Daar wordt dan ook echt de club op aangepakt...quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
nee, wij komen niet met foto's bij opsporing gezocht (of hoe dat programma ook heet).
daar heb de knvb ook een handje in.
jij haalt de supporters van FCDH erbij. Daarom mjin opmerking over opsporing verzochtquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:32 schreef Staanplaats het volgende:
Daar wordt dan ook echt de club op aangepakt...
welke?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:37 schreef Cart_man het volgende:
Dat is weer zo een makkelijke opmerking.
(als ik er neutraal naar kijk) niet minder dan bij anderenquote:Als ajacied heb je nooit zo een last van de media of knvb, die durven toch niet kritisch richting ajax te zijn...
Jah en verschil daar in is dat bij FCDH onderzocht wordt of er geen puntenvermindering moet komen of uit de pan rijzende boetes, en bij jullie die gasten individueel aan de schandpaal worden genageld op O.V. terwijl de club buiten beschouwing blijft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij haalt de supporters van FCDH erbij. Daarom mjin opmerking over opsporing verzocht.
Dat zou wel een suprise zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:38 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Las net op de F'noord site, bij de spelersdagboeken dat Robin ook al aangeeft dat zijnFeyenoord zijn contract wil openbreken en hij aleen weggaat voor een échte grote club.
Je kan mij niet vertellen dat hij dan kiest voor PSV.
Denk dat iedereen wel weet dat hij naar Arsenal gaat en zich daar probeert in de kijker te spelen.
o, ok, begreep ik ff verkeerdquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:15 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jah en verschil daar in is dat bij FCDH onderzocht wordt of er geen puntenvermindering moet komen of uit de pan rijzende boetes, en bij jullie die gasten individueel aan de schandpaal worden genageld op O.V. terwijl de club buiten beschouwing blijft.
Neem jij die debiel nog serieus dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik begin die Johan- ik heb nergens verstand van maar wel overal een mening over- Derksen een beetje irritant te vinden. Wat heeft hij tegen Feijenoord?
Ik zeg niet dat ik hem serieus neem, alleen dat ik me aan hem irriteer. Hoe kun je nou iemand serieus nemen die sinds 1970 bij Cruijff in zijn aars zit en daar ook publiekelijk voor uit durft te komen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:36 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Neem jij die debiel nog serieus dan?.
Dat in zijn dagboek is van maanden geleden, van Persie gaat ECHT weg, gelukkig.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:19 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat zou wel een suprise zijn.
Ik denk dat Feijenoord hem weer de pechvogel van het jaar trofee mag uitreiken. Jammer hoor, speelde bij Roda altijd goed en was nooit geblesseerd.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:10 schreef Handsome het volgende:
Het seizoen van Ramon van Haaren is voorbij. De linksback was afgelopen maandag opnieuw geopereerd aan de rechterknie en daarbij werd een stukje kraakbeen uit het gewricht verwijderd. In het totaal speelde Van Haaren, die sinds zijn komst naar Rotterdam nog maar weinig speelde, acht duels voor Feyenoord.
Van Haaren keerde in december na weer een lange blessure weer terug in het elftal van trainer Bert van Marwijk. Lang kon de ex-speler van Roda JC daar niet van genieten. In het competitieduel met AZ kwam hij in botsing met ploeggenoot Patrick Paauwe.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:10 schreef Handsome het volgende:
Het seizoen van Ramon van Haaren is voorbij. De linksback was afgelopen maandag opnieuw geopereerd aan de rechterknie en daarbij werd een stukje kraakbeen uit het gewricht verwijderd. In het totaal speelde Van Haaren, die sinds zijn komst naar Rotterdam nog maar weinig speelde, acht duels voor Feyenoord.
Van Haaren keerde in december na weer een lange blessure weer terug in het elftal van trainer Bert van Marwijk. Lang kon de ex-speler van Roda JC daar niet van genieten. In het competitieduel met AZ kwam hij in botsing met ploeggenoot Patrick Paauwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |