Waar was je?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
*weer meldt*
ik was de uitslag van Idols kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waar was je?![]()
Wie is er uit?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik was de uitslag van Idols kijken
JKquote:Op zondag 25 april 2004 00:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wie is er uit?
quote:Op zondag 25 april 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JK![]()
Ja, hij had er al een hele tijd geleden uitgemoeten!quote:Op zondag 25 april 2004 00:01 schreef Timmah het volgende:
[..]EINDELIJK!!!!
* Twaalfje kijkt nooit Idolsquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik was de uitslag van Idols kijken
Jep... super! Al moet Boris winnen natuurlijkquote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, hij had er al een hele tijd geleden uitgemoeten!
EnMaud
zit in de finale!
quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
* beaverhausen kijkt nooit Idols
Trusten prins!quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef Twaalfje het volgende:
Ik ga maar es slapen mensen.
Doegies!
Trustenquote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef Twaalfje het volgende:
Ik ga maar es slapen mensen.
Doegies!
Ik heb nog geen heli gehoord!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
Ik hoor nu net dat er een 9-jarig jongetje uit Berg en Terblijt word vermist. Hij ging op z'n fietsje naar z'n oma en is daar nooit aangekomen. Er schijnt een grote zoekactie te zijn. Ik vroeg me al af waarom ik steeds allemaal helicopters hoorde overvliegen.
M'n neefje is ook 9 jaar. Daar moet je niet te lang over nadenken.
Ja. Het staat ook op www.L1.nlquote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik heb nog geen heli gehoord!!!!
maar dat is verschrikkelijk!!
Ik moet er niet aan denken dat iemand uit mijn familie opeens zou verdwijnen... das echt verschrikkelijk!quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Het staat ook op www.L1.nl
Daar krijg je toch wel even koude rillingen van. Hij ging 's middags om 13.15 op z'n fiets naar z'n oma in Sibbe en is gewoon nooit aangekomen.
Gelukkig logeert mijn neefje vanacht wel gewoon bij z'n oma
Ik zie nu gewoon steeds een jochie als mijn neefje op z'n fietsje thuis wegfietsen en gewoon niet meer terugkomen. Die arme ouders. Ik hoop dat ze hem snel vinden en dat alles goed is met hem.quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat iemand uit mijn familie opeens zou verdwijnen... das echt verschrikkelijk!
Ja heb het gelezen het klinkt niet goed.quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Het staat ook op www.L1.nl
Daar krijg je toch wel even koude rillingen van. Hij ging 's middags om 13.15 op z'n fiets naar z'n oma in Sibbe en is gewoon nooit aangekomen.
Gelukkig logeert mijn neefje vanacht wel gewoon bij z'n oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |