Ja ok. Maar we blijven een superteamquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:08 schreef ReCreative het volgende:
Welnee! Maar ik wist niet dat wij met z'n tweeën zo ontzettend fel konden zijn. Ik zag dat Anton daar een beetje van schrok.
Correctquote:Ook dat ja... en zorgen maken niet constructief en bladieblah.
wil je de oude delen dan weer terug lezen?? ik zal wel ff editten danquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik vind wel dat niemand zo goed topics opent als ik. Ik gaf tenminste nog een opsomming van nuttige links. Met TSers als qHi hi![]()
mag je weer het donkere fok!bos in met behulp van een gammele search en heel veel!! tijd.... grmbl...!
Ook linkjes naar tarotsites enzo...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:34 schreef qu63 het volgende:
wil je de oude delen dan weer terug lezen?? ik zal wel ff editten dan
quote:noton vond dat je spam stuurde.Norton niet liev
Dan mag jij de volgende openenquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik vind wel dat niemand zo goed topics opent als ik. Ik gaf tenminste nog een opsomming van nuttige links. Met TSers als qHi hi![]()
mag je weer het donkere fok!bos in met behulp van een gammele search en heel veel!! tijd.... grmbl...!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:37 schreef qu63 het volgende:
OP bijgewerkt
Horen jullie niet in de slowchat van R&Pquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja ok. Maar we blijven een superteam![]()
Trouwens als jij niet zo fel uit je ogen kijkt kom je ook wat minder agressief over
Correct![]()
Maar het gaat vandaag alweer een stuk beter. De verandering was gewoon een beetje direct denk ik. We moeten weer even aan elkaar wennenKomt idd wel goed!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:41 schreef livEliveD het volgende:
Horen jullie niet in de slowchat van R&P![]()
Als ik het zo lees met "wennen aan elkaar" enzo is het mss ook maar beter als ik direct Dr Phil erbij haal![]()
![]()
daar is ie al!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als ik het zo lees met "wennen aan elkaar" enzo is het mss ook maar beter als ik direct Dr Phil erbij haal![]()
![]()
deal!quote:Wanneer kun jij wel naar het solse gat? Ik zat zelf aan zondag te denken.
Ja daar is ie de ware heldquote:
*Dr. Phill doetquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja daar is ie de ware held![]()
examenstunten zijn cool!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag allen, ik kom net uit school waar een examenstunt was uitgehaald: de leraren moesten aan de zwakste schakel en Idols meedoen, roeleerde wel. En ik heb nog net een waterpistoolaanval kunnen ontwijken. Hoe is jullie dag tot nu toe? *knuffelt LE*
Hehehe lekker sfeertje zo te horen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag allen, ik kom net uit school waar een examenstunt was uitgehaald: de leraren moesten aan de zwakste schakel en Idols meedoen, roeleerde wel. En ik heb nog net een waterpistoolaanval kunnen ontwijken. Hoe is jullie dag tot nu toe? *knuffelt LE*
woei!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:54 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik sta onder de douche
Modern huis heb je dan dat je kan internetten onder de douchequote:Op dinsdag 27 april 2004 13:54 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik sta onder de douche
Dat wennen aan elkaar gaat over mijn vrienden hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Wanneer kun jij wel naar het solse gat? Ik zat zelf aan zondag te denken.
stuur ze naar R&P dusquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat wennen aan elkaar gaat over mijn vrienden hoor
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat wennen aan elkaar gaat over mijn vrienden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |