Je had het topic volgespamd, mutsje. Dus iedereen zat te wachten tot je een nieuw topic zou openen.quote:Op zondag 25 april 2004 21:19 schreef Parleur het volgende:
Zo heet het dus alvast niet! Topicopendingesje! Ik leg me er wel bij neer... morgen bij de Parxis gaat deze jongen weer volkomen voor lul staan. Sowieso wel leuk rondlopen in de Praxis. Daar staan zoveel dingen en machines waarvan ik absoluut niet weet wat ze doen en waarvan ik heel blij ben ze nooit te hoeven gebruiken!
Trouwens.. waar was iedereen opeens? Ik krijg steeds als ik uitlog een melding of ik ALLE clients wil uitloggen... ik heb geen idee wat het precies inhoudt... maar hoop dat het er niets mee te maken heeft.
Heej Hoi,quote:Op zondag 25 april 2004 21:21 schreef Waxxer het volgende:
ja hai
Waxxbabe!quote:Op zondag 25 april 2004 21:21 schreef Waxxer het volgende:
ja hai
Jullie verwachtingspatroon ligt veel te hoog. Ik zou niet weten hoe ik zoiets regel. Ik vind het al knap dat ik iets kan volspammen!quote:Op zondag 25 april 2004 21:21 schreef NathaN het volgende:
Je had het topic volgespamd, mutsje. Dus iedereen zat te wachten tot je een nieuw topic zou openen.
Sommige homo's....
Je wilt niet weten wat ik heb moeten doorstaan toen het topic dicht was...quote:Op zondag 25 april 2004 21:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jullie verwachtingspatroon ligt veel te hoog. Ik zou niet weten hoe ik zoiets regel. Ik vind het al knap dat ik iets kan volspammen!
Ow, ik twijfelde niet aan jouw onvermogen een topic te openen. Maar misschien is het een idee om de handleiding erop na te slaan? Misschien ook een idee voor je verwarming.quote:Op zondag 25 april 2004 21:24 schreef Parleur het volgende:
Jullie verwachtingspatroon ligt veel te hoog. Ik zou niet weten hoe ik zoiets regel. Ik vind het al knap dat ik iets kan volspammen!
Alleen je handen om die was te vouwen, niet overdrijven...quote:Op zondag 25 april 2004 21:25 schreef Timmah het volgende:
Je wilt niet weten wat ik heb moeten doorstaan toen het topic dicht was...Ik heb mijn lichaam zelfs aan iemand ter beschikking moeten stellen...
maar toch..quote:Op zondag 25 april 2004 21:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alleen je handen om die was te vouwen, niet overdrijven...
Ik heb álle hoop opgegeven. Al ben ik wel drukdoende het msn adres van DennisMoore te bemachtigen! (En hij is aan het bidden dat het me niet lukt.)quote:Op zondag 25 april 2004 21:26 schreef NathaN het volgende:
Ow, ik twijfelde niet aan jouw onvermogen een topic te openen. Maar misschien is het een idee om de handleiding erop na te slaan? Misschien ook een idee voor je verwarming.
Ik denk dat hij gewoon zijn Maik-block-sleuteldingesje aan het opzoeken is.quote:Op zondag 25 april 2004 21:28 schreef Parleur het volgende:
Ik heb álle hoop opgegeven. Al ben ik wel drukdoende het msn adres van DennisMoore te bemachtigen! (En hij is aan het bidden dat het me niet lukt.)
quote:Op zondag 25 april 2004 21:27 schreef Timmah het volgende:
maar toch..
Je bent te goedquote:Op zondag 25 april 2004 21:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gebruik wel extra wasverzachter voor je tere handjes
Je kunt me ook gewoon dat ding sturenquote:Op zondag 25 april 2004 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
Juist ja.
Alfred J. Kwak!!quote:Op zondag 25 april 2004 21:26 schreef wizarddragon het volgende:
uhmm okay
quote:Op zondag 25 april 2004 21:31 schreef Timmah het volgende:
Je bent te goed
Met de TV uit valt dat best meequote:Op zondag 25 april 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
Wat is die Reinier toch nog steeds walgelijk zeg... ( Peking Express)
Het is vast verstandig die pompoms dan thuis te latenquote:Op zondag 25 april 2004 21:36 schreef Andyvie het volgende:
Whoei, ik ga naar Sensation!
Ja.. maar tis zo verdomd spannend!quote:Op zondag 25 april 2004 21:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met de TV uit valt dat best mee
Welnee, ze moeten dan alleen wel wit zijnquote:Op zondag 25 april 2004 21:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het is vast verstandig die pompoms dan thuis te laten
Ben je nu al bevallen?quote:Op zondag 25 april 2004 21:38 schreef blublub het volgende:
bij gebrek aan kwaliteitsposts, doe ik er nog maar een schepje bovenop:
[afbeelding]
cute
*vrij immuun ben voor dat soort cuteness*quote:Op zondag 25 april 2004 21:38 schreef blublub het volgende:
bij gebrek aan kwaliteitsposts, doe ik er nog maar een schepje bovenop:
[afbeelding]
cute
Met je voeten in een gietijzeren teil water staan terwijl je een stopcontact vervangt ook...quote:Op zondag 25 april 2004 21:38 schreef Timmah het volgende:
Ja.. maar tis zo verdomd spannend!
Zeg dat eerder... het programma is nu al afgelopen dus..quote:Op zondag 25 april 2004 21:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met je voeten in een gietijzeren teil water staan terwijl je een stopcontact vervangt ook...
euh nee, maar bij t zien van dit soort plaatjes zegt mijn baarmoeder: kom maar op met dat zaadquote:Op zondag 25 april 2004 21:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ben je nu al bevallen?![]()
Nou, dan zit je baarmoeder in dit topic toch goed verkeerd hoor...quote:Op zondag 25 april 2004 21:45 schreef blublub het volgende:
[..]
euh nee, maar bij t zien van dit soort plaatjes zegt mijn baarmoeder: kom maar op met dat zaad![]()
[afbeelding]
Onderschat het bisexuele element bij sommige posters/lurkers nietquote:Op zondag 25 april 2004 21:46 schreef Timmah het volgende:
Nou, dan zit je baarmoeder in dit topic toch goed verkeerd hoor...
Better?quote:Op zondag 25 april 2004 21:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
pink overdose...
Nou Blubs! Waag het er dan maar op !quote:Op zondag 25 april 2004 21:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Onderschat het bisexuele element bij sommige posters/lurkers niet
ik was hier ook niet echt op zoek naar een zaaddonor ofzo hoorquote:Op zondag 25 april 2004 21:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou, dan zit je baarmoeder in dit topic toch goed verkeerd hoor...
Much.quote:
Bij welke aflevering zijn ze nu?quote:Op zondag 25 april 2004 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Kugari-Ken...Dead Like Me niet vergeten hey
Geen flauw idee. Maar ik denk episode 10quote:Op zondag 25 april 2004 21:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zijn ze nu?
WELquote:Op zondag 25 april 2004 21:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Chobits is niet leuk
Nee nee, de tv staat hard genoeg dat ik kan horen dat het nog niet begonnen is, daarom zit ik nu niet op msn.quote:Op zondag 25 april 2004 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Kugari-Ken...Dead Like Me niet vergeten hey
Ja dat wordt heibelquote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peking Expres was RELAXED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zin in volgende week!
Nietus, Chobits is like oud nieuws, die serie heb ik vorig jaar al gezienquote:Op zondag 25 april 2004 21:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
WEL
Ik ook.. maar hij blijft leukquote:Op zondag 25 april 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nietus, Chobits is like oud nieuws, die serie heb ik vorig jaar al gezien
Zeker weten. Alleen ik vind het wel zielig voor Rani, ze is zo fragiel.quote:Op zondag 25 april 2004 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wordt heibel
* zucht *quote:Op zondag 25 april 2004 22:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in een *zucht* bui
*meezucht*quote:Op zondag 25 april 2004 22:01 schreef Waxxer het volgende:
jah, *zucht* join the club *zucht*quote:Op zondag 25 april 2004 22:01 schreef Waxxer het volgende:
Is dat een leuke serie?quote:Op zondag 25 april 2004 21:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee nee, de tv staat hard genoeg dat ik kan horen dat het nog niet begonnen is, daarom zit ik nu niet op msn.
Yep, is zeker een aanradertje!quote:Op zondag 25 april 2004 22:05 schreef Ang3l het volgende:
Is dat een leuke serie?
jah, ik heb mn ogen nog steeds wel open jahquote:Op zondag 25 april 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Iedereen is aan het kijken zeker?
Neuh, ik luister. Muziek met een hoofdletter M.quote:Op zondag 25 april 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Ik ben de was aan het vouwen omdat een zeker iemand Utrecht te ver vondquote:Op zondag 25 april 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Volgende week mocht het toch?quote:Op zondag 25 april 2004 22:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ben de was aan het vouwen omdat een zeker iemand Utrecht te ver vond
Mja, zo'n fotoke zegt niet alles, natuurlijk... Ik vond blond je wel leuk staan.quote:Op zondag 25 april 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien m'n haar weer aan 't uitgroeien is moet er weer ff een verfje in... maar kweet niet zo goed wat....
Huidige kleur (Bittersweet chocolat)
[afbeelding]
Originele kleur (blond)
[afbeelding]
Vorige kleur (Red Night)
[afbeelding]
.... de dillemma's van de moderne gay![]()
Hoi Meneer de Eftelingmeneerquote:Op zondag 25 april 2004 22:23 schreef Twaalfje het volgende:
Sow.
* Timmah is ook binnen.
Hallóóóóów!!
Je doet gewoon links blond, rechts rood, en bovenop chocolade.quote:Op zondag 25 april 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien m'n haar weer aan 't uitgroeien is moet er weer ff een verfje in... maar kweet niet zo goed wat....
[afbeelding]
Originele kleur (blond)
[afbeelding]
Vorige kleur (Red Night)
[afbeelding]
blond of dat wat je nu hebtquote:Op zondag 25 april 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Originele kleur (blond)
[afbeelding]
Vorige kleur (Red Night)
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 april 2004 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoi Meneer de Eftelingmeneer
Eens!quote:Op zondag 25 april 2004 22:25 schreef blublub het volgende:
[..]
blond of dat wat je nu hebt
Dan zou ik dus eerder rood bovenop de chocolade doen. Ben ik net zo'n kersensorbetjequote:Op zondag 25 april 2004 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je doet gewoon links blond, rechts rood, en bovenop chocolade.
Compleet met steeltje?quote:Op zondag 25 april 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Dan zou ik dus eerder rood bovenop de chocolade doen. Ben ik net zo'n kersensorbetje
Jerruh!quote:Op zondag 25 april 2004 22:28 schreef Jerruh het volgende:
ow ook goeienavond.
Als je me maar niet gaat uitlepelenquote:Op zondag 25 april 2004 22:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Compleet met steeltje?
quote:Op zondag 25 april 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat uitlepelen
Nee, eerst een likje slagroom erop...quote:Op zondag 25 april 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Als je me maar niet gaat uitlepelen
timmah!!quote:Op zondag 25 april 2004 22:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jerruh!
quote:Op zondag 25 april 2004 22:31 schreef Twaalfje het volgende:
*dessertlepels uitdeelt*
Waar kan ik mij aanmelden als Fan?quote:Op zondag 25 april 2004 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Yeaahhh!! Beste vriendin en pupje gaan mee naar m'n optreden in Sixflags
Ik mocht "fans" meenemengaan we met z'n allen in een grote bus en mogen we voor de opening van het festival overal gratis in.
Wordt ik enorm ziek en draaiierig in de achtbanen en daarna nog optredenKotsend on stage! HUMOR!
6 Juniquote:Op zondag 25 april 2004 22:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
timmah!!.
wanneer gaat sixflags open?.
Sixflags is elk weekend geopend... toch ?quote:Op zondag 25 april 2004 22:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
timmah!!.
wanneer gaat sixflags open?.
http://www.gay.nl/ang3lquote:Op zondag 25 april 2004 22:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waar kan ik mij aanmelden als Fan?![]()
Moet ik zeker nog een profieltje aanmaken ookquote:Op zondag 25 april 2004 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/ang3l
Voor vrijdag opgeven
ow ok, dunno d eopeningstijden!quote:Op zondag 25 april 2004 22:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sixflags is elk weekend geopend... toch ?
Ieuw..quote:Op zondag 25 april 2004 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
*paprika knaag*
Een gele.
Ja, maar dan is in principe alles wel iets wat je alleen, maar ook met anderen samen kunt doen, en dus een aanknopingspunt voor een meeting.quote:Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
Ik snap rijmeneer's idee van Koninginnedag.
moest ik zeggen van rijmeneer
*Pringles pak*quote:Op zondag 25 april 2004 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Zo uit de hand rauw?ieks...
*naar de druifjes grijp*
Zoals ikquote:Op zondag 25 april 2004 22:39 schreef Timmah het volgende:
Het park opent altijd om 10.00 uur. De sluitingstijden variëren van 17.00 tot 22.00 uur in verband met drukte en speciale evenementen
* Proest *quote:Op zondag 25 april 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
de openingsdans
zzzzzzooooeeeeffffff.... (angy glijdt podium op)een twee zij sluit zij twee zij sluit draaaaiiiii swing drrraaaaiiii zij sluit zij woeshjjjj!!!!!
en dan de hele tijd tussen door "open it, uh... uh... open it, uh... uh... oeh yeah open it, uh... uh..."
Hangt van je kapsel afquote:Op zondag 25 april 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ik![]()
![]()
6 Juni sluit het park inderdaad pas om 18 uurquote:Op zondag 25 april 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik![]()
![]()
yummiequote:Op zondag 25 april 2004 22:38 schreef Timmah het volgende:
Ieuw..![]()
Ja, waarom niet? Lekker fris en zoet en gezond!quote:Op zondag 25 april 2004 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Zo uit de hand rauw?ieks...
*naar de druifjes grijp*
Wow, zo snel?quote:Op zondag 25 april 2004 22:41 schreef Parleur het volgende:
ONTLUCHTINGSSLEUTELTJE!
quote:Op zondag 25 april 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Proest *
* Ziet het helemaal voor zich hoe Waxxje niet Angy dit zou doen op het podium *
Nou ik ben een beetje een stijve hark qua dansenquote:Op zondag 25 april 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Proest *
* Ziet het helemaal voor zich hoe Waxxje niet Angy dit zou doen op het podium *
quote:Op zondag 25 april 2004 22:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
6 Juni sluit het park inderdaad pas om 18 uur
in ieder geval een vreselijke indrukquote:Op zondag 25 april 2004 22:44 schreef Parleur het volgende:
Eigenlijk best logisch, ontluchtingssleuteltje!
"Sorry... wáár liggen de ontluchtingssleuteltjes?"
Ik ga vreselijk technische indruk staan maken bij de Praxis morgen!
quote:Op zondag 25 april 2004 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik ben een beetje een stijve hark qua dansen
nog 4 nachtjes slapen!quote:Op zondag 25 april 2004 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens vier ik op Koninginnedag iets anders..
Grappig dat je met Fok! zo maar even kunt opzoeken wat je een jaar geleden hebt gedaan.quote:De huispoes grijpt z'n kans door vreselijk slijmerig de hele tijd kopjes te geven, in de hoop dat ik hem iets te eten geef, maar daar trap ik niet in.. Koninginnedag in Amsterdam was een hele bijzondere belevenis, voor zo'n provinciaal als ik met allemaal yuppen uit de grachtengordel die hun ouwe troep proberen te slijten voor te veel geld.
.
Oef vreselijk..quote:Op zondag 25 april 2004 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb wel eens vaker lesgegeven dus deze opdracht durf ik ook wel aan hoor!
*pass that dutch opzet* loop, loop, tik tik tak, spreid sluit, draai en tak, voor tik en zij, jump en neer, en handen!
Wat eng zeg.. ik was ook in Amsterdam namelijk. Stel je voor dat ik jou die dag ben tegengekomen, dan zijn wij nu gewoon oude bekenden van elkaar ...quote:Op zondag 25 april 2004 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
G_E's Koninginnedag 2003..
[..]
Grappig dat je met Fok! zo maar even kunt opzoeken wat je een jaar geleden hebt gedaan...
Je hebt nooit een ANG3L als instructeur gehadquote:Op zondag 25 april 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
Oef vreselijk..
* Flashbacks krijgt naar de periode rond de kerst, waar hij verplicht voor CKV1 deel moest nemen aan het dansen. *
Vrij lenig ben ik voor iemand die gebouwd is als ik overigens wel
Dat zal het vast een stuk leuker maken, we hadden nu een of andere pestheks namelijkquote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt nooit een ANG3L als instructeur gehad
Ik geef altijd heel "intensief" lesquote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt nooit een ANG3L als instructeur gehad
Hmmz... Hoe is je lichaamsbouw dan psies? Endomorf, mesomorf, ectomorf?quote:Op zondag 25 april 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oef vreselijk..
* Flashbacks krijgt naar de periode rond de kerst, waar hij verplicht voor CKV1 deel moest nemen aan het dansen. *
Vrij lenig ben ik voor iemand die gebouwd is als ik overigens wel
oh nou dan ik oudbekenden van jullie beidenquote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat eng zeg.. ik was ook in Amsterdam namelijk. Stel je voor dat ik jou die dag ben tegengekomen, dan zijn wij nu gewoon oude bekenden van elkaar ...
Je weet hoe statistisch klein die kans is, iemand toevallig tegenkomen op K-dag in A'dam?quote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
Wat eng zeg.. ik was ook in Amsterdam namelijk. Stel je voor dat ik jou die dag ben tegengekomen, dan zijn wij nu gewoon oude bekenden van elkaar ...
Mag ik ook bijles?quote:Op zondag 25 april 2004 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik geef altijd heel "intensief" les
*achter persoon sta, vastpak, handen op heupen* Nee kijk, ZO doe je dat *stoot met heupen* en dan voooorover!
dat doet mijn dansjuf gelukkig nooitquote:Op zondag 25 april 2004 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef altijd heel "intensief" les
*achter persoon sta, vastpak, handen op heupen* Nee kijk, ZO doe je dat *stoot met heupen* en dan voooorover!
Ik heb nog vol enthousiasme een blauwe mountainbike geprobeerd te verkopen in de Jordaan.quote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Leptosoom.quote:Op zondag 25 april 2004 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Hoe is je lichaamsbouw dan psies? Endomorf, mesomorf, ectomorf?
Als ik nou wist waar dat voor stond had ik graag in zulke termen antwoord gegeven... maar ik ben vrij groot gebouwd. ( En heb nog eens een klein buikje ook... maar daar hadden we de fitness voor he?quote:Op zondag 25 april 2004 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Hoe is je lichaamsbouw dan psies? Endomorf, mesomorf, ectomorf?
gewoon keihard de muziek aanzetten en je even lekker laten gaan. er kijkt toch niemandquote:Op zondag 25 april 2004 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil NU dansles zodat ik vrolijk word!
*verder aan verhaal typ dan maar*
Was jij dat....quote:Op zondag 25 april 2004 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nog vol enthousiasme een blauwe mountainbike geprobeerd te verkopen in de Jordaan..
waxxxxer!quote:Op zondag 25 april 2004 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil NU dansles zodat ik vrolijk word!
*verder aan verhaal typ dan maar*
quote:Op zondag 25 april 2004 22:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als ik nou wist waar dat voor stond had ik graag in zulke termen antwoord gegeven... maar ik ben vrij groot gebouwd. ( En heb nog eens een klein buikje ook... maar daar hadden we de fitness voor he?)
Nou.. dan ook maarquote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef wizarddragon het volgende:...(ik weet ff niet wat ik moet zeggen, zoals gewoonlijk)
Buikjes zijn zacht.quote:Op zondag 25 april 2004 22:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als ik nou wist waar dat voor stond had ik graag in zulke termen antwoord gegeven... maar ik ben vrij groot gebouwd. ( En heb nog eens een klein buikje ook... maar daar hadden we de fitness voor he?)
Shaft?quote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef Ang3l het volgende:
WHO's THA MAN!!!!!!!!!!!
lieverd, in Nederland noemen ze dat ook wel anders hoor....quote:
Het zijn ook uitersten.quote:Op zondag 25 april 2004 22:58 schreef Timmah het volgende:
Ik kan niet zeggen dan ik onder Ecto en Meso val, maar Endomorph is nou ook weer te veel van het goede hoor...
Dik, dun, gemiddeld?quote:Op zondag 25 april 2004 22:59 schreef blublub het volgende:
lieverd, in Nederland noemen ze dat ook wel anders hoor....
Schat, vertel.quote:Op zondag 25 april 2004 22:59 schreef blublub het volgende:
[..]
lieverd, in Nederland noemen ze dat ook wel anders hoor....
dat zijn ook de extremen enzo, t zijn benamingen die artsen gebruiken om iemand te omschrijven, maar dan moet je echt in extremen denk dus, dus die dunste, das echt tegen annorexia aan dun en endo is dus echt obees...quote:Op zondag 25 april 2004 22:58 schreef Timmah het volgende:
Ik kan niet zeggen dan ik onder Ecto en Meso val, maar Endomorph is nou ook weer te veel van het goede hoor...
nee das gewoon lelijkquote:Op zondag 25 april 2004 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Leptosoom..
Ik vat em nu ..quote:Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef blublub het volgende:
[..]
dat zijn ook de extremen enzo, t zijn benamingen die artsen gebruiken om iemand te omschrijven, maar dan moet je echt in extremen denk dus, dus die dunste, das echt tegen annorexia aan dun en endo is dus echt obees...
Zoals?quote:Op zondag 25 april 2004 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
Interessant is overigens het veronderstelde verband tussen lichaamsbouw en bepaalde geestesziekten.
moment honnepon, ik zoek even mn lichamelijk onderzoekboek erbijquote:Op zondag 25 april 2004 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Schat, vertel.
Endo en vraatzucht?quote:Op zondag 25 april 2004 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
Interessant is overigens het veronderstelde verband tussen lichaamsbouw en bepaalde geestesziekten.
Nou, dat verband zie ik ook nog wel jah...quote:Op zondag 25 april 2004 23:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Endo en vraatzucht?
Lange dunne pezige nek, teruglopende kin, dat soort dingen.quote:Op zondag 25 april 2004 23:02 schreef blublub het volgende:
nee das gewoon lelijk
Auf Wiedersehen! En in ieder geval tot volgende week he! Stapel dat wasgoed maar goed opquote:Op zondag 25 april 2004 23:04 schreef NathaN het volgende:
Ik ga overigens gewoon lekker slapen
Ik wacht geduldig af, snoezepoes.quote:Op zondag 25 april 2004 23:03 schreef blublub het volgende:
[..]
moment honnepon, ik zoek even mn lichamelijk onderzoekboek erbij
quote:Op zondag 25 april 2004 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon mager/slank, atlethisch en dik zeggen, maar met dat morph erachter klinkt veel spannender..
quote:
Ernst Kretschmer - German psychiatrist who attempted to correlate body build and physical constitution with personality characteristics and mental illness. Kretschmer analyzed over 4,000 criminal cases using his 3 body type model: (1) leptosome or asthenic [tall and thin], (2) athletic [well developed muscles], and (3) pyknic [short and fat]. His conclusion was that were is a greater number of violent criminals who correspond to the athletic type, while the asthenic are more likely to be involved in petty theft and fraud. Finally, Kretschmer found that the pyknic tended toward crimes involving deception and fraud but were also sometimes involved in violent crimes.
dus ja, opgezocht he, en wij noemen t zo:quote:Op zondag 25 april 2004 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon mager/slank, atlethisch en dik zeggen, maar met dat morph erachter klinkt veel spannender..
je vergeet de ajuu habitat: extra smallquote:Op zondag 25 april 2004 23:08 schreef blublub het volgende:
[..]
dus ja, opgezocht he, en wij noemen t zo:
- pycnische habitus: brede, ware lichaamsbouw (hoeft dus niet per se dik te zijn)
- atletische habitus: gemiddeld
- asthene habitus: smalle lihcaamsbouw
quote:Op zondag 25 april 2004 23:08 schreef blublub het volgende:
[..]
klinkt ook wel beetje stoer tpch?
nee, wie ben jij?quote:Op zondag 25 april 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
Had ik al gepost hier?
Beavje. Beavje Wisse Smit.quote:Op zondag 25 april 2004 23:11 schreef blublub het volgende:
[..]
nee, wie ben jij?
Niet dat ik weet..quote:Op zondag 25 april 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
Had ik al gepost hier?
ielh!quote:Op zondag 25 april 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beavje. Beavje Wisse Smit.
Okeej, bij deze dan.quote:Op zondag 25 april 2004 23:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Niet dat ik weet..
Volgens mij is de indeling in somatypen meer gebruikelijk in de anthropometrie.quote:Op zondag 25 april 2004 23:08 schreef blublub het volgende:
[..]
dus ja, opgezocht he, en wij noemen t zo:
- pycnische habitus: brede, ware lichaamsbouw (hoeft dus niet per se dik te zijn)
- atletische habitus: gemiddeld
- asthene habitus: smalle lihcaamsbouw
klinkt ook wel beetje stoer tpch?
Dus toch!quote:Op zondag 25 april 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssshhhh, ik ben het maar. Beavje. ik ben incognitoquote:Op zondag 25 april 2004 23:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh!
Oh, ja 'tuurlijk. Jij geilt op van die Prinsennamen als Floris, Maurits en Christiaan enzo.quote:Op zondag 25 april 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssshhhh. Jij hebt niks gezien, jij weet van niks, begrepen? Anders roep ik Charlie.quote:Op zondag 25 april 2004 23:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dus toch!![]()
Ik vertel jou ook nooit meer iets!quote:Op zondag 25 april 2004 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, ja 'tuurlijk. Jij geilt op van die Prinsennamen als Floris, Maurits en Christiaan enzo..
Sorry.. Sorry....quote:Op zondag 25 april 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssshhhh. Jij hebt niks gezien, jij weet van niks, begrepen? Anders roep ik Charlie.
Je vergeet trouwens Constantijn.quote:Op zondag 25 april 2004 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, ja 'tuurlijk. Jij geilt op van die Prinsennamen als Floris, Maurits en Christiaan enzo..
quote:Op zondag 25 april 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vertel jou ook nooit meer iets!
Goed zo ventjequote:Op zondag 25 april 2004 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sorry.. Sorry....
* vlucht *
Het zijn toch gewoon schattige namen?quote:Op zondag 25 april 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ja, maar da's weer minder prinserig.quote:Op zondag 25 april 2004 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Kasper is ook zo'nnaam.
wie?quote:Op zondag 25 april 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ssshhhh, ik ben het maar. Beavje. ik ben incognito
Die is okay.quote:Op zondag 25 april 2004 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Kasper is ook zo'nnaam.
in de wattes?quote:Op zondag 25 april 2004 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is de indeling in somatypen meer gebruikelijk in de anthropometrie..
nou, ik heb indruk gemaaktquote:Op zondag 25 april 2004 23:20 schreef blublub het volgende:
[..]
wie?
Bij een meisje nog wel!quote:Op zondag 25 april 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
nou, ik heb indruk gemaakt
Koning Kasper.quote:Op zondag 25 april 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, maar da's weer minder prinserig.
Ja, ik weet niet of dat wel de bedoeling was.quote:Op zondag 25 april 2004 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij een meisje nog wel!.
an·tro·po·me·trie (de ~ (v.))quote:Op zondag 25 april 2004 23:21 schreef blublub het volgende:
[..]
in de wattes?
Euhj.... mjah, dat is beter.quote:Op zondag 25 april 2004 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
Kaspar klinkt dan weer wél koninklijk.
Prins Merijn.quote:Op zondag 25 april 2004 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Koning Kasper.. Dat zie je toch meteen voor je, de blonde krullen onder een gouden kroon, scheef op z'n hoofd.
.
nou jah!quote:Op zondag 25 april 2004 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of dat wel de bedoeling was..
ohw datquote:Op zondag 25 april 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
an·tro·po·me·trie (de ~ (v.))
1 onderzoek naar de afmetingen en verhoudingen van het menselijk lichaam.
*kusknufkroel*quote:Op zondag 25 april 2004 23:29 schreef blublub het volgende:
[..]
nou jah!
quote:Op zondag 25 april 2004 23:30 schreef Timmah het volgende:
Ik ga er weer vandoor!
Die ranzige homo's Amerikanen ook altijd!quote:Tweetal heeft seks in boom
Een man en een jongen hebben in Central Park in New York voor nogal wat opschudding gezorgd. De twee zaten bijna vier uur lang zo goed als naakt in een boom met elkaar te seksen.
De 32-jarige (nog niet geopereerde) transseksueel William Rund en een 17-jarige jongen werden donderdag rond vier uur 's middags door voorbijgangers ontdekt. De een had een boxershort aan, de ander slechts een slipje. Volgens sommige getuigen hadden ze orale seks.
Een politieagent riep de hulp van collega's in toen de twee weigerden uit de boom te komen. Er werden onder meer twee hoogwerkers en een groot luchtkussen naar het park gebracht. De politie heeft vervolgens vier uur lang geprobeerd de twee naar beneden te krijgen. Steeds wanneer agenten probeerden bij ze te komen, klommen de twee weer een stukje hoger en gooiden ze met takken.
Uiteindelijk staakten de twee hun verzet en kwamen ze naar beneden. Ze zijn onderzocht door een psychiater. Daarna mochten ze naar huis. De politie beschuldigt de twee onder meer van seks in het openbaar en van het zich verzetten tegen arrestatie. Allemaal niet ernstig genoeg voor een celstraf, zegt een woordvoerder.
Bron
Blubje toch!quote:Op zondag 25 april 2004 23:34 schreef blublub in Wie is er nu geil???????? het volgende:
jah ik was t, tot ik jouw hoofd zag
en bedankt!
en ik geef je groot gelijkquote:Op zondag 25 april 2004 23:30 schreef Timmah het volgende:
Ik ga er weer vandoor!
*noteer*quote:Op zondag 25 april 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die ranzige homo's Amerikanen ook altijd!.
quote:
quote:Op zondag 25 april 2004 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Kasper is ook zo'nnaam.
nee, sorry, ik ben doodgebloed enzoquote:Op zondag 25 april 2004 23:49 schreef wizarddragon het volgende:
Nou...leven mensen nog?....niet? MOOI Zo
Zeg het maar. Hij leest wel terug.quote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef blublub het volgende:
G_E? ik wil je iets vragen...
Die deed het toch met de sapman?quote:Op maandag 26 april 2004 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/johanv
De Hakkelaar!!
Sap!quote:Op maandag 26 april 2004 00:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
Die deed het toch met de sapman?
Het begint de spuitgaten uit te lopenquote:Op maandag 26 april 2004 00:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sap!.
Nee, dit wordt te erg.
Je gaat schapen houden?quote:Op maandag 26 april 2004 00:52 schreef DennisMoore het volgende:
Het wordt eigenlijk al tijd voor een Agnus Dei.
*klik*
Shoarma eten.quote:Op maandag 26 april 2004 00:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
Je gaat schapen houden?
Hmmz lekker!quote:Op maandag 26 april 2004 00:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Shoarma eten.
Nee, het staat nog wel in de koelkast, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 26 april 2004 00:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
Hmmz lekker!
*gaat ook maar es kijken of er nog wat in huis is*
Jaja uiteraard, ik heb nog magere kwark gevondenquote:Op maandag 26 april 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, het staat nog wel in de koelkast, maar daar heb ik geen zin in.
Luister nu een Agnus Dei, eet camembert en drink bier.
Denk je aan de lijn?.
Wat combineert er nou niet met bier?quote:Op maandag 26 april 2004 00:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
dat combineert eigenlijk best okee met bier
zo is dat, potverdikkie wat is dit lekker zeg.quote:Op maandag 26 april 2004 01:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat combineert er nou niet met bier?.
ikke 't Is allemaal voor julliequote:Op maandag 26 april 2004 01:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat combineert er nou niet met bier?.
Nietes! Daar heb ik als drukbezette en hardwerkende stropdasmeneer helemaal geen tijd voor!quote:Op maandag 26 april 2004 00:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zeg het maar. Hij leest wel terug.
Dat kan.quote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef blublub het volgende:
G_E? ik wil je iets vragen...
Dan heeft die vergadering welgeteld -1 minuut geduurd!quote:Op maandag 26 april 2004 08:29 schreef Cybart het volgende:
ook mooi
ik had om half 9 een vergadering vanmorgen....
en die is inmiddels al afgelopen
ja, best knap hequote:Op maandag 26 april 2004 08:35 schreef tech het volgende:
[..]
Dan heeft die vergadering welgeteld -1 minuut geduurd!![]()
more is morequote:Op zondag 25 april 2004 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
mogguhquote:Op maandag 26 april 2004 10:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Leuk koppie
Mogguh, trouwens
En daar let hij dan weer meteen opquote:Op maandag 26 april 2004 10:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Treasure/pleasure trail..
Ik heb daar een zwak voor.quote:Op maandag 26 april 2004 10:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
En daar let hij dan weer meteen op
snappemniequote:Op maandag 26 april 2004 10:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
En daar let hij dan weer meteen op
Dat harige streepje onder z'n navel...quote:Op maandag 26 april 2004 10:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
snappemnie![]()
aha, dat heet zo?quote:Op maandag 26 april 2004 11:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat harige streepje onder z'n navel....
.
.
quote:Op maandag 26 april 2004 11:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, dat heet zo?
quote:Many a queer eye has hungrily followed the "treasure trail," that tempting line of hair that leads from belly button down to dangler.
ik las: down to dangerquote:Op maandag 26 april 2004 11:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
*ook las*quote:Op maandag 26 april 2004 11:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik las: down to danger![]()
Komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 26 april 2004 11:22 schreef ajuu het volgende:
ik las: down to danger![]()
Beware of The Dangler!quote:Op maandag 26 april 2004 11:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook las*
Wie doet dat nou?!quote:Op maandag 26 april 2004 11:08 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
for your pleasure: een streepje melk(?)
Dat klinkt dan weer veelbelovendquote:Op maandag 26 april 2004 11:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
Beware of The Dangler!![]()
ja geilquote:Op maandag 26 april 2004 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie doet dat nou?!.
Het mag ook met bier.quote:Op maandag 26 april 2004 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie doet dat nou?!.
Jij gaat wel 's naar de keuken om een kopje melk over je heen te gieten?quote:Op maandag 26 april 2004 11:31 schreef ajuu het volgende:
ja geil
elias zegt: liever kousen !quote:Op maandag 26 april 2004 11:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer veelbelovend
Zonde.quote:Op maandag 26 april 2004 11:32 schreef beaverhausen het volgende:
Het mag ook met bier.
je zou mijn keukenvloer is moeten zienquote:Op maandag 26 april 2004 11:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij gaat wel 's naar de keuken om een kopje melk over je heen te gieten?
Hey! Twee persoonsvormen!quote:Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef ajuu het volgende:
je zou mijn keukenvloer is moeten zien
Ja, hij mag geen slagroom, maar wou toch geil doen, denk ik...quote:Op maandag 26 april 2004 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
Wie doet dat nou?!.
mmmm, geilquote:Op maandag 26 april 2004 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey! Twee persoonsvormen!
Ajuu! Wat doet hij met jouw sokken?!quote:Op maandag 26 april 2004 11:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
elias zegt: liever kousen !![]()
[afbeelding]
toxic
hoiquote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Ik baaaaallll van de oh zo slechte communicatie met ehhhh mijn nieuwste opdrachtgever van artikelen, zeg maar.... Ik weet niks over de lengte, de inhoud, de insteek, wat ze nu willenDus ik heb gewoon een klein stukje geschreven, erg oppervlakkig..... eigenlijk iets voor een lokaal medium. Als het zo doorgaat dan stikken ze er maar in, ik weet zo niet eens waar ik aan toe ben
Maarja, goedemorgen!
Haaaai Waxjuuuh!!quote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Ik baaaaallll van de oh zo slechte communicatie met ehhhh mijn nieuwste opdrachtgever van artikelen, zeg maar.... Ik weet niks over de lengte, de inhoud, de insteek, wat ze nu willenDus ik heb gewoon een klein stukje geschreven, erg oppervlakkig..... eigenlijk iets voor een lokaal medium. Als het zo doorgaat dan stikken ze er maar in, ik weet zo niet eens waar ik aan toe ben
Maarja, goedemorgen!
ja lekkerquote:Op maandag 26 april 2004 11:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
vlaaai?
quote:Op maandag 26 april 2004 11:47 schreef Timmah het volgende:
Hoi Allemaal....
4 tussenuren...
Ja nou ja van de communicatiemanager van de geinterviewde, hij had meer opinie verwacht van een mediawatcher. Het stukje is ook heel oppervlakkig en een half A4'tje groot. Ik heb nu zeker drie of vier keer gevraagd hoe lang het stuk moet zijn. Ik heb gevraagd wat het moest worden: opinie, human interest.... Of ik voor foto's moest zorgen.... Niks gehoord! En dan wel een mailtje dat ik nog een formulier moet invullen (en daar moest ik weer het vakje 'geaardheid' invullen - ik dacht dat een instantie als de eehhh dinges daar juist zo tegen was!!! Wat maakt dat nl uit, qua integratie????). Dus ik denk, ik doe dat stukje, schrijf het alsof het voor Wegener is (waar ik dus al lang voor werk en dus lokale insteek) en stuur het op. Ja sorry dat het niet inhoudelijk is, maar dan wil ik wel even weten wat de bedoeling is.quote:Op maandag 26 april 2004 11:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi
heb je al reactie gekregen op je stukje?
Ik mag om kwart voor 3 nog even naar school komen voor Geschiedenis en Duits...quote:Op maandag 26 april 2004 11:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
4 tussenuren? da's balen.
Leuke combi.quote:Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef Timmah het volgende:
Geschiedenis en Duits...
Ow, daar is Ang3l volgens mij ook naar toe geweest. Dacht ik.quote:Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef ajuu het volgende:
gister had ik voor mijn verjaardag mijn moeder uit eten gevraagd.
ik zei "ja een nieuw restaurant. het zit onder de brug" maar mijn moeder
wist alleen van de parkeergarage onder de brug, dus ze dacht dat ze
ergens in het donker in een parkeerkelder moest gaan eten. hahahaha,
gelukkig was ze aangenaam verrast dat het een zelfs chique
restaurant was met mooi uitzicht op de rivier.
He bahquote:Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik mag om kwart voor 3 nog even naar school komen voor Geschiedenis en Duits...
Hahaaiquote:Op maandag 26 april 2004 11:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haaaai Waxjuuuh!!
*aai*
ik heb je quote even ingekort het was te lang voor FOKquote:Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.... Niks gehoord! En dan wel een mailtje dat ik nog een formulier moet invullen (en daar moest ik weer het vakje 'geaardheid' invullen - ik dacht dat een instantie als de eehhh dinges daar juist zo tegen was!!! Wat maakt dat nl uit, qua integratie????). Dus ik denk, ik doe dat stukje, schrijf het alsof het voor Wegener is (waar ik dus al lang voor werk en dus lokale insteek) en stuur het op. Ja sorry dat het niet inhoudelijk is, maar etc.
Weer naar Best?quote:Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef Waxxer het volgende:
En morgen vergadering, dus dan moet ik weer naar BrabantNou ja, dan kan ik het aankaarten (als de sfeer ervoor is, anders mail ik het als het de vlg keer weer gebeurt)
Ook even * aai * doet ...quote:Op maandag 26 april 2004 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaai
Ja ik moet behoorlijk geaaid worden nuAls ik ergens van baal, is dat slechte communicatie. Als mijn eindredacteur in deadline drukte zit, dan NOG mailt hij terug en beantwoordt mijn vragen, geeft feedback, doet het in overleg - zo hoort het.
stukje vlaai? nog over van mijn verjaardag gister!quote:Op maandag 26 april 2004 11:54 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, ik neem daar dus wel vaak initiatief. Doordat ik dan netwerk hoor ik wat en geef ik ideeen aan en die worden ook beantwoord. Ik heb bij dat andere medium echt het gevoel dat ik voor Piet Snot zit te schrijven en dat het er helemaal niet inkomt. Ik heb zelfs gevraagd wanneer de deadline nou eigenlijk is, OOK niks over gehoord....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |