O de tweede link (en ik maar kijken in die eerste) Taaltje was ook niet te lezen daar.quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef qu63 het volgende:
en dan de 2e link
Soms gaat het weleens foutquote:Op maandag 26 april 2004 15:52 schreef qu63 het volgende:
quoten gaat niet goed hiero!!
nee, jij hebt die fles toch thuis!quote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wyborowa....Jij toch niet foei aan het doen nu hè?
"Kloenk!" (Kwartje dat valtquote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef qu63 het volgende:
nee, jij hebt die fles toch thuis!
en die rooie heb ik gisteren op gemaakt..
quote:Op maandag 26 april 2004 15:56 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
"Kloenk!" (Kwartje dat valt) Oooo! Het woord voor galgje was wodka!
quote:Op maandag 26 april 2004 15:56 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
"Kloenk!" (Kwartje dat valt) Oooo! Het woord voor galgje was wodka!
succes!!quote:Op maandag 26 april 2004 15:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zo en nu ben ik werken
Tot later
Succesquote:Op maandag 26 april 2004 15:57 schreef livEliveD het volgende:
Zo en nu ben ik werken
Tot later
idd!! 10 topics vol!! t is echt super!!quote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ow dit danIk kom gewoon niet meer bij!
Heeft dat nog wel zin dan?quote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef qu63 het volgende:
ik ga school nog maar eens opzoeken..
les begint om 16.45 tot 18.15quote:Op maandag 26 april 2004 15:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Heeft dat nog wel zin dan?Tegen de tijd dat je gearriveerd bent, kun je alweer terug naar huis!
Yo man! Sinds ik postgeschiedenissen loop te checken, weet je?quote:Op maandag 26 april 2004 15:59 schreef qu63 het volgende:
idd!! 10 topics vol!! t is echt super!!
sinds wanneer loop jij rond in ONZ??
Aiii, you're sooo rightquote:Op maandag 26 april 2004 16:02 schreef Schorpioen het volgende:
Zo hee, gaat snel zeg!
Hier is het gelukkig rustig. Weinig mensen die met dit weer aan de telefoon gaan hangen.
Als je internet het nu niet doet dan is dat natuurlijk ook een Teken van Boven dat je naar buiten moet!
ik ga zo ook weer ff lekker fietsen denk ikquote:Op maandag 26 april 2004 16:02 schreef Schorpioen het volgende:
Zo hee, gaat snel zeg!
Hier is het gelukkig rustig. Weinig mensen die met dit weer aan de telefoon gaan hangen.
Als je internet het nu niet doet dan is dat natuurlijk ook een Teken van Boven dat je naar buiten moet!
Hey wijzig je typo nog even joh! Staat er wel heel eng bij zo...quote:Op maandag 26 april 2004 16:11 schreef qu63 het volgende:
ik ga
meld me vanavond wel weer!!!![]()
![]()
![]()
Aaaah, bekend, zo bekend... Maak je geen zorgen. Ik voorzag een absolute scheiding tussen oude vriendschappen en nieuwe levens, ik was er bang voor. Maar wat onmogelijk lijkt blijkt mogelijk: ik ben in staat geweest delen van RC-vroeger te implementeren in RC-nu praat nou es normaal. Ik bezit nog steeds dezelfde vrienden als vroeger... We accepteren elkaar en leren van elkaarquote:Op maandag 26 april 2004 14:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohjee wat is ie weer pijnlijk correct
Heb mijn vriendinnen vertelt dat ik een meeting had en dat het zo leuk was maar ik kreeg niet echt de reacties waarop ik had gehooptIk was al bang voor deze verandering.. er komt steeds meer een kloof tussen ons in.. Ik hou me met hele andere dingen bezig dan hen. Mijn nieuw verworven kracht is gelijk mijn grootste zwakte op dit moment..
*zuchtje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |