, dat wat jij nu zegt. Dus voor het koloniale tijdperk.quote:Op maandag 26 april 2004 22:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat dat is wel Bagatelliseren van het succes van de westerse wereld. denk echt niet dat het allemaal zo maar is komen aan waaien en dat "we" zomaar ineens succesvol waren/zijn.
Als zij in hongerstaking gaan is dat voor mij geen probleem, hoor... De overheid moet zich niet laten chanteren.quote:Op maandag 26 april 2004 22:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer een kudde van die linkse rakkers die zeggen dat ze hier zijn opgegroeid, je komt huilend op hart van nederland en je mag blijven. En anders kun je altijd nog in hongerstaking gaan.![]()
Nee iedereen mag blijven en heeft recht op een uitkering![]()
Nee, stel je eens voor dat je niet superieur zou zijn aan de rest van de wereld, dat is toch ondenkbaar!quote:Op maandag 26 april 2004 22:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat dat is wel Bagatelliseren van het succes van de westerse wereld. denk echt niet dat het allemaal zo maar is komen aan waaien en dat "we" zomaar ineens succesvol waren/zijn.
Enig idee wat de kans was dat jij in Nederland bent geboren? Of de kans dat je sowieso bestaat? Die laatste is in ieder geval vrijwel gelijk aan nul.quote:Op maandag 26 april 2004 22:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer een kudde van die linkse rakkers die zeggen dat ze hier zijn opgegroeid, je komt huilend op hart van nederland en je mag blijven. En anders kun je altijd nog in hongerstaking gaan.![]()
Nee iedereen mag blijven en heeft recht op een uitkering![]()
Dat heb ik nooit gezegd of wel soms?quote:Op maandag 26 april 2004 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus onze technische kennis is nog niet optimaal.
En het blanke ras dient voor?quote:Op maandag 26 april 2004 22:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het verschi is dat het geen enkele functie heeft om iemand van een derde oog te voorzien,
Dit praktische punt doet niet terzake, het gaan om de hypothese. Die is wel degelijk serieus, CMT.quote:Op maandag 26 april 2004 22:18 schreef Arnold_fan het volgende:
tevens is het onmogelijk om dan in de samenleving te komen omdat hij/zij de enige zou zijn. Je zou mensen gededurende 40 jaar niet op de natuurlijke weg kinderen mogen laten krijgen, dit tegenover mensen gewoon laten fokken in eigen ras.
Wat is dit nou voor kul-taal?quote:Op maandag 26 april 2004 22:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Het zou zonde zijn om een mooi ras uit te laten sterven en er een lelijk soort voor terug te krijgen. Zet nu een blanke vrouw naast een turkse, de ene is een dos haar en de ander is een gladde vrouw, wat heb je liever![]()
Wel iets in die richting.quote:Op maandag 26 april 2004 22:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd of wel soms?
Feit blijft dat de westerse beschaving op dit moment een flinke voorsprong heeft op andere delen van de wereld.quote:Op maandag 26 april 2004 22:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar even het boek 'Guns, germs and steel' lezen, dat gaat over precies dit fenomeen. Een wetenschapper heeft onderzocht hoe het nou kan dat juist de Westerse maatschappij zo enorm aanwezig is geworden om het maar zo te zeggen. Zijn conclusie was zo ongeveer dat dat vrijwel op puur toeval ofwel geluk beruste.
Daarom moeten die rassen ook allemaal blijven....quote:Op maandag 26 april 2004 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is dit nou voor kul-taal?Mijn seksuele voorkeur doet helemaal niet terzake. Sommige mensen vinden Turkse vrouwen mooi, sommige negerinnen, sommige Chinezen, sommige blanken.
Ja, dat door onze technologische kennis negers nu ook in Scandinavië kunnen wonen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wel iets in die richting.
Het lijkt mij geen "toeval". Toeval bestaat niet in de geschiedenis, want alles heeft een oorzaak. Zo kan je het hebben over het klimaat, de planten en dieren, het geloof, wegvallende handelsroutes, etc, etc. etc.quote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Bedenk wel dat dat ook pas later in het bestaan van de westerse samenleving opkwam, dat wat jij nu zegt. Dus voor het koloniale tijdperk.
Maar ik gaant dat boek binnenkort maar eens bestellen en dan kijk ik nog wel eens een keer. Het lijkt me in ieder geval razend interessant.
Nee hoor, het gaat vaak om mensen boven de 40 jaar met een aantal risicofactoren in hun lifestyle. Helaas is jouw voorbeeld zo'n idee wat hardnekkig blijft hangen, omdat het zo'n impact op je heeft net als wanneer het bij iemand in je omgeving gebeurt. Tuurlijk is het klote als je jong bent en sterft aan kanker maar dat is juist die kleine groep die op bais van genetische afwijkingen kanker krijgen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar iets minder dan de helft van de mensen geneest niet en dat vind ik toch vrij veel, zeker omdat het vaak gaat om nog vrij jonge mensen.
Feit? Dat lijkt me toch een joekel van een mening.quote:Op maandag 26 april 2004 22:25 schreef Modwire het volgende:
[..]
Feit blijft dat de westerse beschaving op dit moment een flinke voorsprong heeft op andere delen van de wereld.
Tralalalala, alles berust op toeval lieve 'toeval-bestaat-niet' vriend.quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen "toeval". Toeval bestaat niet in de geschiedenis, want alles heeft een oorzaak. Zo kan je het hebben over het klimaat, de planten en dieren, het geloof, wegvallende handelsroutes, etc, etc. etc.
ik vind halfbloedjes mooiquote:Op maandag 26 april 2004 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom moeten die rassen ook allemaal blijven....
Daar heb je mss idd gelijk in. Als de culturele aspecten tegenvallen dat je niets hebt aan de superieure genen. Daarom zijn de culturele aspecten ook belangrijker dan de genetische.quote:Op maandag 26 april 2004 22:18 schreef NorthernStar het volgende:
Het is dus maar net waar je geboren wordt. Als jij ergens in een achteraf dorpje in SA was geboren liep je waarschijnlijk ook jezelf met messen te bewerken op straat. Daar ga je dan met je superieure genen.
We zijn dan iig wel holbewoners die slimmer zijn dan degene met knuppels want wij hebben tomahakwsquote:En die zogenaamde 'beschaafde cultuur' van ons geef ik eerlijk gezegd niet zoveel om als de realiteit iets heel anders laat zien. Veel mooie woorden maar in de werkelijkheid zijn we gewoon een stel holbewoners met water uit de kraan en mobiele telefoontjes (en tomahawks ipv knuppels)
Nee, sommige mensen vinden de mix Chinees-neger mooiquote:Op maandag 26 april 2004 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom moeten die rassen ook allemaal blijven....
Het is inderdaad maar wat je vooruitgang noemt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Feit? Dat lijkt me toch een joekel van een mening.
Zegswijze noemen ze dat, en ik dacht toen ik het intikte al dat je erover moeilijk zou doen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Feit? Dat lijkt me toch een joekel van een mening.
Ach, het is maar wat je onder slimmer verstaat natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar heb je mss idd gelijk in. Als de culturele aspecten tegenvallen dat je niets hebt aan de superieure genen. Daarom zijn de culturele aspecten ook belangrijker dan de genetische.
[..]
We zijn dan iig wel holbewoners die slimmer zijn dan degene met knuppels want wij hebben tomahakws
Frans-Japans.quote:Op maandag 26 april 2004 22:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen vinden de mix Chinees-neger mooi
En welke superieure genen heeft het "blanke ras" dan? Zijn ze slimmer door genetische verschillen, zo ja, waar haal je dat vandaan? Of zijn ze ergens anders genetisch superieur in?quote:Op maandag 26 april 2004 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
Daar heb je mss idd gelijk in. Als de culturele aspecten tegenvallen dat je niets hebt aan de superieure genen. Daarom zijn de culturele aspecten ook belangrijker dan de genetische.
Ik pak je jongen. Ik pak je op de kleine dingetjes.quote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef Modwire het volgende:
[..]
Zegswijze noemen ze dat, en ik dacht toen ik het intikte al dat je erover moeilijk zou doen.
Mwah, ik prefereer welvaart toch boven het alternatief.quote:Op maandag 26 april 2004 22:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar wat je vooruitgang noemt.
Om maar even on-topic te blijven: In de Westerse wereld hebben we de zogenaamde welvaartsziektes, dat hebben ze "daar" niet. Wat 'n superioriteit.
quote:Op maandag 26 april 2004 22:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik pak je jongen. Ik pak je op de kleine dingetjes.
Neen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:30 schreef Modwire het volgende:
Jij vindt het slim om met een knuppel rond te lopen, als anderen tomahawks hebben?
Ja, maar, tralalalalala, dan zou er nergens een verklaring voor zijn. En het gaat om de verklaringen. Het zou mogelijk zijn geweest dat, bijvoorbeeld, China een supermacht werd, maar dat is geen toeval, dat moet verklaard worden.quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Tralalalala, alles berust op toeval lieve 'toeval-bestaat-niet' vriend.
Hoe maakt technologische geavanceerdheid een land, cultuur of ras superieur?quote:Op maandag 26 april 2004 22:31 schreef pomtiedom het volgende:
Ype, alle landen met een hogetechnologiestand behoren tot het westen. Vandaar ook dat het westen het geavanceerd is met technologie. Japan en co behoren ook tot het westen.
FP? (kan je alvast ook aanmerken dat ik daar niet bij hoor)quote:Op maandag 26 april 2004 22:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Zulke zegjes kunnen je maatjes op de FP misschien waarderen, dus probeer het daar nog eens.
Dat is ook zeker zo er zijn tijden geweest dat de arabische wereld superieur was aan het westen. Maar we zijn ze toch op alle fronten voorbij gestreefd. Dat vind ik een interessante ontwikkeling en dan vraag je je toch af hoe dat komt. Dat boek lijkt me trouwens ook wel interessant, waar kan je dat bestellen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Bedenk wel dat dat ook pas later in het bestaan van de westerse samenleving opkwam, dat wat jij nu zegt. Dus voor het koloniale tijdperk.
Maar ik gaant dat boek binnenkort maar eens bestellen en dan kijk ik nog wel eens een keer. Het lijkt me in ieder geval razend interessant.
We hebben het er nog wel over als ik dat boek uit heb.quote:Op maandag 26 april 2004 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar, tralalalalala, dan zou er nergens een verklaring voor zijn. En het gaat om de verklaringen. Het zou mogelijk zijn geweest dat, bijvoorbeeld, China een supermacht werd, maar dat is geen toeval, dat moet verklaard worden.
Tralalala.
Japan behoort ook tot het westen? Noemen we gewoon alle landen westers wanneer ze op eenzelfde welvaartsniveau komen als wijzelf?quote:Op maandag 26 april 2004 22:31 schreef pomtiedom het volgende:
Ype, alle landen met een hogetechnologiestand behoren tot het westen. Vandaar ook dat het westen het geavanceerd is met technologie. Japan en co behoren ook tot het westen.
Vast wel op bol.com.quote:Op maandag 26 april 2004 22:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo er zijn tijden geweest dat de arabische wereld superieur was aan het westen. Maar we zijn ze toch op alle fronten voorbij gestreefd. Dat vind ik een interessante ontwikkeling en dan vraag je je toch af hoe dat komt. Dat boek lijkt me trouwens ook wel interessant, waar kan je dat bestellen?
Euh, ja, en het verzet in Irak vindt Japan vast ook westers. Ik zou zeggen, vraag het ze even. Maar ik wil de Irak niet hierbij betrekken, want het heeft er niets verder mee te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 22:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Japan behoort ook tot het westen? Noemen we gewoon alle landen westers wanneer ze op eenzelfde welvaartsniveau komen als wijzelf?
Dát is een hele andere discussie. Dat is natuurkundig, ik heb het over de geschiedenis en er bestaat geen quantumhistorie.quote:Op maandag 26 april 2004 22:33 schreef pomtiedom het volgende:
euhm Mondique. Dat is de wetenschap Quantummechanica. Die geeft zowel min of meer een verklaarde reden voor toeval.
Say what?quote:Op maandag 26 april 2004 22:32 schreef George1985 het volgende:
[..]
FP? (kan je alvast ook aanmerken dat ik daar niet bij hoor)
tja, vroeger werd Turkije ook tot het Westen gerekend, nu niet meer, na de val vd Muur enzoquote:Op maandag 26 april 2004 22:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Japan behoort ook tot het westen? Noemen we gewoon alle landen westers wanneer ze op eenzelfde welvaartsniveau komen als wijzelf?
Hehehe, true.quote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dát is een hele andere discussie. Dat is natuurkundig, ik heb het over de geschiedenis en er bestaat geen quantumhistorie.
Paarden, zwaarden en ziektekiemen. Jared Diamond.quote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Vast wel op bol.com.
Je hebt ook een Nederlandse versie, die heet paarden, zwaarden en nog iets, of zwaarden, paarden en nog iets.
Ik zoek het even voor je op.
Ik niet.quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Elroyb het volgende:
[..]
ik vind halfbloedjes mooi
Kortom, hij zegt dat het juist géén toeval is, dat er duidelijke redenen zijn. Ongetwijfeld gaat 'ie het ook hebben over de breedte van Eurazië, de lengte van Amerika en de vele woestijnen op de wereld die handel tegenwerken.quote:In deze internationale bestseller toont Diamond op toegankelijke wijze aan dat de geschiedenis voor de verschillende volkeren een verschillende loop heeft genomen als gevolg van geografische, klimatologische en bacteriologische factoren en niet als gevolg van genetische verschillen tussen de volkeren. Volgens de auteur hebben de ontwikkelde delen van de wereld hun positie uiteindelijk niet aan zichzelf maar aan een speling der natuur te danken.
Zie twee posts boven je.quote:Op maandag 26 april 2004 22:37 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Paarden, zwaarden en ziektekiemen. Jared Diamond.
Nou, ik betrek het hier dan ook over toeval. De quantummechanica veroorzaakt toeval. Ik zal er hier niet op ingaan, maar er staat bij weteneschap en filosofie genoeg info erover. Iig is de quantummechanica de verklaring van toeval en heeft het niets met een hogere entiteit direct te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dát is een hele andere discussie. Dat is natuurkundig, ik heb het over de geschiedenis en er bestaat geen quantumhistorie.
Ik vind mijn halfbroertje en -zusje wel mooie koters.quote:Op maandag 26 april 2004 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik niet.
=> WFL!!quote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Nou, ik betrek het hier dan ook over toeval. De quantummechanica veroorzaakt toeval. Ik zal er hier niet op ingaan, maar er staat bij weteneschap en filosofie genoeg info erover. Iig is de quantummechanica de verklaring van toeval en heeft het niets met een hogere entiteit direct te maken.
Waar mis je de betekennis van 'speling van de natuur'?quote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kortom, hij zegt dat het juist géén toeval is, dat er duidelijke redenen zijn. Ongetwijfeld gaat 'ie het ook hebben over de breedte van Eurazië, de lengte van Amerika en de vele woestijnen op de wereld die handel tegenwerken.
Die stond er net nog niet.quote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Zie twee posts boven je.
De speling van de natuur is juist een verklaring voor het succes van beschavingen. Het klopt volstrekt met wat ik zeg.quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Waar mis je de betekennis van 'speling van de natuur'?
tnx dat boek ga ik zeker bestellenquote:Op maandag 26 april 2004 22:35 schreef Ype het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Gevonden.
Die mensen die het hardst klagen -dat overigens vaak extreem-rechtse xenofobe gefrustreerden zijn- zijn in hun land geboren en hebben niet gekozen. Tenzij jij denkt dat mensen honderdduizend jaar leven, maar dan maakt het het nog steeds niet waar.quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Of niet maar ga dan niet lopen klagen![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 22:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik vind mijn halfbroertje en -zusje wel mooie koters.
En meerdere halfbloedjes wel. Niet alle natuurlijk, het zijn net mensen.
Wat hebben de mensen daar nu mee te maken met wat hun verre voorvaderen toen deden? Acht jij je ook verantwoordelijk voor een moord die je overoverovergrootvader heeft gepleegd ofzo?quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Je moet het zo zien:
Heel lang geleden gingen mijn voorvaderen weg onder de palmbomen om ergens in het noorden te gaan werken. Ze vroegen nog aan de anderen die daar lagen: "Komen jullie mee?" Maar daar hadden deze mensen geen zin in, het was immers heerlijk onder de boom?
Kortom, na een lange reis kwamen ze eindelijk aan in het hoge noorden, het klimaat was hier anders en daarom gingen ze eens wat doen in plaats van de hele dag niks te doen. En ja hoor, doordat ze gingen nadenken en dingen gingen doen waren ze al snel in staat om meer te kunnen dan hun broeders in Afrika.
Nu komen de afstammelingen van de mensen die al die tijd onder die boom bleven hierheen en vinden dat ze dezelfde rechten hebben.
WAS DAN *&^*&%&^ ONDER DIE BOOM VANDAAN GEKOMEN EN HAD MEEGEDAAN MET DE BESCHAVING!!!!!!!!!!
Hypocriet mannetje ben je.quote:Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ze zijn minder, dat snap je wel he
Nu is de hamvraag natuurlijk: waarom heb jij het recht onder de boom te gaan liggen omdat je voorvaderen zo ondernemend waren?quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Heel lang geleden gingen mijn voorvaderen weg onder de palmbomen om ergens in het noorden te gaan werken. Ze vroegen nog aan de anderen die daar lagen: "Komen jullie mee?" Maar daar hadden deze mensen geen zin in, het was immers heerlijk onder de boom?
Sorry.quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Die stond er net nog niet.![]()
onzin, je bent net zo'n gekke christen met erfzonde bullshit.quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Je moet het zo zien:
Kortom, na een lange reis kwamen ze eindelijk aan in het hoge noorden, het klimaat was hier anders en daarom gingen ze eens wat doen in plaats van de hele dag niks te doen. En ja hoor, doordat ze gingen nadenken en dingen gingen doen waren ze al snel in staat om meer te kunnen dan hun broeders in Afrika.
Nu komen de afstammelingen van de mensen die al die tijd onder die boom bleven hierheen en vinden dat ze dezelfde rechten hebben.
WAS DAN *&^*&%&^ ONDER DIE BOOM VANDAAN GEKOMEN EN HAD MEEGEDAAN MET DE BESCHAVING!!!!!!!!!!
Speling der natuur heeft toch wel een hoop met toeval te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
De speling van de natuur is juist een verklaring voor het succes van beschavingen. Het klopt volstrekt met wat ik zeg.
Het is vooral een ziekelijke drang naar luiheid die deze mensen tekend. Het is in die cultuur geweldig als je rijk bent zonder dat je werkt, terwijl je in onze cultuur beter bent als je rijk bent en er hard voor hebt gewerkt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
En welke superieure genen heeft het "blanke ras" dan? Zijn ze slimmer door genetische verschillen, zo ja, waar haal je dat vandaan? Of zijn ze ergens anders genetisch superieur in?
One post just says it allquote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Je moet het zo zien:
Ja logisch.quote:Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ze zijn minder, dat snap je wel he
Hulde.quote:Op maandag 26 april 2004 22:43 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Nu is de hamvraag natuurlijk: waarom heb jij het recht onder de boom te gaan liggen omdat je voorvaderen zo ondernemend waren?![]()
Als jou vader dood gaat, praat je dan ook zo? Dus geef maar aan een ander dat geld, ik verdien het niet?quote:Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat hebben de mensen daar nu mee te maken met wat hun verre voorvaderen toen deden? Acht jij je ook verantwoordelijk voor een moord die je overoverovergrootvader heeft gepleegd ofzo?
In welke cultuur leef jij in godsnaam?quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is vooral een ziekelijke drang naar luiheid die deze mensen tekend. Het is in die cultuur geweldig als je rijk bent zonder dat je werkt, terwijl je in onze cultuur beter bent als je rijk bent en er hard voor hebt gewerkt.
Het zit in ons soort om iets te willen bereiken, terwijl het een noord afrikaanse eigenschap is om helemaal niks te doen. Dit zie ik op school al, dan lopen ze op te scheppen over hoe ze de IBG naaien om meer geld te krijgen, dat is in onze cultuur onmogelijk.
En van die overgrootopa en die moord?quote:Op maandag 26 april 2004 22:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als jou vader dood gaat, praat je dan ook zo? Dus geef maar aan een ander dat geld, ik verdien het niet?
Nee, iedereen doet zijn best om zijn/haar nageslacht zo goed mogelijk te laten leven.
Is dat genetisch bepaald? Of ligt dat aan de slechte opvoeding?quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is vooral een ziekelijke drang naar luiheid die deze mensen tekend. Het is in die cultuur geweldig als je rijk bent zonder dat je werkt, terwijl je in onze cultuur beter bent als je rijk bent en er hard voor hebt gewerkt.
Het zit in ons soort om iets te willen bereiken, terwijl het een noord afrikaanse eigenschap is om helemaal niks te doen. Dit zie ik op school al, dan lopen ze op te scheppen over hoe ze de IBG naaien om meer geld te krijgen, dat is in onze cultuur onmogelijk.
Misschien, maar dat is op een ander, irrelevant niveau.quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Speling der natuur heeft toch wel een hoop met toeval te maken.
quote:Op maandag 26 april 2004 22:46 schreef Ype het volgende:
[..]
En van die overgrootopa en die moord?
Of zijn alleen de goede dingen erfelijk?
Anders moet jij de bak in wegens het heulen met de Duitsers.
Deze stomme taalfout geeft al aan dat je meer iemand bent die graag gebruik maakt van andermans geld inderdaadquote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Modwire het volgende:
[..]
onzin, je bent net zo'n gekke christen met erfzonde bullshit.
OPZOUTEN!!
(edit: een christen, meer christenen...)
Zupah.quote:Op maandag 26 april 2004 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien, maar dat is op een ander, irrelevant niveau.
Maar goed, we weten allebei wat we bedoelen, deze taalkundige onzin is niet belangrijk.
En jouw soort is...?quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Arnold_fan het volgende:
Het zit in ons soort om iets te willen bereiken,
En waar slaat mijn vergelijking een plank mis?quote:Op maandag 26 april 2004 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]![]()
Ondertonen die tegen ziekelijkheid aanneigen zijn ook ondertonen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Deze stomme taalfout geeft al aan dat je meer iemand bent die graag gebruik maakt van andermans geld inderdaad![]()
Ik kan me best indenken dat het heerlijk is om hier te komen en alles te krijgen. Zeker als je dan ook nog mag klagen over onze cultuur![]()
Misschien moet je ook eens iets gaan doen, en kun je ook na gaan denken in hoeverre mijn vorige post op een bloed serieuze manier is gepost. Ondertonen begrijpen van een verhaal leer je wel als je wat langer in Nederland bent, en je je ook gedraagd als een inwoner van ons land.
de nederlandse, zoals hij was voordat jullie de boel kwamen kapotmaken.quote:Op maandag 26 april 2004 22:46 schreef Ype het volgende:
[..]
In welke cultuur leef jij in godsnaam?
Misschien moet jij je even beseffen dat niet iedereen die vindt dat jij ff normaal mag doen, niet perse een buitenlander is. Voor jou informatie: Ik ben een rasechte, blanke nederlander, datzelfde geld voor iedereen in mijn stamboom voor zover als ik deze ken.... nogmaals: OPZOUTEN MET JE ONZIN!quote:Op maandag 26 april 2004 22:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Deze stomme taalfout geeft al aan dat je meer iemand bent die graag gebruik maakt van andermans geld inderdaad![]()
Ik kan me best indenken dat het heerlijk is om hier te komen en alles te krijgen. Zeker als je dan ook nog mag klagen over onze cultuur![]()
Misschien moet je ook eens iets gaan doen, en kun je ook na gaan denken in hoeverre mijn vorige post op een bloed serieuze manier is gepost. Ondertonen begrijpen van een verhaal leer je wel als je wat langer in Nederland bent, en je je ook gedraagd als een inwoner van ons land.
Je vergelijking niet, je opmerking over heulen met de Duitsers is triest.quote:Op maandag 26 april 2004 22:49 schreef Ype het volgende:
[..]
En waar slaat mijn vergelijking een plank mis?
Ga in China wonen jijquote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef Modwire het volgende:
[..]
Misschien moet jij je even beseffen dat niet iedereen die vindt dat jij ff normaal mag doen, niet perse een buitenlander is. Voor jou informatie: Ik ben een rasechte, blanke nederlander, datzelfde geld voor iedereen in mijn stamboom voor zover als ik deze ken.... nogmaals: OPZOUTEN MET JE ONZIN!
quote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Euh, ja, en het verzet in Irak vindt Japan vast ook westers. Ik zou zeggen, vraag het ze even. Maar ik wil de Irak niet hierbij betrekken, want het heeft er niets verder mee te maken.
Ik heb het woord Irak niet eens "in de mond genomen"quote:Ype, alle landen met een hogetechnologiestand behoren tot het westen. Vandaar ook dat het westen het geavanceerd is met technologie. Japan en co behoren ook tot het westen.
Neequote:Op maandag 26 april 2004 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga in China wonen jij
quote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
de nederlandse, zoals hij was voordat jullie de boel kwamen kapotmaken.
Het feit dat je een Nederlander bent staat los van het feit dat hij een stomme opmerking maakte...quote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef Modwire het volgende:
[..]
Misschien moet jij je even beseffen dat niet iedereen die vindt dat jij ff normaal mag doen, niet perse een buitenlander is. Voor jou informatie: Ik ben een rasechte, blanke nederlander, datzelfde geld voor iedereen in mijn stamboom voor zover als ik deze ken.... nogmaals: OPZOUTEN MET JE ONZIN!
Misschien moeten we samen eens in de metro gaan zitten 's avonds, of nee je zusje en dan kijken hoe ze thuis komtquote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef Modwire het volgende:
[..]
Wie ben ik in die jullie?quote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
de nederlandse, zoals hij was voordat jullie de boel kwamen kapotmaken.
Ja, klopt, daarom vond ik hem ook zo gepast in de context.quote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je vergelijking niet, je opmerking over heulen met de Duitsers is triest.
Ik snap de grap niet...quote:Op maandag 26 april 2004 22:55 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen eens in de metro gaan zitten 's avonds, of nee je zusje en dan kijken hoe ze thuis komtO ja mijn school staat naast zo'n uitkerings instantie, en ik zie per dag 4 nederlanders en de rest is allemaal allochtoon.
O ja, stom toeval natuurlijk![]()
De Nederlandse cultuur heeft overduidelijk zijn waarde verloren. Helaas zijn 'wij' de enige die dat inzien.quote:Op maandag 26 april 2004 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Het zit blijkbaar in de Nederlandse cultuur om de eigen cultuur te laten wegspoelen. Volgens Darwinistisch principe is die cultuur ondergeschikt en verdient het geen mededogen als het daadwerkelijk ondergelopen wordt.
Alle mensen die na 1960 hier binnen zijn gekomen, en die weigeren zich aan te passen aan de hier geldende waarden en normen. Die de brutaliteit hebben om eigen feestdagen te hebben en dergelijkequote:Op maandag 26 april 2004 22:55 schreef Ype het volgende:
[..]
Wie ben ik in die jullie?
Misschien moet jij spartelend in drijfzand gaan zwemmen en dan kijken hoe jij thuiskomt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:55 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen eens in de metro gaan zitten 's avonds, of nee je zusje en dan kijken hoe ze thuis komtO ja mijn school staat naast zo'n uitkerings instantie, en ik zie per dag 4 nederlanders en de rest is allemaal allochtoon.
O ja, stom toeval natuurlijk![]()
Johhhhhhh schandalig.......eigen feestdagen hebben.....!!!quote:Op maandag 26 april 2004 22:58 schreef Arnold_fan het volgende:
Alle mensen die na 1960 hier binnen zijn gekomen, en die weigeren zich aan te passen aan de hier geldende waarden en normen. Die de brutaliteit hebben om eigen feestdagen te hebben en dergergelijke
Lal, ik ben Nedurlandur van afkomst and so are my parents. Und auch mein Opa und Oma.quote:Op maandag 26 april 2004 22:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Alle mensen die na 1960 hier binnen zijn gekomen, en die weigeren zich aan te passen aan de hier geldende waarden en normen. Die de brutaliteit hebben om eigen feestdagen te hebben en dergergelijke
Ja.quote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef Sidekick het volgende:
Gaat het nog ergens over?
Zat jij net niet iemand uit te lachen om een taalfout?quote:Op maandag 26 april 2004 22:58 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat is nog maar het begin jochiequote:Op maandag 26 april 2004 22:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
We gaan uit van politieke vrijheid, welvaart en technologische ontwikkeling als de belangrijkste maatstaven.quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wilde het niet gaan zeggen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:00 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Zat jij net niet iemand uit te lachen om een taalfout?
Mijn verhaal was in de verste verte niet provocerend, als je zelfs maar een klein beetje gevoel hebt voor de nederlandse taal kun je uit het verhaal opmaken dat je het niet al te letterlijk moet nemen. Dat simpele mensen zoals jij werkelijk te dom zijn om te lezen is niet mijn probleem.quote:Op maandag 26 april 2004 22:56 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet...![]()
edit: en nou kappen met die onzin, je verhaal sloeg nergens op en was nogal provocerend, dat is waar ik commentaar op gaf.
Als jij in verweggistan gaat wonen, vind je het dan brutaal om kerst te vieren?quote:Op maandag 26 april 2004 22:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 26 april 2004 23:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is nog maar het begin jochie
Als je vindt dat het nergens over gaat.. dan ben je net zo erg als al die andere buitenlanders van na 1960quote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef Sidekick het volgende:
Gaat het nog ergens over?
Nu maar even wachten op de eerstevolgende aardbeving, zodat we jacht op ze kunnen gaan maken.quote:Op maandag 26 april 2004 23:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Precies.![]()
Heb jij nog wat hoofddoeken over? Want ik heb hier namelijk geen meer en ik weet toch nog wel wat meisjes die zonder lopen.
Waar moet 'alles' (?) van betaald worden dan?quote:Op maandag 26 april 2004 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mijn verhaal was in de verste verte niet provocerend, als je zelfs maar een klein beetje gevoel hebt voor de nederlandse taal kun je uit het verhaal opmaken dat je het niet al te letterlijk moet nemen. Dat simpele mensen zoals jij werkelijk te dom zijn om te lezen is niet mijn probleem.
Het leuke is dat mensen zoals jij alleen maar weten wat anderen niet moeten zeggen, maar dat ze zelf niet weten waar alles van betaald moet worden.
quote:Op maandag 26 april 2004 23:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is nog maar het begin jochie
Hersentransplantatie zeker? Want wat je nu zegt slaat natuurlijk nergens op. Blanken die inferieur zijn aan Koreanen, het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 26 april 2004 23:01 schreef Jimmy het volgende:
Ik ben overigens volbloed Nederlander, maar mijn broertje is (geadopteerd) koreaan. Hij werkt harder dan ik. Ik ben lui.
Ben ik nu genetisch eigenlijk een neger, en hij eigenlijk blank?
Het probleem is dat als je in een vreemd land komt en daar gaat leven je wel heel erg onbeschoft bent als je zulke dingen vraagt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Johhhhhhh schandalig.......eigen feestdagen hebben.....!!!
Vreselijk........
Als europese immigranten in de VS kerst vieren zijn ze toch superieur aan de inheemse bevolking.quote:Op maandag 26 april 2004 23:01 schreef Elroyb het volgende:
Als jij in verweggistan gaat wonen, vind je het dan brutaal om kerst te vieren?
Oh, ik ga het meteen aan mijn moeder vertellen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:04 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je in een vreemd land komt en daar gaat leven je wel heel erg onbeschoft bent als je zulke dingen vraagt.
Wat dacht je van alle uitkeringen van mensen die weigeren te werken?quote:Op maandag 26 april 2004 23:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Waar moet 'alles' (?) van betaald worden dan?
Ja, 6% van de bevolking is werkeloos he...je bent een rekenwonder.quote:Op maandag 26 april 2004 23:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle uitkeringen van mensen die weigeren te werken?
Die onbeschoftheid zit hm in jouw idee dat het onbeschoft is als mensen andere feestdagen vieren.quote:Op maandag 26 april 2004 23:04 schreef Arnold_fan het volgende:
Het probleem is dat als je in een vreemd land komt en daar gaat leven je wel heel erg onbeschoft bent als je zulke dingen vraagt.
Alles?quote:Op maandag 26 april 2004 23:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je bent wel erg gemakkelijk in je aanname's, eerst zou ik een buitenlander zijn en nu ben ik ook nog eens dom.quote:Op maandag 26 april 2004 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mijn verhaal was in de verste verte niet provocerend, als je zelfs maar een klein beetje gevoel hebt voor de nederlandse taal kun je uit het verhaal opmaken dat je het niet al te letterlijk moet nemen. Dat simpele mensen zoals jij werkelijk te dom zijn om te lezen is niet mijn probleem.
Dat is dan weer opvoeding.quote:Op maandag 26 april 2004 23:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die onbeschoftheid zit hm in jouw idee dat het onbeschoft is als mensen andere feestdagen vieren.
Jouw gebrek aan beschaving .....is dat ook geneties denk je ?
Allez-hop!quote:Op maandag 26 april 2004 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Allez
ahh, en hoeveel arbeidsjaren heb jij er al op zitten?quote:Op maandag 26 april 2004 23:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat zijn toch synoniemen?quote:Op maandag 26 april 2004 23:09 schreef Modwire het volgende:
[..]
Je bent wel erg gemakkelijk in je aanname's, eerst zou ik een buitenlander zijn en nu ben ik ook nog eens dom.
quote:Op maandag 26 april 2004 23:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zijn toch synoniemen?
Want als je nederlands (dus niet Nederlands) spreekt dan ben je ofwel een goed geďntegreerde zwartuh, maar dan dus toch nog evil, of een nederlander (dus geen Nederlander) alwelke categorie weer op te splitsen is in twee kampen; de dommen (niet de mening acceptatievorming van de nederlander (niet de Nederlander), en de Nederlanders.quote:Op maandag 26 april 2004 23:09 schreef Modwire het volgende:
[..]
Je bent wel erg gemakkelijk in je aanname's, eerst zou ik een buitenlander zijn en nu ben ik ook nog eens dom.
Ik heb helemaal geen gebrek aan beschaving, maar ik hoop dat ik over 40 jaar niet verplicht ben om ook in een halve jurk te lopenquote:Op maandag 26 april 2004 23:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die onbeschoftheid zit hm in jouw idee dat het onbeschoft is als mensen andere feestdagen vieren.
Jouw gebrek aan beschaving .....is dat ook geneties denk je ?
Maakt niet uit. De jongen is blank, dus al per definitie gezegend met een goed verstand.quote:Op maandag 26 april 2004 23:10 schreef Modwire het volgende:
[..]
ahh, en hoeveel arbeidsjaren heb jij er al op zitten?
Minimaal een hele!quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb helemaal geen gebrek aan beschaving, maar ik hoop dat ik over 40 jaar niet verplicht ben om ook in een halve jurk te lopen
van een goed verstand kunnen de uitkeringen niet betaald wordenquote:Op maandag 26 april 2004 23:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De jongen is blank, dus al per definitie gezegend met een goed verstand.
Allemaal angst die gezaait wordt door de media... maargoed... sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan anderen...quote:Op maandag 26 april 2004 23:13 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Minimaal een hele!
en dat allemaal om dat nu 6% moslim is. 6! Da's niks!
En waarom denk je dat dat zou gebeuren?quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen gebrek aan beschaving, maar ik hoop dat ik over 40 jaar niet verplicht ben om ook in een halve jurk te lopen
We willen niet dat al die moslima's gaan geilen op die ontblote mannenkuiten natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 23:13 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Minimaal een hele!
en dat allemaal om dat nu 6% moslim is. 6! Da's niks!
denial, denial, denial......quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb helemaal geen gebrek aan beschaving,
zie je wel..... denial....doe wat aan je homofobie....quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Arnold_fan het volgende:
maar ik hoop dat ik over 40 jaar niet verplicht ben om ook in een halve jurk te lopen
Onzin, er zijn in mijn omgeving genoeg allochtonen waar ik mee omga. Waar ik echter bang voor ben, en nog meer mensen maar die zeggen het liever niet, is dat we over een tijdje zelf niet meer mogen doen wat we willen omdat we overspoeld worden door deze mensen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Want als je nederlands (dus niet Nederlands) spreekt dan ben je ofwel een goed geďntegreerde zwartuh, maar dan dus toch nog evil, of een nederlander (dus geen Nederlander) alwelke categorie weer op te splitsen is in twee kampen; de dommen (niet de mening acceptatievorming van de nederlander (niet de Nederlander), en de Nederlanders.
Ik snap het niet meer.
Als ik over een jaar van jou nog met een moslima mag neuken? En dat zij niet verplicht is om in 1/10 jurk te lopen....quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik was net van plan morgen lekker door de stad te gaan banjeren met mijn harige kuiten.quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef Ype het volgende:
We willen niet dat al die moslima's gaan geilen op die ontblote mannenkuiten natuurlijk.
Achjoh, dat doen die andere blanken dan toch wel. Nog bijna 90% van de bevolking dus al per definitie one hell of a opvangnet.quote:Op maandag 26 april 2004 23:13 schreef Modwire het volgende:
[..]
van een goed verstand kunnen de uitkeringen niet betaald worden![]()
je zit vol fobietjes.....nu ook xenofobie...quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef Arnold_fan het volgende:
Onzin, er zijn in mijn omgeving genoeg allochtonen waar ik mee omga. Waar ik echter bang voor ben, en nog meer mensen maar die zeggen het liever niet, is dat we over een tijdje zelf niet meer mogen doen wat we willen omdat we overspoeld worden door deze mensen.
Wees maar niet bang... het komt allemaal wel goed... we krijgen heus geen fundamentalistische moslim-staat... ga nu maar rustig slapen, het is bedtijd...quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Onzin, er zijn in mijn omgeving genoeg allochtonen waar ik mee omga. Waar ik echter bang voor ben, en nog meer mensen maar die zeggen het liever niet, is dat we over een tijdje zelf niet meer mogen doen wat we willen omdat we overspoeld worden door deze mensen.
En waarom ben je precies bang dat dat ooit zou gebeuren?quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nieuws over het dalend asielzoekeraantal bereikt jouw deel van de wereld zeker niet?quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef Arnold_fan het volgende:
Toevoeging: of je een nachtzoentje lust?quote:Op maandag 26 april 2004 23:16 schreef Elroyb het volgende:
[..]
Wees maar niet bang... het komt allemaal wel goed... we krijgen heus geen fundamentalistische moslim-staat... ga nu maar rustig slapen, het is bedtijd...
Dat is zeker die achtergestelde randstad? Gelukkig hebben we daar hier in het noorden geen last van.quote:Op maandag 26 april 2004 23:17 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Nieuws over het dalend asielzoekeraantal bereikt jouw deel van de wereld zeker niet?
Hij verkoopt toch wel Turks brood he?quote:Op maandag 26 april 2004 23:18 schreef RichardQuest het volgende:
De bakker waar ik kom heeft ook altijd een halve jurk aan
Dat is inderdaad zo ja, wat opzich niet alleen komt door mijn ras, maar ook omdat ik normaal ben opgevoed. En ja, mijn ouders zijn net zo links als jullie zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 23:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De jongen is blank, dus al per definitie gezegend met een goed verstand.
Ik spreek je nog wel als je onderdrukt wordt door onze moslimvrienden.quote:Op maandag 26 april 2004 23:16 schreef Elroyb het volgende:
[..]
Wees maar niet bang... het komt allemaal wel goed... we krijgen heus geen fundamentalistische moslim-staat... ga nu maar rustig slapen, het is bedtijd...
Applausje voor deze ueberariërquote:Op maandag 26 april 2004 23:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo ja, wat opzich niet alleen komt door mijn ras, maar ook omdat ik normaal ben opgevoed. En ja, mijn ouders zijn net zo links als jullie zijn.
Dus jouw ras heeft geneties meer gezond verstand dan dan andere rassen ?quote:Op maandag 26 april 2004 23:20 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat is inderdaad zo ja, wat opzich niet alleen komt door mijn ras, maar ook omdat ik normaal ben opgevoed. En ja, mijn ouders zijn net zo links als jullie zijn.
Ik wacht met (heel) veel geduld...quote:Op maandag 26 april 2004 23:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je onderdrukt wordt door onze moslimvrienden.
quote:Op maandag 26 april 2004 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Applausje voor deze ueberariër![]()
Ah, dan had je wel een goede kweekbak.quote:Op maandag 26 april 2004 23:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, 50% van de bevolking is vrouw, en elk jaar komt er een hele stad bij vol vrouwen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je onderdrukt wordt door onze moslimvrienden.
Of dat een probleem is, hangt af of je moslim bent of niet, ik heb (veel) liever gewoon een atheistische republiek.quote:Op maandag 26 april 2004 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is nou het probleem ? De islam komt eraan, klaar !
Als je ouders links zijn, hebben ze toch foute genen, dat zou betekenen dat jij... ook... sorry, misschien dat je dat dus maar aan je linkse genendoorgevende ouders vragen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Houd je reet maar verborgen, want mijn voet komt er ook aan, klaar!quote:Op maandag 26 april 2004 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is nou het probleem ? De islam komt eraan, klaar !
Jouw ras kan nog niet eens woorden niet twee keer achter elkaar zitten. Hij is die fase in zijn genetische ontwikkeling duidelijk al ontgroeid.quote:Op maandag 26 april 2004 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus jouw ras heeft geneties meer gezond verstand dan dan andere rassen ?
En ik hoor het wel als je met je hoofd naar beneden van een flat wordt gegooidquote:Op maandag 26 april 2004 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, 50% van de bevolking is vrouw, en elk jaar komt er een hele stad bij vol vrouwen.
Ik hoor je wel als je ook verplicht wordt tot menstrueren
Of barbiecollecties.quote:Op maandag 26 april 2004 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, 50% van de bevolking is vrouw, en elk jaar komt er een hele stad bij vol vrouwen.
Ik hoor je wel als je ook verplicht wordt tot menstrueren
hoe meer vrouwen hoe beterquote:Op maandag 26 april 2004 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
hoewel??quote:Ik hoor je wel als je ook verplicht wordt tot menstrueren
quote:Op maandag 26 april 2004 23:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je ouders links zijn, hebben ze toch foute genen, dat zou betekenen dat jij... ook... sorry, misschien dat je dat dus maar aan je linkse genendoorgevende ouders vragen.
Mag ik dit opnemen als een doodverwensing?quote:Op maandag 26 april 2004 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En ik hoor het wel als je met je hoofd naar beneden van een flat wordt gegooid![]()
Face down, ass up, that's the way I like to be thrown off a skyscraper.quote:Op maandag 26 april 2004 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En ik hoor het wel als je met je hoofd naar beneden van een flat wordt gegooid![]()
Zoals je waarschijnlijk wel begreep is de persoon die je aanhaalde iemand die samen met jou tegen mij aan het posten is?quote:Op maandag 26 april 2004 23:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Jouw ras kan nog niet eens woorden niet twee keer achter elkaar zitten. Hij is die fase in zijn genetische ontwikkeling duidelijk al ontgroeid.
He jakkes, dat had ik niet door.quote:Op maandag 26 april 2004 23:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk wel begreep is de persoon die je aanhaalde iemand die samen met jou tegen mij aan het posten is?Hoe simpel van je
quote:Op maandag 26 april 2004 23:25 schreef Ype het volgende:
[..]
Of barbiecollecties.
Of tupperwareparties.
Inderdaad, en dames moeten lange zwarte rokken aan bij het spelen. En lange kousen voor als ze springen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Gemengd korfbal
Dat moet gescheiden
Absoluut niet, ik ben fel tegen de doodstraf. Maar jij neemt graag alles zo klakkeloos over van de moslims, dan heb je een goeie kans dat of jij of een van je kinderen ooit zo wordt gedood omdat een paar mensen erop tegen zijn dat je b.v. homo bent.quote:Op maandag 26 april 2004 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mag ik dit opnemen als een doodverwensing?
Okay, even een serieuse vraag voor je: waarom ben je in godsnaam zo bang dat moslims Nederland over zouden nemen, terwijl ze nu op 6% zitten, dat aantal nauwelijks meer zal stijgen en het grootste deel daarvan helemaal geen moslimstaat zou willen?quote:Op maandag 26 april 2004 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik ben fel tegen de doodstraf. Maar jij neemt graag alles zo klakkeloos over van de moslims, dan heb je een goeie kans dat of jij of een van je kinderen ooit zo wordt gedood omdat een paar mensen erop tegen zijn dat je b.v. homo bent.
Doei lieverd.quote:Op maandag 26 april 2004 23:31 schreef Bluesdude het volgende:
Doeg iedereen,
Het was weer leuk hoe de racist Arnold liet zien dat hij inferieure opvattingen heeft.
Ps. Richard probeer : ALT + 129
heerlijk hoe je iemand die niet links denkt zoals je zelf doet weg kunt sturen met " inferieure opvattingen"quote:Op maandag 26 april 2004 23:31 schreef Bluesdude het volgende:
Doeg iedereen,
Het was weer leuk hoe de racist Arnold liet zien dat hij inferieure opvattingen heeft.
Ps. Richard probeer : ALT + 129
Zo'n moord is nog nooit in Nederland gepleegd.quote:Op maandag 26 april 2004 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik ben fel tegen de doodstraf. Maar jij neemt graag alles zo klakkeloos over van de moslims, dan heb je een goeie kans dat of jij of een van je kinderen ooit zo wordt gedood omdat een paar mensen erop tegen zijn dat je b.v. homo bent.
Het was cynisme op jouw opvattingen denk ik.quote:Op maandag 26 april 2004 23:33 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
heerlijk hoe je iemand die niet links denkt zoals je zelf doet weg kunt sturen met " inferieure opvattingen"![]()
Je bent zelf inferieur, zit een beetje op kosten van de gemeenschap te internetten van je uitkering
Gezien het feit dat ze gemiddeld wel 3x zoveel kinderen krijgen als nederlanders is het wel een reeel risico. Dan kun je doen alsof het onzin is, maar je kunt ook gewoon proberen om het een klein beetje in de hand te houden. Dit o.a. door een verbod op importbruiden, als je wilt trouwen dan ga je maar terug.quote:Op maandag 26 april 2004 23:31 schreef Ype het volgende:
[..]
Okay, even een serieuse vraag voor je: waarom ben je in godsnaam zo bang dat moslims Nederland over zouden nemen, terwijl ze nu op 6% zitten, dat aantal nauwelijks meer zal stijgen en het grootste deel daarvan helemaal geen moslimstaat zou willen?
50 jaar geleden kregen Christenen ook ontiegelijk veel kinderen... zoiets neemt vanzelf af naarmate de welvaart toeneemt...quote:Op maandag 26 april 2004 23:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze gemiddeld wel 3x zoveel kinderen krijgen als nederlanders is het wel een reeel risico. Dan kun je doen alsof het onzin is, maar je kunt ook gewoon proberen om het een klein beetje in de hand te houden. Dit o.a. door een verbod op importbruiden, als je wilt trouwen dan ga je maar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |