ik zou niet stoppen met het gebruik van cannabis in welke vorm dan ook.quote:Op zondag 25 april 2004 16:48 schreef Pumatje het volgende:
kan het ja of nee?
dat was de vraag niet helemaal, geloof ik..quote:Op zondag 25 april 2004 16:53 schreef marq het volgende:
[..]
ik zou niet stoppen met het gebruik van cannabis in welke vorm dan ook.
Of het de werking daadwerkelijk tegen gaat weet ik niet, maar ik raad het je af.quote:Op zondag 25 april 2004 16:53 schreef Pumatje het volgende:
oke, maar niet dat de kuur geen effect meer heeft.
Ik heb eergisteren en gisterennacht een paar heisjes genomen en was gisteren nacht dus beetje stoned, is dat erg mbt de kuur?
oke, blowen doe ik dan niet tot over 5 dagen, dan is de kuur voorbij.quote:Op zondag 25 april 2004 17:07 schreef Megumi het volgende:
Roken en blowen moet kunnen. En anders vraag je het aan een arts.
dat moet toch lukken, hoop ik? hoe vaak blow je dan normaal?quote:Op zondag 25 april 2004 17:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
oke, blowen doe ik dan niet tot over 5 dagen, dan is de kuur voorbij.
Is het beste, bel morgen voor de zekerheid je arts even.quote:Op zondag 25 april 2004 17:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
oke, blowen doe ik dan niet tot over 5 dagen, dan is de kuur voorbij.
1x in de week, soms 2 xquote:Op zondag 25 april 2004 17:12 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
[..]
dat moet toch lukken, hoop ik? hoe vaak blow je dan normaal?
waarvoor heb je de penicelline?quote:Op zondag 25 april 2004 17:14 schreef Pumatje het volgende:
ik zit nu op 2 en halve dag van de kuur en merk nog niet dat het helpt,is dat normaal of had ik al wat moeten merken?
Aha, het kan misschien nog even duren voor de klachten verdwijnen.quote:Op zondag 25 april 2004 17:29 schreef Pumatje het volgende:
Soa
( klacht is dat ik vaak naar toilet moest, bacterie in zaad gevonden, plasdrang )
Het is penicilline maar heel belangrijk bij penicilline is, dat je de kuur volledig afmaakt.quote:Op zondag 25 april 2004 22:11 schreef Pumatje het volgende:
hebben ze ook een verzetje. iig bedankt mensen.
Verder had ik al een antibiotica kuur gevolgd, maar die was meer gericht op een slechte prostaat of een infectie erin ofzo. Maar deze is speciaal gericht op die ene bacterie in mijn zaad, er zit dus wel verschil in penecellinne:)
Daar is dacht ik een topic over in het fora : SEX.. moet je even kijken.quote:Op zondag 25 april 2004 22:46 schreef Pumatje het volgende:
oke, weet ik dan.
over heel wat anders nu.
Na het scheren rode bultjes, dat duid op geirriteerde huid. Iemand een tip om het beter te scheren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |