Mijnes ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn combitckets zijn aangekomen![]()
Alleen m'n campingtickets nog niet, maar dat komt vast nog wel.
Je wil niet weten hoeveel Nederlandse GoForMusic-klanten vorig jaar met hun afschriften bij de kassa konden gaan staan omdat de kaarten niet op tijd verstuurd waren. Ook vorig jaar was het ruim voor aanvang uitverkocht (de line-up was ook stukken sterker) alleen waren er schijnbaar slechte capaciteitsplanningen gemaakt. Als je betaald hebt kom je wel binnen hoor, als je pech hebt moet je daar echter wel wat moeite voor doen..... nee ik haal mijn kaartjes wel 'gewoon' bij de betere platenzaken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:49 schreef Gotua het volgende:
[..]
wow wat een prutsers!
ik heb ze vanmiddag gebeld en de aardige belgische mevrouw vertelde mij dat de kaarten nog afgedrukt moeten worden en dat ze uiterlijk aan het einde van deze maand worden verstuurd.
Lekker zeg, die verstuurtijden die telkens wisselen :S
ik ben iig blij dat de betaling is doorgekomen etc:), dus die kaarten krijg ik wel, vroeg of laat:)
Ben er niet aan toe gekomen om de kaartjes al op te halen (fulltime werken enzo), maar ze liggen gewoon op mijn naam bij het postkantoor hoor. Kreeg eergisteren nog een TPG-briefje binnen, dat zullen de campingticks wel zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef Truck het volgende:
[..]
En?!
Maar dat zou fantastisch zijn, ik ben al jaren fan maar heb ze nog nooit live gezien. Echt geweldig, nouja eerst maar eens zien hequote:Op donderdag 20 mei 2004 09:54 schreef superheist het volgende:
http://www.pollstar.com/t(...)SKey=Y&Date=07/04/04
http://www.pollstar.com/t(...)=17&StartSearch.y=15
toch nog oasis.. misschien de surprise act..
Over goedgelovigheid gesprokenquote:Een man uit Arcen bestelde bij een particulier toegangskaarten voor het Belgische Rock Werchter. Hij betaalde hiervoor 400 euro, maar heeft de kaarten nooit ontvangen.
Besides that, geef me één goede reden waarom de rockwerchter organisatie zo'n enorme naam als oasis niet al veel eerder had bekend gemaakt om kaartverkoop te stimuleren (onnodig achteraf, maar tochquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef XL het volgende:
The Bees zijn op dit moment gewoon hot, zijn daarom uitgenodigd om met Oasis te spelen. Er is echter niet eens sprake van een tour... laat staan van package deals... hoe jammer dat ook is. Oasis speelt die drie shows, staan daarvoor en daarna nog 6 x in de Tabloids en dan gaan ze weer naar vrouw en kinderen.
Het vaste Europese land schat Oasis ook helemaal niet op waarde in.... Muse zien als headliner en Oasis als leuk tussendoortje. Muse mocht willen dat ze de helft van Oasis waren. Misschien dat Oasis inmiddels als oud verklaard kan worden, dat daar deze onderwaardering vandaan komt. Dat een groot deel van de huidige doelgroep (de festivalbezoekers onder de 20 doel ik dan op) gewoon de tijd dat de gebroeders Gallagher nog elke week benadrukten dat zij toch echt de grootste en beste band te wereld waren niet hebben meegemaakt. Het type festival bezoeker dat alleen de cover en wonderwall van What's the story (morning glory) kent. Om over Live Forever nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:31 schreef onanymous het volgende:
[..]
Besides that, geef me één goede reden waarom de rockwerchter organisatie zo'n enorme naam als oasis niet al veel eerder had bekend gemaakt om kaartverkoop te stimuleren (onnodig achteraf, maar toch). Als er al een supriseact zou zijn is dat altijd zo'n middelgrote naam..
Ik ben er juist van overtuigd dat het verhaal achter de band een grote rol mag spelen in de waardering ervoor. Het totaalplaatje vind ik in ieder geval meer dan alleen de muziek... De wekelijkse verhalen in de Tabloids, de kapotgeslagen hotelkamers en de kopieerdrift richting the Beatles. Roepen dat je de beste band ter wereld bent en op het podium net zo arrogant je optreden doen. Dat vind ik bijdragen aan de sfeer bij een optreden... een optreden van zo'n 'legende' heeft al sfeer voordat het begonnen is. Zo'n boyband als Muse krijgt pas sfeer als ze twee nummer hard gespeeld hebben en dan nog bestaat de sfeer vooral uit een moshpit. Ik voorspel dat je bij Muse voor het optreden dit jaar niets merkt van spanning, verwachtingen en sfeer achter de geluidstoren... Terwijl Bowie (met al zijn naam en faam) voor geroesemoes, zenuwen, hoop maar natuurlijk vooral sfeer zorgt tot bijna aan de uitgang voordat zijn optreden zal beginnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:27 schreef Bayswater het volgende:
Ik mis Oasis totaal niet en dan loop ik toch al aardig in de 30. Oasis is blijven steken op hun Britpopsucces van (What's the story) morningglory?, hebben zich totaal niet verder ontwikkeld en hebben een paar jaar zelfs zo erg onder invloed op het podium gestaan dat ze zelf achteraf niet eens meer wisten dat ze hadden opgetreden wat zwaar ten koste ging van het optreden.
Nee, Oasis wordt afgeserveerd en terecht, daar hebben ze zelf voor gezorrgd hoe groot de potentie ook was.
Overigens totaal niet vergelijkbaar met Muse (waar ik overigens niet speciaal een "fan" van ben) die al weer een tijdje laat zien dat het pretendeert een van de beste livebands te zijn met een geheel eigen kijk op muziek. Alhoewel ik wel hoop dat ze binnenkort een nieuwe weg inslaan.
... beerke schrapt de radio van zijn "meeneemlijst"...quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:52 schreef XL het volgende:
Kijk, dat je tijdens Within Temptation vrouwentennis wil gaan kijken, daar is nog wat voor te zeggen. Maar als Nederland de finale van het EK speelt, dan sta ik zondagavond gewoon met mijn radio () bij Placebo en Air hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |