Het bestaat echt. Op internet wordt het ook wel 'furries' genoemd en er zijn dus echt mensen die geilen op lieve pluche beesten. Eigenlijk alles wat maar met fantasie dieren te maken heeft past er wel in. Op zich niets mis mee, maar zodra je er je seksuele lusten mee gaat botvieren dan hoeft het echt niet meerquote:Op zondag 25 april 2004 13:17 schreef Fratz het volgende:
wat ik me nu weer afvraag.. verzinnen ze zo'n clubje knuffelmensen zelf of bestaat zoiets echt? had niet echt de indruk dat deze aflevreing serieus bedoelt was namelijk.
ROFL! Heerlijk die site. Yiffing is echt helemaal in daaro!quote:Op zondag 25 april 2004 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie ook voor het belachelijk maken van die mensen: http://www.somethingawful(...)7
quote:Op zondag 25 april 2004 21:16 schreef Dafje33 het volgende:
Ze waren gisteren dat blauwe kattenpak met blauw licht/ oranje bril aan het onderzoeken. Ze vonden toen sperma onder het "broekje" van die "kat"![]()
Het matchte met het slachtoffer in het wasberenpak![]()
volgende week weer een kans!quote:Op zondag 25 april 2004 23:04 schreef bloempjuh het volgende:
Alweer gemist
Hoera, weer een fan erbij!quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Die aflevering met die pluche beesten was wel leukWist niet dat het ook echt bestond
![]()
De aflevering van aanstaande zaterdag zag er wel ranzig uit in het voorstukje trouwens
Hoe kun je!quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:24 schreef blablasjit het volgende:
jah erg he zit onder CSI tijd te fokken
op me bed gaan zitten met hoofd richting tv... laptop op me schootquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:27 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Hoe kun je!![]()
ja he, gelukkig welquote:Op woensdag 28 april 2004 17:07 schreef Dafje33 het volgende:
't zijn net mensen die de serie maken....![]()
true!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:20 schreef Dafje33 het volgende:
Da's echt erg, gemist! Roep maar, wat wil je weten?
De die-hards houden je wel op de hoogte.
met cheerleadenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
Goed bezig, blabla!
klopt mag al een tijdje niet sportenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
blabla is hyper.
ik ben aan het zoeken.. en ga meteen ff in de gids kijken... kwist niet dat het op rtl5 ook kwam en de avond voord e niuewe afleveringen.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:50 schreef Dafje33 het volgende:
RTL5: vrijdag 30-04: 22:36 Crime Scene Investigation
Amerikaanse misdaadserie Met William Petersen als Gil Grissom, Marg Helgenberger als Catherine Willows, Gary Dourdan als Warrick Brown, George Eads als Nick Stokes, Jorja Fox als Sara Sidle.
Warrick Brown en Nick Stokes doen hun best om promotie te maken. Grissom onderzoekt een moord die zo is opgezet dat het lijkt op zelfmoord, er zijn nauwelijks bewijzen. Warrick en Catherine behandelen de zaak van een dronkelap die inbreekt in een huis en vervolgens wordt neergeschoten. Nick praat met een man die een vrouw heeft opgepikt en vervolgens door haar is gedrogeerd en verkracht.
Oké dan! Welke serie en afl. is dit?
morgenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:25 schreef Fratz het volgende:
ik doe de tv maar aan, het komt zo!!!
*snel zak chips en cola pakt
Whehe, morgen inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:25 schreef Fratz het volgende:
ik doe de tv maar aan, het komt zo!!!
*snel zak chips en cola pakt
ik ookquote:Op donderdag 29 april 2004 22:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Whehe, morgen inderdaad.
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb ook de hele dag al een echt vrijdag-gevoel...
de eerste vind ik geen **** aan. de tweede is tof (Dark Motive) maar die is net pas in de states uit en weet niet of hij hier n nederland al te krijgen is... Maar Dark Motive is echt tof. Er zitten wel zaken bij die doorgaan op de eerste.. dus ff de eerste snel uitspelen (ik had hem binnen 2,5 uur uit) en dan naar de tweedequote:Op donderdag 29 april 2004 22:36 schreef Fratz het volgende:
ik neem de seizoen 2 dvd maar. seizoen heb ik uitgeleend.
ik heb ook nog een pc spel van csi dat ik nooit gespeeld heb, is dat leuk?
Neee, Jorja Fox (Sara) ziet er verminkt uit in die animatie. Hadden ze niet iets beter hun best kunnen doen om haar goed in beeld te brengen?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:47 schreef blablasjit het volgende:
Screenshots! Klik hier!
het is maar goed dat catherine er niet bij staat... die ziet er pas lelijk uit n dat spel en totaal niet hetzelfde. ik zal hem weer installeren dit weekend en ook van haar een screenshot maken!quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:09 schreef khazad het volgende:
[..]
Neee, Jorja Fox (Sara) ziet er verminkt uit in die animatie. Hadden ze niet iets beter hun best kunnen doen om haar goed in beeld te brengen?
Waar ging 't over? Ja over mensjes in vreemde pakken, that's all I know.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:20 schreef Dafje33 het volgende:
Da's echt erg, gemist! Roep maar, wat wil je weten?
De die-hards houden je wel op de hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere moord is in een vriezer van een gebouw. hmmz ik wet zelf niet meer hoe dat precies zat... iemand anders?
ehm, was dat niet een roofmoord, door iemand die wist dat de bewaker altijd een broodje hamburger ging eten in zijn dienst?quote:Op vrijdag 30 april 2004 09:38 schreef blablasjit het volgende:
de andere moord is in een vriezer van een gebouw. hmmz ik wet zelf niet meer hoe dat precies zat... iemand anders?
Hmm maar dat voorstukje lieten ze afgelopen zaterdag zienquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:19 schreef blablasjit het volgende:
nee dat was de aflevering van csi miami van afgelopen dinsdag
Yes, kan ik hem eindelijk eens vanaf het begin zien!!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:22 schreef blablasjit het volgende:
edit: in de veronica gids staat de pilot... er zijn inderdaad 2 afleveringen waarin nich en warrick promotie maken. maar dit is de eerste. de allereerste... seizoen 1 aflevering 1marielle... kun je eindelijk de eerste afleveringen zien
DRIE DAGEN IN DE WEEK CSI! kan niet beter!
Klopt, op RTL maken ze reclame voor CSI:Miami!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Hmm maar dat voorstukje lieten ze afgelopen zaterdag zien
Heb ik weerquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:11 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Klopt, op RTL maken ze reclame voor CSI:Miami!!
Dankje!quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:16 schreef Dafje33 het volgende:
Van de RTL-site:
Zaterdag 01-05:
Dr. Robbins krijgt een hoofd opgestuurd uit Jackpot, Nevada. Grissom gaat naar het plaatsje Jackpot om de rest van het lichaam te vinden, maar de lokale bewoners zijn niet echt behulpzaam. Catherine krijgt een onverwacht cadeau van haar vader.
Alsjeblieft!
ik schrok wel ff hoe een aantal van uiterlijk zijn veranderd... met name grissiequote:Op vrijdag 30 april 2004 15:23 schreef Dafje33 het volgende:
't zal wel een raar gezicht zijn. vrijdags deel 1(toch alweer even geleden) za. serie 4![]()
hehehe dat klopt. maar echt je gaat schrikken over ander half uurquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:22 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, maar die is niet meer de jongste!![]()
Geen Jorja Fox?quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:45 schreef blablasjit het volgende:
in de pilot heb je geen sarah sidle... die word kotm pas volgende week vrijdaghaar voorganger speelt er nog
is wel leuke aflevering... nog ff wachten
!
Al Robbins is hier geen Al Robbinsquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:43 schreef Aventura het volgende:
He ik zie nu CSI op rtl5. Maar zo te zien is het een herhaling! Vreemd, dit is helemaal nergens aangekondigd.
edit: of je leest even de posts terug voordat je zelf post
w8 maar tot je volgende week Sarah zietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:20 schreef Dafje33 het volgende:
wow, wat leuk om deze eens te zien, je merkt dat de personages zich heel anders ontwikkeld hebben dan dat je zou verwachten na de pilot!
Ontdeugende Grissom![]()
Strebertjes Nick en Warrick![]()
Brass als een vervelende baas![]()
blablasjit zonder enige twijfel de grootste CSI fan hierquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:55 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb gister al ff de eerste twee opvolgende afleveringen gezien. Jah ik verveelde me ff![]()
valt best mee hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:44 schreef khazad het volgende:
[..]
blablasjit zonder enige twijfel de grootste CSI fan hier
same here!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:33 schreef Mryc het volgende:
Wat me trouwens opviel aan de pilot op tv is dat de themesong anders is dan op de dvd-box
ik vond hem wel furry achtig.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij word zowiezo mooier als die van vorige week zaterdag,met die knuffelpakken die sloeg nergens op vond ik.
ja leuk he...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:19 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Fur and loathing in Las Vegas"
- Gil Grissom
Hoe bedoel je verslaafdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef blablasjit het volgende:
nog een paar uurtjes en dan een nieuwe aflevering van CSI
nee hoor... dat kijk ik niet hehe. wat een bagger zooi is dat: Idols... grrquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Dafje33 het volgende:
Moeten we eerst ook nog Idols uitzitten!![]()
hehe... dat word ooit een keer afkicken als het stopt!... maar dan heb ik altijd de herhalingen op dvd/pc nogquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verslaafd
die heerlijke technologie... toen ik jonger was, was ik ook helemaal fan van een niet nader te noemen programma en ik had iets van 6 seizoenen braaf op allemaal videobanden opgenomen. Dan vind ik het digitaal toch wel wat beter enzo. geen reclame... gen afname in qualiteit en je kan heel makkelijk een bepaald stukje ff kijken zonder helemaal proberen te zoeken met de videobandquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
Geeft niks, ze kunnen zoveel tegenwoordig!![]()
![]()
Lang leve de video / dvd![]()
Lijkt wel wat op een liedje van een amerikaanse kinderserie, die ik 12 jaar geleden in Dallas op TV zag:
This is a song that doesn't end, and it goes on and on, my friend.
Some people start to singing it, don't knowing what it was,
and they continued singing it forever, just because:
This is a song that doesn't end, and it goes on and on, my friend.
Some people start to singing it, don't knowing what it was,
and they continued singing it forever, just because:
Ik zag het. Nu krijgen we een of andere suffe serie met Charlie. Godver!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:38 schreef Mryc het volgende:
volgende week geen CSI meer?
ik heb zo'n idee dat ze door de afleveringen heen zijn! want Miami is er nog wel. En er worden nu al herhalingen op RTL5 uitgezonden dus om dan RTL4 herhalingen te laten zien... that's my thought!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:54 schreef DePeer het volgende:
Zucht... weer zo'n belachelijke 'zomer'stop.....
ik had ook seizoen 2 besteld maaruh. de frs heeft mij een verkeerd pakketje verstuurdquote:Op zondag 2 mei 2004 09:58 schreef Fratz het volgende:
potverdorie?! zomerstop!!! en ik heb de aflevering natuurlijk gemist..
als troost haal ik zo meteen de tweede set van seizoen 2!
jeps net begonnen met seizoen 4... ik heb zo'n idee dat miami ook binnenkort stopt eerlijk gezegd. Aanegzien toen ze seizoen 2 gingen uitzenden we ongeveer op dit punt in Amerika waren!quote:Op zondag 2 mei 2004 10:23 schreef Dafje33 het volgende:
ze waren toch nog maar pas begonnen met de nieuwe serie?
Ik vond het een werelduitzending, gisteren!
Grissom lekker in zijn ééntje aan het puzzelen.
ooohhhh, sneutje!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 10:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik had ook seizoen 2 besteld maaruh. de frs heeft mij een verkeerd pakketje verstuurd
ter compensatie dat het vandaag niet komt ben ik met me CSI: Miami site bezigquote:Op zondag 2 mei 2004 10:31 schreef Fratz het volgende:
[..]
ooohhhh, sneutje!!!
ik race zo om 12 uur direct naar de mediamarkt!! ik moet iets hebben ter compensatie!
screenshots waren mooi, maar niet iedereen zag er even realistisch uit vond ik.
van allemaal vind ik doc robbins het meeste lijken... die is echt goed gemaakt!quote:Op zondag 2 mei 2004 10:42 schreef Fratz het volgende:
ik vind sarah ook niet zo mooi eigenlijk. ik bekijk nu ff je miami site!
vind ik ook!!quote:Op zondag 2 mei 2004 11:08 schreef blablasjit het volgende:
[..]
van allemaal vind ik doc robbins het meeste lijken... die is echt goed gemaakt!
joepiequote:Op zondag 2 mei 2004 11:52 schreef Fratz het volgende:
[..]
vind ik ook!!![]()
Ik vind Grissom echt super, maar die baard......quote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Fratz het volgende:
ik weet niet zeker of het al eerder genoemd is maar wat vinden jullie van de baard van grissom?
ik vind het niet echt wat.
nog 15 kb en 4.20 is klaar met downenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Fratz het volgende:
ik kijk lievern naar herhalingen dan helemaal nergens naar.
daar hadden we het in deel 1 ook overquote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Fratz het volgende:
ik weet niet zeker of het al eerder genoemd is maar wat vinden jullie van de baard van grissom?
ik vind het niet echt wat.
geen idee... mij was dat eigenlijk nog niet opgevallen.. zal wel zo zijn omdat ie in Jackpot zonder back up was ofzo...quote:Op zondag 2 mei 2004 14:39 schreef soapie het volgende:
Het viel me trouwens op dat Gris ineens een pistool bij zich had, ik dacht dat hij daar altijd op tegen was...
valt wel mee... je ziet nu voornamelijk greg groeienquote:Op zondag 2 mei 2004 18:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ga die miami versie steeds beter vinden,in de las vegas versie worden de hoofdrollen steeds meer opzich zelf staande ego`s,maakt het er niet geloofwaardiger op allemaal
Ja en toch vind ik de Miami versie echter overkomenquote:Op zondag 2 mei 2004 18:31 schreef blablasjit het volgende:
[..]
valt wel mee... je ziet nu voornamelijk greg groeien
edit: ff wat weg gehaald :d
Greg isquote:Op zondag 2 mei 2004 18:31 schreef blablasjit het volgende:
valt wel mee... je ziet nu voornamelijk greg groeien
Ik vind die Horatio (of hoe hij ook mag heten) HELEMAAL niks.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en toch vind ik de Miami versie echter overkomen
Oh ik wel 10x beter dan die las vegas gastquote:Op zondag 2 mei 2004 18:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind die Horatio (of hoe hij ook mag heten) HELEMAAL niks.
Nee joh, Grissie is cute!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 18:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik wel 10x beter dan die las vegas gast
Horatio is tenminste lekker vaag en die blonde agente is helemaal het eindequote:Op zondag 2 mei 2004 18:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee joh, Grissie is cute!!!!
Dat mag!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:06 schreef blablasjit het volgende:
blablabla iedereen heeft een eigen voorkeur over horatio en grissom...
LAN partyquote:Op maandag 3 mei 2004 08:56 schreef khazad het volgende:
Kan iemand vertellen waar het zaterdag over ging, kon het helaas niet zien (LAN Party).
En wat lees ik, volgende week geen CSI meer?
om nog ff na te praten over de afgelopen vrijdag de aflevering. Grissom die was echt hyper en dan Warrick en Nick die onwijze jongetjes zijn enzo. Kan niet wachten tot aankomende vrijdag. Ook al heb ik de dvd al vele malen gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 15:37 schreef Clyde_Frog het volgende:
Idd, geen CSI volgende week, althans niet op zaterdagavond op rtl4
Horatio en Grissom vind ik evengoed in hun rol, grissom heeft voor mij alleen een wat meer aansprekende karakter.
Géén idee, het was een serie voor heel jonge kinderen, mijn dochter was toen 1,5 jr, en we keken elke dag!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:26 schreef blablasjit het volgende:
lol hoe heet dat liedje? en van wie isset?
hehe ik denk dat ze speciaal voor jouw de herhalingen zijn gaan uitzenden en dat ze gewoon door de nieuwe heen warenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Géén idee, het was een serie voor heel jonge kinderen, mijn dochter was toen 1,5 jr, en we keken elke dag!
En mijn stem ging naar Horatio
Waren we nu te vroeg blij met drie dagen per week CSI? Halen ze "onze" zaterdag eraf![]()
![]()
The west wing is ook niet ergquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:16 schreef CrazyCavia het volgende:
Volgende week zaterdag is er inderdaad geen CSI op rtl4. Maar van 22.00 tot 23.45 The West Wing, zal waarschijnlijk afl. 1 en 2 van seizoen 2 worden.
Let Op: Zaterdag 15 Mei staat CSI voor 22.00 en The West Wing erna om 23.00.
Dus we moeten CSI 1 weekje missen.
Even over Grissom en dat pistool, hij was erop tegen. Maar in de seizoensopener verdacht hij een agent van moord en die agent deelde hem mee dat als Grissom ooit om backup vraagt hij misschien wel eens lang kon wachten. Door dit 'dreigement' zie je hem aan het eind van de aflevering op de schietbaan staan, sindsdien zou hij een wapen bij zich dragen.
beter als een zomerstopquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:48 schreef GotenSSJ het volgende:
1 WEEK GEEN CSI !?!?!
*Flauwvalt*
/me ookquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:36 schreef DePeer het volgende:
Geen zomerstop?!
* blablasjit blij is!
miami is niet cool weet je.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
beter als een zomerstop!
ennuh je hebt vrijdag aaf en dinsdag aaf nog
gelukkig is dat Idols afgelopen
niet koel wel leukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
miami is niet cool weet je.
in Miami is het zeer tropisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:38 schreef Dafje33 het volgende:
Ik dacht zelfs dat het in Miami altijd lekker warm is!![]()
Joepie, gaan we lekker herhalingen, nieuwe afl., alles doorelkaar kijken de komende weken.![]()
ik kan het inderdaad niet anders omschrijven dan dat jij net heb gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:50 schreef Dafje33 het volgende:
Zijn we het er toch weer over eens: Miami is wel cool en niet koel!
jah! j gaat er helemaal van blozen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:02 schreef Dafje33 het volgende:
Zoveel eer.....![]()
jeejquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Van een ander forum gejat...
Goedemorgen,
Klopt op 8 mei is de serie niet te zien. De overige zaterdagen kunt u gewoon
weer kijken.
Met vriendelijke groet,
HMG Publieksvoorlichting
===
Helemaal top! Iemand al enig idee welke aflevering komt? Ik denk Invicible Evidence, met een gastrol van Xander Berkeley (Mason uit 24)
![]()
Neequote:Op woensdag 5 mei 2004 13:54 schreef Dafje33 het volgende:
Deed RTL nou wel of niet aan een zomerstop?
das niet ergquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee(Behalve bij GTST)
Oh, ik dacht dat hij zo geïrriteerd was door die agent, dat hij zich ging afreageren op de schietbaan, en dat het "doel" waar hij op richtte, éigenlijk die agent was. En dat het feit dat hij hem recht in het hart had geraakt, de irritatie een beetje verzachtte.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:16 schreef CrazyCavia het volgende:
Even over Grissom en dat pistool, hij was erop tegen. Maar in de seizoensopener verdacht hij een agent van moord en die agent deelde hem mee dat als Grissom ooit om backup vraagt hij misschien wel eens lang kon wachten. Door dit 'dreigement' zie je hem aan het eind van de aflevering op de schietbaan staan, sindsdien zou hij een wapen bij zich dragen.
Zolang het geen CSI is, maakt het niks uit!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef blablasjit het volgende:
das niet erg
vakantie... juist, uhrrr sonja kijtk in der portomoneequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:12 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Zolang het geen CSI is, maakt het niks uit!
Maar dan wel een lange videoband erin voor we op vakantie gaan!
haha heb geen autoquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:31 schreef Dafje33 het volgende:
Och, je neemt een tent, en een luchtbed, wat pannetjes. Propt dat in de auto en dan vertrekken, dat noem ik vakantie! (later als ik rijk ben ga ik naar een 5* hotel)
ow wat zouden we nu op zaterdag aaf moeten doen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Dafje33 het volgende:
Zeker goed nu we het zaterdag zonder moeten doen![]()
de tweede ooit, word gewerkt aan de dood van die nieuwe csi. Komt er ook een nieuwe bij. Sarah Sidle.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:20 schreef bloempjuh het volgende:
'k Moet vanavond werken
Videorecorder kapot
Welke aflevering komt vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook grappig om seizoen 1 te zien. IMHO was het toen nog niks, althans, de 1e 5 aflveringen. Daarna leefde het ineens op.
Ik volg geen enkele soap op tv. Ik kijk amper films. Ik haat Idols. Ik ben een saaie vent, ik kijk alleen het RTL nieuws van half 12 en RTL Boulevard soms. Maar dat komt omdat ik dan toevallig achter de tv zit cq thuis ben.
Er is echter 1 serie waar ik voor thuis blijf. En dat is CSI. Zelfs mijn ma kijkt het, die wil alleen de Erfenis zien. En nu dus ook CSI!
[ Bericht 27% gewijzigd door Eitjes op 08-05-2004 07:21:29 ]Of toch niet?
West wing gaat over the west wing van het witte huis.. of was het nou het pentagon? Volgens lezen moet emily procter ook diverse keren in die serie spelen als een terugkerende gastrol!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:51 schreef Dafje33 het volgende:
Morgen komt toch Westwing? Is dat wat?
En vanaf volgende week CSI en Westwing?
De dvd's zijn ook te koopquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:26 schreef khazad het volgende:
Echt cool dat RTL 5 de eerste serie herhaalt, heb die niet helemaal gezien. Ook vanavond weer genoten, met het eerste optreden van Sara (Jorja Fox)
Een echte bikkel in ons middenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:40 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb het toch wel kunnen kijken! Gewoon heel hard gefietst
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 06:29 schreef Eitjes het volgende:
Millander is een biatch!
Wie? Juist. De fans weten wel wie.Millander hihi. Ik vind het wel tof dat er meer afleveringen zijn over 1 en hetzelfde. Je hebt dat ook met dat grietje. Die afleveringen met haar vind ik btw beter dan Millander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook grappig om seizoen 1 te zien. IMHO was het toen nog niks, althans, de 1e 5 aflveringen. Daarna leefde het ineens op.
Ik volg geen enkele soap op tv. Ik kijk amper films. Ik haat Idols. Ik ben een saaie vent, ik kijk alleen het RTL nieuws van half 12 en RTL Boulevard soms. Maar dat komt omdat ik dan toevallig achter de tv zit cq thuis ben.
Er is echter 1 serie waar ik voor thuis blijf. En dat is CSI. Zelfs mijn ma kijkt het, die wil alleen de Erfenis zien. En nu dus ook CSI!
Hehe ik heb mijn moeder ook CSI gek gemaakt. Die keek vroeger altijd Baantjer maar dat begon haar te vervelen. Toen heb ik haar dit als vervangen gezegd en ik zeg altijd als het op de tv isen 9 van de tien x kijkt ze![]()
en vrijdag op RTL 5quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
beter als een zomerstop!
ennuh je hebt vrijdag aaf en dinsdag aaf nog
gelukkig is dat Idols afgelopen
dat staat er tochquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:15 schreef jercovski het volgende:
[..]
en vrijdag op RTL 5
warrick met zijn verslavingquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:59 schreef Wuder het volgende:
Seizoen 1 blijft ook leuk
Leuk om te zien hoe jong Warrick en Nick waren. Nick die nog best wel dom is![]()
nee hehe ze zijn in hun rol gegroeid. ik vind het nog steeds perfect!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:28 schreef Clyde_Frog het volgende:
Zelfs CSI begon niet perfect
geen ideequote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:24 schreef khazad het volgende:
Nick die ze constant Nicky noemen (dat doen ze later toch niet meer?)
ik vind het ook wel leuk. Ik had voor het kopen van de dvd ook al heel lang seizoen 1 niet gezien!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:28 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind het heel leuk om te zien hoe ze allemaal geworden zijn!
Catherine was wel een kattekop!
uhuh toffe aflevering...quote:Op zondag 9 mei 2004 02:13 schreef Eitjes het volgende:
De aflevering voor volgende week zaterdag is echt tof. Heb hem net bekeken, erg tof.
Invisible Evidence is het, als RTL4 zich aan het "normale" schema houd.
Komt het vanavond dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:48 schreef Dafje33 het volgende:
22:00 Crime Scene Investigation
Onzichtbaar bewijs
Amerikaanse misdaadserie Met William Petersen als Gil Grissom, Marg Helgenberger als Catherine Willows, Gary Dourdan als Warrick Brown, George Eads als Nick Stokes, Jorja Fox als Sara Sidle.
Warricks aanwezigheid bij een hoorzitting over een verkrachtings- en moordzaak gaat vreselijk mis wanneer het enige bewijs niet meer gebruikt kan worden. Grissom en het team hebben 24 uur de tijd om nieuw bewijs aan te voeren.
Van de RTL4 site!
de aflevering is nog niet in NL op tv geweest! CSI: Miami heeft ook een beetje een aflevering waar opnieuw naar de zaak moet worden bekeken: Simple man. met die latino girls die in het kanaal worden terug gevondenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:45 schreef Dafje33 het volgende:
Volgens mij is hij toch van de nieuwe serie?![]()
ga ook csi miami kijken op de buisquote:Op maandag 10 mei 2004 05:33 schreef Eitjes het volgende:
Damn, die aflevering ken ik al. Wist alleen niet dat het de laatste aflevering van seizoen 2 was.
Oh well, binnenkort seizoen 3 kopen. Daar heb ik maar een paar afleveringen van gezien.![]()
![]()
jeps. ik vond het wel een leuke afleveringquote:Op maandag 10 mei 2004 22:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat was echt droog, eerst dat jochie die zei "You are all gonna die" en een paar minuten later als zij eraf zijn komt dat karretje los .:)![]()
Die vorige met Grissom's 'inspiration'-muziek was ook een leuk begin van een goeie episode.
uhm eigenlijk nietquote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef Dafje33 het volgende:
Dat zal er lekker uitgezien hebben, als je met veel snelheid uit zo'n karretje mietert![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
uhm eigenlijk niethaha greg was een beetje niets wetend eent doen in die aflevering. hij weet niet zoveel van cs investigation af als van DNA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er eigenlijk een season 5? Zijn ze dat al aan het filmen? Of was S4 het eind? :'(
[ Bericht 4% gewijzigd door Eitjes op 11-05-2004 05:43:32 ]Of toch niet?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 05:38 schreef Eitjes het volgende:
[..]ik twijfel der niet aan dat seizoen 4 het einde is haha. ofcourse komt er een seizoen 5.. anders hadden ze nooit nog een spin off gaan startenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er eigenlijk een season 5? Zijn ze dat al aan het filmen? Of was S4 het eind?![]()
eind seizoen 3 hadden grissie en greg-o toch een gesprek over greg-o zijn interesses....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha en dat van catherine. volgens mij liep het gesprek ook nog ergens anders op uit.. met der pappie dat ding.
hehehe je loopt achterquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:47 schreef Dafje33 het volgende:
Die gaf haar toch vorige week een lekkere cheque! (Zo'n pappie heb ik nou niet)
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef Dafje33 het volgende:
Gaan we die vader nog meer zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als in liefdes verhalen? van eentje een beetjequote:Op woensdag 12 mei 2004 18:51 schreef Dafje33 het volgende:
O, oké.
Nog romaces in beeld dan?
nee... je wacht maar lekker afquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:35 schreef Dafje33 het volgende:
VERTEL
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:35 schreef Dafje33 het volgende:
VERTEL
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:27 schreef Eitjes het volgende:
[..]hehe het heeft toch wel wat leuke momenten opgeleverd... dat ze word opgebeld hahaaha met Grissom ernaast haha lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Zullen hier best mensen zijn met het eerste spel van CSI
ik ben nu in dat level met dat huis want in de brand heeft gestaan nu zegt Sara dat ik het gebroken glas moet laten analayseren door Greg maar ik kan het helemaal niet oppakken ?
free record shop . nlquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:22 schreef Thetallguy het volgende:
2.1-2.12 kan ik nergens vinden op DVD voor een normale prijs(lees: onder de 34,99)
bij MM Den Haag en Rijswijk zijn CSI DVDs nu in de aanbieding maar bij allebei is 2.1-2.12 uitverkocht
haha de extra's... de heb, het vergeten wie het gedaan heeft.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:30 schreef Dafje33 het volgende:
Maar is dat nou leuk, zo'n soort serie op DVD?
Want eigenlijk weet je de dader op een gegeven moment wel![]()
Of is het gewoon voor de heb?
play.com is een aanrader als je niet perse nl ondertiteling hoeft!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Bij play.com is serie 1 verkrijgbaar voor 14.99 pond per deel en serie 2 17.99 pond. Omgerekend respectievelijk iets meer dan 22 en 26 euro per stuk, maar dan heb je wel een creditcard nodig.
Ja, je zult zonder zitten!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:02 schreef blablasjit het volgende:
haha de extra's... de heb, het vergeten wie het gedaan heeft.
okay dan zou je tegen mij kunnen zeggen: jij hebt toch alles al gedownload... klopt... de heb is denk het grootste reden van mijn aankoop!
jah is ondraagelijk. kijk op donderdag is meestal CSI: Miami klaar met downloaden! de nieuwe uit de states.. dus dat is gecoverd... en smaadags meestal CSI uit de states... dus alleen woensdag en zondag nog hahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, je zult zonder zitten!
Voor de maandag, woensdag, donderdag en zondag![]()
Ja serie 1 heb ik oo kal daarvandaan, maar deel 1 van seizoen 2 is dus maar 24,99 bij de MM en dat scheelt weer iets met Playquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Bij play.com is serie 1 verkrijgbaar voor 14.99 pond per deel en serie 2 17.99 pond. Omgerekend respectievelijk iets meer dan 22 en 26 euro per stuk, maar dan heb je wel een creditcard nodig.
makro hebbie toch een pasje nodig?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:01 schreef Dafje33 het volgende:
Makro al geprobeerd?
(Deze week "pirates of the Caribean" 2 DVD daar gekocht voor ¤12,- , bij FRS ¤19,95)
ik ga denk maar eens rondvragen dan... want ik neem aan dat je met andermans pasje kunt gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, dat wel. maar bijna iedereen die ik ken, heeft er één of kent iemand waar ze mee kunnen gaan.
(ik heb er dus één)
Oh, vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:53 schreef prupke het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze in elke aflevering hetzelfde laten zien.
Er gebeurt iets...ze gaan overdag kijken...ze vinden niets...ze gaan 's avonds terug...met zaklamp...en vinden een aanwijzing....
Ok het is tv maar toch!?
was een erg goede indd! zze hadden ook daadwerkelijk de verkeerdequote:Op zondag 16 mei 2004 01:09 schreef Maerycke het volgende:
Leuke aflevering deze keer
Dat doen ze om te kijken of het adres hetzelfde is namelijk, niet alleen de naam.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:50 schreef Dafje33 het volgende:
In Breda moet je altijd een legitimatie laten zien die dezelfde naam heeft als op de makro-pas![]()
Dat is natuurlijk wel te omzeilen![]()
je vergat Special Victims Unitquote:Op zondag 16 mei 2004 11:29 schreef mechatronics het volgende:
Dus er is Criminal Intent, CSI, CSI Miami, CSI New York, straks nog 1, t wordt denk ff teveel van t niet zo heel erg goede :|
ow doen ze het daarom? aha!!quote:Op zondag 16 mei 2004 11:25 schreef Thetallguy het volgende:
Met een zaklamp focus je je meer op een bepaald punt, als je het licht aan zou doen zou je teveel afgeleid worden door de omgeving
Neuh, een bankpas vinden ze ook een legitimatie, staat geen adres op.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:32 schreef mechatronics het volgende:
Dat doen ze om te kijken of het adres hetzelfde is namelijk, niet alleen de naam.
Ze zijn natuurlijk niet zo heel erg moeilijk, maar ze willen er gewoon geen huppeltutjes en debielen die er niks kopen hebben -begrijpelijk-
Klinkt logisch.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:13 schreef blablasjit het volgende:
Ze doen het licht niet aan met hun zaklamp omdat ze dan de scene zien zoals de moordenaar dat deed... alles intact... is een keer gezegd in een aflevering!
jah graag! wantuh ik heb volgens mij wel iemand die me een pasje wilt lenenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:11 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Neuh, een bankpas vinden ze ook een legitimatie, staat geen adres op.
En ik kom er zelden met lege handen buiten![]()
Maar ik zal eens kijken wat de CSI DVD daar kost.
jeps... kheb alleen geen idee meer in welke aflevering dat was... Grissom zei het in ieder geval tegen iemand... volgens mij waarin die familie word afgeslacht... geen idee wat de naam van die aflevering is...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:12 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Ben even gaan kijken in de aanbiedingsfolder:quote:Op zondag 16 mei 2004 21:21 schreef blablasjit het volgende:
jah graag! wantuh ik heb volgens mij wel iemand die me een pasje wilt lenen
is dat de dinsdag 18e of die week erna?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ben even gaan kijken in de aanbiedingsfolder:
CSI DVD box deel 4 ¤ 29,75
(winstpakker geldig tot volgende week dinsdag)
Dan is de MM goedkoper!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ben even gaan kijken in de aanbiedingsfolder:
CSI DVD box deel 4 ¤ 29,75
(winstpakker geldig tot volgende week dinsdag)
Nee, t/m 24 mei.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:49 schreef blablasjit het volgende:
is dat de dinsdag 18e of die week erna?
en deel 4 is denk seizoen 2 deel 2?
geen flauw idee... ik was niet thuis en heb het voorstukje niet gezien voor aankomende zaterdag... maar ik denk:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:10 schreef Dafje33 het volgende:
Oké dan,
Welke komt er zaterdag?
bij deze danquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja die was 't wel geloof ik, ik kan me nog iets uit 't voorstukje herrineren dat 't over een showgirl ging.
bij de v&d zijn ze ook zo verschrikkelijk duur zag ik vorige weekquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:03 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik was vanmiddag bij de plaatselijke music store en daar zag ik CSI Season 1 afl 1-12 & afl 13-24 & CSI Season 2 afl 1 - 12. ¤39,99 per stuk![]()
ik weet nog iets goedkopers maar dat kan ik hier niet neerzettenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef Dafje33 het volgende:
Nog goedkoper: opnemen op video, onbeperkt kijken voor de prijs van een videoband![]()
(Ja, ik ben een Nederlander!)
jah heb f geen tijd voor die gehad... zal pas midden volgende week worden dat ik hem kan kijken,... ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:49 schreef Eitjes het volgende:
Seizoen 4 heeft een prachtig eind. Echt geweldig.![]()
Volgens mij werd ze te populair naar zijn zin.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:04 schreef niksan het volgende:
heb vanavond CSI zo'n beetje half gezien.... Hoe was (gewurgd) Julie vermoord en waarom?? Hoe kwam ze aan het letsel aan haar baarmoeder??
Is natuurlijk ook voor het verhaal, maar denk even verder na......ik ga ervan uit dat er veel meer mensen werken daar, dus dan is het net als bij een gewoon bedrijf dat je kan promoveren....misschien op termijn een eigen team leiden, maar dat krijgen wij niet te zien, das veel te ingewikkeld.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:44 schreef soapie het volgende:
Ze hebben het steeds over promotie, maar wat valt er te promoveren????? Gris blijft toch wel hun baas!!!! Het zal wel aan mij liggen....
of twee teams... 2x3quote:Op zondag 23 mei 2004 21:01 schreef soapie het volgende:
Ik zie het nut er niet zo van in...... of er moet iemand de serie uit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |