yeah rightquote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef BVO het volgende:
De finale kan best nog eens spannend gaan worden.
Het is "leer EENS nederlands"quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:56 schreef RubberenRobbie het volgende:
de alles
leer es nederlands JK...
Jij denkt dat Maud makkelijk wint?quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef NewOrder het volgende:
[..]
yeah right![]()
Jij vond JK de beste?quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik ga Idols boycotten
Stoere actie met nog 1 aflevering te gaan.quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik ga Idols boycotten
quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef Dizer het volgende:
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUDMAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
MAUD
Denk jequote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef BVO het volgende:
Haar moeder stemt vast op haarquote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef BVO het volgende:
Whahahhaa echt mooi ditquote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik ga Idols boycotten
Wat ben je weer zuur Scanniequote:Op zondag 25 april 2004 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je. Maar voor de finale is het diep triest. Artiest vs karaoke zangeresje.
Denk ook niet dat er iemand anders was die beter kon zingen bij de laatste 10quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef teig het volgende:
Finale kunnen ze wel overslaan, roep Boris maar gelijk uit tot winnaar!
Net even iets beter dan Maud ja.quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef Jordy-B het volgende:
Jij vond JK de beste?
quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef teig het volgende:
Finale kunnen ze wel overslaan, roep Boris maar gelijk uit tot winnaar!
Ja vonDT jaquote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij vond JK de beste?
Wat liefquote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Scope het volgende:
Nou omdat die laatste verloren is in het vorige topci, nog maar eenvoor schatje dan!
En de rest ook tot later!
Iemand fout verbeteren is niet slim.quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is "leer EENS nederlands"
ownedquote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ga integreren ofzo...
En JA ik ben chagrijnigmag ik?
vond is echt zonder t...quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ga integreren ofzo...
pfff... Als Maud had verloren, zou ze misschien per ongeluk met Hind worden vergeleken...quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net even iets beter dan Maud ja.
Aaaaaaaaaah ben je nou verdrietig? Aaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
huilie
Vondt met DT???quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ga integreren ofzo...
*stampvoetend rondloopt*quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahahhaa echt mooi dit
Vond met dt?? Whhaaaaaaaaahahahaha!quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ik heb bier...quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ga integreren ofzo...
Niet echt hoor. Ik snap alleen niet dat iedereen hier zo anti JK was.quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat ben je weer zuur Scannie.
Als iemand integratie nodig heeft. "Vondt".....quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ga integreren ofzo...
en aangepast voordat die flapdrol de post kon plaatsenquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Vond met dt?? Whhaaaaaaaaahahahaha!
aai over je bol smilie zoekt.quote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
*stampvoetend rondloopt*
Het is niet eerlijk
volgens mij is JK een zanger...quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik snap alleen niet dat iedereen hier zo anti JK was.
JK is ook geen goede zangeres, maar Maud is ook alles behalve een goed zangeres.
Ja precies! Maar die smiecht heeft snel z'n bericht ge-editquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
vond is echt zonder t...
Die heeft dat toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef Showtime het volgende:
Nu JK eruit is ben ik zeker weten voor Maud. Boris kan beter zingen maar is 1 brok arrogantie. Totaal geen contact met het publiek, een glimlach kan er ook niet vanaf. Liever een spontane mooie dame als winnares dan zo een arrogante, introverte saaie flipper.
Ik wist het he, dat dat bericht zou komenquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, en nu weer serieus nieuws.
Helemaal niets ole olequote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ga integreren ofzo...
Jij bent fok!king sloom, huiliequote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja precies! Maar die smiecht heeft snel z'n bericht ge-edit![]()
Ik wilde niet meteen moeilijk gaan doen over hoofdletters..quote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iemand fout verbeteren is niet slim.
Z'n beste maatje gaat eruit, dan is het toch logisch dat ie sjaggie kijkt?quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, die arrogante eikel, nou is ie door naar de finale, nog kijkt ie sjaggie.
Boris is echt een sukkel!!
Oww hehe, ja zo leek jij een beetje dom...quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja precies! Maar die smiecht heeft snel z'n bericht ge-edit![]()
Sportief.quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen moeilijk gaan doen over hoofdletters..
Liefquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
*stampvoetend rondloopt*
Het is niet eerlijk
quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist het he, dat dat bericht zou komen
Zeg snotneus, jij maakt hier de meeste trieste spelfout die je maken kan, dus ga ff lekker tegen jezelf lopen janken ofzo.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent fok!king sloom, huilie
JK een zangeres??quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik snap alleen niet dat iedereen hier zo anti JK was.
JK is ook geen goede zangeres, maar Maud is ook alles behalve een goed zangeres.
Vorig jaar werd de beste ook derde.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig dat die JK er eindelijk uit is.
Ga maar lekker slapen dan.quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Zeg snotneus, jij maakt hier de meeste trieste spelfout die je maken kan, dus ga ff lekker tegen jezelf lopen janken ofzo.
(djiezus ik ben echt chaggie nu)
Ja dat zag ik...quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Oww hehe, ja zo leek jij een beetje dom...
We wisten atuurlijk allang al dat het een Travo wasquote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
JK een zangeres??
Hahahaha.quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de beste ook derde.![]()
vondt is ook vrij triest hoorquote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Zeg snotneus, jij maakt hier de meeste trieste spelfout die je maken kan, dus ga ff lekker tegen jezelf lopen janken ofzo.
Wat doe je?! M'n spelfout!quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hahahaha.
BVO, kom eens?
Nope, niet dit jaar.quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Hij zegt toch géén zangeres.quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
JK een zangeres??
Hij vergelijk JK met Hind.quote:Op zondag 25 april 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
[..].
Freudian slipquote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
JK een zangeres??
Sorry hoor, als Boris zo gaat doen dan verdient ie niet eens te winnen!! Ik vond het wel een saaie afsluiting. Ik wil huilsoapie!!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Z'n beste maatje gaat eruit, dan is het toch logisch dat ie sjaggie kijkt?
Ja, ja, kappen nu maarquote:Op zondag 25 april 2004 00:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat doe je?! M'n spelfout!
Maar ik heb 'm toch ge-edit, hahaha...
quote:Op zondag 25 april 2004 00:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Hij zegt toch géén zangeres.
Ik zie het volgende week al voor me: Boris wint Idols!!!!! Eerste reactie van Boris: oh ok eeeh leuk, en laat me nu weer met rust aub. Elke woensdag tussen 14:00 en 15:00 kan je me feliciteren.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, die arrogante eikel, nou is ie door naar de finale, nog kijkt ie sjaggie.
Boris is echt een sukkel!!
Hoe durf je Hind met JK te vergelijkenquote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Daar gaat het dus ook over (rollende ogen smilie zoekt)quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
[..]
vondt is ook vrij triest hoor.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week al voor me: Boris wint Idols!!!!! Eerste reactie van Boris: oh ok eeeh leuk, en laat me nu weer met rust aub. Elke woensdag tussen 14:00 en 15:00 kan je me feliciteren.![]()
Wil je JK AUB niet met Hind vergelijken?quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ze zijn allebei een stuk completer dan die 2 dreuzels die nu in de finale staan.quote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef BVO het volgende:
Hoe durf je Hind met JK te vergelijken![]()
![]()
.
Ze komen allebei uit Gouda, maar daar houdt de vergelijking ook gelijk op hoor![]()
.
Hind staat voor klasse en originaliteit, JK staat voor voorspelbaarheid en armoede.
Dit jaar beste = 5e Irmaquote:Op zondag 25 april 2004 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, niet dit jaar.
Was dat Hind??quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Boris verdient zeker om te winnen. En idd, Jerney kuste niet,drukte alleen haar wangen tegen die van JK.quote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, als Boris zo gaat doen dan verdient ie niet eens te winnen!! Ik vond het wel een saaie afsluiting. Ik wil huilsoapie!!!!!
Vorig jaar gingen de twee vrouwen (Hind en Jamai) tenminste janken!!!!
Moest trouwens hard lachen toen JK Jerny zoende. Je zag haar lippen amper bewegen
Okee ik lach weerquote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week al voor me: Boris wint Idols!!!!! Eerste reactie van Boris: oh ok eeeh leuk, en laat me nu weer met rust aub. Elke woensdag tussen 14:00 en 15:00 kan je me feliciteren.![]()
Nou ja, het hoort er een beetje bijquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Volgende week gaan we gewoon weer aardig tegen elkaar doen. Die engerd is nu toch weg.
Ik was er zelf niet opgekomen moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Puntje voor jou Scannie.
tuuurlijkquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ze zijn allebei een stuk completer dan die 2 dreuzels die nu in de finale staan.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand hoe dat instrumentale stukje heet wat je bij het afscheidsclipje van JK hoorde?
Het leek een beetje op Enigma...
ik heb 't ook nog niet kunnen ontdekken ...quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Was dat Hind??
Want dan spreek je echt complete onzin. Ik bedoel waarvoor heeft die in hemelsnaam een Edison gekregen.....
goed plan...quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik ga een JK-altaar maken en daarna mezelf in slaap huilen
Het gaat er om dat hij WEL kan zingen en niet wanneer hij bereikbaar is voor hijgende meisjesquote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet opgekomen moet ik eerlijk zeggen
Ik luister nog héél vaak (lees: te vaak) haar optredens van vorig jaar en die waren echt briljant. Ik krijg nog elke keer kippenvel van Colors of The wind. Moet wel zeggen dat Hind waanzinnig gegroeid is in een jaar, ze is nu vele malen beter dan toen, maar ook de Hind van toen was een stuk beter en leuker dan Boris.quote:Op zondag 25 april 2004 00:14 schreef Dirkh het volgende:
BVO, jij verward de Hind van nu met de Hind van toen. Ik heb je verslag gelezen, en ik geloof meteen dat ze goed is, maar ze was niet altijd even sterk tijdens Idols.
OMFG!!!! Mensen hou nou op!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Was dat Hind??
Want dan spreek je echt complete onzin. Ik bedoel waarvoor heeft die in hemelsnaam een Edison gekregen.....
Gelukkig dat jullie twee mijn post gemist hebbenquote:Op zondag 25 april 2004 00:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij vergelijk JK met Hind.
Wat vinden wij daarvan?
Hè Hè!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Okee ik lach weer![]()
![]()
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Boris of een Maud zitten te wachten...quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef stay_fun het volgende:
Was dat Hind??
Niemand?quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand hoe dat instrumentale stukje heet wat je bij het afscheidsclipje van JK hoorde?
Het leek een beetje op Enigma...
Lijpe smiley zoquote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie twee mijn post gemist hebben
Tuurlijk wel. De persoon die veruit het beste is staat in de finale. Dus tuurlijk ga ik kijken.quote:Op zondag 25 april 2004 00:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook goed.
Je kijkt volgende week toch wel??
OK Boris eerder dan op Maud, nationaal kan "onze" Maud het nog heel goed gaan doen!quote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Boris of een Maud zitten te wachten...
Zing es een stukje voorquote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niemand?![]()
![]()
![]()
Als het lijstje hierbovern werkelijk alles is wat er aan nieuwkomers beschikbaar is:quote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMFG!!!! Mensen hou nou op!!!!
Edison voor BESTE NIEUWKOMER!!!!
Aan wie wil je dat anders geven? K3? JIM? Jamai? Gjeez mensen...hou nou op!! Terecht heeft zij hem gekregen!!
Nou dat ben ik nooit geweest hoorquote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hè Hè!!
Mooi, je bent weer normaal.
Inderdaad niet.quote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Maud zitten te wachten...
Kijk... Als schatje tegen mij zegt dat ik nu moet ophouden over dat foutje, doe ik dat ook...quote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ga jij dan een cursus Nederlands volgen?![]()
Maud gaat winnen, let op mijn woordenquote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De persoon die veruit het beste is staat in de finale. Dus tuurlijk ga ik kijken.
Als je het zo goed weet allemaal, stel jij mocht een Edison geven voor beste Nederalndse binnenkomer? Wie kreeg hem dan?quote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Als het lijstje hierbovern werkelijk alles is wat er aan nieuwkomers beschikbaar is:
Dan wordt het hoog tijd dat die Edison maar lekker een paar jaa in de kast blijft![]()
T is ook maar een flutprijsquote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Als het lijstje hierbovern werkelijk alles is wat er aan nieuwkomers beschikbaar is:
Dan wordt het hoog tijd dat die Edison maar lekker een paar jaa in de kast blijft![]()
Sorry maar Hind vind ik nou ook niet bepaald internationaal ster allure hebben (nee Jim en Jami OOK zeker niet)quote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Boris of een Maud zitten te wachten...
Borisquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet allemaal, stel jij mocht een Edison geven voor beste Nederalndse binnenkomer? Wie kreeg hem dan?
Jawel, ik kan het alleen niet via een bestandje aan je sturen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
iemand nog bier?
LOLquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nou dat ben ik nooit geweest hoor![]()
(voordat anderen 'm inkoppen)
Tuurlijk schatje.... en de paus is heiden.quote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Maud gaat winnen, let op mijn woorden![]()
![]()
.
Vorig jaar een vent, nu een wijf.
Download alles van Enigma en check of het kloptquote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niemand?![]()
![]()
![]()
ik heb hongerquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
iemand nog bier?
Maasticht, dat gat toch??quote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef MrObjective het volgende:
Als die kampers in Maastricht nu ff weer een beetje gaan rellen krijgen mensen misschien wel weer een beetje antipathie tegen kampers (Boris heeft een kamper-look) en dan maakt Maud nog een kans
Of Borsato bij de TMF awardsquote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
Laten we niet vergeten dat deze mensen live zingen. Iemand de sugababes tijdens de TMF Awards gehoord? Of Dido vorig jaar tijdens de MTV Awards?
En nu een normaal antwoord want we praten over vorig jaar...quote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boris![]()
Het kwartje is duidelijk nog niet gevallen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Kan Boris lachen?????
Dat bedoel ik. De Idols worden vaak helemaal de grond ingeboord om een of twee uitglijertjes, terwijl alom gerespecteerde artiesten op zulke momenten hele nummers verkrachten zonder negatief commentaar te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Borsato bij de TMF awards
Mwah... de kans zit erin .. al acht ik die niet zo groot... het zou kunnen... laten we het hopen ..quote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje.... en de paus is heiden.
Kan Maud zo kijken dat je niet in slaap valt?quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Kan Boris lachen?????
Hij kan wel een gezicht trekken alsof ie heel nodig moet poepen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Kan Boris lachen?????
Klopt... 1% is ook een kans.quote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Mwah... de kans zit erin ..
HenkJan noemde dat "kijken alsof je moet poepen", maar misschien is het wel lachen....quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Kan Boris lachen?????
NNEEEEEEEEEEHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kan wel een gezicht trekken alsof ie heel nodig moet poepen.
Tut tut, op de tenen getraptquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet allemaal, stel jij mocht een Edison geven voor beste Nederalndse binnenkomer? Wie kreeg hem dan?
Misschien had Boris last van "kieteldiarree".quote:Op zondag 25 april 2004 00:24 schreef Quickie_Bat het volgende:
HenkJan noemde dat "kijken alsof je moet poepen", maar misschien is het wel lachen....
Quote dan ook mijn hele zin!quote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... 1% is ook een kans.
Degene die je eerst quotte zei dat die Edison maar een paar jaar in de kast moest blijven....hij wou em dus aan niemand geven neem ik aan?quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nu een normaal antwoord want we praten over vorig jaar...
Goede postquote:Op zondag 25 april 2004 00:25 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Tut tut, op de tenen getrapt
Nope ik ben geen muziekkenner, maar op het gebied van trends kan ik een aardig woordje meepraten. Deze mevrouw is echt geen top of mind artiest bij het Nederlandse publiek.
Tevens is zij in haar multi-culti imago blijven hangen, iets wat ook compleet niet meer "in" is, sterker nog, ronduit "uit" is.
Lees ff verder
We hebben het hier nog steeds over een Idool positioneren, een artiest die een zo groot mogelijke groep mensen aanspreekt, waardoor er zoveel mogelijk geld in het laatje (van wie dan ook) terecht kan komen.
Bovengenoemde is zij duidelijk niet, dat een aantal mensen er menen verstand van te hebben en haar een prijs toekennen betekend niet automatisch dat ze daarmee ook een idool is.
Nee, want dan was mijn reactie weer wat zinloosquote:Op zondag 25 april 2004 00:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Quote dan ook mijn hele zin!
Trustenquote:Op zondag 25 april 2004 00:27 schreef Ymke het volgende:
Nou , morgen weer werken , ajuus![]()
Dag damequote:Op zondag 25 april 2004 00:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Trusten.
Spreekwoordenboek:quote:Op zondag 25 april 2004 00:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Degene die je eerst quotte zei dat die Edison maar een paar jaar in de kast moest blijven....hij wou em dus aan niemand geven neem ik aan?
Goeie buurvrouw heb jijquote:Op zondag 25 april 2004 00:28 schreef MrObjective het volgende:
Mijn buurvrouw eist een hertelling
Giet maar naar binnen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
iemand nog bier?
Kan wel wat verzinnen, maar past vast niet in het idols-plaatjequote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan Maud zo kijken dat je niet in slaap valt?
quote:Op zondag 25 april 2004 00:15 schreef dunn0w het volgende:
Maud met Ain't no sunshine was nog beter dan de al eerder gezongen versie van Boris!
Goed opgelet bij communicatietraining (of een volleerde pro!!), eerst positief beginnen en dan de fik erin.quote:Op zondag 25 april 2004 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede post
Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord
Jij vind dat zij die Edison niet had moeten krijgen, wie had hem wel moeten krijgen dan?
quote:Op zondag 25 april 2004 00:29 schreef Morwen het volgende:
Mijn reactie op Dizer is in de put der vergetelheid verdwenen![]()
En ik mis mijn reactie nu heeeel erg.......wheeeeeeeee![]()
Nou ja, het had iets te maken met de toekomst ende zo![]()
Ging niet om dat ze JK zo goed vond, (tataal niet dus, ouwe vrouwtje is voor Boris) maar om een weddenschap, die ik maakte met mijn grote bek, hahahahahaquote:Op zondag 25 april 2004 00:29 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Goeie buurvrouw heb jij![]()
En DAAR kan ik dus ook mee levenquote:Op zondag 25 april 2004 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]Sorry.
Maar goede standpunt. Kijken naar de toekost is heel goed
Dus Irma is de winnares van volgend jaars Edison voor beste nieuwkomer
neequote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan Maud zo kijken dat je niet in slaap valt?
quote:Op zondag 25 april 2004 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
En DAAR kan ik dus ook mee leven![]()
Irma is een lekker ding en met wat begeleiding kan ze ook een goeie zangeres wordenquote:Op zondag 25 april 2004 00:34 schreef stay_fun het volgende:
[..]
![]()
Dat ding moet ECHT achter slot en grendel
quote:Op zondag 25 april 2004 00:35 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen.
Voor de dames: TrusteMet een knipoog naar Morwen
![]()
Voor de heren: Trusten
*noteert*quote:Op zondag 25 april 2004 00:38 schreef Takkembah het volgende:
als maud volgende week wint,
eet ik mijn schoenen op![]()
Trustequote:Op zondag 25 april 2004 00:35 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 00:35 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
als Maud volgende week wint, wordt Boris net zo geprezen als Hind...quote:Op zondag 25 april 2004 00:38 schreef Takkembah het volgende:
als maud volgende week wint,
eet ik mijn schoenen op![]()
quote:Wie wint Idols?
Boris [ 1 ] [12.50%]
Maud [ 7 ] [87.50%]
Hoezo niet?quote:Op zondag 25 april 2004 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
In welk ander land dan Nederland zou een Maud ooit tot de finale doordringen
Ze is gewoon niet origineel genoeg.quote:Op zondag 25 april 2004 00:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Er hebben acht mensen gestemd...quote:Op zondag 25 april 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
Op het Hindforum hebben ze tenminste smaak.
[..]
En zeker zes zo gek als 'n deur...quote:Op zondag 25 april 2004 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er hebben acht mensen gestemd...
![]()
Als ze smaak zouden hebben, hangen ze niet rond op een Hind-forumquote:Op zondag 25 april 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind is zoooooooo 2003quote:Op zondag 25 april 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. haar stem is wel herkenbaar.. maar of ze ook een originele uitstraling heeft..quote:Op zondag 25 april 2004 01:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet origineel genoeg.
Pas je avatar weer eens aanquote:Op zondag 25 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een nieuw topic klaarstaan met een heeeeeeeeele mooie openingspost!Dus deze ff snel volposten
Haar uitstraling is en blijft bekakt in mijn ogen. Hoewel ze er met haar en make-up aardig wat van maken, is het een simpele hockeytut... haar stem vind ik ook weinig verfrissend en verrassend.quote:Op zondag 25 april 2004 01:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. haar stem is wel herkenbaar.. maar of ze ook een originele uitstraling heeft..
simpele hockeytut = origineel toch?quote:Op zondag 25 april 2004 01:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haar uitstraling is en blijft bekakt in mijn ogen. Hoewel ze er met haar en make-up aardig wat van maken, is het een simpele hockeytut... haar stem vind ik ook weinig verfrissend en verrassend.
Ik vraag me af of mijn list gelukt is. Dat mensen voor Boris wilde stemmen en ze op Maud stemdenquote:Op zondag 25 april 2004 01:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Pas je avatar weer eens aan.
Ik ga het niet volhouden hoor, voel me niet helemaal meer op aarde.
Ik blijf hem geniaal vindenquote:Op zondag 25 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn list gelukt is. Dat mensen voor Boris wilde stemmen en ze op Maud stemden
Ik geloof het niet
Oh, ik dacht al zoiets.quote:Op zondag 25 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn list gelukt is. Dat mensen voor Boris wilde stemmen en ze op Maud stemden
Ik geloof het niet
Mwoa.... ik ken er meerquote:Op zondag 25 april 2004 01:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
simpele hockeytut = origineel toch?
Ik ook.quote:Op zondag 25 april 2004 01:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa.... ik ken er meer
waarom ben jij zo belachelijk laat nog op?quote:Op zondag 25 april 2004 01:17 schreef RedGuy het volgende:
Waarom is iedereen zo belachelijk laat nog op?
Om lekker na te 'babbelen' over Idols...quote:Op zondag 25 april 2004 01:17 schreef RedGuy het volgende:
Omdat we hier een verjaardagsfeestje houden... maar ik heb geen zin meer en het bezoek dus welquote:Op zondag 25 april 2004 01:17 schreef RedGuy het volgende:
nou, welterusten dan hequote:Op zondag 25 april 2004 01:20 schreef BVO het volgende:
En dat terwijl ik me echt verschrikkelijk kut voel en ik al meerdere malen boze opmerkingen heb gehoord dat ik m'n bed 'ns moet gaan opzoeken.
er moet helemaal niets.quote:Op zondag 25 april 2004 01:22 schreef Svensational het volgende:
topic moet vol
Dat was mijn JK imitatie.quote:Op zondag 25 april 2004 01:24 schreef RedGuy het volgende:
Topic moet voel.
Dan weet je toch wel dat je het gemaakt hebt als muzikantquote:Op zondag 25 april 2004 01:26 schreef Magics het volgende:
Joepie, ze mogen optreden bij Fox Kids Planet Live
Komt Chipz ook?quote:Op zondag 25 april 2004 01:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan weet je toch wel dat je het gemaakt hebt als muzikant
Heb jij nog bier?quote:Op zondag 25 april 2004 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
er moet helemaal niets.
méér dan één flesquote:Op zondag 25 april 2004 01:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij nog bier?
da's eik ook lekkerquote:Op zondag 25 april 2004 01:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[me=miss_dynastie] pakt er even een wijntje bij
Laat? De avond begint net man.quote:Op zondag 25 april 2004 01:17 schreef RedGuy het volgende:
Die zou zeggen: "What the fu*k you are doing here"quote:Op zondag 25 april 2004 01:24 schreef RedGuy het volgende:
Toch had ik graag Simon Cowell JK af zien kraken.
Maar je kunt niet alles hebben.
Man, ik woon in Den Helder.quote:Op zondag 25 april 2004 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat? De avond begint net man.
Dan moet Maud straks winnen. Dan wordt zijn reactie nog veel beroerder.quote:Op zondag 25 april 2004 01:31 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Die zou zeggen: "What the fu*k you are doing here"![]()
Nee, die zou zeggen:quote:Op zondag 25 april 2004 01:31 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Die zou zeggen: "What the fu*k you are doing here"![]()
Dan begin je thuis iets mooisquote:Op zondag 25 april 2004 01:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Man, ik woon in Den Helder.
Hier begint helemaal niks meer.
De fles wijn is al bijna op, en het origneel van Dawn of the Dead is niet boeiend.quote:Op zondag 25 april 2004 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan begin je thuis iets moois
"Maud, I almost fell asleep... I wouldn't even want you singing on a wedding of my enemy"quote:Op zondag 25 april 2004 01:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, die zou zeggen:
"If I'm being honest here JK, I wonder what the fuck you're doing here."
Nee, ik ben anti-alcoholisch!quote:Op zondag 25 april 2004 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
méér dan één fles
biertje?
Als je er net zo bij zit als Maud bij haar 2e liedje, mag je nog wel ff blijven zitten hoorquote:Op zondag 25 april 2004 01:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou wel naar bed willen, maar kom niet naar mijn slaapkamer zonder langs het bezoek heen te komenIk zit hier nog wel ff
quote:Op zondag 25 april 2004 01:36 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Als je er net zo bij zit als Maud bij haar 2e liedje, mag je nog wel ff blijven zitten hoor
Heb je geen leuke avi's op je HD staan?quote:Op zondag 25 april 2004 01:35 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De fles wijn is al bijna op, en het origneel van Dawn of the Dead is niet boeiend.
dat heb je goed begrepenquote:Op zondag 25 april 2004 01:40 schreef Meiske78 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Maud in de finale!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij bent halverwege 20quote:Op zondag 25 april 2004 01:40 schreef Meiske78 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Maud in de finale!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen verkeerd woord over meiske!quote:Op zondag 25 april 2004 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij bent halverwege 20
Is ze heilig?quote:Op zondag 25 april 2004 01:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geen verkeerd woord over meiske!
Ja.quote:Op zondag 25 april 2004 01:41 schreef Lolalala het volgende:
Hoi, wie is eruit? Maud he?
Nee, die geweldig getalenteerde zangeres zit er nog inquote:Op zondag 25 april 2004 01:41 schreef Lolalala het volgende:
Hoi, wie is eruit? Maud he?
omg, ik heb het nog niet gezien!! Wat koel!! Dan zeker JK!!quote:Op zondag 25 april 2004 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
neen.
quote:Op zondag 25 april 2004 01:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
geen verkeerd woord over meiske!
quote:Op zondag 25 april 2004 01:42 schreef Lolalala het volgende:
[..]
omg, ik heb het nog niet gezien!! Wat koel!! Dan zeker JK!!
zingen.quote:Op zondag 25 april 2004 01:42 schreef MrObjective het volgende:
Wat moeten ze eigenlijk volgende week doen?
Denk 2 covers + hun 1e eigen single?quote:Op zondag 25 april 2004 01:42 schreef MrObjective het volgende:
Maud voorbereiden op een zware nederlaag.quote:Op zondag 25 april 2004 01:42 schreef MrObjective het volgende:
DAT MEEN JE NIET!!!!! hahahaha pilsje voor Roel.quote:Op zondag 25 april 2004 01:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zingen.
Dat wordt lastig voor Maudquote:Op zondag 25 april 2004 01:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zingen.
*grin*quote:Op zondag 25 april 2004 01:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET!!!!! hahahaha pilsje voor Roel.
Geen ideel. nog niks over gehoord eik.quote:Maar een bepaald genre, of zelfgekozen liedjes, of hoe gaat die finale dit jaar eigenlijk?
Vergeleken met Boris wel jaquote:Op zondag 25 april 2004 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig voor Maud
Vergeleken met Klaartje van hiernaast zelfs nogquote:Op zondag 25 april 2004 01:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeleken met Boris wel ja.
Dat nummer zong ze wel goed ja... Alleen past het totaal niet bij haar. Is net even te ondeugend.quote:Op zondag 25 april 2004 01:47 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Maud dan Making Whoopie zingt
is dat de vrouwelijke versie van Boris?quote:Op zondag 25 april 2004 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vergeleken met Klaartje van hiernaast zelfs nog
Dat liedje had hij dan ook niet zelf uitgekozen, dus ik denk sowieso dat het die niet wordt.quote:Op zondag 25 april 2004 01:49 schreef MrObjective het volgende:
Als Boris alleen maar MJ gaat doen, dan geef ik Maud nog wel een kans, want dat was bagger vanavond van hem
Zou niet zo gek zijn he, als een Borisfan wraak op je zou willen nemenquote:Op zondag 25 april 2004 01:51 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop niet dat iemand anders snel een topic gaat openen?
ik ben er vanavond goed inquote:Op zondag 25 april 2004 01:51 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop niet dat iemand anders snel een topic gaat openen?
Hoezo?quote:Op zondag 25 april 2004 01:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou niet zo gek zijn he, als een Borisfan wraak op je zou willen nemen
Jij hebt tijdens Idols de meeste topics geopendquote:Op zondag 25 april 2004 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik ben er vanavond goed in
quote:Op zondag 25 april 2004 01:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt tijdens Idols de meeste topics geopend
Kiss of 1999 dus.quote:Op zondag 25 april 2004 01:56 schreef RedGuy het volgende:
Maud zal wel Just Like A Pill zingen, en Boris iets van Prince.
Ik hoop het niet, Just Like A Pill was niet Maud's sterkste performance.quote:Op zondag 25 april 2004 01:56 schreef RedGuy het volgende:
Maud zal wel Just Like A Pill zingen, en Boris iets van Prince.
Dan kan ze dus wel ophouden.quote:Op zondag 25 april 2004 01:56 schreef RedGuy het volgende:
Maud zal wel Just Like A Pill zingen
quote:Op zondag 25 april 2004 02:05 schreef Svensational het volgende:
hoe heette de liedjes van Boris?
Respectquote:Op zondag 25 april 2004 02:05 schreef Svensational het volgende:
hoe heette de liedjes van Boris?
Je krijgt blijkbaar meer respect voor het openen van topics dan het schrijven van artikelen.quote:Op zondag 25 april 2004 02:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik had dat nog wel zo mooi in Finale Idols 2004 tussen Boris en Maud gezet
Dat blijkt wel jaquote:Op zondag 25 april 2004 02:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je krijgt blijkbaar meer respect voor het openen van topics dan het schrijven van artikelen.
Ach ja, beter dan helemaal geen respect.quote:Op zondag 25 april 2004 02:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |