Ik ben een Hollander van boven de rivieren, ik mag niet meer komenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:25 schreef superheist het volgende:
zo, wie heeft hier nogmeer zin in werchter!?
Zo is dat, alleen Belgen en reserverbelgen zoals jullie ons noemen, dan wordt het tenminste echt gezellig!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben een Hollander van boven de rivieren, ik mag niet meer komen![]()
Hij is de bassist....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef Copycat het volgende:
Flip is dus de voorman van 't Hof van Commerce?
Die vond ik vorig jaar wel erg leuk.
*Zet 'Kom Mor Ip' van de vorig jaar voor een euro (eigenlijk 25 eurocent) aangeschafte OOrRgasm cd op.
Aha...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is de bassist....
Als Nederlander mag je van mij best naar Werchter, maar dan moet je op de EK wel voor Belgie zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is de bassist....
Als Nederlander mag je van mij best naar Werchter, maar dan moet je op de EK wel voor Belgie zijn![]()
Ga toch huilenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:55 schreef beerke het volgende:
Laat dan alsjebielft al die hollanders, die jaarlijks het festival komen verpesten, lekker boven hun rivieren zichzelf volgieten met alcohol en lekker de beest uithangen. Want daar kan ik me nou eens gigantisch aan storen. Hoe kun je zo nadrukkelijk aanwezig zijn op een festivel![]()
inderdaad, ga toch huilen.... generalisering to the max...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:55 schreef beerke het volgende:
Laat dan alsjebielft al die hollanders, die jaarlijks het festival komen verpesten, lekker boven hun rivieren zichzelf volgieten met alcohol en lekker de beest uithangen. Want daar kan ik me nou eens gigantisch aan storen. Hoe kun je zo nadrukkelijk aanwezig zijn op een festivel![]()
sorry dat ik generaliseerde, ik bedoelde sommige Metallicafansquote:Op zondag 6 juni 2004 01:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Haha.....ik ben zo'n Metallica-fan en dan ook nog van boven de rivieren....hoe niet welkom kan je zijn
Ik ben er zo eentje die zich helemaal lam zuipt en heel de dag te pas en te onpas keihard "MEEEEEETAAAALLLICCAAAAAA!" en "SLEEEEEEEEEEYAAAAAR!" roept en bij elke band gaat springen en wild om zich heen gaat staan beuken.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
sorry dat ik generaliseerde, ik bedoelde sommige Metallicafans![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben er zo eentje die zich helemaal lam zuipt en heel de dag te pas en te onpas keihard "MEEEEEETAAAALLLICCAAAAAA!" en "SLEEEEEEEEEEYAAAAAR!" roept en bij elke band gaat springen en wild om zich heen gaat staan beuken.
Maar die bedoelde je zeker niet?
Hey, thats mequote:Op zondag 6 juni 2004 01:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze, en daarvoor bij elke andere band zeggen "
"
Niets aan te doen, ben ook niet altijd geliefd met mijn rollende Rotterdamse "Rrrr" (incl. harde G)quote:Op zondag 6 juni 2004 01:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, thats meen dat dan met zo'n keiharde plat haagsche G
Haha, die Rrr begint er bij mij na 4 jaar rotterdam ook al een beetje in te zitten, hoe irritant kan je zijn? De belgen zullen blij zijn met mequote:Op zondag 6 juni 2004 01:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niets aan te doen, ben ook niet altijd geliefd met mijn rollende Rotterdamse "Rrrr" (incl. harde G)![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Haha, die Rrr begint er bij mij na 4 jaar rotterdam ook al een beetje in te zitten, hoe irritant kan je zijn? De belgen Vlamingen zullen blij zijn met me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |