ja daar zeg je me watquote:Op maandag 26 april 2004 19:57 schreef Shirley het volgende:
Waarom injecteer je een vitamine? Durf je niet te slikken?
Ik moet ze via injectie..quote:Op maandag 26 april 2004 19:57 schreef Shirley het volgende:
Waarom injecteer je een vitamine? Durf je niet te slikken?
Ik heb geen extra vitamines nodig, dus ik ben een bikkel!quote:Op maandag 26 april 2004 19:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik moet ze via injectie..
Maar het gaat erom.. ben jij ook een bikkel of niet?
Heb je geen geld voor een auto?quote:Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb 6 kilometer hard gelopen...![]()
grap was al WEL opgemerktquote:Op maandag 26 april 2004 20:05 schreef godard_k het volgende:
ik ben geen bikkel, ik heb WEL 2 ballen![]()
Jawel ..... voor wel 2 zelfs !quote:Op maandag 26 april 2004 20:05 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Heb je geen geld voor een auto?
Ga maar iemand anders pesten, we zitten nu in GC.. terug naar je hokquote:Op maandag 26 april 2004 20:19 schreef Bioslock het volgende:
Of anders verneuk je even een leuk topic.
Alleen posts waaruit blijkt dat je een bikkel bent blijven staan; de mijne staat er in ieder geval nogquote:Op maandag 26 april 2004 20:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
oy, mijn post, wat doe je!
Kloptquote:Op maandag 26 april 2004 20:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alleen posts waaruit blijkt dat je een bikkel bent blijven staan; de mijne staat er in ieder geval nog![]()
da's dapper, zinloos, maar dapperquote:Op maandag 26 april 2004 20:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik kom brennie steunen. En dat maakt mij een bikkel
quote:Op maandag 26 april 2004 20:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik kom brennie steunen. En dat maakt mij een bikkel
Ik kan me mannetje wel staan ( bikkel hequote:Op maandag 26 april 2004 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's dapper, zinloos, maar dapper
Dat doet er niet toe, zie topic in lif.quote:Op maandag 26 april 2004 20:23 schreef Radio-silence het volgende:
hoi!
waarom moet jij vitamine B12 hebben? En waarom moet je het injecteren?
ik ben bikke+ omdat ik jou geen bikkel vinquote:Op maandag 26 april 2004 20:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, zie topic in lif.
Het topic gaat niet om mij..
Vertel waarom je bikkel bent
quote:Op maandag 26 april 2004 20:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik ben bikke+ omdat ik jou geen bikkel vinalla dr. Phil
hij zei een keer :quote:Op maandag 26 april 2004 20:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]![]()
Een echte bikkel zou je zijn als je geen misbruik zou maken van je positie als modquote:Op maandag 26 april 2004 20:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik kan me mannetje wel staan ( bikkel he)
Maar ben ook mod
Bioslock weet dat maar al te goed.
whahahaaa brennie zeker... die liefste en de stilste mod van heel fokquote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een echte bikkel zou je zijn als je geen misbruik zou maken van je positie als mod
stille wateren hebben diepe grondenquote:Op maandag 26 april 2004 20:37 schreef nikky het volgende:
[..]
whahahaaa brennie zeker... die liefste en de stilste mod van heel fok
maar zien jullie allen de lijn hieronder? ga er niet overheen
<hr>
en je hebt (had?) iets met bbd, dan ben je of een bikkel, of gestoord.quote:Op maandag 26 april 2004 20:40 schreef fauve het volgende:
ja
omdat: ik deed de nieuwjaarsduik in de sneeuw, ik surfde in de winter. Ik knok voor wat ik wil bereiken. en prikken dat is echt niets
ik ben inderdaad prettig gestoord, niets mis mee tochquote:Op maandag 26 april 2004 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en je hebt (had?) iets met bbd, dan ben je of een bikkel, of gestoord.
(of beide)
quote:Op maandag 26 april 2004 20:47 schreef nikky het volgende:
degene die nu nog een achterlijk eopmerking plaatst kan bs achterna
ik klaag ook nietquote:Op maandag 26 april 2004 20:47 schreef fauve het volgende:
[..]
ik ben inderdaad prettig gestoord D niets mis mee toch![]()
Now you crossed the linequote:Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef static het volgende:
Iedereen moet met zijn infantiele motorisch gestoorde kutklauwtjes van Brennie afblijven.
Daggut nie.quote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Now you crossed the line
quote:Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef static het volgende:
Iedereen moet met zijn infantiele motorisch gestoorde kutklauwtjes van Brennie afblijven.
Is lang geleden he?quote:Op maandag 26 april 2004 21:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Thanks
You go girl!quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef Brennie het volgende:
Ik sluit hem zo, maar dit mogen jullie nog even lezen ( nav een paar topics die over mij geopend waren)
Voor alle zielige, nutteloze kneuzen zonder leven die het internet als enige middel hebben anderen naar beneden te halen. ( onzinfiguren)
Ik walg van jullie
Ik ben 1000 x stabieler dan jullie ooit zullen zijn ( ja zelfs met een vitamine b12 tekort)
Jullie kennen me niet.. dus flikker op en zoek een leven.
Ja, ik zit op de kast, so what.. maar ik pik niet alles.
Spotten met andermans ellende.. hoop dat het jullie nog es gaat achtervolgen.
Respectloze mensen kunnen van mij nu van het forum rotten
Dat van dat bikkel zijn was gewoon een grapje.. tering zeg..
Een aanleiding voor een onderwerp..
En nee. ik jank niet, heb alleen zin om jullie voor jullie smoel te stompen.
Zo.. ben nu klaar.
Klopt jaquote:Op maandag 26 april 2004 21:35 schreef static het volgende:
[..]
Is lang geleden he?
Laat je niet gek maken, beeb.quote:Op maandag 26 april 2004 21:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Klopt ja
*stil*quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef Brennie het volgende:
Ik sluit hem zo, maar dit mogen jullie nog even lezen ( nav een paar topics die over mij geopend waren)
Voor alle zielige, nutteloze kneuzen zonder leven die het internet als enige middel hebben anderen naar beneden te halen. ( onzinfiguren)
Ik walg van jullie
Ik ben 1000 x stabieler dan jullie ooit zullen zijn ( ja zelfs met een vitamine b12 tekort)
Jullie kennen me niet.. dus flikker op en zoek een leven.
Ja, ik zit op de kast, so what.. maar ik pik niet alles.
Spotten met andermans ellende.. hoop dat het jullie nog es gaat achtervolgen.
Respectloze mensen kunnen van mij nu van het forum rotten
Dat van dat bikkel zijn was gewoon een grapje.. tering zeg..
Een aanleiding voor een onderwerp..
En nee. ik jank niet, heb alleen zin om jullie voor jullie smoel te stompen.
Zo.. ben nu klaar.
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef Brennie het volgende:
Lief, Static, hyperviper en shmoop
Geen Probleem, je verdiend het nietquote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef Brennie het volgende:
Lief, Static, hyperviper en shmoop
Ze bestaan wel.. normale, leuke mensen.
Dat wist ik wel, maar helaas lopen er nog randmongolen met een iq van 80 rond die blijkbaar zo'n miezerig leventje hebben.. dat ze een ander moeten afzeiken om nog enige eigenwaarde te krijgen ( denken ze dan)
Heb haast medelijden.
Zo.. en nu ben ik echt klaar.
Ik weet precies wie ze zijn, en dat zal ik fijn onthouden vanaf nu.
Mijn geheugen werkt ondanks de wallen priiimmmmaaaa
Doe ikquote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef static het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Just take it easy, ok?
Dat doen ze niet, maargoed.. dat doet er hier verder niet toe.quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef Etcetera het volgende:
@ Brennie
Ik heb ff je topic in LIF gelezen (iig de OP): zwaar kloten voor je, 'k hoop dat die injecties helpen
Had ik ook!!, en maar geen kick geven hequote:Op maandag 26 april 2004 22:10 schreef Gizpat het volgende:
Ik ben ook een bikkel.
Ik heb afgelopen woensdag een tijd op de tandartsstoel gelegen en er zijn maar liefst 4 tanden geboord. Niet dat dat nou iets is om over naar huis te schrijven, maar wel gezien het feit dat verdovingen bij mij niet altijd even goed aanslaan. Ja ja!!
Bikkel als ik ben!! (*buigt nu armpje om spierbal te kunnen laten zien*)
Beloofd?quote:Op maandag 26 april 2004 22:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Doe ik
Nee gewoon 2 grote ballen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:11 schreef BB-King het volgende:
Brennie, je hebt dus één bal?![]()
foto?quote:Op maandag 26 april 2004 22:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee gewoon 2 grote ballen.
quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef Brennie het volgende:
-blaat-
6 maar, m'n gebruikelijke rondje is 13,9quote:Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb 6 kilometer hard gelopen...![]()
Dus ja !
Je gaat maar naar mijn wallen staren, daar moest je toch zo om lachen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
foto?
Dood of bikkelen hequote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef DarkElf het volgende:
die mensen op discovery nu zijn pas bikkels:
met je arm vast in een lier, alleen op zee, en je arm eraf snijden want anders ga je dood.
en terugvaren al die uren voor je eindelijk hulp kan krijgen.
bijv. das pas een bikkel.
You must be mistaking me with somebody elsequote:Op maandag 26 april 2004 22:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je gaat maar naar mijn wallen staren, daar moest je toch zo om lachen?![]()
oew golf of windsurfen?quote:Op maandag 26 april 2004 20:40 schreef fauve het volgende:
ja
omdat: ik deed de nieuwjaarsduik in de sneeuw, ik surfde in de winter. Ik knok voor wat ik wil bereiken. en prikken dat is echt niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |