Je hoeft niet zo gemeen te doen hoor!quote:Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet je , hier hou mijn knikkers maar meisje " die - alleen - maar- voor - spek- en - bone " meedoet
Ik ga met mijn flippo's spelen.
heb deze dubbel, iemand ruilen?
[afbeelding]
Echt? Zal wel weer niks worden, na een half jaar gesloten door gebrek aan belangstelling...quote:Op zondag 25 april 2004 20:16 schreef Badharing het volgende:
Weten jullie al dat Disney een pretpark bij Parijs aan het bouwen is, en dat dit Euro Disney gaat heten??
Hallo boppers!quote:Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef Stuart het volgende:
Vanavond weer lachen met Paul de Leeuw (Annie en Bob de Rooij)
Ja, wat een takkeherrie. Geef mij maar gewoon standaard techno.quote:Op zondag 25 april 2004 20:32 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb nou toch rare/toffe muziek gehoord: Thunderdome 1, iets harders bestaat er niet!
De Macarena van Los Del Rio is ook goed, en ik moet echt dat dansje gaan leren!!quote:Op zondag 25 april 2004 20:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik heb net de single van Captain Jack gekocht, die is ram cool zeg!
nee dat zeg ik je, zie jij dit goed lopen? Dat je feesten met die herrie organiseert waar daadwerkelijk meer dan 10 mensen op af komen... kom nou zeg!quote:Op zondag 25 april 2004 20:37 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Ja, wat een takkeherrie. Geef mij maar gewoon standaard techno.
Dit kan toch gewoon niet aanslaan...
Ja die is zo origineel, echt wel beter dan dat thunderdome. Wie vind dat nou leuk?quote:Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef Badharing het volgende:
[..]
De Macarena van Los Del Rio is ook goed, en ik moet echt dat dansje gaan leren!!![]()
Mijn kermit telefoon is echt geweldig....ze hebben er zelfs een sticker opgedaan van Kermit the frogquote:Op zondag 25 april 2004 16:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja die greenpoint dingen zijn vet man, alleen jammer dat je enkel bereik heb binnen 500m van zo'n greenpoint plaats
Echt wel, en zo origineel ookquote:Op zondag 25 april 2004 22:10 schreef Stuart het volgende:
Baywatch is coooooool
[afbeelding][afbeelding]
Mortal Kombatquote:Op zondag 25 april 2004 13:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
street fighter 2 of mortal kombat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |