vandaar ook "slow"chatquote:Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef Psyche2003 het volgende:
Nog erger!!!!!
Tik je een reactie op pagina 3, zijn er inmiddels weet teveel en komt ie in pagina 4 terecht![]()
![]()
Zullen we het dan toch maar Speedchat gaan noemen![]()
dan ben ik al weer weg denk ik..quote:Op maandag 26 april 2004 22:57 schreef Schorpioen het volgende:
Ik mag naar huis!!
Tot zo!
Joehee!!!quote:Op maandag 26 april 2004 22:57 schreef Schorpioen het volgende:
Ik mag naar huis!!
Tot zo!
quote:Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef MUUS het volgende:
sweetgirly, Falco op Fokradio nu!!
quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef qu63 het volgende:
nog irc vanavond?? met psychress??
Damn, suc6 dan sweet!quote:Op maandag 26 april 2004 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]Ohhh jammer te laat, veels te laat
.
Over het manipuleren van tijd, daar ga ik mezelf maar eens hevig in verdiepen, want bij mij loopt dat momenteel even in het 100. Tis bijna 12 uur nu en ben vanaf 7 uur bezig, huis staat op zijn kop (leuk zo'n renovatie), vriendin gaat nu net weg, super gezellig, maar ik zal niet zeggen wat ik allemaal nog moet doen en hoe vroeg de wekker weer gaat. Tja
.
kaboutertjes help mij eens even mij![]()
succes sweet!!quote:Op maandag 26 april 2004 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]Ohhh jammer te laat, veels te laat
.
Over het manipuleren van tijd, daar ga ik mezelf maar eens hevig in verdiepen, want bij mij loopt dat momenteel even in het 100. Tis bijna 12 uur nu en ben vanaf 7 uur bezig, huis staat op zijn kop (leuk zo'n renovatie), vriendin gaat nu net weg, super gezellig, maar ik zal niet zeggen wat ik allemaal nog moet doen en hoe vroeg de wekker weer gaat. Tja
.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:11 schreef livEliveD het volgende:
Goedeavond allemaal.
Net 2 uurtjes klaar met werken
En nu ----------> Naar IRC
ik moet om 11 uur alles uit doenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:13 schreef livEliveD het volgende:
Hey jij nog hier. Waarom zit je niet op IRC?
Dit in verband met een telefoongesprek dat ik in alle rust diende te voerenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:27 schreef livEliveD het volgende:
EleanorGoesCrazy![]()
![]()
Waarom zit jij niet op IRC?
/nick EGC|telefoonquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:42 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Dit in verband met een telefoongesprek dat ik in alle rust diende te voeren
Ik ben er zelfs alquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:50 schreef Schorpioen het volgende:
/nick EGC|telefoon
Kom je nog wel online?
Ik kan je nog wel ene Bertje sturenquote:Op maandag 26 april 2004 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
Mooie tijd, LEquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan je nog wel ene Bertje sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |