Dat er al een film bestaat die ZOMBIE 2 heetquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:30 schreef Shogo het volgende:
Wat is er zo raar dan?
Oh jah.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat er al een film bestaat die ZOMBIE 2 heet
dat verschilt per land, sterker nog: per uitgavequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:44 schreef Shogo het volgende:
Oh jah.Maar die heet toch eigenlijk Zombi (dus geen e erachter)?
Vanavond dus, deze klassiekerquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:01 schreef Shogo het volgende:
Day of the Dead: Zaterdag 23:55 op Veronica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2004 00:54 schreef Shogo het volgende:
Wat lullig, ze zenden een gecensureerde cut uit. Aan het begin inplaats van dumbfucks wordt het nu shitbags oid en voor wie zich afvraagt waarom de stemmen vaak zo anders worden, dat komt door het vele gecensuur van het woord fuck.
Niet zo erge spoiler maar toch maar in spoilerhokjeen het geluidsspoor liep soms achter/voor... The gore was vrijwel verdwenen. Ik heb hem nog nooit eerder gezien maar de cuts waren vaak overduidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Geyl dvd'ke!quote:
Is idd een hele mooie...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Smots het volgende:
[..]
Geyl dvd'ke!
![]()
Kopen herr Schmotttssssquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Smots het volgende:
Geyl dvd'ke!
![]()
Wat moet ik in godsnaam met twee exemplaren van die dvd?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kopen herr Schmotttssss
![]()
1,5 exemplaren kan je daar beter van makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:15 schreef Smots het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met twee exemplaren van die dvd?
Ja, maar die heb ik dus al. (Naast één of twee laffe dvd-releases en de redelijk stoere laserdisc-versie van Elite.)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
1,5 exemplaren kan je daar beter van makendie laatste anchor bay is botergeil
en van night is natuurlijk geen remake gemaakt.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:40 schreef Archeodude het volgende:
Deel 3 vond ik echt slecht...de slechtste uit de serie... Ben zelfs bij deze film in slaap gevallen als ik me het goed kan herinnerenDeel 2 vond ik het beste...maja...daar is de remake dan ook van gemaakt
Touché!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:14 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en van night is natuurlijk geen remake gemaakt.....![]()
Van dit deel wordt ook een remake gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:40 schreef Archeodude het volgende:
Deel 3 vond ik echt slecht...de slechtste uit de serie... Ben zelfs bij deze film in slaap gevallen als ik me het goed kan herinnerenDeel 2 vond ik het beste...maja...daar is de remake dan ook van gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |