geen stomme vergelijkingenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:20 schreef Haspel33 het volgende:
Phew. 3-3 afgekeurt, hands Maradonna, euh Ronaldo.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
Bruggink had ik graag bij Ajax gezien. Raar dat zo'n mooi voetballer niet wordt gewaardeerd.
Arnoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Hij was 16 toen ie bij Twenthe debuteerde. Logisch dat iedere club hem wilde hebben. Waar ging het mis met Arno ?
Hij had de pech dat er ene Nilis meedeed, die heeft hem wat belemmerd in zijn groei vrees ik. Hiddink zag het niet in hem zitten en dat is jammer, want dit seizoen hadden we hem zeker kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Hij was 16 toen ie bij Twenthe debuteerde. Logisch dat iedere club hem wilde hebben. Waar ging het mis met Arno ?
En daarvoor Ronaldo en Nilis, ook geen kinderachtige spelersquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:32 schreef Haspel33 het volgende:
Mentaal niet sterk genoeg, en bij PSV verzopen door Ruud en Kezman voor hem. En geen echte killer.
Bruggink speelde op 10 ... en tja de rest van je argumentenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:32 schreef Haspel33 het volgende:
en bij PSV verzopen door Ruud en Kezman voor hem.
handsbal van die dikkequote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:35 schreef ASSpirine het volgende:
wat stelt die ene foto voor Zapper
True, maar hij heb het toch ook aan zichzelf te danken. Vaak kansen gehad, niet gegrepen. Al kwam dat ook omdat PSV rare systemen speelde onder Gerets en hij weinig ondersteuning had om hem heen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En daarvoor Ronaldo en Nilis, ook geen kinderachtige spelers
Waarom heeft Bruggink nooit het krediet gekregen dat VoH nu wel krijgt?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:37 schreef Haspel33 het volgende:
True, maar hij heb het toch ook aan zichzelf te danken. Vaak kansen gehad, niet gegrepen. Al kwam dat ook omdat PSV rare systemen speelde onder Gerets en hij weinig ondersteuning had om hem heen.
PSV speelde vaak met 2 spitsen onder Gerets, dus jouw "nummer 10" ging dikwijls niet op. Whatever de reason, hij heeft niet overtuigt in Eindhoven.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bruggink speelde op 10 ... en tja de rest van je argumenten![]()
Dat is iets onbegrijpelijks. Ik hoop dat Hiddink de geniale ingeving krijgt Bruggink terug te halen voor komend seizoenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:38 schreef Zapper het volgende:
Waarom heeft Bruggink nooit het krediet gekregen dat VoH nu wel krijgt?![]()
damn, ik dacht een klap van een speler van Mallorcaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:36 schreef Zapper het volgende:
[..]
handsbal van die dikke
Pak de cijfers er eens bij, Bruggink had veel meer rendement in minder speeltijd dan zijn concurrenten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:39 schreef Haspel33 het volgende:
PSV speelde vaak met 2 spitsen onder Gerets, dus jouw "nummer 10" ging dikwijls niet op. Whatever de reason, hij heeft niet overtuigt in Eindhoven.
Espectadores: 68.670quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:47 schreef Haspel33 het volgende:
Zet jezelf schrap voor het fluitconcert van de week.
Vicente lijkt de matchwinner te worden, dus ook in Spanje is het na dit weekend beslist.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:10 schreef methodmich het volgende:
Valencia kan dus de titel grijpen in Sevilla. Leuk.
Klopt! Real moet nog tegen één degradatiekandidaat (Real Sociedad) en Barcelona tegen twee (Racing en Zaragoza), dus dat worden nog pittige potjes...quote:Op maandag 10 mei 2004 06:28 schreef superjoden het volgende:
Er gaan er zeker 3 uit in Spanje?
Racing Santander heeft strafpunten gekregenquote:Fixtures 37e speeldag
Vrijdag 14 mei
22.00
Villarreal - Valencia
Zaterdag 15 mei
20.00
Real Betis - Real Valladolid
Deportivo la Coruña - Celta de Vigo
22.00
Atlético Madrid - Real Zaragoza
Zondag 16 mei
17.30
Real Sociedad - Málaga
Albacete - Sevilla
Real Mallorca - Espanyol
Osasuna - Athletic Bilbao
19.30
FC Barcelona - Racing Santander
21.30
Real Murcia - Real Madrid
Zeg dat nou maar niet te hard (of jij als Barcelona-fan juist wel), want met hun huidige mentale vorm zijn ze in staat van iedereen te verliezen...zelfs van Murcia.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:45 schreef ASSpirine het volgende:
alleen Real moet volgende week tegen Murcia...
moeilijkheidsgraad 0
ik weet natuurlijk ook dat Real in een dip zit, maar kom op, tegen Murciaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard (of jij als Barcelona-fan juist wel), want met hun huidige mentale vorm zijn ze in staat van iedereen te verliezen...zelfs van Murcia.
Ik had zaterdag echt gehoopt dat ze zouden winnen en toen hebben ze het weer laten afweten, dus ik ga nu maar van het slechtse scenario uit...kan het altijd "beter" uitvallen!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk ook dat Real in een dip zit, maar kom op, tegen Murcia
dan moet Real wel heel laag zijn gezonken
Dat hoop ik dan weer niet, maar het wordt sowieso lastig voor ze; ze moeten uit bij Zaragoza...altijd lastig (Madrid weet ervan). Zeker als je bekijkt dat die nog niet helemaal veilig zijn en dit weekend nog tegen Atletico moeten. Die willen de winst willen opdragen aan president Gil y Gil, die op sterven ligt in het ziekenhuis als gevolg van een herseninfarct.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:36 schreef ASSpirine het volgende:
op de laatste speeldag de 2de plaats voor Barça
quote:Fixtures 38e speeldag, laatste speeldag 2003-2004
Zaterdag 22 mei en Zondag 23 mei
Málaga - Real Betis
Racing Santander - Deportivo la Coruña
Sevilla - Osasuna
Valencia - Albacete
Real Valladolid - Villarreal
Real Zaragoza - FC Barcelona
Espanyol - Real Murcia
Real Madrid - Real Sociedad
Athletic Bilbao - Atlético Madrid
Celta de Vigo - Real Mallorca
quote:Op maandag 10 mei 2004 17:45 schreef ASSpirine het volgende:
de strijd beneden is ook nog spannend, de strijd om de uefa cup ook nog, en wie op plaats 2 komt ook wel
alleen Real moet volgende week tegen Murcia...
moeilijkheidsgraad 0
alleen op de laatste speeldag kan Real Sociedad nog helpen
Wat ben ik toch blij dat ik het verkeerd hadquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard (of jij als Barcelona-fan juist wel), want met hun huidige mentale vorm zijn ze in staat van iedereen te verliezen...zelfs van Murcia.
in spanje is onderling resultaat doorslaggevend maar aangezien zowel real - barcelona als barcelona - real in 1-2 is geeindigd gaat het in dit geval wel om het doelsaldo dacht ik.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik het verkeerd had
Barça heeft aan 1 punt genoeg om de 2de plaats te behouden, doelsaldo is beter, of Real moet met een grote score voor de dag komen, en in hun huidige vorm
Had ik 't niet gedacht...die worden gewoon 4de straks. Die bekerfinale tegen Zaragoza heeft een mooi competitie-slot ingeluid, pech en een te smalle selectie hebben de rest gedaan. Dan ook nog één ronde voor het eind door de aarstrivaal ingehaald worden, dit wordt een hele lange zomer...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Goede goal na mooi voorbereidend werk van Eto'o, het was tevens zijn 100ste competitie goalquote:Op maandag 17 mei 2004 15:50 schreef Zapper het volgende:
Is er al gemeld dat Bruggink heeft gescoord?
Waar heb je beelden gezien, en waar en wanneer komt het evt op tv?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goede goal na mooi voorbereidend werk van Eto'o, het was tevens zijn 100ste competitie goal
Canal+, met een beetje geluk komt het vanavond ook langs in het Sportjournaal en anders 100% zeker op Eurosport bij Eurogoalsquote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef Zapper het volgende:
Waar heb je beelden gezien, en waar en wanneer komt het evt op tv?
Ik heb 't op het spaanse nieuws gezien, maar volgens mij besteden ze vanavond in Studio Sport aandacht aan de Primera Division...wellicht komt ie daar aan bod.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waar heb je beelden gezien, en waar en wanneer komt het evt op tv?
Die hebben geen Spaans voetbal meer.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
en anders 100% zeker op Eurosport bij Eurogoals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |