Net zo mooiquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:46 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen binnengekomen:
Pulp Fiction - Classic Series Box Set
Ik had er een tijd terug van gehoord en ze zouden worden uitgebracht maar het is mij daarna ontschoten. Ik ga maar weer winkelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
$23.09 bij Amazon.
Is trouwens een mooie serie, die Treasure DVD's van Disney.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die poster erbij zit? Want bij zat er een bon bij waarmee je hem gratis kon bestellen.
Wat heeft die Bokma het in die scene toch moeilijk. Acteur zijn is een zwaar vakquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:23 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
idd jaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heeft die Bokma het in die scene toch moeilijk. Acteur zijn is een zwaar vak
Zonder link is CDWow gewoon te benaderen, dus die link zal wel verlopen zijn gok ik.quote:Saturday 7th Febuary 2004
Due to essential technical maintenance taking place, the CD WOW! website will be temporarily unavailable for a short period of time.
We apologise for this inconvenience, and hope you will return when the website is up and running again!
Warmest Regards,
CD WOW!
doet het weer (of nog steeds)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er ondertussen weer ergens een nieuwe kortingslink voor CDWow opgedoken? Als ik op die link van een paar pagina's terug click, krijg ik de melding:
[..]
Zonder link is CDWow gewoon te benaderen, dus die link zal wel verlopen zijn gok ik.
Ah, ik zie 't jaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:55 schreef mooiegek het volgende:
[..]
doet het weer (of nog steeds)
Dank jequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:27 schreef kinky_queen het volgende:
Mooie dvd collectie Hare![]()
Enne, je hoeft niet alleen meesterwerken te kopen hoor...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |