Gek hèquote:dus iedereen hier zal wel slapen
daar wordt je niet vrolijk van iddquote:Op maandag 26 april 2004 09:37 schreef Rio het volgende:
Almere
Waarom zitten zij buiten en jij niet?quote:Op maandag 26 april 2004 12:43 schreef pierce het volgende:
eikels die ze ook wel typeren als collega's
Omdat die debiel van hierboven heeft besloten dat er altijd iemand aanwezig moet zijn als iedereen buiten zit, voor het geval er toch iemand is die het nodig vind zijn pauze op te offeren om domme vragen te kunnen stellen over de pc thuis.quote:Op maandag 26 april 2004 12:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom zitten zij buiten en jij niet?
Oh, gelukkig maarquote:Op maandag 26 april 2004 12:48 schreef pierce het volgende:
Omdat die debiel van hierboven heeft besloten dat er altijd iemand aanwezig moet zijn als iedereen buiten zit, voor het geval er toch iemand is die het nodig vind zijn pauze op te offeren om domme vragen te kunnen stellen over de pc thuis.![]()
Maar verder heb ik het heel erg naar mijn zin op me werk hoor....
Óf je ziet het wat minder zwart en je realiseert je dat je in een prachtig, rustgevend gebied woont waar vele nederlanders strontjaloers op zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:47 schreef GhostMan84 het volgende:
allemaal stomme bomen, een zooitje schapen in de wei, en een landweggetje ... oftewel: geen f*ck te beleven
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:47 schreef GhostMan84 het volgende:
allemaal stomme bomen, een zooitje schapen in de wei, en een landweggetje ... oftewel: geen f*ck te beleven
Foto?quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:51 schreef Miguel het volgende:
Ik kan zo'n beetje over heel tilburg heen kijken vanuit mijn raam
ja, dat zeggen veel mensen tegen me ... maar ik zie er toch echt de lol niet van in ...quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Óf je ziet het wat minder zwart en je realiseert je dat je in een prachtig, rustgevend gebied woont waar vele nederlanders strontjaloers op zijn :')
Ik niet hoor, ik woon op Texel
deprimerend hequote:Op woensdag 5 mei 2004 18:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
![]()
Delft!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:55 schreef Miwe het volgende:
[afbeelding]
Hier ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:51 schreef Aardbei_ het volgende:
hm als ik aan de voorkant naar buiten kijk zie ik de straat (met natuurlijk andere huizen) en als ik aan de andere kant naar buiten kijk zie ik Onze achtertuin![]()
Woon zo'n beetje op het noordelijkste puntje van Tilburg, maar binnenkort hopelijk verhuizen, lekker naar het centrum en hier van de 6e verd. af...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:29 schreef quattro het volgende:
Foto?![]()
prachtig tochquote:Op maandag 17 mei 2004 12:20 schreef GhostMan84 het volgende:
vanuit mijn kamerraam, stuk van onze achtertuin
[afbeelding]
en aan de voorkant van het huis
[afbeelding]
ja? vind je?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:52 schreef lily het volgende:
[..]
prachtig toch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |