Ik woon in Osdorp . en dit heb ik hier nooit gehoord Natuurlijk zijn er wat " Boefjes " Maar niet echt veel . Noorda liegt , Noorda zei al eerder dat Marokkanen overlast zorgen aan de bejaarden . Maar volgens Job Cohen en Kuipers waren deze beschuldigen onzin . Noorda zegt helemaal de waarheid niet . Natuurlijk zijn er Criminele Nederlanders van Marokkaanse afkomst en Turken die voor overlast zorgen .. die moeten hard aangepakt worden daar ben ik het mee-eens ...quote:Van Fok / Parool
AMSTERDAM - In Osdorp maken negen criminele bendes, bestaande uit 145 jonge jongens, op straat de dienst uit. Veertien andere groepen veroorzaken overlast of houden zich 'hinderlijk' op. Dit blijkt uit gecombineerde onderzoeken van politie en VU-onderzoeker Jaap Noorda.
Noorda concludeerde dat de 23 jeugdbendes - met in totaal ruim vijfhonderd leden, voornamelijk bestaande uit Marokkaanse jongens - voor lichte tot zware overlast zorgen in het stadsdeel. Deze groepen bestaan volgen hem uit verschillende categorieën jongeren. De harde kern die veelvuldig met politie in aanraking is geweest, lichte criminelen en risicojongeren die dreigen het slechte voorbeeld te gaan volgen.
Dat er veel Marokkaanse jongens bij betrokken zijn is niet opmerkelijk. Zij maken vijftig procent uit van de jeugdpopulatie en vormen een groep 'die in zijn geheel kampt met werkloosheid en een beperkt toekomstperspectief'.
Hoe noemen ze dit fenomeen ook al weer... het is iets dat te maken heeft met nestbevuiling...quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Waar ik woon heb je nooit overlast bij mij in de buurt wonen Marokkanen en Turken en Nederlanders en wij hebben het hier naar onze zin
Maroksdorp ipv Osdorp.quote:Op maandag 26 april 2004 14:11 schreef Vamos het volgende:
Ik maak me meer zorgen over het feit dat 50% van de A'damse jeugd in Osdorp Marokkaan is...
quote:Op maandag 26 april 2004 14:33 schreef R@b het volgende:
[..]
Maroksdorp ipv Osdorp.
Begint inderdaad op een enclave te lijken, als al 50% van de jeugd van Marokkaanse komaf is.
Je behoort toch toevallig niet tot de in het artikel beschreven groep? Want dan kan ik me het ''naar het zin hebben'' begrijpenquote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Waar ik woon heb je nooit overlast bij mij in de buurt wonen Marokkanen en Turken en Nederlanders en wij hebben het hier naar onze zin
Maak het hard, en dien een aanklacht tegen Noorda én de politie in, die ook aan het onderzoek meededen. Alsmede tegen de gemeente die het onderzoek gebruikt voor beleidsbepaling.quote:Het enige wat Noorda wil is Haat overbrengen aan de Nederlanders zodat wij geen werk kunnen krijgen![]()
![]()
Je kan het alleen naar je zin hebben als je crimineel bent begrijp ik?quote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef R@b het volgende:
[..]
Je behoort toch toevallig niet tot de in het artikel beschreven groep? Want dan kan ik me het ''naar het zin hebben'' begrijpen
Jij moet gewoon je eigen bericht nog is goed nalezen.quote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zie je dat dat 50 % van Marokkaanse afkomst is ??
Heb je bron ? Of zit je gewoon wat te zeggen ?
Koop eens een leesbril, of jat er een voor mijn part:quote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zie je dat dat 50 % van Marokkaanse afkomst is ??
quote:Op maandag 26 april 2004 14:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen bericht nog is goed nalezen.
Haha, snapt zn eigen tekst niet eensquote:Zij maken vijftig procent uit van de jeugdpopulatie en vormen een groep 'die in zijn geheel kampt met werkloosheid en een beperkt toekomstperspectief'.
En dus zijn er nog 9 bende's actief in één stadsdeel. Cohen kan immers niet overal tegelijk op de thee verschjinen.quote:Op maandag 26 april 2004 14:40 schreef R@b het volgende:
[..]
Koop eens een leesbril, of jat er een voor mijn part:
Dat er veel Marokkaanse jongens bij betrokken zijn is niet opmerkelijk. Zij maken vijftig procent uit van de jeugdpopulatie VIJFTIG PROCENT, 50%, 50 procent, VIJFTIG%
jawel ... je moet de boel bij elkaar houden dus doet hij dat gewoon met zijn allen in 1 pandquote:Op maandag 26 april 2004 14:41 schreef Bela het volgende:
[..]
En dus zijn er nog 9 bende's actief in één stadsdeel. Cohen kan immers niet overal tegelijk op de thee verschjinen.
Wel als jeugdbendes op straat de dienst uitmaken, zoals het artikel vermeldt:quote:Op maandag 26 april 2004 14:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je kan het alleen naar je zin hebben als je crimineel bent begrijp ik?
Wat jij zegt is ook onzin en raakt kant nog wal.quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef Meki het volgende:
dat zegt Noorda ( Mensen zonder hersens die in Noorda zitten )
en wat Noorda zegt is onzin
En wat versta jij onder 'op straat de dienst uitmaken'?quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef R@b het volgende:
[..]
Wel als jeugdbendes op straat de dienst uitmaken, zoals het artikel vermeldt:
In Osdorp maken negen criminele bendes, bestaande uit 145 jonge jongens, op straat de dienst uit.
Blijft moeilijk he, lezen?
Hoezo? Overtollig water trekt altijd naar het laagste punt. Daar is niets vreemds aan. Ofwel er gebeurt iets aan verbetering van stadsdeel Osdorp, ofwel er gebeurt iets aan kunstmatige spreiding van bevolkingsgroepen. Alleen maar klagen lost niets op.quote:Op maandag 26 april 2004 14:11 schreef Vamos het volgende:
Ik maak me meer zorgen over het feit dat 50% van de A'damse jeugd in Osdorp Marokkaan is...
Vergeet je de zionisten en Amerika niet te noemen?quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik woon in Osdorp . en dit heb ik hier nooit gehoord Natuurlijk zijn er wat " Boefjes " Maar niet echt veel . Noorda liegt , Noorda zei al eerder dat Marokkanen overlast zorgen aan de bejaarden . Maar volgens Job Cohen en Kuipers waren deze beschuldigen onzin . Noorda zegt helemaal de waarheid niet . Natuurlijk zijn er Criminele Nederlanders van Marokkaanse afkomst en Turken die voor overlast zorgen .. die moeten hard aangepakt worden daar ben ik het mee-eens ...
Het enige wat Noorda wil is Haat overbrengen aan de Nederlanders zodat wij geen werk kunnen krijgen![]()
![]()
in Den Haag zit geen regeringquote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
In Osdorp zijn er weinig problemen met Marokkanen
Bron : Ik woon in Osdorp dus ik weet dat
Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke verhandeling waarin je ons verklaart waarom de uitspreken van Noorda nog zonder bronvermelding reeds tot onzin zijn gebombardeerd.. Daar zal toch niets slechts ongefundeerd wensdenken achter zitten?quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef Meki het volgende:
dat zegt Noorda ( Mensen zonder hersens die in Noorda zitten )
en wat Noorda zegt is onzin
Ik heb ook nooit problemen met Kampers, dat zijn de liefste mensen ter wereld.quote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
In Osdorp zijn er weinig problemen met Marokkanen
Bron : Ik woon in Osdorp dus ik weet dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |