abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19123503
Mijn combitckets zijn aangekomen

Alleen m'n campingtickets nog niet , maar dat komt vast nog wel.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 16:18:06 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19148495
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn combitckets zijn aangekomen

Alleen m'n campingtickets nog niet , maar dat komt vast nog wel.
Mijnes ook! Tenminste, ik had een postkantoorbriefje in de bus, ik ga ze maandag halen. Ik weet dus niet of het de festivalkaartjes zijn of de campingkaarten, of allebei.
  zondag 16 mei 2004 @ 14:52:47 #129
25947 flaphead
twisted shit.
pi_19170911
yes! ik heb gister kaarten overgekocht. 200 eurootjes per stuk. als je ziet wat er allemaal geboden wordt valt dit nog redelijk mee, 200 was in ieder geval mijn maximum. hij had alleen de campingkaarten nog niet, die zou ie nog nasturen. dus dat hopen we dan maar
ben in ieder geval blij dat ik nu sowieso kaarten in huis heb....... werchter here we come again!
(en volgende jaar wel heel snel kaarten kopen...)
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  zondag 16 mei 2004 @ 17:14:59 #130
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19174485
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:49 schreef Gotua het volgende:

[..]

wow wat een prutsers!

ik heb ze vanmiddag gebeld en de aardige belgische mevrouw vertelde mij dat de kaarten nog afgedrukt moeten worden en dat ze uiterlijk aan het einde van deze maand worden verstuurd.
Lekker zeg, die verstuurtijden die telkens wisselen :S

ik ben iig blij dat de betaling is doorgekomen etc:), dus die kaarten krijg ik wel, vroeg of laat:)
Je wil niet weten hoeveel Nederlandse GoForMusic-klanten vorig jaar met hun afschriften bij de kassa konden gaan staan omdat de kaarten niet op tijd verstuurd waren. Ook vorig jaar was het ruim voor aanvang uitverkocht (de line-up was ook stukken sterker) alleen waren er schijnbaar slechte capaciteitsplanningen gemaakt. Als je betaald hebt kom je wel binnen hoor, als je pech hebt moet je daar echter wel wat moeite voor doen..... nee ik haal mijn kaartjes wel 'gewoon' bij de betere platenzaken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 16 mei 2004 @ 18:13:03 #131
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19175954
Ik ga toch!
Heb een kaart voor zondag te pakken gekregen!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:22:29 #132
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_19217515
Franz Ferdinand wordt echt de topper! Pas nog even een concertje meegemaakt, ge-wel-dig!
Glamrockt de britpop-pan uit!
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
pi_19222511
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik ga ze maandag halen.
En?!
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:14:11 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_19255527
heb toch nog kaartjes kunnen ritselen, inclusief busreis van TIM&T, ff gebeld en busreis opgezegd en heb de kaartjes lekker binnen moest alleen wel 38 euro betalen voor een busreis waar ik geen gebruik van maak maargoed, heb ik voor deze line-up wel over
Campingtickets koop ik wel wanneer ik er ben.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 20 mei 2004 @ 09:57:20 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19263507
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef Truck het volgende:

[..]

En?!
Ben er niet aan toe gekomen om de kaartjes al op te halen (fulltime werken enzo), maar ze liggen gewoon op mijn naam bij het postkantoor hoor. Kreeg eergisteren nog een TPG-briefje binnen, dat zullen de campingticks wel zijn.
pi_19264385
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 09:54 schreef superheist het volgende:
http://www.pollstar.com/t(...)SKey=Y&Date=07/04/04

http://www.pollstar.com/t(...)=17&StartSearch.y=15

toch nog oasis.. misschien de surprise act..
Maar dat zou fantastisch zijn, ik ben al jaren fan maar heb ze nog nooit live gezien. Echt geweldig, nouja eerst maar eens zien he
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:49:43 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19266947
Volgens de eigen site spelen ze (oasis) Poole, Glastonbury en 1 optreden buiten de UK in de week voor Glastonbury. Glastonbury is de week voor Werchter, helaas lijkt dit bericht dus niet waar.

www.oasisinet.com
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_19271515
ja maar ze spelen die gig op poople samen met the bees, en deze lijken wel op werchter te staan, misschien gaan ze dan ook wel mee
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:58:01 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19276089
The Bees zijn op dit moment gewoon hot, zijn daarom uitgenodigd om met Oasis te spelen. Er is echter niet eens sprake van een tour... laat staan van package deals... hoe jammer dat ook is. Oasis speelt die drie shows, staan daarvoor en daarna nog 6 x in de Tabloids en dan gaan ze weer naar vrouw en kinderen.
pi_19276422
Wanneer begon de voorverkoop eigenlijk?

* Vals hoopt dat iemand ziek wordt en dat ie dan niet kan gaan
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:53:21 #143
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_19321959
Zowel festivalkaartjes als campingkaartjes zijn binnen... laat juli maar komen!!!!
  maandag 24 mei 2004 @ 14:34:40 #144
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19363041
quote:
Een man uit Arcen bestelde bij een particulier toegangskaarten voor het Belgische Rock Werchter. Hij betaalde hiervoor 400 euro, maar heeft de kaarten nooit ontvangen.
Over goedgelovigheid gesproken
pi_19382393
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef XL het volgende:
The Bees zijn op dit moment gewoon hot, zijn daarom uitgenodigd om met Oasis te spelen. Er is echter niet eens sprake van een tour... laat staan van package deals... hoe jammer dat ook is. Oasis speelt die drie shows, staan daarvoor en daarna nog 6 x in de Tabloids en dan gaan ze weer naar vrouw en kinderen.
Besides that, geef me één goede reden waarom de rockwerchter organisatie zo'n enorme naam als oasis niet al veel eerder had bekend gemaakt om kaartverkoop te stimuleren (onnodig achteraf, maar toch ). Als er al een supriseact zou zijn is dat altijd zo'n middelgrote naam..
  dinsdag 25 mei 2004 @ 04:39:58 #146
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19383046
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 02:31 schreef onanymous het volgende:

[..]

Besides that, geef me één goede reden waarom de rockwerchter organisatie zo'n enorme naam als oasis niet al veel eerder had bekend gemaakt om kaartverkoop te stimuleren (onnodig achteraf, maar toch ). Als er al een supriseact zou zijn is dat altijd zo'n middelgrote naam..
Het vaste Europese land schat Oasis ook helemaal niet op waarde in.... Muse zien als headliner en Oasis als leuk tussendoortje. Muse mocht willen dat ze de helft van Oasis waren. Misschien dat Oasis inmiddels als oud verklaard kan worden, dat daar deze onderwaardering vandaan komt. Dat een groot deel van de huidige doelgroep (de festivalbezoekers onder de 20 doel ik dan op) gewoon de tijd dat de gebroeders Gallagher nog elke week benadrukten dat zij toch echt de grootste en beste band te wereld waren niet hebben meegemaakt. Het type festival bezoeker dat alleen de cover en wonderwall van What's the story (morning glory) kent. Om over Live Forever nog maar te zwijgen.

Wat dat betreft is het misschien helemaal niet gek dat we de Gallaghers op het vaste land hun kunstje niet meer samen zien doen.

... maar ik mis ze en dat is terecht
  dinsdag 25 mei 2004 @ 09:27:25 #147
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_19384233
Ik mis Oasis totaal niet en dan loop ik toch al aardig in de 30. Oasis is blijven steken op hun Britpopsucces van (What's the story) morningglory?, hebben zich totaal niet verder ontwikkeld en hebben een paar jaar zelfs zo erg onder invloed op het podium gestaan dat ze zelf achteraf niet eens meer wisten dat ze hadden opgetreden wat zwaar ten koste ging van het optreden.
Nee, Oasis wordt afgeserveerd en terecht, daar hebben ze zelf voor gezorrgd hoe groot de potentie ook was.
Overigens totaal niet vergelijkbaar met Muse (waar ik overigens niet speciaal een "fan" van ben) die al weer een tijdje laat zien dat het pretendeert een van de beste livebands te zijn met een geheel eigen kijk op muziek. Alhoewel ik wel hoop dat ze binnenkort een nieuwe weg inslaan.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 25 mei 2004 @ 11:45:22 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19387396
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 09:27 schreef Bayswater het volgende:
Ik mis Oasis totaal niet en dan loop ik toch al aardig in de 30. Oasis is blijven steken op hun Britpopsucces van (What's the story) morningglory?, hebben zich totaal niet verder ontwikkeld en hebben een paar jaar zelfs zo erg onder invloed op het podium gestaan dat ze zelf achteraf niet eens meer wisten dat ze hadden opgetreden wat zwaar ten koste ging van het optreden.
Nee, Oasis wordt afgeserveerd en terecht, daar hebben ze zelf voor gezorrgd hoe groot de potentie ook was.
Overigens totaal niet vergelijkbaar met Muse (waar ik overigens niet speciaal een "fan" van ben) die al weer een tijdje laat zien dat het pretendeert een van de beste livebands te zijn met een geheel eigen kijk op muziek. Alhoewel ik wel hoop dat ze binnenkort een nieuwe weg inslaan.
Ik ben er juist van overtuigd dat het verhaal achter de band een grote rol mag spelen in de waardering ervoor. Het totaalplaatje vind ik in ieder geval meer dan alleen de muziek... De wekelijkse verhalen in de Tabloids, de kapotgeslagen hotelkamers en de kopieerdrift richting the Beatles. Roepen dat je de beste band ter wereld bent en op het podium net zo arrogant je optreden doen. Dat vind ik bijdragen aan de sfeer bij een optreden... een optreden van zo'n 'legende' heeft al sfeer voordat het begonnen is. Zo'n boyband als Muse krijgt pas sfeer als ze twee nummer hard gespeeld hebben en dan nog bestaat de sfeer vooral uit een moshpit. Ik voorspel dat je bij Muse voor het optreden dit jaar niets merkt van spanning, verwachtingen en sfeer achter de geluidstoren... Terwijl Bowie (met al zijn naam en faam) voor geroesemoes, zenuwen, hoop maar natuurlijk vooral sfeer zorgt tot bijna aan de uitgang voordat zijn optreden zal beginnen.
pi_19394377
Ik ben net 20 en heb dus idd de echte hype (jammerlijk) gemist. Maar het interesseert me werkelijk geen ene hol wat de gallagher brothers uitspoken. Ik weet dat ze een paar fantastische albums hebben gemaakt en dat de laaste ook weer wat vooruitgang had. Daarnaast komt er deze zomer een nieuw album uit (dacht ik) en die ga ik toch zeker weer aanschaffen.

Er is geen enkele band geweest in mijn nog jonge leven die mij zo heeft geinspireerd om naar muziek te luisteren en het zelf te gaan maken. Daarnaast is het de enige band die ik ken waar ik praktisch elk nummer goed vind. in de zin dat elk nummer wel iets heeft, en mij kan boeien.

Dan maakt het mij toch geen ene flikker uit of ze slecht waren een periode, of dat ze een tijdje zijn blijven steken. Ik heb ze nog nooit live gezien en ik wil ze absoluut wel zien op Werchter. Maar idd, de Cure zorgt bij sommige mensen voor meer emotie dan Oasis, tja.... Ik ben ervan overtuiogt dat Oasis nog steeds zo goed kan zijn als die live Cd doet geloven.
pi_19409166
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:52 schreef XL het volgende:
Kijk, dat je tijdens Within Temptation vrouwentennis wil gaan kijken, daar is nog wat voor te zeggen. Maar als Nederland de finale van het EK speelt, dan sta ik zondagavond gewoon met mijn radio ( ) bij Placebo en Air hoor.
... beerke schrapt de radio van zijn "meeneemlijst"...

En Oasis is echt een van de beste bands ooit. Net als IdlersDream en XL draag ik deze band een zeer warm hart toe. De enige keer dat ik ze tot nu toe live heb mogen aanschouwen was op Pinkpop 2000. Inderdaad, die zaterdagavond dat ik doodsangsten uitstond omdat het publiek Noel bestookte met biertray's. En zoals we allemaal weten kan Noel dat soort ludieke acties niet echt waarderen. Maar ze maakte hun show af...
Juist door dit soort acties is een hele grote band als Oasis verloren gegaan voor het europeese vaste land. Hoe zeer ik ook in het gerucht wilde geloven, op Werchter zullen ze dit jaar niet staan. En dat alleen maar omdat ze uit zijn gekotst door alles en iedereen. En daar speelt het incident op Pinkpop ongetwijfeld een grote rol bij. Oasis zal alleen nog maar in het Verenigd Koninkrijk te bewonderen zijn. Heel spaarzaam zullen zij zich daar nog buiten vertonen.
Oasis roept dus wel degelijk emoties op bij mensen. Alleen zijn het niet echt positieve emoties, zoals bij The Cure. Ze willen zich er juist tegen afzetten. Het de rug toe keren. In feite het gedrag van de artiest Oasis overnemen. En daar heeft de muziek van de band Oasis helemaal niks mee te maken. Want dat is geweldige rockmuziek... ...life forever...

En Metallica speelt gewoon 2,5 uur. Dazeggik zal wel spierpijn van het lachen krijgen dan. Want die setlist zal zeker de complete 2,5 uur beslaan.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')