allang.....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:44 schreef Ash het volgende:
[..]
Mwah, heb wel leukere gezien!
Me vriendin vond hem wel geinig, meer ook niet.
[..]
Ja ja, voor dat geld kon ik hem niet laten liggen!, gelijk ingevoerd in me DVD-ProfilerHelaas is ie nog niet geupdate met plaatje etc!.
Is Privates ook al op DVD verkrijgbaar?![]()
Ik heb dus wél die box met beeldjes besteld. Ik ben liefhebber van de acteurs en oude (horror)films, dus de klassieke beeltenissen lijken me erg gaaf voor in m'n DVD kast.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:32 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik heb ze apart besteld, bewust gedaan om die box niet te krijgen...
waarom?
Die box leek me nix en die beeldjes ben ik niet zo weg van.
![]()
Heb je Seven Samurai ook al?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:33 schreef Timo20 het volgende:
The Magnificent Seven SE
[afbeelding]kan ik weer fftjes vooruit
![]()
ik had die van mij in 3 dagenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Ik heb dus wél die box met beeldjes besteld. Ik ben liefhebber van de acteurs en oude (horror)films, dus de klassieke beeltenissen lijken me erg gaaf voor in m'n DVD kast.
Ik had die van mij al ongeveer een week geleden ontvangen moeten hebben, dus het zal wel bij de douane liggen. En die zijn altijd zo lekker snel... vis het er dan NIET uit als je niet de tijd hebt om dat snel te behandelen...
En waar heb je die besteld? Ik bij DVD Pacific, airmail.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik had die van mij in 3 dagenzonder douane aan mn broek
de beeldjes zijn best wel gaaf al had ik ze om een of andere manier liever in het zwart wit gehad....
ik ook bij pacific.. fedexquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:00 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
En waar heb je die besteld? Ik bij DVD Pacific, airmail.
Zwart wit... hmm.. je hebt gelijk, dat is wel wat! Het ging mij btw eigenlijk vooral om Dracula en het Frankenstein monster. The Wolf Man vond ik nou niet echt zo'n memorabel monster. The Mummy vond ik er daarentegen echt gaaf uitzien. Die moet in een 2e pakket komen samen met iig een Invisible Man collectie en een collectie overige monsters of een collectie van de Abbott & Costello Meet... films.
die heb ik al zoooo lang!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef sampoo het volgende:
Werd ook tijd dat ik deze in mijn bezit kreeg.
De tekst sloeg op Mad Max 2 maar ik had Robot Monster alleen nog maar als divXje.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
die heb ik al zoooo lang!!!!
nog nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Seven Samurai ook al?
waar heb je die vandaan? die probeer ik ook al n tijdje te vinden, maar tot nu toe zonder suc6quote:Op zondag 2 mei 2004 18:05 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
1 dubbelzijdige disc met op een kant de film met commentaar e.d. en aan de andere kant tal van extra's zoals divrse docu's + 1 soundtrack met de muziek van de film
en dat voor 8,99
Ik ben ook benieuwd. Ik heb hem wel vaker gezien maar niet voor 8,99.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nog niet
[..]
waar heb je die vandaan? die probeer ik ook al n tijdje te vinden, maar tot nu toe zonder suc6
ja daar had ik ook gekeken, maar m niet gevondenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:57 schreef Thermo het volgende:
Ik dacht dat die superman editie @ frs te koop was voor die prijs?
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef kinky_queen het volgende:
De oogst van vandaag
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De postbode is blij dat ik weer een cc heb