hij is best grappig, kijk maarquote:Op zondag 25 april 2004 22:16 schreef NullPointer het volgende:
grappige duitsers.. jammer dat hun baas zo raar was..
Deze heb ik verzamelt op internationale forums, steeds opgeslagenquote:Op zondag 25 april 2004 22:38 schreef UberPhreak het volgende:
Lol jij hebt een heel archief man, kom ik aan met 1 gare foto
Ja, wat dacht je dan? Natuurlijk waren het gewone jongens.quote:Op zondag 25 april 2004 23:36 schreef Wuder het volgende:
Dit verduidelijkt wel het feit dat het ook maar normale jongens die vochten in de oorlog.
De fotos met de honden en grootst-kleinst zijn geniaal!
idd, al heb ik daar de neiging om te snel te typen, en als ik dan mijn engels terug lees schaam ik me diep, ik post overigens op alle grote wo2 forums......quote:Op maandag 26 april 2004 23:54 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Je post ook regelmatig op de Third-Reich fora, of niet?
Het is natuurlijk niet gezegd dat er in de jaren veertig geen buitenaardse dinges was, he?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:42 schreef Lexie het volgende:
Ik wist niet dat ze in WO2 last hadden van graankruisen. Een puntje minder voor de alientheorie
.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
moet een vrolijke boel zijn geweest in die tijd
Er was zelfs een compleet bos in Brandenburg wat er zo uitzag, hadden ze een hakenkruis gemaakt door loofbomen in een naaldbos te planten. Is pas een paar jaar geleden allemaal verwijderd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:42 schreef Lexie het volgende:
Ik wist niet dat ze in WO2 last hadden van graankruisen. Een puntje minder voor de alientheorie
.
Er is zelfs fotografisch bewijsmateriaal. Hier zien we Luftwaffepersoneel met een krijgsgevangen gemaakte Ewok.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:42 schreef Lexie het volgende:
Een puntje minder voor de alientheorie.
Of iets grappig is hangt vaak af van of onverwacht is.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:37 schreef PLAE@ het volgende:
Als dit nou geallieerde foto's waren, waren ze dan net zo grappig?
Ik zie er maar weinig humor in om eerlijk te zijn. Beetje geforceerd.
Lijkt me sterk dat er veel buitenaardsen rondlopen met nazisymphatiënquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gezegd dat er in de jaren veertig geen buitenaardse dinges was, he?
Ik heb meer dan 100 brieven van gewone Duitse soldatenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:18 schreef Beach het volgende:
Ik kan jullie aanraden om de boeken van Sven Hassel te lezen, gaat over het leven van de gewone Duise soldaat. Echt goed
En de mensen thuis maar wachten op een brief van ma/vader/zoonquote:Op maandag 17 mei 2004 15:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 100 brieven van gewone Duitse soldaten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |