Hey Iteejerquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:12 schreef iteejer het volgende:
Die slowchat hiero is een soort ruilbeurs voor smiley's..?
Ja eigenlijk ben ik redelijk melig. Dussuhquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef psiii het volgende:
beetje blij vandaag, livelived ?
Das toch feest man. Beetje drinken en ouwehoeren in Amsterdam. Iedereen is blij. Leuk sfeertje. s'Avonds beetje trancen op straat. Beetje artiesten kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:18 schreef psiii het volgende:
wat is er nou zo leuk aan koninginnedag???????
behalve dat ik die dag de staatsloterij ga winnen... ?
zwaaien!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef ReCreative het volgende:
Ja hoor, ik ben er ook weer
Goedemiddag allen
Woeiii!quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:12 schreef iteejer het volgende:
Die slowchat hiero is een soort ruilbeurs voor smiley's..?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Woeiii!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
??quote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Waarom vraag je naar het waarom van iemands wegen? Kennelijk is dat diegene haar keuze van dat momentOf wilde je gaan oordelen?
Hij klopt vandaag wel aardigquote:De Zon
Archetype: Levensvreugde, creativiteit, optimisme.
Symboliseert: Verlichting. Niet gebonden aan enige mythologie, dogma of psychologische theorie, maar aan universele kennis; het gevoel het leven volledig te doorzien en begrijpen.
Betekenis: De Zonnekaart geeft uitdrukking aan een verlichtende kracht waarmee we duidelijkheid verkrijgen en waarmee zorgen, ergernis en angsten worden overwonnen. We zijn meer dan slechts individuen. We maken deel uit van het Universum, en zonnekracht is voor ons het meest tastbare bewijs. Dit bewustzijn verschaft ons een enorme vrijheid.
Gemoedstoestand: Gevoelens van vreugde, geluk en schoonheid maken zich van je meester. Je beziet de wereld in een geheel nieuw licht; de Zon straalt energie en verwondering uit. De verlichting wordt in het hele lichaam ervaren.
Welnee! Maar ik wist niet dat wij met z'n tweeën zo ontzettend fel konden zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Xcuse me? Ik heb me niet laten gaan. Zo ben ik altijd![]()
Je gaat toch niet terugkrabbelen nu he?![]()
Ook dat ja... en zorgen maken niet constructief en bladieblahquote:DankIk zal het onthouden
Eigen werkelijkheid scheppen en blahdieblah
Thxquote:Je zonsondergang foto roeleert!![]()
![]()
met 302 berichtenquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:28 schreef livEliveD het volgende:
Hehehe WFL vol
Wij zijn goed
Wij zijn experts in harmoniequote:Op dinsdag 27 april 2004 13:29 schreef qu63 het volgende:
met 302 berichten![]()
je was toch vroluq??quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:31 schreef livEliveD het volgende:
Nu deze nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |