Lijkt me niet dus.... als niemand een vraag heeft, anders ga ik even over 1tje nadenkenquote:Op zondag 25 april 2004 19:53 schreef Retarded het volgende:
antwoord is Universal Soldier (en dan deeltje 1)... maargoed, kinky_queen had de films goed... dus die mag van mij een nieuwe vraag stellen...
Go your gangquote:Op zondag 25 april 2004 21:40 schreef TFM het volgende:
[..]
Lijkt me niet dus.... als niemand een vraag heeft, anders ga ik even over 1tje nadenken
quote:Op zondag 25 april 2004 21:54 schreef Retarded het volgende:
Nicolas Cage was dat volgens mij
quote:Op zondag 25 april 2004 21:57 schreef Retarded het volgende:
tenminste.. voor Perfect Storm meen ik me te herineren... Proof of Life niet dacht ik... dat was Harrison Ford...
quote:During the disciplinary meeting, the headmaster tells ***** "You are out of order!", a famous line told to another of ****** characters in ********
Moet je nagaan hoe moeilijk jouw vragen zijnquote:Op zondag 25 april 2004 22:44 schreef Retarded het volgende:
verder dan Ghost kom ik niet![]()
tja... maar meestal ken ik de covers juist heel goed... Ik zie ze namelijk iedere dag op mn werk... maar deze verkopen wij niet, of ze hebben in NL een andere hoes..quote:Op zondag 25 april 2004 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe moeilijk jouw vragen zijnDit zijn nog wel de covers, dus makkelijker te raden.
Vooral de eerste moet je dan zeker kennen!quote:Op zondag 25 april 2004 22:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
tja... maar meestal ken ik de covers juist heel goed... Ik zie ze namelijk iedere dag op mn werk... maar deze verkopen wij niet, of ze hebben in NL een andere hoes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |