Het waren de smurfen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
De autoriteiten van Jordanie claimen dat ze een aanslag hebben verijdeld dat het leven van 80 000 mensen zou kosten. De aanslag zou plaats vinden op Amman de hoofdstad van Jorandie. Volgens de autoriteiten zou alqaeda zorgen voor een grote giftige damp boven de hoofdstad. Ongeveer 20 000 kg chemische stoffen zijn gevonden in grote vrachtwagens bij de stad.
http://www.islammemo.cc/news/one_news13.asp?IDNews=30841
ik geloof niet dat alqaeda zoiets zou doen boven een islamistische hoofdstad.. ik denk dat Moussad of CIA de aanslag wilde plegen... en ik geloof dat er helemaal geen aanslag werd verijdeld...allemaal om jihadisten zwart te maken...wie alqaedish denkt..snapt waarom ik die autoriteiten niet geloof!
quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
ik geloof niet dat alqaeda zoiets zou doen boven een islamistische hoofdstad.. ik denk dat Moussad of CIA de aanslag wilde plegen... en ik geloof dat er helemaal geen aanslag werd verijdeld...allemaal om jihadisten zwart te maken...wie alqaedish denkt..snapt waarom ik die autoriteiten niet geloof!
Wie denkt als een mongooltje?quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
wie alqaedish denkt..
Bin Laden heeft het ook niet zo op Jordanië hoor, dat land is te Westers naar zijn maatstaven....quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
De autoriteiten van Jordanie claimen dat ze een aanslag hebben verijdeld dat het leven van 80 000 mensen zou kosten. De aanslag zou plaats vinden op Amman de hoofdstad van Jorandie. Volgens de autoriteiten zou alqaeda zorgen voor een grote giftige damp boven de hoofdstad. Ongeveer 20 000 kg chemische stoffen zijn gevonden in grote vrachtwagens bij de stad.
http://www.islammemo.cc/news/one_news13.asp?IDNews=30841
was op journaal, met videobeelden en interviewquote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef www.manowar.be het volgende:
zolang ze hun eigen moslim extremisten uitmoorden no problem
serieus : ik geloof er niets van
en volgens Hamas bestaan er geen onschuldige burgers, in ieder geval geen israelische...quote:voor degene die het niet weten, Osama ontkent de dader van 9-11 te zijn en wijst voor de schuld richting amerika en Israël...
Volgens Bush is het doden van burgers simpelweg collateral damage
Volgens Israël is het doden van burgers een middel om een doel te bereiken..
baukel-stylequote:Op maandag 26 april 2004 22:15 schreef www.manowar.be het volgende:
en wat als het op TV was?
is alles wat op TV komt dan echt? :-P
Terminator 2 was ook op TV ;-)
Ja, die lievequote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef MokroKees het volgende:
Volgens Osama Bin Laden is het vanuit zijn geloof verboden om burgers te doden , zelfs ten tjide van oorlog. voor degene die het niet weten, Osama ontkent de dader van 9-11 te zijn en wijst voor de schuld richting amerika en Israël...
Oh, daarom heeft hij ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen in Oos-Afrika, waar 201 doden bij vielen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef MokroKees het volgende:
Volgens Osama Bin Laden is het vanuit zijn geloof verboden om burgers te doden , zelfs ten tjide van oorlog. voor degene die het niet weten, Osama ontkent de dader van 9-11 te zijn en wijst voor de schuld richting amerika en Israël...
Daarom zei hij ook dat "11 September" precies volgens de berekeningen ging.quote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef CybErik het volgende:
[..]
Oh, daarom heeft hij ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen in Oos-Afrika, waar 201 doden bij vielen.![]()
Tuurlijk joh, allemaal de schuld van de joden en het westen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
ik geloof niet dat alqaeda zoiets zou doen boven een islamistische hoofdstad.. ik denk dat Moussad of CIA de aanslag wilde plegen...
Want? Je vertrouwen in ome bin Laden is onverwoestbaar ?quote:Op maandag 26 april 2004 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:
geloof er werkelijk geen flikker van
Die "mensen" die het geloof islam hangen staan voor het zoveel mogelijk doden van ongelovigen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef MokroKees het volgende:
In dit geval dus wel een probleem lijkt mij.quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef www.manowar.be het volgende:
zolang ze hun eigen moslim extremisten uitmoorden no problem
Madrid en nu dit met 80000 doden voorkomen niet ik niet bepaald stuiptrekkingen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:02 schreef Koos Voos het volgende:
De laatste stuiptrekkingen?
Relax.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat al we naar Duitsland - Nederland zitten te kijken we live in beeld zien dat er 60.000 doden vallen.
Want?quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:
...een chemische aanslag plegen geen sinecure is.
De verspreiding van het gif blijkt heel erg moeilijk te zijn. De sekte van de hoogste waarheid had een budget van 4 miljard dollar tot zijn beschikking en had tientallen gefrustreerde wetenschappers uit de voormalige Sowjetunie in dienst en bij hun grootste aanslag (Metro Tokio) vielen maar een handvol slachtoffers.quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Want?
Klopt, dit is de update met véél meer detailsquote:Op dinsdag 27 april 2004 02:18 schreef Caesu het volgende:
dit las ik al een halve week geleden ergens?
Ja, Mokro. Broeder Osama de vrome lieve moslim doet nietsquote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef MokroKees het volgende:
Eikel! Nu is mijn sarcasme meter opgeblazen! Weet je wel hoe duur die dingen zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja, Mokro. Broeder Osama de vrome lieve moslim doet nietsMoslims kunnen niet doden, het is allemaal de schuld vd VS.
Kijk maar!: www.davidicke.com
Kom kom. In WOI hadden ze daar ook geen problemen mee. Simpel granaatje met gas en klaar. Heb je echt geen high-tech shit voor nodig.quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
De verspreiding van het gif blijkt heel erg moeilijk te zijn. De sekte van de hoogste waarheid had een budget van 4 miljard dollar tot zijn beschikking en had tientallen gefrustreerde wetenschappers uit de voormalige Sowjetunie in dienst en bij hun grootste aanslag (Metro Tokio) vielen maar een handvol slachtoffers.
Inderdaad, naar mijn idee hebben ze zelf al voor voldoende onrust gezorgd om de komende 50 jaar daar in de regio wisky te gaan drinkenquote:Op maandag 26 april 2004 21:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]![]()
De VS is niet gebaat met nog meer onrust in de regio dus slaap rustig verder.
Groot hek er om heen, tribunes ervoor, kratje bier erbij en klaar is kees.quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Rare mannetjes die shoarma boeren. Als ze nu al elkaars zandbak gaan opblazen.![]()
Eerst alle Drenthen die kant op voor een "vredesmissie"quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:52 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Groot hek er om heen, tribunes ervoor, kratje bier erbij en klaar is kees.
Dat is een wel zeer laagwaardige manier van leedvermaakquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:52 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Groot hek er om heen, tribunes ervoor, kratje bier erbij en klaar is kees.
Als je de juiste gassen kunt reprocudceren lukt het wel een beetje. Maar als je zag dat ze met vrachtwagens, waarin gewoon wat losse flessen en jerrycans gestapeld waren op een gebouw wilden afrijden, en dan maar op goed geluk de boel laten ontploffen, daarij zal het meeste van je chemisch matriaal gewoon in de brand vergaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Kom kom. In WOI hadden ze daar ook geen problemen mee. Simpel granaatje met gas en klaar. Heb je echt geen high-tech shit voor nodig.
LOL, inderdaad. Iemand die zich wil opofferen met een terroristische daad gaat gewoon een interview geven en zijn opdrachtgevers verraden zonder onder druk te staan, 251% ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:13 schreef Basp1 het volgende:
Het lijkt mij weer een opgezet verhaal. Het mooiste eraan zijn de interviews welke we krijgen met de vermeende terroristen. Van hoeveel opgepakte terroristen hebben we de laatste tijd al interviews gehad, volgens mij nog geen een, maar deze uit jordanie komen allemaal uitgebreid aan het woord.![]()
En roodkapje ging het bos in, waar opeens de wolf verscheen..quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef MokroKees het volgende:
In 1 gebouw zitten misschien een paar duizend mensen, maar wanneer zich gifgas door de hele binnenstad verspreid tref je alle mensen buiten, en mensen in honderden, zoniet duizenden gebouwen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:17 schreef Yellowsama het volgende:
Ik snap alleen niet hoe ze aan die 80.000 komen. Ik zag op het nieuws een bijzonder brakke 3D animatie waarop de vrachtwagens tegen een paar gebouwen aanreden. Lijkt me sterk dat dat erger is dan ... slecht voorbeeld... vliegtuig tegen flatgebouw...
Is dat nou zo erg ? Als je de ramen dicht doet en dan wachten tot de lucht is opgeklaard, dan is toch niks aan de hand ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:34 schreef Skyclad het volgende:
[..]
In 1 gebouw zitten misschien een paar duizend mensen, maar wanneer zich gifgas door de hele binnenstad verspreid tref je alle mensen buiten, en mensen in honderden, zoniet duizenden gebouwen.
Neuh, dat hoeft helemaal niet. Er is de mogelijkheid dat het gas niet reageert met zuurstof, er is de mogelijkheid dat een reactie met zuurstof helemaal geen probleem hoeft te zijn voor de werking van het gas en er is ook nog eens de mogelijkheid dat oxidatie een vereiste is voor de werking van het gas.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:13 schreef Basp1 het volgende:
Als je de juiste gassen kunt reprocudceren lukt het wel een beetje. Maar als je zag dat ze met vrachtwagens, waarin gewoon wat losse flessen en jerrycans gestapeld waren op een gebouw wilden afrijden, en dan maar op goed geluk de boel laten ontploffen, daarij zal het meeste van je chemisch matriaal gewoon in de brand vergaan.
Dat ligt aan welk gas er verspreid wordt. Voor sommige gassen heb je een aan een kilo genoeg om de hele mensheid te doden en helpt het dichtdoen van je raam dus niet. Het is geen toeval dat de Israeli's in 1990 en 1991 gasmasker uitdeelden aan de bevolking.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dat nou zo erg ? Als je de ramen dicht doet en dan wachten tot de lucht is opgeklaard, dan is toch niks aan de hand ?
En over welke high tech gassen hebebn we het dan? Want die ontstaan niet zomaar door met een vrachtwagen met verschillende ingredieneten tegen een gebouw te rijden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat ligt aan welk gas er verspreid wordt. Voor sommige gassen heb je een aan een kilo genoeg om de hele mensheid te doden en helpt het dichtdoen van je raam dus niet. Het is geen toeval dat de Israeli's in 1990 en 1991 gasmasker uitdeelden aan de bevolking.
Weet ik veel, ik ben geen chemicus. Jij komt met de boude bewering dat het gas wel zou verbranden, ik zeg alleen dat er genoeg andere mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En over welke high tech gassen hebebn we het dan? Want die ontstaan niet zomaar door met een vrachtwagen met verschillende ingredieneten tegen een gebouw te rijden.
Damn nu ben ik het eens met BansheeBoy.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, inderdaad. Iemand die zich wil opofferen met een terroristische daad gaat gewoon een interview geven en zijn opdrachtgevers verraden zonder onder druk te staan, 251% ongeloofwaardig
High-tech? Kom op. Gewoon zaken als mosterdgas.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En over welke high tech gassen hebebn we het dan? Want die ontstaan niet zomaar door met een vrachtwagen met verschillende ingredieneten tegen een gebouw te rijden.
Inderdaad, zo dacht ik er precies over. Als iemand zichzelf wilde opofferen, en dood wil gaan als "martelaar", en als het dan niet lukt zichzelf overgeeft als een slaafse schildpad, dat is gewoon onwaarschijnlijk en riekt naar mossad/cia-achtige erbarmenquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Damn nu ben ik het eens met BansheeBoy.
Idd erg ongeloofwaardig. Die gozer zat geheel relaxed alles op te biechten tot in de kleinste details. En dat zou iemand zijn die zijn leven op wilde offeren voor een aanslag? Ik betwijfel t
Eh nee.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:59 schreef Basp1 het volgende:
OW 1 kilo mostergas zou voldoende moeten zijn om de gehele mensheid uit te vagen?
sommige nieuws hoor ik uren lang op andere zenders voordat ze op nu.nl of cnn.com veschijnen..quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef Virus3000 het volgende:
is NU op journaal
klopt dus WEL
was met videobeelden & interview
nee.. van de zionisten!!quote:Op maandag 26 april 2004 22:41 schreef R@b het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, allemaal de schuld van de joden en het westen.![]()
dezelfde tactieken als die van Saudie, een beetje raar, aan de ene kant verbiedt Amerika interviews of video's van alqaeda in amerika en voert druk op aljazeera/al-arabya.. en aan de andere kant kwam Colen Powell met een brief van Azzaraqawi,..volgens mij is die man al lang een martelaar geworden, of hij exists niet!quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je de juiste gassen kunt reprocudceren lukt het wel een beetje. Maar als je zag dat ze met vrachtwagens, waarin gewoon wat losse flessen en jerrycans gestapeld waren op een gebouw wilden afrijden, en dan maar op goed geluk de boel laten ontploffen, daarij zal het meeste van je chemisch matriaal gewoon in de brand vergaan.
Verder ben ik benieuwd naar de chemicalien welke ze wilden gaan gebruiken. Maar helaas zullen we dat wel weer niet te weten komen, omdat dan zal blijken dat er eigenlijk geen chemische reactie mee mogelijk waren.
Het lijkt mij weer een opgezet verhaal. Het mooiste eraan zijn de interviews welke we krijgen met de vermeende terroristen. Van hoeveel opgepakte terroristen hebben we de laatste tijd al interviews gehad, volgens mij nog geen een, maar deze uit jordanie komen allemaal uitgebreid aan het woord.![]()
Even kijken, hoor. Arabieren plegen aanslagen op Arabieren. Ze staan in contact met de Arabier Al-Zarqawi, die enige contacten onderhoudt met de Arabische terreurgroepring Al-Qa'ida. Deze Arabische groepering hangt een Arabische fundamentalistische ideologie aan, die in de wereld veelal wordt gesteund door het Arabische Saudi-Arabië.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:05 schreef Alaqsaa het volgende:
[..]
nee.. van de zionisten!!
Dus the VS besluit tegenwoordig ook al wat het nationale TV station van Jordanie uitzend? Die maakten er namelijk het eerst melding van.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:08 schreef Alaqsaa het volgende:
[..]
dezelfde tactieken als die van Saudie, een beetje raar, aan de ene kant verbiedt Amerika interviews of video's van alqaeda in amerika en voert druk op aljazeera/al-arabya.. en aan de andere kant kwam Colen Powell met een brief van Azzaraqawi,..volgens mij is die man al lang een martelaar geworden, of hij exists niet!
En dan was het niet erg geweest.quote:Op maandag 26 april 2004 21:40 schreef Alaqsaa het volgende:
waarschijnlijk een aanslag op israel!!
Nee, dat is lekker objectiefquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:41 schreef Toeps het volgende:
Lekker objectief, van iemand die alaqsaa heeft. Je weet wel: Al-Aqsa, terreur, ronselsen voor Jihad, foute moskeeen...
Stond er Amsterdam op maar reed hij richting Westbank of zo?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:38 schreef RealLife het volgende:
Miste vanmorgen mn trein. Kwam denk ik door een Zionistische treinbestuurder![]()
![]()
![]()
Foto's van massamoordenaars plaatsen vind ik te ziekquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een leuk plaate heb je, al-aqsaa, onverwoestbare zionistenvreter:
[afbeelding]
Wel als het om informatie gaat die amerika's veiligheid kan schaden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:23 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Dus the VS besluit tegenwoordig ook al wat het nationale TV station van Jordanie uitzend? Die maakten er namelijk het eerst melding van.
Leg mij eens uit wat hun daad voor goeds heeft gebracht...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:04 schreef Alaqsaa het volgende:
massamoordenaars?:D
helden1?
Is het voor jou ook niet een idee om met een brandende dynamietstaaf in je anus een amerikaanse ambassade binnen te rennen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:04 schreef Alaqsaa het volgende:
helden1?
Fijne helden heb jij. Ik heb er zo ook een.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:04 schreef Alaqsaa het volgende:
helden1?
ik weet nix! vertel jij het maarquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:41 schreef Toeps het volgende:
Lekker objectief, van iemand die alaqsaa heeft. Je weet wel: Al-Aqsa, terreur, ronselsen voor Jihad, foute moskeeen...
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Fijne helden heb jij. Ik heb er zo ook een.
In Jordanie hebben ze methodes van ondervraging die niet zo humantair zijn, daar wordt een stuk makkelijker informatie vrijgegeven door de ondervraagde dan in landen die zich enigsinds aan de regels van ondervraging houden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Damn nu ben ik het eens met BansheeBoy.
Idd erg ongeloofwaardig. Die gozer zat geheel relaxed alles op te biechten tot in de kleinste details. En dat zou iemand zijn die zijn leven op wilde offeren voor een aanslag? Ik betwijfel t
1 manier om die helden van je op te ruimen:quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:04 schreef Alaqsaa het volgende:
helden1?
Wederom links,quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef Toeps het volgende:
http://www.al-aqsa.net/
Stichting waarvan de tegoeden bevroren zijn vanwege links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |