quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef northernlight81 het volgende:Ik heb mbo elektro gedaan en wij kregen tijdens die opleiding nauwelijks wiskunde, ik denk niet meer dat op de informatica opleiding. Ik hoor wel van oud klasgenoten die hbo elektro zijn gaan doen dat het ze veel moeite kost en een aantal is ook vroegtijdig gestopt.
Echt een tekortkoming van de mts die wiskunde, ik had nog nooit van differentieren ofzo gehoord toen ik aan mijn huidige hbo opleiding begon.
Stamregel die ik aanhoud : MBO'rs Electrotechniek. Havo'rs : Wiskunde, dat zijn de sterke punten.
Havo'ers weten meestal niet wat een Elco is (ik nu ook pas een tijdje
![]()
).
-Waarom heb jij voor deze studie gekozen?
Tjah wist niet echt wat ik wilde doen, dus dacht doet dit wel
![]()
.
-Is het een beetje wat je verwacht had?
Valt tegen, zit op de HAN (Arnhem), school is ongelofelijk saai. Klas is nerderig, weinig levendigheid. Ouwehoeren gaat vaak over school, school en school. Alsof er niks anders is in deze wereld.
Hier bij wil ik wel zeggen dat er 1 tot 3 toffe gasten ken maar de rest is really NERD.
-Bevalt het?
Slecht, saai, niks voor mij
![]()
. Maar goed zet eff door tot juni. Daarna wat anders, dit is niks voor mij. Ook de instelling HAN vind ik vrij slecht, leraren komen niet opdagen, BlackBoard is een chaos.
Ben je echt iemand die het ligt, moet je het doen
![]()
. Mij ligt het niet , doe is een meeloopdag, dan krijg je een zeer goede indruk van goh wat gebeurt er hier. Ik heb bijv afgelopenblok op maandag 5 uur informatica gehad. En daarna nog 4 uur les, endan heb je wel Donderdag vrij.