Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Het ziet gewoon niet uit.......dat vrouwen oorbellen hebben en piercings op bepaalde plaatsen vind ik mooi en vrouwelijk....maar mannen ??????
quote:neehoor..
Op donderdag 02 augustus 2001 20:28 schreef juss het volgende:
wenkbrauwpiercing..vink eik best mooi..hebben we nu ruzie?
maar ik vind al die piercings echt iets vrouwelijks...misschien dat bepaalde mannen ook aan het emanciperen zijn......
quote:glukkig..maar brauwpiercing is wel stoer dus mannelijk !
Op donderdag 02 augustus 2001 20:33 schreef illusion het volgende:[..]
neehoor..
![]()
maar ik vind al die piercings echt iets vrouwelijks...misschien dat bepaalde mannen ook aan het emanciperen zijn......
quote:Wij denken er precies hetzelfde over.
Op donderdag 02 augustus 2001 20:27 schreef illusion het volgende:
Ik vind dat geen gezicht......een oorbel vind ik al erg dom uitzien..........waarom pakt een man een oorbel of wenkbrouw piercing of andere vrouwelijke hebbedingen????Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Het ziet gewoon niet uit.......dat vrouwen oorbellen hebben en piercings op bepaalde plaatsen vind ik mooi en vrouwelijk....maar mannen ??????
Ik zie mezelf dus echt niet met een oorbel rond lopen....
quote:kettingen draag ik ook niet gelukkig...dat vind ik ook niet uitzien.
Op donderdag 02 augustus 2001 20:41 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Mannen dragen toch ook kettingen??? En als ik iets er niet uit vindt zien zijn het wel mannen met gouden kettingen/horloges/ringen heeft dat dan niks vrouwelijks???
Een horloge is functioneel .....en ook vaak mannelijk.
quote:vrouwen met piercings vind ik een ander gezicht........omdat vrouwen zich willen versieren...met make up....lippenstift.......vrouwelijke kleren
Op donderdag 02 augustus 2001 20:45 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Hmn.. en vrouwen met piercings dan???
quote:ikzelf ben ijdel......en ik vind het ook belangrijk hoe ik uitzie.......ook met afthershave kleren...scheren en haren....maar ik ga geen vrouwelijke attributen aantrekken....dat gaat me iets te ver.
Op donderdag 02 augustus 2001 20:51 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
De meeste mannen zijn ijdel, dus die staan ook uren te klooien met hun haar e.d, mannen willen zich in zekere zin ook wel versieren...of ben jij de Ultime man die helemaal niks om uiterlijk geeft
Maar een piercing laten zetten vind ik echt wel te ver gaan.......ik vind dat gewoon niet uitzien...........en zoveel let ik niet erop....maar als ik dan weer eens een man tegenkom met piercings en oorbellen dan vraag ik me wel af waarom ze dat doen.........wat wil je daar mee bereiken als man??????
Stoer ziet het niet uit....ik vind het eerder....********** uitzien......vul maar in wat je ervan denkt.......
tis niks voor mij, k heb wel es zo'n nep ringetje geprobeerd ofzo, maar bij andere mensen vind ik et echt gaaf.
quote:Jaaaaaaaaaaaaa... echt heel vrouwelijk hoor... piercings en oorbellen!
Ik vind dat geen gezicht......een oorbel vind ik al erg dom uitzien..........waarom pakt een man een oorbel of wenkbrouw piercing of andere vrouwelijke hebbedingen????Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Tuthola, de wereld is groter als Europa!
Ik weet niet of jij weet waar de piercing vandaan komt? Ja, goed geantwoord! Een franse mode-ontwerper in de 18e eeuw kreeg het gekke idee om metaal in mensen te hangen (sarcasme)...
Zucht...
quote:Sjonge jonge....wat zijn we weer kortzichtig! Ik heb zelf ook een piercing (tepel). Daar is dus niks vrouwelijks aan!
Ik vind dat geen gezichtAls ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Ik neem aan dat je zelf niet ouder ben dan zo'n 17 jaar?
Ik ken genoeg mannen met piercings! en de meeste vrouwen die ik ken vinden het sexy en gaaf staan!
dus ga maar weer verder lezen in je Tina!
Groeten,
Gepiercde MC White Sheep!
quote:Precies, ik zou ook niet iemand vanwege zijn/haar kwaliteiten kiezen. Mensen met piercings, tattoos, negers, turken, homo's, potten, en ander uitschot zou ik niet aannemen.
Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
quote:
Ik heb een tepelpiercing...en een tattoo.
En me vriendinnen vinden het zeer geil
En je ziet ze dus niet als ik op sollicitatie kom
(Ben Account Manager, altijd in pak). Dus.....
Piercings zijn gewoon geil
Verder vind ik bij mannen de piercing in het gezicht ook geen gezicht.
Ik ben wel benieuwd hoe het voelt wanneer de tattoo op een andere plek zit.....
(tja nieuwschierig hè!)
ik vind piercings dus echt wel vet.. oorbel bij n jongen of tepelpiercing vind ik zwaar lelijk, maar wenkbrauw/lip/kin..weet ik waar vind ik heel gaaf staan! je moet er wel t gezicht/lichaamsdeel voor hebben... geeft je ook n bepaalde uitstraling.
mysterieus ofzo kweenie.. *laatmaar.. *
En dat er mensen zijn die het wel mooi vinden ....dat kan.....smaken verschillen.....een tepel piercing bij een vrouw vind ik ook niet uitzien.....en een tong piercing ook niet.......een wenkbrauw piercing ook niet......heb er nog over nagedacht...maar ik vind het echt dom uitzien.
IK IK IK>.....ja..het is mijn mening........oorbellen bij vrouwen vind ik wel mooi.....maar je moet niet gekker gaan doen......misschien ben ik wel saai ofzo.....dat kan ook....maar ik vind dat carnaval voor in februari is.......it's my opinion.
Piercings vallen wel op ja.......
[Dit bericht is gewijzigd door illusion op 03-08-2001 19:08]
quote:goed gezegd.
Op vrijdag 03 augustus 2001 09:20 schreef Ludo het volgende:[..]
Precies, ik zou ook niet iemand vanwege zijn/haar kwaliteiten kiezen. Mensen met piercings, tattoos, negers, turken, homo's, potten, en ander uitschot zou ik niet aannemen.
quote:in welke wereld leef jij? Je doet net alsof een man met piercings heel ongewoon is, maar als je 's wat rond je kijkt zie je toch een redelijk groot deel een piercing op een of andere plaats heeft (oor, neus, lip, wenkbrouw).
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:22 schreef illusion het volgende:
ik vind het vrouwelijk. En waarom.....omdat een man zich mannelijk moet gedragen......dat een homo zo'n piercing zet vind ik niet vreemd.....maar een man gaat niet met piercings rondlopen.........slaat echt nergens op.
het enige recht van de vrouw is zeker het aanrecht? dat past dan ook wel in je denkstraatje namelijk. lekker ouderwets.
Ik ben een account manager en het is gewoon niet gepast.
quote:éen vrouw heeft meer rechten dan het aanrecht...
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:26 schreef Tokus het volgende:[..]
in welke wereld leef jij? Je doet net alsof een man met piercings heel ongewoon is, maar als je 's wat rond je kijkt zie je toch een redelijk groot deel een piercing op een of andere plaats heeft (oor, neus, lip, wenkbrouw).
het enige recht van de vrouw is zeker het aanrecht? dat past dan ook wel in je denkstraatje namelijk. lekker ouderwets.
maar een man met piercings trek ik mijn vraagtekens bij......en heel veel vraagtekens.... ....ik vraag me dan af waarom je als man een piercing laat zetten.....en wat je ermee wilt bereiken ALS MAN....maar zoals ik al zei...het is mijn mening.......ik ben een van de 16 miljoen nederlanders.....en ik begrijp het niet.
iedereen doet maar waar ie zin in heeft, dat ik me erger erom....dat heeft geen waarde.
Draag piercings.........
Ik ga me druk maken om andere dingen.
quote:ik heb vraagtekens bij jouw stelling. waarom zou het voor een man geen versiering zijn en voor een vrouw wel?????
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:35 schreef illusion het volgende:[..]
éen vrouw heeft meer rechten dan het aanrecht...
maar een man met piercings trek ik mijn vraagtekens bij......en heel veel vraagtekens.... ....ik vraag me dan af waarom je als man een piercing laat zetten.....en wat je ermee wilt bereiken ALS MAN....maar zoals ik al zei...het is mijn mening.......ik ben een van de 16 miljoen nederlanders.....en ik begrijp het niet.
quote:doe maar wat je wilt......ik baal ondertussen wel als een stekker omdat ik dan weer een man zie die zich als een wijf gedraagt.......... ik vind piercings en oorbellen gewoon super vrouwelijk........heeft niets met mannen te maken.....ben ook blij dat vrouwen geen baard laten staan.....stel je voor....vrouwen met een baard en mannen met oorbellen.
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:16 schreef Rafterman het volgende:[..]
ik heb vraagtekens bij jouw stelling. waarom zou het voor een man geen versiering zijn en voor een vrouw wel?????
ik heb een ringetje door mijn rechteroor (bovenin) en ik heb een tongpiercing en....... ik ben een man. versiering is toch versiering?
quote:oke, ieder zijn eigen.
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:26 schreef illusion het volgende:[..]
doe maar wat je wilt......ik baal ondertussen wel als een stekker omdat ik dan weer een man zie die zich als een wijf gedraagt.......... ik vind piercings en oorbellen gewoon super vrouwelijk........heeft niets met mannen te maken.....ben ook blij dat vrouwen geen baard laten staan.....stel je voor....vrouwen met een baard en mannen met oorbellen.
quote:Ach, het werkt anders WEL bij de vrouwtjes hoor! Zo'n piercing!
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:26 schreef illusion het volgende:[..]
doe maar wat je wilt......ik baal ondertussen wel als een stekker omdat ik dan weer een man zie die zich als een wijf gedraagt.......... ik vind piercings en oorbellen gewoon super vrouwelijk........heeft niets met mannen te maken.....ben ook blij dat vrouwen geen baard laten staan.....stel je voor....vrouwen met een baard en mannen met oorbellen.
Mijn lovers worden er bloedgeil van
Beetje jaloers soms?
quote:* Verbal heeft drie ringen om zijn vingers...
Op donderdag 02 augustus 2001 20:41 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
En als ik iets er niet uit vindt zien zijn het wel mannen met gouden kettingen/horloges/ringen heeft dat dan niks vrouwelijks???
Ik voel me echt een wuf
V.
quote:of je sexueel gefrustreerd bent weet je zelf het beste.
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:39 schreef Treinhomo het volgende:
Ik heb 6 oorringen (net als Lambik; 3 links, 3 rechts).
Als ik "vrouwelijk" (lees: verzorgend, host op de trein) werk doe, doe ik ze uit.
Als ik "mannelijk" (zwaar en smerig, monteur, chauffeur autoslaap expres) werk doe, heb ik ze gewoon in.
Ben ik nu sexueel gefrustreerd, Illusion ?
* notitie: nooit bij Illusion solliciteren
Ben wel blij dat mensen die op tv komen vaak rekening houden met de gemiddelde smaak van de mens....stel je voor dat acteurs en actrices massaal aan de piercings gaan...dat zou van een a-film direct een b- film maken.
Eén piercing bij een man in het gezicht staat soms wel mooi, maar ik zou het zelf nooit doen.
quote:Psies, alleen Echte gladgeschoren zuiver van lichaam en geest CHRISTENEN!!!
Op vrijdag 03 augustus 2001 09:20 schreef Ludo het volgende:[..]
Precies, ik zou ook niet iemand vanwege zijn/haar kwaliteiten kiezen. Mensen met piercings, tattoos, negers, turken, homo's, potten, en ander uitschot zou ik niet aannemen.
Het wordt tijd voor een nieuwe inquisitie !
quote:Zucht, konden alle zenders maar net zoals RTL4 zijn; dan zou de wereld er een stuk beter uitzien. (sterk hè, dat "Vrienden voor het leven" zelfs na de 10e herhaling nog steeds niet gaat vervelen ?)
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:04 schreef illusion het volgende:(...) rekening houden met de gemiddelde smaak van de mens (...)
quote:1 - je eigen bedrijf zou failliet gaan
Piercings boeien me geen reet meer, dat ik zelf nooit een piercing heb gepakt is omdat ik mezelf niet graag met piercings zie.
Vandaag heb ik weer een aantal mensen ( zowel mannen als vrouwen) met piercing gezien en eigenlijk is het minder erg dan het voor mij in eerste instantie leek.
Laatste post hier was op 5 augustus dus het is nu 1 1/2 maand geleden
--------------------------------------------------------------------------------
Ludo ga onmiddellijk je mond spoelen met groene zeep! Wat ben jij een (*&%^&$%^#$^%(*&( racist! Dat jij nog niet bent verbannen!
En nu nog ff over dit topic: Ook al zo'n onzin!
Mijn tante van onderhand 60 vindt piercings ook voor vrouwen. En oorbellen mag je ook niet! En wat denk je? Het mens heeft zelf ook oorbellen, hoe hypocriet! Als iemand toch een leuk gaatje wil dan doet hij/zij dat toch? Laat iedereen toch in zijn/haar waarde en als je het lelijk vindt dan kijk je gewoon de andere kant op. Begrepen?
quote:Die is toch dood?
Op woensdag 26 september 2001 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
(Wat mij betreft) de uitzondering op de regel:
quote:
Op zondag 30 september 2001 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 03 augustus 2001 09:20 schreef Ludo het volgende:
[..]Precies, ik zou ook niet iemand vanwege zijn/haar kwaliteiten kiezen. Mensen met piercings, tattoos, negers, turken, homo's, potten, en ander uitschot zou ik niet aannemen.
--------------------------------------------------------------------------------Ludo ga onmiddellijk je mond spoelen met groene zeep! Wat ben jij een (*&%^&$%^#$^%(*&( racist! Dat jij nog niet bent verbannen!
quote:Just my thoughts...
Op donderdag 2 augustus 2001 22:53 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaa... echt heel vrouwelijk hoor... piercings en oorbellen!
Tuthola, de wereld is groter als Europa!
Ik weet niet of jij weet waar de piercing vandaan komt? Ja, goed geantwoord! Een franse mode-ontwerper in de 18e eeuw kreeg het gekke idee om metaal in mensen te hangen (sarcasme)...
Zucht...
EDIT: Oh je had je mening al bijgesteld..
quote:Ik ken anders toch ontzettend mannelijke mannen met piercings
Op vrijdag 3 augustus 2001 19:22 schreef illusion het volgende:
ik vind het vrouwelijk. En waarom.....omdat een man zich mannelijk moet gedragen......dat een homo zo'n piercing zet vind ik niet vreemd.....maar een man gaat niet met piercings rondlopen.........slaat echt nergens op.
Ik vind het mooi, ligt eraan of het bij het persoon staat, maar over het algemeen ja hoor, erg mooi en sexy.
En wat bedoel je met wat wil een man ermee bereiken???
Piercings e.d. neem je voor jezelf in eerste instantie, niet voor een ander.
Dus als een man een piercing neemt bereikt hij ermee dat hij er blij mee is..
Simpel toch.....
een navelpiercing bij een meisje staat wel leuk, maar niet echt praktisch ( ram maar eens een nietje door je kussen )
mannen met piercings
mannen met lang haar
quote:Dat is nou precies waar het om gaat. Een man is niet bedoelt om mooi te zijn. Een man is geschapen om zijn vrouw te verzorgen en beschermen. Een vrouw is ontworpen om mooi te zijn en voor nageslacht te zorgen.
Op dinsdag 4 november 2003 22:18 schreef erodome het volgende:[..]
Ik ken anders toch ontzettend mannelijke mannen met piercings
Ik vind het mooi, ligt eraan of het bij het persoon staat, maar over het algemeen ja hoor, erg mooi en sexy.
En wat bedoel je met wat wil een man ermee bereiken???
Piercings e.d. neem je voor jezelf in eerste instantie, niet voor een ander.
Dus als een man een piercing neemt bereikt hij ermee dat hij er blij mee is..
Simpel toch.....
quote:Jaaaaja tuurlijk
Op dinsdag 4 november 2003 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
goed dat dit twee jaar oude topic wordt omhooggeschopt
mannen met piercings zijn (ontkennende) homo's
quote:Nou dat vind ik weer smerig
een navelpiercing bij een meisje staat wel leuk, maar niet echt praktisch ( ram maar eens een nietje door je kussen)
quote:Mannen met piercings kan best ok zijn vind ik maar het gaat er om dat de man er zelf blij mee is
mannen met piercings
mannen met lang haar
quote:Iemand met als website kleinetietjes.tk hoef je zowieso niet al te serieus te nemen..
Op dinsdag 4 november 2003 22:34 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Jaaaaja tuurlijk
[..]Nou dat vind ik weer smerig
[..]Mannen met piercings kan best ok zijn vind ik maar het gaat er om dat de man er zelf blij mee is
Mannen met kort haar![]()
quote:Een man is niet bedoeld om mooi te zijn, tja...........
Op dinsdag 4 november 2003 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
Dat is nou precies waar het om gaat. Een man is niet bedoelt om mooi te zijn. Een man is geschapen om zijn vrouw te verzorgen en beschermen. Een vrouw is ontworpen om mooi te zijn en voor nageslacht te zorgen.
Daar word in de geschiedenis van de mensheid toch heel anders over gedacht, dit soort versieringen komen door de hele geschiedenis van de mensheid terug, soms zijn het mannen die zich het meeste "optutten", soms de vrouwen...
Maar er is een verschil tussen mooi en sexy.....
quote:Ik vind tepels bij mannen ook te vrouwelijk. Waarom hebben mannen tepels? Mannen met tepels zijn mietjes! Zucht....
Op vrijdag 3 augustus 2001 09:09 schreef MC_White_Sheep het volgende:[..]
Sjonge jonge....wat zijn we weer kortzichtig! Ik heb zelf ook een piercing (tepel). Daar is dus niks vrouwelijks aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |