leuk! waar had je dat gedacht te gaan doen? ben je al op open dagen geweest enzo? heb je al eens ergens gekeken op een hogeschool?quote:Volgend jaar wil ik aan een opleiding op het hbo gaan beginnen. Een opleiding die voor mij in aanmerking komt is Elektrotechniek.
Het zal je niet komen aanwaaien maar als je d'r voor gaat is het zeker te doen. De theorie die wij hebben komt ook terug in prakticums en het project.quote:Ik kan me alleen niet zo'n heel goed beeld over deze opleiding vormen. Is het echt zwaar zwoegen met de Beta Wiskunde etc, of valt dat mee?Wat is de theorie <-> praktijk verhouding?
Ik heb het super naar m'n zin op de HsA.quote:Ik zou graag ervaringen horen van mensen die deze studie volgen, zodat ik me een wat beter beeld kan vormen. Foldertjes/brouchures heb ik er ook al een aantal van doorgenomen.
De opleiding is leuk, de leraren zijn goed en hebben ook altijd tijd voor je. Het is wel wat ik verwacht had. Het bevalt prima. De sfeer is ook goed.quote:Dus wat ik o.a. zou willen weten:
-Waarom heb jij voor deze studie gekozen?
-Is het een beetje wat je verwacht had?
-Bevalt het?
-etc
hmm basis electro is wel te doen. maar reken er op dat het pittig word jongemanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef Dos37 het volgende:
even een kick.
Ik zit er ook aan te denken om dit te gaan doen. Heeft iemand ervaring op het Saxion in Enschede. Ik kom van het MBO met Informatica zonder wiskunde maar wel basis electro. Is het dan verstandig om te doen.
Ik denk dat het dan wel verstandig is om een bijspijkercursus wiskunde te doen (als je zonder wiskunde al wordt toegelaten).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef Dos37 het volgende:
even een kick.
Ik zit er ook aan te denken om dit te gaan doen. Heeft iemand ervaring op het Saxion in Enschede. Ik kom van het MBO met Informatica zonder wiskunde maar wel basis electro. Is het dan verstandig om te doen.
Stamregel die ik aanhoud : MBO'rs Electrotechniek. Havo'rs : Wiskunde, dat zijn de sterke punten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef northernlight81 het volgende:
Ik heb mbo elektro gedaan en wij kregen tijdens die opleiding nauwelijks wiskunde, ik denk niet meer dat op de informatica opleiding. Ik hoor wel van oud klasgenoten die hbo elektro zijn gaan doen dat het ze veel moeite kost en een aantal is ook vroegtijdig gestopt.
Echt een tekortkoming van de mts die wiskunde, ik had nog nooit van differentieren ofzo gehoord toen ik aan mijn huidige hbo opleiding begon.
Saxion ziet er van de buitenkant erg mooi uit (schoolgebouw etc,) Maar de organisatie is wat rommelig. Verder ontzettend veel projecten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef Dos37 het volgende:
even een kick.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |