Ja goed. Moet straks ook van 17:30 tot 22:30 werkenquote:Op maandag 26 april 2004 14:06 schreef Schorpioen het volgende:
Ja prima, met jou ook?
Ben wel zometeen alweer weg, werken (tot 11 uur!!!)
Maar tussendoor ben ik er wel als er niet teveel kutklanten zijn
Aargh, bij een internetprovider werken en niet mogen internetten. Dat is iets als in een snoepwinkel werken maar niet mogen snoepen!quote:Op maandag 26 april 2004 14:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja goed. Moet straks ook van 17:30 tot 22:30 werken
Ik kan helaas niet internetten op mijn werk. Slecht eigenlijk.
Thx, jij ook! hou ze klein he, die zeikerds!quote:Succes gewenst alvast
Nou ja illegaal.... kmoet gewoon heel veel doen vandaag, maar ik kom er maar niet aan toe omdat ik een beetje op fok ben blijven hangen. Ook weinig zin vandaag om te werken en ik zou liever buiten spelenquote:Op maandag 26 april 2004 14:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Illegaal. Heb je een strenge baas ofzo? Wel leuk dat je er bent
Ik zal ff een woord bedenken!
LOLquote:Op maandag 26 april 2004 14:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sterrenplukkersprachtig! Het klinkt als een titel van Suske en Wiske: De stotterende sterrenplukkers ofzo...
ok het volgende woord heeft 4 lettersquote:Op maandag 26 april 2004 14:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nou ja illegaal.... kmoet gewoon heel veel doen vandaag, maar ik kom er maar niet aan toe omdat ik een beetje op fok ben blijven hangen. Ook weinig zin vandaag om te werken en ik zou liever buiten spelenof woordjes raden
![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 14:18 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Sterrenplukker verhaal
Ik zei toch dat ik in deepmode ging!quote:Op maandag 26 april 2004 14:20 schreef livEliveD het volgende:Super
Daar ken ik dus dat woord van
Aardige omschrijving erbij trouwens
Oh is dit nu deepmodequote:Op maandag 26 april 2004 14:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik zei toch dat ik in deepmode ging!
fouten: 1quote:Vier letters, ha? Hmmm.......! De S?
Ja... Psiii is onze Lambik bijvoorbeeld.... Ik ben natuurlijk Wiskequote:Op maandag 26 april 2004 14:23 schreef livEliveD het volgende:
Oh is dit nu deepmode![]()
Grrrmbl...! De N?quote:fouten: 1
letter gehad: s
woord (4 letters): . . . .
Ik Jerommeke? Mmmm nou lijkt me idd wel wat ja. Hoe wist je datquote:Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ja... Psiii is onze Lambik bijvoorbeeld.... Ik ben natuurlijk Wiskeen Q is dan natuurlijk Suske
Jij wil vast Jerommeke zijn en G-art Sidonia?
Ah, jullie moeten dat verhaal echt lezen!! Zoiets als nu ipv op die regenachtige zondagmiddag...! Het verhaal is zo toepasselijk op ons... Heel veel Suske en Wiske verhalen zijn trouwens
Hi hiquote:Op maandag 26 april 2004 14:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik Sidonia???? Waar baseer je dat op?
Back btw
quote:Op maandag 26 april 2004 14:32 schreef livEliveD het volgende:
Ik Jerommeke? Mmmm nou lijkt me idd wel wat ja. Hoe wist je dat
Geen sterk argument helaaschquote:Op maandag 26 april 2004 14:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hi hi
Ja, hmm.. Als ik Wiske ben is het enige vrouwelijke karakter dat nog over is Sidonia...
quote:Op maandag 26 april 2004 14:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
de "L"quote:Op maandag 26 april 2004 14:33 schreef livEliveD het volgende:
fouten: 2
letter gehad: sne
woord (4 letters): . . e .
Je bedoelt Jerommeke? Die wordt al gespeeld door LE..quote:Op maandag 26 april 2004 14:33 schreef Geartsjuh het volgende:
Geen sterk argument helaasch
Mag ik niet ook eens een man zijn? Die grote sterke ofzo![]()
Barabasquote:Op maandag 26 april 2004 14:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Je bedoelt Jerommeke? Die wordt al gespeeld door LE..Je kunt nog kiezen voor Professor Barabas of Krimson...?
Kssst weg jij die ben ik alquote:Op maandag 26 april 2004 14:33 schreef Geartsjuh het volgende:
Geen sterk argument helaasch
Mag ik niet ook eens een man zijn? Die grote sterke ofzo![]()
Doe dan die Professor maarquote:Op maandag 26 april 2004 14:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Je bedoelt Jerommeke? Die wordt al gespeeld door LE..Je kunt nog kiezen voor Professor Barabas of Krimson...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |