netjes, das vrij normaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef E_Motion het volgende:
Paranoid: Moderate
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Low
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Low
Hey, we gaan niet schelden hequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:36 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
netjes, das vrij normaal
narcistischquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef fraubitch het volgende:
Narcissistic....? was da?
je kan op die site klikken voor uitleg erover (achter de uitslag) maar het komt er op neer dat je jezelf heel wat vindt. komt van de legende over narcissus die verliefd werd op zijn spiegelbeeldquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef fraubitch het volgende:
Narcissistic....? was da?
Gehe klopt alleen niet...vond de test veel te lang heb de laatste 50 vragen of zo gewoon geklikt....ja ik ben luiquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
je kan op die site klikken voor uitleg erover (achter de uitslag) maar het komt er op neer dat je jezelf heel wat vindt. komt van de legende over narcissus die verliefd werd op zijn spiegelbeeld
damn was al blij dat ik niet de enige was met een uitslag als die voor een gestoorde, kom je met dit berichtquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Gehe klopt alleen niet...vond de test veel te lang heb de laatste 50 vragen of zo gewoon geklikt....ja ik ben lui
ja, dat vind ik ook erg opvallend bij mij en bij mijn ex klopte die ook perfect.. goede test blijkbaarquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:42 schreef _Alone het volgende:
ok nu ik
Disorder Rating Information
Paranoid: High
Schizoid: Very High
Borderline: Moderate
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: Moderate
klopt ook nog eens
Ik BEN gestoord...daar heb ik geen test voor nodig om het te bevestigenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
damn was al blij dat ik niet de enige was met een uitslag als die voor een gestoorde, kom je met dit bericht![]()
Geen wonder dat je modje bent gewordenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Paranoid: Low
Schizotypal: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low![]()
![]()
(en eerlijk ingevuld!)
Direct maar "histrionic" opgezocht:
Histrionic
People with histrionic personality disorder are constant attention seekers. They need to be the center of attention all the time, often interrupting others in order to dominate the conversation. They use grandiose language to discribe everyday events and seek constant praise. They may dress provacatively or exaggerate illnesses in order to gain attention. They also tend to exaggerate friendships and relationships, believing that everyone loves them. They are often manipulative.
Joh, je moet eerst van jezelf houden voordat je van iemand anders kunt houdenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
dat Narcissistic zit me toch wel een beetje dwars eik
Moderators zijn net robotsquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen wonder dat je modje bent geworden![]()
Ik heb lekker overal Low staan![]()
waarom zit dat je dwars? is goed mee te leven toch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
dat Narcissistic zit me toch wel een beetje dwars eik
das ook een benaderingquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Joh, je moet eerst van jezelf houden voordat je van iemand anders kunt houden![]()
Jah maar het is wel een slechte eigenschap. Nu kun je dit woord natuurlijk best ruim interpreteren. Ik bedoel, er staat bij mij High... alsof je dan de hele tijd jezelf een het knuffelen bent.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
waarom zit dat je dwars? is goed mee te leven toch?
als je het niet kunt plaatsen is het ook niet erg, ik heb er ook high bij staan, ik vind mezelf dan ook erg goed enzo... maar ik heb er verder geen last van. iets is in mijn ogen pas een slechte eigenschap als het of je geluk in de weg staat of wanneer je er mensen mee kwetstquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jah maar het is wel een slechte eigenschap. Nu kun je dit woord natuurlijk best ruim interpreteren. Ik bedoel, er staat bij mij High... alsof je dan de hele tijd jezelf een het knuffelen bent.
Ik kan niet echt goed invulling geven aan deze eigenschap eigenlijk.
Ja dat is waar. En misschien ben ik ook nog wel te jong om dat serieus een rol te kunnen laten spelen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
als je het niet kunt plaatsen is het ook niet erg, ik heb er ook high bij staan, ik vind mezelf dan ook erg goed enzo... maar ik heb er verder geen last van. iets is in mijn ogen pas een slechte eigenschap als het of je geluk in de weg staat of wanneer je er mensen mee kwetst
Crap!quote:Paranoid: Very High
Schizoid: Very High
Schizotypal: High
Antisocial: Moderate
Narcissistic: High
Obsessive-Compulsive: High
En wat ben ik nuquote:Disorder | Rating
Met hoeveel ben jij dan? Is het een beetje gezellig of niet?quote:Op zondag 25 april 2004 01:33 schreef MisterICE het volgende:
Lijkt erop dat velen met mij Schizoid zijn![]()
Ja ikquote:Op zondag 25 april 2004 01:44 schreef Lynx666 het volgende:
Is er nou niemand even verknipt als ik?
Het is een complot tegen jou Lynx666quote:Op zondag 25 april 2004 01:44 schreef Lynx666 het volgende:
In eerste instantie wel ja, maar toen vertelden de stemmen me wat anders...quote:Op zondag 25 april 2004 01:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een complot tegen jou Lynx666
Dat zou jij toch door moeten hebben?![]()
Die in je hoofd? Bij heeft God zich aan mij openbaard.quote:Op zondag 25 april 2004 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja, maar toen vertelden de stemmen me wat anders....
De tweede stem zegt dat jij achterlijk bent. Ik vind dat ook. Toch?quote:Op zondag 25 april 2004 01:57 schreef u2petre het volgende:
veel schizoid: komt waarschijnlijk door al die tweakers-nerds etc. die zitten in hun 1tje achter de pc
Och, die spreek ik al jaren gewoon aan met "jij", hoor. Wel een geschikte gast.quote:Op zondag 25 april 2004 01:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die in je hoofd? Bij heeft God zich aan mij openbaard.
Zo spreek je niet tegen onsquote:Op zondag 25 april 2004 02:00 schreef u2petre het volgende:
knap dat jullie dat kunnen inschatten vanachter een pc via een forum....1e en 2e stem..
`quote:Op zondag 25 april 2004 02:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zo spreek je niet tegen ons
Erwin en Christiaanquote:Op zondag 25 april 2004 02:04 schreef u2petre het volgende:
met welke namen moet ik jullie dan aanspreken?
Dat je emotioneel/ sociaal-emotioneel en psychisch stabiel bentquote:Op zondag 25 april 2004 02:24 schreef ook_gek het volgende:
ik had bij alles Low staan. Wat betekend dat?
Ik heb het weer te snel weg geklikt
Cool ik ben stabielquote:Op zondag 25 april 2004 02:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat je emotioneel/ sociaal-emotioneel en psychisch stabiel bent![]()
![]()
Nee, een luilak.quote:Op zondag 25 april 2004 14:30 schreef Bo_ het volgende:
Ik heb de eerste 7 vragen beantwoord. Daarna begon ik het te veel te vinden. Ben ik dan gestoord?
Welkom bij de clubquote:Op zondag 25 april 2004 15:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, een luilak.
Als je een beetje rondkijkt zie je dat Schizoid wel goed scoort onder de fokkersquote:Op zondag 25 april 2004 01:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Met hoeveel ben jij dan? Is het een beetje gezellig of niet?
Ontkenning!!quote:Op zondag 25 april 2004 22:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Paranoid: Very High
Histrionic: High
Avoidant: Moderate
Whatever... Onzin.
Precies. En ik ben heel normaal. Heus!quote:Op zondag 25 april 2004 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontkenning!!![]()
Een heel erg goede test lijkt het mij overigens ook niet, als ik naar mijn uitslagen kijk zou ik echt volkomen geflipt moeten zijn.
quote:weet je hoe leuk, degenen die zeggen dat de test niet klopt hebben paranoid als hoogste score... past wel redelijk in het ziektebeeld om dan te denken dat het niet klopt
Inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2004 00:40 schreef Roönaän het volgende:
klopt geen hoer van dus:
Schizoid: Moderate
Antisocial: High
jahoor, ikkequote:Op zondag 25 april 2004 01:44 schreef Lynx666 het volgende:
En anders ik wel...quote:Op zondag 25 april 2004 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
jahoor, ikke
Disorder | Rating
Schizotypal: Very High
Borderline: Very High
Avoidant: Very High
Dependent: Very High
quote:Paranoid: High
Schizoid: High
Met zo'n username had ik ook niks anders verwacht!quote:Op maandag 26 april 2004 11:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niet mieten, ik heb de mijne ook gepost, en volgens die test ben ik volkomen matteklap, dan kan die score van jouw er vast ook nog wel bij...quote:Op maandag 26 april 2004 23:30 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik durf de mijne niet te posten, dan wordt ik meteen voor het leven gebanned.
quote:Schizoid
People with schizoid personality disorder avoid relationships and do not show much emotion. They genuinely prefer to be alone and do not secretly wish for popularity. They tend to seek jobs that require little social contact. Their social skills are often weak and they do not show a need for attention or acceptance. They are perceived as humorless and distant and often are termed "loners."
Dat van dat geld klopt dan gelukkig weer nietquote:Obsessive-Compulsive personality disorder is similar to obsessive-compulsive anxiety disorder. People with this disorder are overly focused on orderliness and perfection. Their need to do everything "right" often interferes with their productivity. They tend to get caught up in the details and miss the bigger picture. They set unreasonably high standards for themselves and others, and tend to be very critical of others when they do not live up to these high standards. They avoid working in teams, believing others to be too careless or incompetent. They avoid making decisions because they fear making mistakes and are rarely generous with their time or money. They often have difficulty expressing emotion.
duuuuusssssquote:Disorder | Rating
Drie keer high en drie keer very high is gewoon te veel :'(quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet mieten, ik heb de mijne ook gepost, en volgens die test ben ik volkomen matteklap, dan kan die score van jouw er vast ook nog wel bij...
Jij bent kerngezond! Die test klopt van geen kant...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:37 schreef Steijn het volgende:
Disorder | Rating
Wat jouw diagnose van mij dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent kerngezond! Die test klopt van geen kant...
quote:
Nou ik vond het wel een interessante gedachte.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:56 schreef heiden6 het volgende:
Je gaat er wel heel serieus op in, Steijn.
De aandacht streelde je ego... lekker hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel een interessante gedachte.
..een narcist.quote:Disorder | Rating
Disorder Rating Informationquote:Op zondag 25 april 2004 09:56 schreef Djaser het volgende:
Rating Information
-------------------------------------
Het gaat niet zo goed met mij denk ik
Nou daar klopt dus geen aars vanquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:41 schreef Steve-O het volgende:
Als ik een goede dag heb wel ja .quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:45 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nou daar klopt dus geen aars vanjij bent zo gek als een deur
.... tja, niet geheel nieuw... gevalletje randdebiel dusquote:Paranoid: High
Histrionic: Very High
Dependent: Very High
wel dus...quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:25 schreef Varr het volgende:
Ik hoop niet dat dat serieus je resultaten zijn...
* Viking84 mompelt iets over een 7 jaar durende loopbaan bij de psychiaterquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:32 schreef Varr het volgende:
ongezond
of misschien wil ik dat wel niet? kan ook hè? ben er overigens al mee gestopt, aangezien ik er inderdaad niets mee op schoot (deels naar eigen schuld). Maar goed, dat is weer een ander topic.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef Varr het volgende:
Dan helpt het niet veel na zoveel jaar lijkt het... ?
Nou...quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:15 schreef Beach het volgende:
Disorder Rating Information
Wat wil dit zeggen![]()
Ik had trouwens 9 van de 10 keer yes.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:59 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Nu weet ik zeker dat ik nooit meer iets in jouw fotoboek ga zetten.
Jij zelfs in die van mij.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:02 schreef Avani het volgende:
[..]Heb je er ooit wat in gezet dan?
Maar goed, teveel offtopic, of valt dit ook nog onder gestoordheid
Bij alles nee ingevuldquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:05 schreef cultheld het volgende:
Bijna alles. Wel alle vragen echt serieus beantwoord.quote:
Ik ook alles serieus beantwoord, maar bijna alles yes.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna alles. Wel alle vragen echt serieus beantwoord.
*herkentquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:05 schreef cultheld het volgende:
Je bent harstikke gestoordquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:08 schreef Calella het volgende:
Ben ik nou normaal?![]()
Of juist niet?![]()
![]()
![]()
terwijl ie een normale signature heeft... nee toch...quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
terwijl ie een normale signature heeft... nee toch...
Hooguit gefrustreerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:18 schreef Calella het volgende:
[..]
Mijn signature is in ieder geval niet: Paranoid, Schizoid, Schizotypal, Antisocial, Borderline, Histrionic, Narcissistic, Avoidant, Dependent of Obsessive.![]()
eigenlijk is het alles bij elkaar en een beetje té amerikaans en derhalve alsof je een psych bentquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:18 schreef Calella het volgende:
[..]
Mijn signature is in ieder geval niet: Paranoid, Schizoid, Schizotypal, Antisocial, Borderline, Histrionic, Narcissistic, Avoidant, Dependent of Obsessive.![]()
quote:
Gelukkig hecht ik weinig waarde aan oordelen gegeven door gestoorden zoals jullie.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk is het alles bij elkaar en een beetje té amerikaans en derhalve alsof je een psych bent
quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:25 schreef Calella het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hecht ik weinig waarde aan oordelen gegeven door gestoorden zoals jullie.![]()
Jajaquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:26 schreef Beach het volgende:
Al die stomme internettestjes zijn sowieso crap.
Dan vul ik het de volgende keer anders in.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:30 schreef Avani het volgende:
[..]
JajaDat jouw uitslag je nou niet beviel, betekent niet dat het onzin is hè
Doe datquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan vul ik het de volgende keer anders in.
Voor nu welterusten![]()
![]()
![]()
Keep running away from realityquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan vul ik het de volgende keer anders in.
Tijd om te vergelijken.quote:Op zondag 25 april 2004 11:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Disorder | Rating
Disorder Rating Informationquote:Op maandag 26 april 2004 10:48 schreef Alicey het volgende:
Paranoid: High
ik wil wel voor je zorgen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:00 schreef DrMarten het volgende:
Disorder | Rating
Valt allemaal wel mee geloof ik.
Schalen van 1 tot en 5 zijn juist slechtquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:42 schreef JAMsper het volgende:
Ik vind het geen goede test want alles was laag bij mij, behalve obsessie, maar ik ben soms wel es paranoia..
Het komt doordat je niet op alle vragen goed ja of nee kan zeggen.. had beter met een schaal van 1 tot 5 geweest kunnen zijn denk ik.
Een jaar later +-:quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:39 schreef GotC het volgende:
Damn beetje lange test of niet
maar goed
de uitslag:
Disorder | Rating
Paranoid: Highquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef raistlin6 het volgende:
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
T.S. begint: