Op beide vragen "JA"quote:Op zondag 25 april 2004 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
Dus door één incident is je mening zo omgezwaaid?
En jij mag ook nog stemmen?
De oplossing is gewoon een grote groepsknuffel he?quote:Op zondag 25 april 2004 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
Dus door één incident is je mening zo omgezwaaid?
En jij mag ook nog stemmen?
Laat me raden, jij draagt Lonsdale, bent racist, maar loopt wel altijd laf om die personen die je haat heen...lafaardquote:Op zondag 25 april 2004 16:48 schreef SirWacko het volgende:
Aap noot mies,
zwart is vies.
Rood wit blauw
dit land is niet van jou!
Laat me raden, jij geeft 75% van je salaris af aan de "minderheden", loopt mee in stille tochten, vind het fijn als je in elkaar wordt geslagen (pijn=fijn) en vindt dat Nederlanders plaats moeten maken voor de (steeds groter wordende) instroom van buitenlanders...... VERRADER !!!quote:Op zondag 25 april 2004 16:53 schreef _Robinovic_ het volgende:
[..]
Laat me raden, jij draagt Lonsdale, bent racist, maar loopt wel altijd laf om die personen die je haat heen...lafaard
quote:Op zondag 25 april 2004 16:59 schreef The_DopeMan het volgende:
Laat me raden, jij geeft 75% van je salaris af aan de "minderheden", loopt mee in stille tochten, vind het fijn als je in elkaar wordt geslagen (pijn=fijn) en vindt dat Nederlanders plaats moeten maken voor de (steeds groter wordende) instroom van buitenlanders...... VERRADER !!!
Hoezo ongelukkig? Ik zei dat ik niet ging nuanceren.quote:Op zondag 25 april 2004 17:01 schreef SailingAce het volgende:
Je woordkeuze is wat ongelukkig.. maar je situatie is zo erg herkenbaar anno 2004 in Nederland.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2004 17:01 schreef SailingAce het volgende:
Je woordkeuze is wat ongelukkig.. maar je situatie is zo erg herkenbaar anno 2004 in Nederland.
Het racisme doet het tegenwoordig weer goed. Maar dat mag, want De Grote Kale Leider is een martelaarsdood gestorven.quote:Flikker alle zwartkjoekels maar in de Noordzee.
quote:Op zondag 25 april 2004 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe voelt dat, trouwens? Minderheid zijn?
Uhmm......... die gasten zijn alleen "actief" of als de op de vlucht zijn voor de politie, of als ze achter onschuldige Nederlanders aan zitten......quote:Op zondag 25 april 2004 16:42 schreef Oldbie het volgende:
Opeens, zonder aanleiding, springt er zo'n zwartjoekel uit zijn auto rent naar een vriend van mij
Worden wij dus achtervolgd door zowat heel Nigeria.
Maar dan heb je meteen een natuur-ramp --> dan zullen door de vervuiling nog meer zeedieren uitsterven.....quote:Op zondag 25 april 2004 17:06 schreef BrauN het volgende:
Racisme is zooo '40-'45 he...
Maar alle negers in de Noordzee smijten klinkt wel kewl
Jij bent echt een idiootquote:Op zondag 25 april 2004 17:07 schreef The_DopeMan het volgende:
[..]
Maar dan heb je meteen een natuur-ramp --> dan zullen door de vervuiling nog meer zeedieren uitsterven.....![]()
misschien in het vervolg enige argumentatie bij je uitspraken....... (ze zijn anders zo waardeloos)quote:Op zondag 25 april 2004 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent echt een idioot![]()
Oke, als ji dat zo graag wilt. Ik vond het een vrij domme vraag dus was ik in eerste intstantie niet van plan te reageren, maargoed.quote:Op zondag 25 april 2004 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Geef eens hierop antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |