abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2004 @ 15:20:08 #1
85654 rook.worst
worst in de wolken
pi_18694790
hoi,

ik ben op zoek naar manieren om mijn borst / buik / arm en schouderspieren te trainen, ik heb alleen geen zin en geld voor een sportschool of fitnesscentrum of om gewichten of toestellen aan te schaffen. daarom ben ik op zoek naar manieren om (bijvoorbeeld door opdrukken ofzo) deze spiergroepen te trainen. ik heb al wat rondgeneusd op google, maar ik weet niet waar ik naar moet zoeken. weet iemand een website waar (eventueel met foto's/tekeningen) deze manier van trainen beschreven wordt?

alvast bedankt
wat het me zal wezen?
pi_18694990
Ik denk dat je zelf ongeveer al wel zegt wat er gedaan moet worden. Gewichten zijn trouwens helemaal niet duur, halters zijn immers van lagekwaliteitsmetaal. (en nuttig zijn ze zeker wel!)
pi_18695065
Er staan allerlei oefeningen zonder toestel op www.myasics.nl. Ze hebben er ook filmpjes bij, zodat je ze goed uitvoert. Erg gericht op hardlopen, dus een brede jongen kun je er vast niet van worden.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_18695075
Stang ophangen en jezelf ophijsen.
Twee bankjes neerzetten en je voeten op de een en je armen op de ander in de zithouding en je laten zakken met je armen en weer omhoog.
Opdrukken natuurlijk
Dumbels regelen, kan je bijna alles mee trainen maar dat is zo lastig uitleggen is vast wel een boek over ofzo hoe Dumbelen voor Dummies ofzo
pi_18696032
je handen tegen elkaar doen, alsof je gaat klappen zegt maar, je armen helemaal uitstrekken naar voren en nu met beide handen tegen elkaar drukken zo hard en lang mogelijk...ziet er raar uit maar werkt wel
pi_18696269
Opdrukken

Sit ups

Hardlopen

Je optrekken aan de trap
pi_18696377
ja, ik heb het zelfde probleem, met opdrukken krijg je alleen triceps.. ook niet verkeerd, maar wat als je meer spiertietuh wilt

(buik vind ik het effectiefs, als je op je rug ligt, en je benen, half gestrekt, langzaam omhoog en omlaag doet, soort situps, alleen beweeg je dus je benen en is het dan veeeeel aangenamer, en zwaarder )
pi_18698338
ik gebruik altijd een buigveer om me borstspieren mee te trainen die dingen kan je overigens bestellen in een sportwinkel
en m,n halter ja ik heb er maar 1 moet toch maar is een 2e erbij kopen
  maandag 26 april 2004 @ 17:50:33 #9
22495 RDV
Ik was hier
pi_18698805
Zwemmen <-- Erg goed
Sit up's
Push up's
Hardlopen <-- Erg goed
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
pi_18698983
Ik heb mooie dumbells bij intersport gekocht jaar geleden en het heeft effect. Bouw het alleen wel op, begin niet gelijk over de 10 kilo want dan bouw je niets op dus.
En je kan natuurlijk ook je bortspieren ermee trainen, je kan eigenlijk niet zonder.
Verder blijven opdrukken, dat is goed voor de triceps.
Maar ik denk dat sportschool nog beter is, ga ik binnenkort ook eens ff kijken
  maandag 26 april 2004 @ 18:40:26 #11
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18699979
Borst
Triceps
Bredere schouders

Hm je hebt me op een idee gebracht!
Btw op die site staan nog meer oefeningen, voor buikspieren etc.
  maandag 26 april 2004 @ 23:53:51 #12
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18709678
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef Joran-Joran het volgende:
Borst
Triceps
Bredere schouders

Stoer.
Ik ben ook bezig met een beetje aanmodderen, 12.5 kilo per arm, vijf keer, en dat elke paar dagen ofzo, en dan 15 keer triceps, heb ik tenminste een beetje kracht als ik de sportschool eindelijk eens ga bezoeken.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18715264
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Piro het volgende:

[..]

Stoer.
Ik ben ook bezig met een beetje aanmodderen, 12.5 kilo per arm, vijf keer, en dat elke paar dagen ofzo, en dan 15 keer triceps, heb ik tenminste een beetje kracht als ik de sportschool eindelijk eens ga bezoeken.
15 triceps.. dat is opdrukken ?
en 5 keer? .. das niet erg veel, anders doe je 5 maal 5 keer ... ?
pi_18715384
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef Joran-Joran het volgende:
Borst
Triceps
Bredere schouders

kmoet btw zeggen dat die site nou niet helemaal klopt, want ik doe het gene wat op die site staat (alleen dan nog wel veel zwaarder ), en ik krijg vooral triceps, niet echt spiertiete ...
  dinsdag 27 april 2004 @ 11:19:10 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_18715454
Je kunt ook in de bouw gaan werken als handlanger, kost geen geld en je verdient zelfs geld..
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_18725150
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:16 schreef godard_k het volgende:
ja, ik heb het zelfde probleem, met opdrukken krijg je alleen triceps.. ook niet verkeerd, maar wat als je meer spiertietuh wilt
Nou, de pecs op mijn icoon zijn toch echt enkel an alleen door opdrukken gekomen......
pi_18726151
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 17:38 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Nou, de pecs op mijn icoon zijn toch echt enkel an alleen door opdrukken gekomen......
Erg netjes!
Maar persoonlijk hou ik meer van massa en betwijfel of dat alleen met opdrukken kan.
  dinsdag 27 april 2004 @ 18:26:44 #18
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18726213
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 11:12 schreef godard_k het volgende:

[..]

15 triceps.. dat is opdrukken ?
en 5 keer? .. das niet erg veel, anders doe je 5 maal 5 keer ... ?
Nee, da's gewoon de dumbell bij zijn gewicht pakken en achter je rug recht omhoog drukken.
5x is inderdaad niet zoveel, maar ik ben vooralsnog een mietje, dus ik ga eerst kijken of ik 5 keer zonder gezeik kan, en daarna uitbouwen.
Eerst massa, dan conditie om die massa aan het werk te zetten.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')