Die wil ik ook nog keigraag, alleen kost nog zoooo duurquote:
Maar hij is t zoooo waardquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:47 schreef Hare het volgende:
Die wil ik ook nog keigraag, alleen kost nog zoooo duur![]()
Hmm... komt nog wel, als 'ie goedkoper is.quote:
Het rare is dat ie ook nog helemaal niet in Engeland of Amerika uit is, tenminste niet volgens Dvdpricecheckquote:Op zondag 9 mei 2004 00:46 schreef sweek het volgende:
[..]
Hmm... komt nog wel, als 'ie goedkoper is..
Mja... eerst een continentaal Europese versie gemaakt met ondertitels voor die landen enzo? Hij komt er zelf ook vandaan.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Het rare is dat ie ook nog helemaal niet in Engeland of Amerika uit is, tenminste niet volgens Dvdpricecheck
En ook niet als ik zoek bij dvdpacific,dvdsoon,play of cdwow ofzo. Echt raar
Denk dat 't gewoon (items uit) een aantal afleveringen van Yorin Travel is. En aangezien ik Yorin Travel cool vind, zal die dvd ook cool zijnquote:Op zondag 9 mei 2004 01:28 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Is dat cool?
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Toch ook maar eens besteld. Film sprak me nooit zo aan dus heb hem nog nooit gezien.
[afbeelding]
8,99 euro
Strolie75 is aardig wakker op zo'n zondagochtendje...quote:Op zondag 9 mei 2004 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
klopt volgens mijd raait hij pas sinds kort in amerika ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 00:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Het rare is dat ie ook nog helemaal niet in Engeland of Amerika uit is, tenminste niet volgens Dvdpricecheck
En ook niet als ik zoek bij dvdpacific,dvdsoon,play of cdwow ofzo. Echt raar
Maareh, bij de release dates van Imdb staat dat ie al gedraaid heeft in Amerika, tenminste in de bios. Heeft wel niet veel opgebracht, maar goed...quote:Op zondag 9 mei 2004 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
klopt volgens mijd raait hij pas sinds kort in amerika ofzo...
Bend it like beckham was hier ook al een jaar uit voordat hij in de states in de bios ging draaien
shame youquote:Op zondag 9 mei 2004 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Toch ook maar eens besteld. Film sprak me nooit zo aan dus heb hem nog nooit gezien.
[afbeelding]
8,99 euro
dat gebeurt wel vaker met europese filmsquote:Op zondag 9 mei 2004 10:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Maareh, bij de release dates van Imdb staat dat ie al gedraaid heeft in Amerika, tenminste in de bios. Heeft wel niet veel opgebracht, maar goed...
...nouja, zijn wij in ieder geval een keertje een van de eersten
Ik denkd at ik die 2003 versie niet op DVD ga aanschaffen, heb hem net gezien en vond het origineel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |