KICK
Hoe vreemd kunnen mannen trouwens in elkaar zitten.......neem nou bijvoorbeeld Eddy Murphy, met zijn homofobe grappen en grollen, en zijn alsmaar homofober wordende conferences, met zijn 'black straight pride' oa zwarten opjuttend naar homofoob gedrag.
Eddy ging maar door en door, tot.........Eddy M in Los Angeles met een shemale hoer (vrouw+pik) gepakt werd (prostitutie is verboden in de USA).
Ik, en velen met mij, genóót toen de hele amerikaanse (homo)media Eddy M tot de grond toe afbrandde. En ik genóót van de website 'In the closet with Eddy Murphy, gemaakt door de shemalehoeren bij wie hij vaste klant was.
Eddy M, mr macho, black straight pride, en homofoob blijkt een bi die zich gaarne passief anaal door (grootgeschapen) shemalehoeren laat verwennen.
Zo kwam boontje om zijn loontje, en hebben andere bekende figuren hier iets van geleerd?
Nee. De aanval word nog steeds als de beste verdediging gezien, want een macho engelse voetballer deed regelmatig homofobe uitspraken in de media. (ik ben even zijn naam kwijt).
Uiteraard had deze engelse macho en homofobe voetballer een vriendin, met wie het allemaal niet zo lekker liep, dus maakte mr macho het uit.
Vriendin boos, en nam wraak.
In de vorm van het posten van een 'home video' op het internet waarop mr macho duidelijk herkenbaar met zijn kont omhoog ligt om zich door zijn vriendin met voorbinddildo anaal te laten verwennen, vriendin was ook duidelijk herkenbaar, en alles was 'voor de fun' vast gelegd op film. (dit is een paar maanden geleden gebeurt trouwens).
En zo kwamen we te weten waar nou precies de homofobie van beide heren op gebaseerd was, teweten hun eigen sexualiteit.
Voor wat betreft Eddy M; zijn zichtbare voorliefde voor multipele travestierollen in zijn eigen films kwam plots in een heel ander daglicht te staan.
Voor wat betreft mr Macho voetballer: het pleitte voor hem dat ie zijn anaal passieve neigingen met zijn vriendin uitleefde, en zijn sexuele actieradius niet buiten hun slaapkamer liet komen (met bv shemales (vrouw+pik), dat ligt namelijk niet zo heel gek ver van de vrouw met voorbinddildo).
2 May 1997 Around 4:45am, Eddie Murphy picks up pre-op transsexual prostitute Shalomar (aka Atisone Kenneth Seiuli) on Santa Monica Boulevard in West Hollywood. Unfortunately, this happens to be inside a "prostitution abatement zone" designated by the Los Angeles County Sheriffs Department. Deputies pull over Murphy's Toyota Land Cruiser, arrest his passenger for outstanding warrants, and release the celebrity.
[ Bericht 3% gewijzigd door patricia27 op 29-06-2007 21:41:48 ]