Als je nou eens niet voor elke jeuk aan je hol een topic opent, dat zou wel ok zijn. Kunnen we dat afspreken ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:21 schreef Steve-O het volgende:
Als ik voortaan al mij klachten in 1 topic pleur ken niemand er een touw aan vast knopen
Das jou mening.. maar ok zal der op letten.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je nou eens niet voor elke jeuk aan je hol een topic opent, dat zou wel ok zijn. Kunnen we dat afspreken ?
doe dat dan maarquote:Op zondag 30 mei 2004 21:57 schreef static het volgende:
Neuh.
Ik wil hem wel naar GC schuiven?
dan moet je daar wezen en niet in klaagbaakquote:Op maandag 31 mei 2004 00:09 schreef Klasclown het volgende:
Ik vind de moderatie in het onzin-forum niet veel soeps
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:53 schreef Antraxx het volgende:
Boeiend.................gevolgd door een slot
Mja, ik vond er eigenlijk niets aanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:09 schreef Faat het volgende:
Hey Antraxx, wat doe je?! Ik vond hem best leuk, we waren toch flink aan het klagen of moet
er ook een amusementswaarde aan vastzitten?!
Patat met weinig saus!!
[..]
Oh my god, dit heb ik in al die jaren Fok nog nooit bereikt, een moderator die naar me luisterdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ik vond er eigenlijk niets aanMaar goed, als je hem weer open wilt... bij deze
Dat laatste bepaal ik wel. En jij moet gewoon beter de FAQs lezen, dan weet je dat je hier niet mag klagen over topics op FOK. Daar hebben we de feedback topics voor in het betreffende subforum.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:27 schreef Draakje81 het volgende:
Mod kijk eens in dit topic:
Waarom sta ik niet meer in topic over Joppiesaus?
Is dit normaal???
Wat een stelletje opgefokte lui, vooral die kloteheipaal daar word ik echt strontziek van.
Verwijder aub dit topic.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat laatste bepaal ik wel. En jij moet gewoon beter de FAQs lezen, dan weet je dat je hier niet mag klagen over topics op FOK. Daar hebben we de feedback topics voor in het betreffende subforum.
Daar zit een verlooptijd aan zeg maar. Je kunt officieel je bericht tot 24 uur na plaatsing wijzigen. Maar sinds de nieuwe software is dit 48 uur volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien vraag ik het op de verkeerde plek, maak waarom kan ik mijn berichten niet meer wijzigen op Fok!
Ja maar als ik direct iets wil wijzigen krijg ik dit bericht:quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daar zit een verlooptijd aan zeg maar. Je kunt officieel je bericht tot 24 uur na plaatsing wijzigen. Maar sinds de nieuwe software is dit 48 uur volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |