Ja?quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ahum!
quote:Op maandag 26 april 2004 21:47 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
volgende keer een zonsopgang???
kunnen we daar lekker romantisch naar kijken
Te inden?quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef qu63 het volgende:
bestaand nederlands woord!!
te inden in de vandale!!
nee, dat was gewoon doorgaan de hele nacht!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zonsopgang is idd ook erg mooi, vanwege de nevel die dan vaak nog over het land hangt. Is wel een ideetje (maar zonsopgang was toch die met wekker zetten en zo?)
Nee dat was die met een nachtje doorhalen, bij voorkeur na een leuke meetquote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef ReCreative het volgende:
Zonsopgang is idd ook erg mooi, vanwege de nevel die dan vaak nog over het land hangt. Is wel een ideetje (maar zonsopgang was toch die met wekker zetten en zo?)
dat is te kortquote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Te inden?
Anton!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 21:51 schreef Anton het volgende:
Verloren geraakt, en toch gevonden: Hier ben ik weer
Sorryquote:Ik vond het na de heftige discussies met Ge en RC om 4 uur wel genoeg, toen ben ik gaan slapen
Je kan ook te ver gaan hè....quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef qu63 het volgende:
dat is te kort
sorriiii!!!quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan hè....
quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef qu63 het volgende:
nee, dat was gewoon doorgaan de hele nacht!!!!
Oh, dàt was diequote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Nee dat was die met een nachtje doorhalen, bij voorkeur na een leuke meet
staat!!quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Oh, dàt was dieok.
We kunnen wel een keer een film-solsegat-gitaar-doorhaal-zonsopgang-fotografiemeet organiseren natuurlijk.
zeg t maar!quote:Op maandag 26 april 2004 22:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
qu63, ik heb het opgezocht met goochle dus ik weet het antwoord, maar snap ´m niet...
quote:Op maandag 26 april 2004 21:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
ReCreative wat een prachtige zonsondergang zeg. Dat zie je hier in de nieuwbouwwijk nou nooit gebeuren
quote:Op maandag 26 april 2004 22:07 schreef -moonchild- het volgende:
dus nuttige info ook...
jaaaaquote:Op maandag 26 april 2004 22:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zandweggetje
een zandweg is een straat zonder klinkers :pquote:klin·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [taalk.] door de stembanden voortgebracht spraakgeluid, dat in de mondholte tot zijn bijzondere klank wordt gevormd, waarbij de uitgestoten adem nergens wordt gestuit => vocaal
2 het teken dat een vocaal moet voorstellen
3 hardgebakken straatsteen => straatklinker
quote:Op maandag 26 april 2004 22:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
Owwwww, zonder klinkers
Tja, je kunt bij mij boven nog de was ophangen? Is ook erg leuk hoorquote:Op maandag 26 april 2004 22:10 schreef -moonchild- het volgende:
man ik verveel me echt heel erg... een beetje duf naar de tv zitten kijken word hem ook niet... nou ja... naar bed zo maar dan... hahaha maare... vertel.. wie ziet, voelt en/of hoord ook een boel rare dingen? hahaha... een diepzinniger onderwerp dan maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |