na
dit topic zouden we dan toch naar amsterdam gaan naar de onzin meet
![]()
ach ja laten we eens impulsief doen
![]()
maar toen
![]()
ik reed met 140 tussen friesepalen en drachten over de A7/ lekker rustig enzo. nadat we hadden getankt en wat reddbull hadden ingeslagen zaten we lekker te kletsen over dat impulsief heel erg leuk is en dat ik dat vroeger vaker deed. gewoon snachts naar a'dam rijden
ondertussen haal ik een witte opel astra station in. vervolgens zie ik een ree/hert overde snelweg rennen. ik schrok daarvan en liet het gas los.... het volgende moment zie ik nog een ree opdoemen voor de auto. ik trapte bovenop de rem en week naar rechts uit. BAM !!!! geraakt
![]()
ik kon de auto goed in bedwang houden en stuurde direct naar de vluchtstrook en vol in de nakers natuurlijk.
de twee auto's die achter mij reden volgenden mij naar de vluchtstrook. ik stapte uit en zag wat tussen de moterkap en het chassis zitten. ik zei tegen gelly dat ik echt niet ging kijken wat daar zat.
![]()
. ik dacht dat het een poot was ofzo. de andere mensen stapten ook uit en vroegen wat er was gebeurd. zij kregen namelijk ook vanalles over de auto heen en schrokken zich ook dood.
de andere mensen van een donkerblauwe auto zijn nog even gebleven om te kijken of alles goed was en zijn daarna doorgereden.
schrik? ja
![]()
behoorlijk. maar ik weet nu wel dat ik goed reageer in zo'n sitiatie
![]()
maar daarbij vind ik het zielig voor dat beest wat ik heb geraakt.
schade? behoorlijk.. en gelukkig alleen aan de zijkant aangezien ik nog een beetje naar rechts uitweek.
foto's komen zo... er is iets mis met het uploaden
[ Bericht 0% gewijzigd door nikky op 25-04-2004 02:48:29 ]
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.