Stoer.quote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef Joran-Joran het volgende:
Borst
Triceps
Bredere schouders
Hm je hebt me op een idee gebracht!
Btw op die site staan nog meer oefeningen, voor buikspieren etc.
15 triceps.. dat is opdrukken ?quote:Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Piro het volgende:
[..]
Stoer.
Ik ben ook bezig met een beetje aanmodderen, 12.5 kilo per arm, vijf keer, en dat elke paar dagen ofzo, en dan 15 keer triceps, heb ik tenminste een beetje kracht als ik de sportschool eindelijk eens ga bezoeken.
kmoet btw zeggen dat die site nou niet helemaal klopt, want ik doe het gene wat op die site staat (alleen dan nog wel veel zwaarderquote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef Joran-Joran het volgende:
Borst
Triceps
Bredere schouders
Hm je hebt me op een idee gebracht!
Btw op die site staan nog meer oefeningen, voor buikspieren etc.
Nou, de pecs op mijn icoon zijn toch echt enkel an alleen door opdrukken gekomen......quote:Op maandag 26 april 2004 16:16 schreef godard_k het volgende:
ja, ik heb het zelfde probleem, met opdrukken krijg je alleen triceps.. ook niet verkeerd, maar wat als je meer spiertietuh wilt![]()
Erg netjes!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:38 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Nou, de pecs op mijn icoon zijn toch echt enkel an alleen door opdrukken gekomen......
Nee, da's gewoon de dumbell bij zijn gewicht pakken en achter je rug recht omhoog drukken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:12 schreef godard_k het volgende:
[..]
15 triceps.. dat is opdrukken ?
en 5 keer? .. das niet erg veel, anders doe je 5 maal 5 keer ... ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |