Onderhand een week of 2 heb ik bultjes op mn hand, het ziet er een beetje uit alsof ik in de brandnetels heb gezeten, wat minder rood, maar wel zelfde soort bultjes.
Ze jeuken ook (als ik ze niet insmeer) en ik smeer ze nu dus 2 keer per dag in met een of ander vet goedje (grafietzalf van VSM). Op zich valt de jeuk nu wel mee, maar die dingen gaan maar niet weg.
Het lijkt zelfs erger te worden de laatste paar dagen.
Eerst dacht ik dat het door mn stress kwam (vorige week getrouwd) en dat het wel weg zou gaan als de stress minder zou worden. Ondertussen een week verder en het lijkt dus alleem maar meer te worden.
Iets dodelijks zal het wel niet zijn, want ik zit hier nog steeds achter mijn pc. Heb al zitten denken aan een allergische reactie, maar ik zou niet weten waarop. Heb niet sinds 2 weken iets in huis (bijv. plant ofzo) waar het van kan komen. Ook geen nieuwe doucheschuim ofzo.
Heeft iemand nog ideeën over wat het kan zijn en hoe ik het weg kan krijgen. Ja, als het me te lang duurt dan breng ik wel ff een bezoekje aan de huisarts, maar ik zie het nog wel even aan...
Fake it till you make it...