Het kan dus nog erger dan een pim fortuyn dvd...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Mijn favoriete DVD uit mijn hele collectie is eindelijk binnen!![]()
Thomas Berge In Holland
[afbeelding]
kost dat? en wat is precies de inhoud?quote:
en de from dusk till dawn 2 dvdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger dan een pim fortuyn dvd...![]()
zijn stukken uit de oude shows kloten, en wegens ziekte uit gesteld en nog veel meer.. duurt 200 minutenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kost dat? en wat is precies de inhoud?
okay, weet je of er plannen zijn om alle shows apart uit te brengenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zijn stukken uit de oude shows kloten, en wegens ziekte uit gesteld en nog veel meer.. duurt 200 minuten
Is ook niet standaard hoor. Maar kon ze voor een koopje krijgen, vandaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:45 schreef dapluiz het volgende:
58![]()
Dan valt het bij mij nog reuze mee, die paar dvdtjes
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Laatste dagen al met al 58 dvd's binnen gekregen. Geen zin om een lijst daarvan te maken. Voorlopig genoeg te kijken in ieder geval
welke amelie uitgave is dat ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:54 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een mooi hoesje!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen dan regio 3 en een zeer mooi hoesje eromheen. Alles gewoon in Engels, 9 eurotjes
Regio 1: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=30407quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke amelie uitgave is dat ?
wtf is ditquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Mijn favoriete DVD uit mijn hele collectie is eindelijk binnen!![]()
Thomas Berge In Holland
[afbeelding]
De DVD van 2004quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wtf is dit![]()
quote:De DVD is echt geweldig! Een must voor iedere Thomas Berge fan!
Op te DVD is te vinden, de meeste clips van het laatste album van Thomas. En twee bonus clips (Mijn Luchtballon en Begin Elke Dag...) van het eerste album van Thomas.
Verder staan er nog leuke extra dingen op, zoals;
- 'Bij Thomas Berge Thuis', zijn vader, moeder, broertje en opa komen aan het woord. En Thomas gaat een flinke partij hardrock met zijn broertje spelen
- 'De CD-Presentatie', je kunt de CD-presentatie van het tweede album bekijken. Erg leuk!
- 'Achter De Schermen, bekijk hoe de special is opgenomen, en wat er allemaal bij komt kijken.
En nog veel meer! Het is echt een top DVD
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |