ik zal meteen even kijkenquote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef -Marjo- het volgende:
http://www.wehkamp.nl heeft ze ook...
Nou ze kunnen van een cupje A een "mindblowing" boezem makenquote:Op maandag 26 april 2004 19:27 schreef rooierooie het volgende:
Wat doen die wonderbra's precies? Misschien dat ze hier gewoon anders heten ofzo.
Graag gedaan!! Check die andere link ook nog even...quote:Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef So_Addictive het volgende:
Nou zeg, de wehkamp heeft er veeel meer als de otto!
Thannks Marjo
Jawel, maar het heeft een hele mooie pasvormquote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef M1RR1E het volgende:
Waarom heb je een wonderbra nodig als je een c-cup hebt? Is je boezem dan niet "mindblowing" genoeg?
Ja bedankt hoorquote:Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef -Marjo- het volgende:
Ellure heeft ook mooie...
Erg mooi en een heel goede keuze, neem het maar van mij aanquote:Op maandag 26 april 2004 19:36 schreef So_Addictive het volgende:
bij de weg...
het setje wat ik heb gezien staat erbij!
[afbeelding]
meteen bestellen~
47euro en dan zeuren..quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja bedankt hoor
Weer 47 euro armer
Maar hij is wel heel erg mooi !
Das wel even 100 piek hoor..... maar inderdaad ik moet niet zeuren.... hij is onweerstaanbaarquote:Op maandag 26 april 2004 20:11 schreef pdxnet96 het volgende:
[..]
47euro en dan zeuren..
Mijn vriendin is het drievoudige kwijt, omdat haar maat niet zoveel gemaakt wordt..
![]()
![]()
![]()
![]()
R U Kidding!!?quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef So_Addictive het volgende:
er zijn echt veel te veel push ups op de markt...
Maar ik heb de wonderbra's gezien, ze zien er mooi uit en volgens mij zitten ze heerlijk.
Heb er wel eentje gepast maar die was te klein![]()
why o why hangen ze niet meer cup c in de winkels want die maat is altijd uitverkocht
heb je al geantwoord, maargoed.. ik laat het lekker staanquote:Op maandag 26 april 2004 20:18 schreef godard_k het volgende:
[..]
R U Kidding!!?
cup C is geweldig!! als het groter is , dan weet je ook niet meer wat je er mee moet
Waarom zou je een wonderbra willen![]()
Dat is nog niks! heb in Antwerpen een bh'tje van chantal Thomas gezien wat 89 euro koste!quote:Weer 47 euro armer
Kloptquote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef So_Addictive het volgende:
Ik stem absoluut voor meer Cup C in de winkels... Ik grijp er altijd naast... ze zijn altijd uitverkocht...
[..]
C uitverkocht.. dat is iig een teken dat ze die iig nog hadden..quote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef So_Addictive het volgende:
Ik stem absoluut voor meer Cup C in de winkels... Ik grijp er altijd naast... ze zijn altijd uitverkocht...
zelfs in belgie
[..]
Dat is nog niks! heb in Antwerpen een bh'tje van chantal Thomas gezien wat 89 euro koste!
maar dat was verdomme wel de mooiste die ik ooit heb gezien!
Nou, als je een 75-85C hebt, heb je altijd ruime keus hoor...als je een 70A ofzo hebt, verkopen ze die vaak niet eens.quote:Op maandag 26 april 2004 22:13 schreef So_Addictive het volgende:
Inderdaad en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het aanbod in 75A ook steeds minder wordt...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:08 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Nou, als je een 75-85C hebt, heb je altijd ruime keus hoor...als je een 70A ofzo hebt, verkopen ze die vaak niet eens.
Oke dus voor iedereen:quote:Op woensdag 28 april 2004 01:29 schreef Annetje het volgende:
75c is toch niet zo'n probleem 80D/80E das pas kut... vaak stoppen de leuke bhs bij c en dan heb je alleen nog van die omadingen![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 08:49 schreef So_Addictive het volgende:
Oke dus voor iedereen:
Méér ALLE maten in de winkels!!![]()
![]()
Hmm...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo stom dat die wonderbraaas er nooit zijn voor de grote tittie, want ik heb dan wel D/E maar ik heb toch echt geen spleetje! Ik wil ook een spleetje!
use your fantasy......quote:Op donderdag 29 april 2004 09:03 schreef zZaZz het volgende:
geen idee.
mannen daarintegen willen foto's.
kijken of we kunnen bevestigen of ie echt zo mooi zit
maar mannen hebben geen fantasie.....quote:Op donderdag 29 april 2004 09:25 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
use your fantasy......![]()
Iemand ervaring met Ellure ?quote:Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef -Marjo- het volgende:
Ellure heeft ook mooie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |