volgens mij doet dat onwijs pijnquote:Op maandag 26 april 2004 15:13 schreef Vampess het volgende:
waaron geen strap-on? ooit geprobeerd, of staat 't idee je tegen?
En hoezo zou dat bij een vrouw anders zijn ? Ondersteund de stelling wel dat het vrij hypocriet isquote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef BobRooney het volgende:
[..]
volgens mij doet dat onwijs pijn
Lezenquote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef Underdoggy het volgende:
P-spot? poepspot?
het is ook hypocriet inderdaad...quote:Op maandag 26 april 2004 15:16 schreef Riedel1 het volgende:
[..]
En hoezo zou dat bij een vrouw anders zijn ? Ondersteund de stelling wel dat het vrij hypocriet is
Ah... eens zal het er wel van komen...quote:Op maandag 26 april 2004 17:04 schreef petre86 het volgende:
de prostaat is de pomp van je sperma, aangezien je ballen niet kunnen samentrekken (ja je balzak wel) werkt de prostaat als pomp, als je die stimuleert, werkt ie harder, pompt ie meer en krachtiger.... en lekkerder
Dat laatste zou makkelijk kunnen maar het eerste hoeft helemaal niet hoor.. misschien tijd voor een POLLquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:10 schreef FlowDesign het volgende:
Naar mijn idee zijn er maar weinig vrouwen die zich anaal laten nemen en nog veel minder hetero mannen die zich anaal laten nemen met een (voorbind)dildo o.i.d.
bij deze: Een vraag aan de vrouwen...quote:Op woensdag 28 april 2004 09:21 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Dat laatste zou makkelijk kunnen maar het eerste hoeft helemaal niet hoor.. misschien tijd voor een POLL
goh dan zitten we bij de uitzonderingenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:10 schreef FlowDesign het volgende:
Naar mijn idee zijn er maar weinig vrouwen die zich anaal laten nemen en nog veel minder hetero mannen die zich anaal laten nemen met een (voorbind)dildo o.i.d.
Denk ik niet, de drempel ligt altijd wat hoger doordat ik mijn gereedschap altijd bij me heb, en je als vrouw maar net een voorbindsetje moet hebben. Of denk je dat het over een tijdje normaal is om bij de C-le-D om een harnasje met kunstpik te vragen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:06 schreef Aventura het volgende:
...
Dus wie weet, over een tijdje is anaal gemeengoed, niet alleen voor homo's en heterovrouwen maar ook voor heteromannen.
'Het was voor mijn werk' klinkt in ieder geval beter dan 'ik was dronken' of 'ik had het niet in de gaten'......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:43 schreef Dipkip het volgende:
Ja, heerlijk is dat he, als iemand met zichzelf in de knoop zit en stiekem moet doen en niet zichzelf durft te zijn. Vooral als het vanwege zn werk is, ge-nie-ten.![]()
die engelse macho waar jij het waarschijnlijk over hebt is stefan postma.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:31 schreef patricia27 het volgende:
KICK
Nee. De aanval word nog steeds als de beste verdediging gezien, want een macho engelse voetballer deed regelmatig homofobe uitspraken in de media. (ik ben even zijn naam kwijt).
Uiteraard had deze engelse macho en homofobe voetballer een vriendin, met wie het allemaal niet zo lekker liep, dus maakte mr macho het uit.
Vriendin boos, en nam wraak.
In de vorm van het posten van een 'home video' op het internet waarop mr macho duidelijk herkenbaar met zijn kont omhoog ligt om zich door zijn vriendin met voorbinddildo anaal te laten verwennen, vriendin was ook duidelijk herkenbaar, en alles was 'voor de fun' vast gelegd op film. (dit is een paar maanden geleden gebeurt trouwens).
Hij was Nederlands.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:31 schreef patricia27 het volgende:
Nee. De aanval word nog steeds als de beste verdediging gezien, want een macho engelse voetballer deed regelmatig homofobe uitspraken in de media. (ik ben even zijn naam kwijt).
Uiteraard had deze engelse macho en homofobe voetballer een vriendin, met wie het allemaal niet zo lekker liep, dus maakte mr macho het uit.
Vriendin boos, en nam wraak.
In de vorm van het posten van een 'home video' op het internet waarop mr macho duidelijk herkenbaar met zijn kont omhoog ligt om zich door zijn vriendin met voorbinddildo anaal te laten verwennen, vriendin was ook duidelijk herkenbaar, en alles was 'voor de fun' vast gelegd op film. (dit is een paar maanden geleden gebeurt trouwens).
zure tang.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:42 schreef patricia27 het volgende:
[..]
'Het was voor mijn werk' klinkt in ieder geval beter dan 'ik was dronken' of 'ik had het niet in de gaten'......![]()
Zetpil is ook onaangenaam en streelt je prostaat niet een vinger wel... de rest komt wel met de tijd en gustingquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Een zetpil is bij mij al problematisch, laat staan vingers, speeltjes of zelfs penissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |