Hey Gia leuk dat reageert.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Prachtig. Dit nummer paste echt perfect bij haar. Een hockey-trutje die rock zingt is geen gezicht, maar dit plaatje was echt mooi. Deze stijl ligt haar echt.
Hoop op Boris en Maud in de finale.
Van mij mag Maud winnen, omdat Boris alleen maar wint door de breezer-chicks die hun beltegoed opmaken. Okay, kan ook zingen, maar Maud zingt beter.
Het Willeke Alberti gevoel dat ik soms bij haar krijg is wat minder, maar dat was met dit laatste nummer dus echt niet het geval.
Jammer dat je dit zegt, ik ben zelf geen eens verder idol-liefhebber o.i.d.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:28 schreef Skwish het volgende:
haha ga vlug terug naar tmfchat jij !
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:39 schreef BVO het volgende:
2 keer gestemd.
gelukkig weet je goed hoe je iemands stem moet beoordelen..quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:46 schreef Natalie het volgende:
Als iemand een nummer van Dido zingt, dan heeft diegene bij mij meteen een streepje voor.
Als ze dan ook nog 'Hole in the Head' en 'Ain't no sunshine when he's gone' gaat zingen, dan ben ik helemaal pro-Maud!
Ik snap niet echt wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gelukkig weet je goed hoe je iemands stem moet beoordelen..
Je gaat er na de finale wel tenminste twee kutnummers van horen...
Als je iemand beoordeelt op de nummers die ze kiest? Dat dat misschien niet zo slim is...quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je bedoeld.
Ah ok. Nu snap ik wel wat je bedoelt. En ik kan me er wel enigszins in vinden.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je iemand beoordeelt op de nummers die ze kiest? Dat dat misschien niet zo slim is...
Als ze wint, komen er toch singles van haar uit? (Of vond jij die gedrochten van Jim en Jamaï om aan te horen)
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:28 schreef Skwish het volgende:
haha ga vlug terug naar tmfchat jij !
Au revoir, SCH.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:23 schreef SCH het volgende:
Wie Dido zo vals weet te zingen, moet per direct het land verlaten
En volgens mij maakt ze veel kans om door te gaan. De stemmen van de breezerchicks zijn tenslotte verdeeld. Maud krijgt de stemmen van de rest van Nederland.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Hey Gia leuk dat reageert.
Ik ben het met je eens. Geen hoofddoekjes en priesters dit keer.
Ik ook, superfinale!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef MaPo het volgende:
Ik ben blij, heel blij![]()
![]()
Heb je ook nog gestemd?quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef dunn0w het volgende:
MAUUDDD!!..
Maarliefst 3 x...quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je ook nog gestemd?.
Volgende week stem ik niet meer..quote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef RedGuy het volgende:
Zoals een wijs iemand al zei, als je echt fan bent van Maud moet je volgende week op BorizZz stemmen.
Idd.. Superfinale!!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:25 schreef Cee het volgende:
Dat laatste nummer van haar was gewoon SUPER. Dit wordt een te gekke finale! Ben Boris-fan maar ik gun Maud de overwinning ook, dus go Maud go!
Maud niet saai?quote:Op zondag 25 april 2004 00:37 schreef Willaaam het volgende:
De stem van boris is echt saai om naar te luisteren. Doe je ogen maar eens dicht en probeer er eens van te genieten. Dat lukt mij echt niet, ik weet niet, beetje feeling dat ontbreekt ofzo.
Bij maud is het gewoon veel fijner luisteren, weet je dat je met een hockeydoos te maken hebt (goed voor de roddelpers), het is moet gewoon..
M A U D!!
Heel geilquote:Op zondag 25 april 2004 00:43 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Maud is geil
Vond blijkbaar Henk-jan ook.quote:Op zondag 25 april 2004 00:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Heel geil.
Even de woorden kracht bijzetten:quote:Op zondag 25 april 2004 00:43 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Maud is geil
Vleeskleurig misschienquote:Op zondag 25 april 2004 00:45 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Even de woorden kracht bijzetten:
[afbeelding]
Zie jij stof? ik zie geen stof... das toch de perfecte idol?
Vibes en Beau zitten er dadelijk vol op![]()
Dit bewijst maar weer dat smaken verschillen. Ik vind juist al vanaf de voorronde Boris z'n stem een genot om naar te luisteren. Heb hier thuis bijna elke avond wel de cd Souldier van Sofuja (Boris en Glenn) aanstaan. Z'n stem is echt apart en alles behalve saai naar mijn mening.quote:Op zondag 25 april 2004 00:37 schreef Willaaam het volgende:
De stem van boris is echt saai om naar te luisteren. Doe je ogen maar eens dicht en probeer er eens van te genieten. Dat lukt mij echt niet, ik weet niet, beetje feeling dat ontbreekt ofzo.
Bij maud is het gewoon veel fijner luisteren, weet je dat je met een hockeydoos te maken hebt (goed voor de roddelpers), het is moet gewoon..
M A U D!!
Precies, dat is gewoon dat smaken verschillen. Hij kan goed zingen hoor, raakt de noten echt wel, maar ik vind het gewoon niet fijn luisterenquote:Op zondag 25 april 2004 00:47 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer dat smaken verschillen. Ik vind juist al vanaf de voorronde Boris z'n stem een genot om naar te luisteren. Heb hier thuis bijna elke avond wel de cd Souldier van Sofuja (Boris en Glenn) aanstaan. Z'n stem is echt apart en alles behalve saai naar mijn mening.
Sinds kort weer helemaal terug, zitten nu elke dag rond voeiertijd fok-nieuws en internetfilmpjes te showen op tvquote:Op zondag 25 april 2004 00:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vleeskleurig misschien.
Maar Vibes?? leeft dat nog?
Owjaa.. doorstart gemaakt ..quote:Op zondag 25 april 2004 00:49 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Sinds kort weer helemaal terug, zitten nu elke dag rond voeiertijd fok-nieuws en internetfilmpjes te showen op tv
1 van de 2 nog maar, de leuke doos is weg...quote:Op zondag 25 april 2004 00:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Owjaa.. doorstart gemaakt ..
Zijn die 2 dozen er nog bij dan? (offtopic)
Owja.. ik kijk het toch nooitquote:Op zondag 25 april 2004 00:51 schreef Willaaam het volgende:
[..]
1 van de 2 nog maar, de leuke doos is weg...
Niet gezienquote:Op zondag 25 april 2004 00:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Owja.. ik kijk het toch nooit..
Maargoed.. back to maud...
Ze gaf trouwens wel eerlijke andwoorden op dat vragen-blokje in het backstage programma.
Ik denk dat het dit jaar wel meevalt met de smssende meisjes.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
Wat hebben ze die hoogtepunten lekker snel klaar
En Maud verliest volgende week... Dat moet haast wel met al die SMS'sende van hun stoel soppende meisjes...
Ze gillen bij Boris harder dan bij Jim iig...quote:Op zondag 25 april 2004 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar wel meevalt met de smssende meisjes.
Waarom is JK dan nu pas weggestemd?quote:Op zondag 25 april 2004 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar wel meevalt met de smssende meisjes.
Ja klopt!! .. irriteer ik me ook wel eens aan.quote:Op zondag 25 april 2004 01:01 schreef Willaaam het volgende:
[..]
ik vind haar trouwens sowieso echt eerlijke antwoorden geven, die van boris zijn meestal nogal schijnheilig. "Het is voor ons allemaal" Constant loopt ie zo schijnheilig te doen terwijl die al tijden weet dat ie toch wel in de finale kwam. Blegh
Ja ik snap echt niet dat de meeste mensen dat gewoon serieus niet zien... de arrogantie straalt van die gast af. Bovendien werkte die bij de concurrent (belcompany), maar dat doet d'r even niet toequote:Op zondag 25 april 2004 01:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja klopt!! .. irriteer ik me ook wel eens aan.
Helemaal mee eens..quote:Op zondag 25 april 2004 01:12 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet dat de meeste mensen dat gewoon serieus niet zien... de arrogantie straalt van die gast af. Bovendien werkte die bij de concurrent (belcompany), maar dat doet d'r even niet toe
Ja jij hebt gewoon een ongeloofelijk hekel aan Borisquote:Op zondag 25 april 2004 01:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
Maakt toch niet uit, als je maar voor Maud bentquote:Op zondag 25 april 2004 01:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja jij hebt gewoon een ongeloofelijk hekel aan Boris.
In ieder geval het liedje van ook de nieuwe single wordt van de winnaar. toch?quote:Op zondag 25 april 2004 01:22 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, als je maar voor Maud bent
Weet er iemand al wat het thema van volgende week gaat zijn? denk 't niet he?
Lijkt me wel, maar ze zullen toch wel meer dan 1 liedje moeten zingen?quote:Op zondag 25 april 2004 01:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
In ieder geval het liedje van ook de nieuwe single wordt van de winnaar. toch?
quote:Op zondag 25 april 2004 01:25 schreef miendobbelsteen het volgende:![]()
Bah, nee hoor, Boris wint. 100% 70% zeker![]()
Niet als het aan mij ligt!quote:Op zondag 25 april 2004 01:25 schreef miendobbelsteen het volgende:![]()
Bah, nee hoor, Boris wint. 100% zeker![]()
Ja.. maar heb geen idee... welk themaquote:Op zondag 25 april 2004 01:26 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar ze zullen toch wel meer dan 1 liedje moeten zingen?
Komen we wel weer achter, ga waarschijnlijk toch wel redelijk wat maud stemmenquote:Op zondag 25 april 2004 01:27 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.. maar heb geen idee... welk thema.
Lynx! Kerel!quote:Op zondag 25 april 2004 01:33 schreef Lynx666 het volgende:Maud
![]()
Die mag van mij winnen. Wat een heerlijke stem!.
Willaaaaaaaaaaam!quote:Op zondag 25 april 2004 01:35 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Lynx! Kerel!
Wat geweldig dat we hetzelfde denken
Ja prima! Zeker nu ik Maud weer heb mogen zien/horen!quote:hoe ist?
LOL hoezo geobsedeerd?quote:Op zondag 25 april 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik heb nu trouwens Making Whoopie van vorige week op repeat staan, wat was dat goed zeg!.
tsssquote:Op zondag 25 april 2004 01:52 schreef Lolalala het volgende:
Ja nu hoop ik toch wel dat Maud gaat winnen, maar zal vast niet.
quote:Boris wint,
balenquote:Op zondag 25 april 2004 02:09 schreef Magics het volgende:
Ik had haar liever Kiss me van Sixpense none the richer horen zingen
Dit ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 25 april 2004 10:37 schreef starbuck het volgende:
"Bore us" was weer meer van hetzelfde, hetzelfde beenbeweginkje, dezelfde gezichtsuitdrukking ( idd henk-jan: "alsof je moet poepen") dezelfde standaard uitspraken in de gesprekken.
Ik vind dat Maud helemaal terug is na haar flaters als dat nummer van Volumia. Ze heeft bewezen te kunnen zingen.quote:Op zondag 25 april 2004 11:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die andere nummers vond ik maar matig...
Eindelijk ben ik het 'ns met je eensquote:Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef marky het volgende:
Het is dat ik niet stem maar als ik zou stemmen dan zou ik op Maud stemmen. Maud heeft een eigen stijl en een eigen stemgeluid. Tov Boris die een samenraapsel is van Michael Jackson/Prince en Thimberlake.
Hier sta ik ook helemaal achter. Boris is mijns inziens een narcistische klootviool die slechts z'n eigen idolen probeert na te doen.quote:Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef marky het volgende:
Het is dat ik niet stem maar als ik zou stemmen dan zou ik op Maud stemmen. Maud heeft een eigen stijl en een eigen stemgeluid. Tov Boris die een samenraapsel is van Michael Jackson/Prince en Thimberlake.
Polonaise!quote:Op zondag 25 april 2004 11:43 schreef BVO het volgende:
Eindelijk ben ik het 'ns met je eens.
Als er één iemand in Idols is met een eigen stijl dan is het wel Boris. Hij doet veel nummers van Prince, maar hij doet ze toch wel anders. Maud zingt goed, maar dat is alles. Ze staat gewoon te zingen als een goede zangeres, maar een eigen stijl heeft ze echt niet.quote:Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef marky het volgende:
Ja ook heel goed hequote:Op zondag 25 april 2004 01:42 schreef Lynx666 het volgende:
Ja prima! Zeker nu ik Maud weer heb mogen zien/horen!(om ontopic te blijven
) Met jou dan??
Uhmm Jordy, grote vriend, ik heb niet eens gestemd op dat hele Idols-gebeuren. So what is the problem?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Als je iemand beoordeelt op de nummers die ze kiest? Dat dat misschien niet zo slim is...
Als ze wint, komen er toch singles van haar uit? (Of vond jij die gedrochten van Jim en Jamaï om aan te horen)
Sinds een maandje of 3.quote:Op zondag 25 april 2004 12:01 schreef Willaaam het volgende:
Ja ook heel goed he. Sinds wanneer zit jij eigenlijk in de crew... engerd
Nouuuuuu.... misschienquote:Op zondag 25 april 2004 13:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sinds een maandje of 3.. Mag ik nou nog steeds met je praten?
Is wel de bedoeling! Moet ik wel eerst een tent zien te regelen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:25 schreef Willaaam het volgende:
Nouuuuuu.... misschien. Kom je naar de grote 5-jaars-meeting?
Kijk eens naar foto's van Maud uit het theater en foto's van gisteren. Als je dat met elkaar vergelijkt zie je echt zo'n enorm verschil, ze is echt compleet veranderd (naar mijn mening ten goede) qua uiterlijk. Ze ziet er echt geweldig uit nu.quote:Op zondag 25 april 2004 13:52 schreef Christine het volgende:
Ik blijf Maud geen idool vinden ("Trendsetter of trendvolger? Ik ben eigenlijk een trend...niks. Ik draag altijd Jeans met een truitje, het liefst zwart"). Idolen horen trendsetters te zijn, met een eigen kledinglijn, iedereen die ineens broeken in puntlaarzen gaat stoppen ála Hind, brillen die ineens cool zijn thanx to Jamai, dreads en gekleurde vlechtjes (helaas) helemaal in door Dewi... Gaat nu iedereen in jeans met een zwart truitje lopen omdat Maud dit ook doet?
Ga jij zo'n vlinderpakje kopen omdat Maud dat droeg???quote:Op zondag 25 april 2004 13:55 schreef Fusion het volgende:
Kijk eens naar foto's van Maud uit het theater en foto's van gisteren. Als je dat met elkaar vergelijkt zie je echt zo'n enorm verschil, ze is echt compleet veranderd (naar mijn mening ten goede) qua uiterlijk. Ze ziet er echt geweldig uit nu.
Dát bedoel ik... Maud heeft geen eigen stijl. Bij Boris vind ik dat wel ietsjes meer.quote:Op zondag 25 april 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
Twee kneedbare poppetjes zonder identiteit en eigen stijl zitten in de finale.
Je bedoelt die dweil?quote:Op zondag 25 april 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
De enige die echt kon zingen Irma - ligt eruit.
Ik heb liever een dode kat net als Jerney op m'n schouder.quote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef Fusion het volgende:
Denk je dan wel dat iedereen nu met zo'n afschuwelijke dode marmot op zijn hoofd gaat rondlopen naar aanleiding van dat matje van Boris, Christine?
Dat denk ik wel. En ook de sjaaltjes en hoedjes voor jongens incluis de nonchalante pakken komen dankzij Boris helemaal in de modequote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef Fusion het volgende:
Denk je dan wel dat iedereen nu met zo'n afschuwelijke dode marmot op zijn hoofd gaat rondlopen naar aanleiding van dat matje van Boris, Christine?
Bedoel je die corsage? Ik had ook nog nooit een corsage van zulke omvang gezien. Maar ze kon het hebben, ze zag er weer leuk uit gisteren. Altijd wel eigenlijk. Leuk mens.quote:Op zondag 25 april 2004 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb liever een dode kat net als Jerney op m'n schouder.
Op het einde, toen ze Boris en Maud ging feliciteren. Dat was gewoon leuk om te zien. Met die rechtgetrokken kop ging ze kussen enzo.quote:Op zondag 25 april 2004 14:16 schreef Fusion het volgende:
Bedoel je die corsage? Ik had ook nog nooit een corsage van zulke omvang gezien. Maar ze kon het hebben, ze zag er weer leuk uit gisteren. Altijd wel eigenlijk. Leuk mens.
dat was bij L&C duidelijk andersom.quote:Op zondag 25 april 2004 19:04 schreef schatje het volgende:
Maud is duidelijk de populairste als ik de verhalen zo hoor van vandaag![]()
.
quote:Op zondag 25 april 2004 15:53 schreef StephanL het volgende:
Ben net even wezen kijken bij haar bezoek aan Leiden, en moet zeggen, strak kontje!
zekers
Ohjah ook nog gezwaaidToen ze aan kwam, zat ze net aan de kant waar ik stond en waar weinig mensen stonden te wachten, dus ik dacht toen ze keek, ik zwaai effe naar lieve Maud
ik zat tegenover annie's verjaardag en daar was het ook behoorlijk rustig, dus ook even gezwaaid
Op teletekst???quote:Op zondag 25 april 2004 19:20 schreef Remzz het volgende:
Ik las juist op teletekst dat Maud veel populairder was dan Boris.
quote:LEIDEN De beide Idols-finalisten Boris en Maud zijn begonnen aan hun tour doorNederland.In Leiden werd Maud door zo'n 4000 mensen enthousiaster toegejuicht dan Boris in Den Haag. De mannelijke finalist trok slechts honderden fans.
appels met peren vergelijken is ook een vakquote:Op zondag 25 april 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Op teletekst???
ff zoeken dan
[..]![]()
.
Vergeet dan niet dat Boris in Den Haag was toen Maud nog in Rotterdam zat, en dat het bij Boris in Rotterdam drukker was dan toen Maud er was.quote:Op zondag 25 april 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Op teletekst???
ff zoeken dan
[..]![]()
.
Je kan ook gewoon voor geen van beiden zijn hoor, niemand die je ergens tot dwing.quote:Op zondag 25 april 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Het is toch ook afschuwelijk dat je wel voor Maud moet zijn omdat je anders voor die zelfingenomen rattekop bent.
Ik wil dood
Ik ben zeker niet voor maud anders maken we weer geen kans bij world idolsquote:Op zondag 25 april 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Het is toch ook afschuwelijk dat je wel voor Maud moet zijn omdat je anders voor die zelfingenomen rattekop bent.
Ik wil dood
Precies, mensen die moelijk doen als het makkelijk kan.quote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor geen van beiden zijn hoor, niemand die je ergens tot dwing.
Echt waar, en word ik dan niet uit dit forum verbannen? En ben ik dan nog gewoon Nederlands staatsburger??? Mag ik nog gewoon stemmen op degene die had moeten winnen?quote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor geen van beiden zijn hoor, niemand die je ergens tot dwing.
Nee, je mag niet meer op Irma stemmen.quote:Op zondag 25 april 2004 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar, en word ik dan niet uit dit forum verbannen? En ben ik dan nog gewoon Nederlands staatsburger??? Mag ik nog gewoon stemmen op degene die had moeten winnen?
Ik vind dat Marlies had moeten winnen. Maar eigenlijk vind ik dat de 10 finalerondes hadden moeten worden afgelast wegens gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 25 april 2004 19:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, je mag niet meer op Irma stemmen.
dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 april 2004 19:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat Boris in Den Haag was toen Maud nog in Rotterdam zat, en dat het bij Boris in Rotterdam drukker was dan toen Maud er was.
LOLquote:Op zondag 25 april 2004 19:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet voor maud anders maken we weer geen kans bij world idols![]()
Maar toch, als je die foto's van Maud in Leiden bekijkt... tis echt super druk ook daar, dus ik denk dat het aankomende Zaterdag toch nog spannend kan worden.quote:Op zondag 25 april 2004 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
Ja, maar als je afgaat op foto's is 't sws lastig. de ene locatie is niet hetzelfde als de andere. Bovendien is het schatten van mensenmassa's lastig. Zeker als dat door verschillende mensen op verschillende locaties wordt gedaan.quote:Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar toch, als je die foto's van Maud in Leiden bekijkt... tis echt super druk ook daar, dus ik denk dat het aankomende Zaterdag toch nog spannend kan worden.![]()
En dat kan ook eigenlijk niet, gezien ze op andere tijdstippen op bepaalde locaties waren. Dan is het nog makkelijker een beeld te krijgen van de populariteit van Maud dan die van Boris. Op de twee locaties waar beiden kandidaten kwamen (Rotterdam en L&C) was Maud er eerder dan Boris, en zijn mensen die voor Maud kwamen waarschijnlijk blijven hangen omdat Boris kort daarna ook kwam.quote:Op zondag 25 april 2004 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar als je afgaat op foto's is 't sws lastig. de ene locatie is niet hetzelfde als de andere. Bovendien is het schatten van mensenmassa's lastig. Zeker als dat door verschillende mensen op verschillende locaties wordt gedaan.
Vergelijking van belangstelling voor beide kandidaten in dezelfde stad is het beste en dat lees ik nergens.
Okay. ik ben voor Maudquote:Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef SCH het volgende:
Maar Roel, jij bent toch niet voor Boris? Dan is het weer uit hoor
breezahquote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En sws? Wat voor een taal spreek jij, met je so wie so?![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Okay. ik ben voor Maud
quote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dat kan ook eigenlijk niet, gezien ze op andere tijdstippen op bepaalde locaties waren. Dan is het nog makkelijker een beeld te krijgen van de populariteit van Maud dan die van Boris. Op de twee locaties waar beiden kandidaten kwamen (Rotterdam en L&C) was Maud er eerder dan Boris, en zijn mensen die voor Maud kwamen waarschijnlijk blijven hangen omdat Boris kort daarna ook kwam.
En sws? Wat voor een taal spreek jij, met je so wie so?![]()
U zei?quote:U hebt gezocht op sowieso:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
so·wie·so (bw.)
1 hoe dan ook => überhaupt
Het was de afkorting die ik typisch vond.quote:Op zondag 25 april 2004 20:37 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
[..]
U zei?
BrEeZ@h noem je dat, Roel.quote:Op zondag 25 april 2004 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
breezah
Hallo zeg - als het zo lang duurt voor ik antwoord krijg.quote:Op zondag 25 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geil
hier? en nu?
mjam. Reserveer jij vast een bezemkast?quote:Op zondag 25 april 2004 21:30 schreef SCH het volgende:
Kom anders morgen even naar de Utrechtse stadsschouwburg Roel, dan maak ik een uurtje voor je vrij![]()
Ik woon op 250 meter van dat gebouw, Boris kleedt zich hier omquote:Op zondag 25 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mjam. Reserveer jij vast een bezemkast?
ah, mooi. Kan ik meteen ff je nieuwe dekbedovertrek bewonderenquote:Op zondag 25 april 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik woon op 250 meter van dat gebouw, Boris kleedt zich hier om
En mijn Boris-dildoquote:Op zondag 25 april 2004 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ah, mooi. Kan ik meteen ff je nieuwe dekbedovertrek bewonderen
Vind die cheerleadertjes zo cool. En ze doen me aan Maud denkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:51 schreef BVO het volgende:0909-0302
.
Echt waar? 7 keer? Da's coolquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Gia het volgende:
[..]
En volgens mij maakt ze veel kans om door te gaan. De stemmen van de breezerchicks zijn tenslotte verdeeld. Maud krijgt de stemmen van de rest van Nederland.
Heb overigens zelf een keer of 7 gestemd. Of zoiets.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef dunn0w het volgende:
MAUUDDD!!..
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 april 2004 20:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het was de afkorting die ik typisch vond.Ik spreek zelf geen 'breezah' namelijk. Maar als jij zo graag weetal wilt spelen mag je mij wel even laten zien waar woorden afkorten door het gebruik van de eerste letters van de lettergreep normaal is.
Dat dacht ik al.
Ennnn waarom weet jij dat allemaal? Ben je gewoon een wijsneus of werk je daar?quote:Op zondag 25 april 2004 23:00 schreef Sorrow het volgende:
Helaas voor de Maud fans... de producenten hebben allang besloten dat Boris gaat winnen. Maud mag deze week nog meedoen als opwarm-act maar het gaat duidelijk om Boris. Ook Boris zingt wel eens vals (die kopstem stukjes in "Kiss" waren verschrikkelijk) maar de jury heeft het daar al lang niet meer over. En het verschil van behandeling bij L&C had niets te maken met een eerlijke wedstrijd. Maud mocht even langskomen om kwart over vijf maar de hoofd-act van de avond was toch echt Boris. Boris mocht aan tafel aanschuiven, mocht semi-spontaan een liedje zingen. Ongetwijfeld gaat het zaterdag zogenaamd ontzettend spannend worden maar Boris gaat met de beroemde neuslengte voorsprong winnen. De verkoop van het product Boris is al begonnen voordat hij gewonnen heeft.
Mooi, dan zijn we daar ook weer uit.quote:Op zondag 25 april 2004 23:40 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Maud kansloos?quote:Op maandag 26 april 2004 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
Tja er moest een kansloze in de finale komen. Vorig jaar Jim, dit jaar Maud. Hoever henkjan zijn tong ook uit zijn bek moge steken als Maud optreed, hij zal het met Boris als uiteindelijke winnaar moeten doen.![]()
nee niet bepaald neequote:Op maandag 26 april 2004 09:58 schreef Shir het volgende:
Maar inderdaad Maud kreeg geen eerlijke behandeling bij L&C....
Hoezo? Nu heb ik alleen het stukje van Maud gezien en niet het stukje van Boris, maar ze waren toch echt positief over Maud.quote:Op maandag 26 april 2004 09:58 schreef Shir het volgende:
Ja laten nu ineens doen alsof we niet meteen wisten dat Boris zou gaan winnen. Kom op zeg. Maar inderdaad Maud kreeg geen eerlijke behandeling bij L&C....
Maud is goedquote:Op maandag 26 april 2004 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Als Boris wint weten we zeker dat Nederland geen smaak heeft, vorig jaar was de nummer 2 ook de beste.
Dit jaar ook..
Iemand die Jim goed vindt kan ik bij voorbaat niet serieus nemen, sorry.quote:Op maandag 26 april 2004 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Als Boris wint weten we zeker dat Nederland geen smaak heeft, vorig jaar was de nummer 2 ook de beste.
Dit jaar ook..
Ja maar het is toch zo dat Boris meteen al gebombardeerd werd tot de winnaar van Idols 2. Dus vind ik het niet verrassend. En als Maud nou ineens wel zou gaan winnen, vind ik haar niet de terechte winnaar. Boris is een veel betere zanger...quote:Op maandag 26 april 2004 10:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoezo? Nu heb ik alleen het stukje van Maud gezien en niet het stukje van Boris, maar ze waren toch echt positief over Maud.
Jim is duidelijk de beste finalist van vorig jaar, dat weet iedereen.quote:Op maandag 26 april 2004 11:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iemand die Jim goed vindt kan ik bij voorbaat niet serieus nemen, sorry.
Als ze dan 'tzelfde doet als Anouk op Pinkpop een aantal jaar geleden ...quote:Op maandag 26 april 2004 12:17 schreef SCH het volgende:
* rotte eieren pakt en naar de stadsschouwburg gaat
Maud BUKKKKKKKKKKKEN.......................
SCH, wat doe je? Ik moest om een van je posts lachen.quote:Op maandag 26 april 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
Ben net even bij het doorgestoken kaart festival geweest. De opkomst is naadje.
Maar al zet je er een dood paard neer (zoek de verschillen met Maud trouwens) - het gilt wel
Ik ben de verrassing van dit jaar hoorquote:Op maandag 26 april 2004 14:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
SCH, wat doe je? Ik moest om een van je posts lachen.
Mooi!quote:Op maandag 26 april 2004 15:28 schreef Timmai het volgende:
wow http://stendersvroeg.vara.nl/vara/flex/indexflash.jsp
ga naar heute>audiohoekje>muziek en luister dan naar maud met dido-white flag!
Anja Wessels staat er ook tussenquote:Op maandag 26 april 2004 15:28 schreef Timmai het volgende:
wow http://stendersvroeg.vara.nl/vara/flex/indexflash.jsp
ga naar heute>audiohoekje>muziek en luister dan naar maud met dido-white flag!
Mijn MSN-avatar im moment.quote:Op maandag 26 april 2004 15:29 schreef Fusion het volgende:
[afbeelding]
Mijne ookquote:Op maandag 26 april 2004 15:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn MSN-avatar im moment..
Heb je hem?quote:Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
* BVO luistert nu: Maud - Are You Gonna Go My Way..
Fraude noem ik het.quote:Op maandag 26 april 2004 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben op school begonnen met een Maud-promotiecampagne. Op borden, op tafels, waar het maar kan. Ik zet er op: SMS MAUD NAAR 2211.
quote:Maud en Boris gaan beiden het liedje When you think of me zingen. Zowel de versie van Boris als Maud is al opgenomen. De tape daarvan ligt in de cd-fabriek en zodra de winnaar van Idols 2 duidelijk is, worden cd's geperst van de winnende versie. Het nummer When you think of me is enige tijd geleden al op de plaat gezet door de Amerikaan Mark Wills.
Vanwege de Maud sjaaltjes aan de rechterkant? Lijkt me wel dat Maud fans allemaal bij elkaar gaan staan en Borisfans. Tenminste, lijkt me.quote:Op maandag 26 april 2004 15:45 schreef Cybart het volgende:
zit even wat op te zoeken
Maud lijkt inderdaad heel wat populairder in Utrecht
getuige de foto die bij het telegraaf artikel te vinden is: http://www.telegraaf.nl/p(...)e
Vergroot hem en zoom in, dan zie je de sjaaltjes verderop en aan de linkerkant. Vooral Maudquote:Op maandag 26 april 2004 15:54 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Vanwege de Maud sjaaltjes aan de rechterkant? Lijkt me wel dat Maud fans allemaal bij elkaar gaan staan en Borisfans. Tenminste, lijkt me.
LOL lul niet. Als je em vergroot is het onleesbaar aan de linkerkant. Middenin zie je nog net dat er ineens een boel Borissjaaltjes tussenzitten.quote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergroot hem en zoom in, dan zie je de sjaaltjes verderop en aan de linkerkant. Vooral Maud.
Ze haden sjaaltjes van Boris bruin moeten makenquote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
LOL lul niet. Als je em vergroot is het onleesbaar aan de linkerkant. Middenin zie je nog net dat er ineens een boel Borissjaaltjes tussenzitten.
[afbeelding]
maar dan nog.. dan zou het ongeveer in evenwicht moeten zijn qua aanhang op dat tijdstip op die plaatsquote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
LOL lul niet. Als je em vergroot is het onleesbaar aan de linkerkant. Middenin zie je nog net dat er ineens een boel Borissjaaltjes tussenzitten.
[afbeelding]
Als je je kont ermee afveegt worden ze ook bruin.quote:Op maandag 26 april 2004 16:02 schreef schatje het volgende:
Ze haden sjaaltjes van Boris bruin moeten maken.
Zelfs Jamai had meer fansquote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef Timmai het volgende:
[..]
maar dan nog.. dan zou het ongeveer in evenwicht moeten zijn qua aanhang op dat tijdstip op die plaats![]()
Opslaan, inzoomen, en je ziet dat het grotendeels roze/paars is linksquote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
[afbeelding]
o'jaquote:Op maandag 26 april 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Opslaan, inzoomen, en je ziet dat het grotendeels roze/paars is links.
Erg fout iddquote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
Een kettinkje over je blouse dragen is zo
Ben ik nou kleurenblind? Ik zie geen verschil in kleur tussen de sjaaltjes van Boris en Maud.quote:Op maandag 26 april 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Opslaan, inzoomen, en je ziet dat het grotendeels roze/paars is links.
Er zijn duidelijk veeeeel meer Maudsjaaltjes.quote:Op maandag 26 april 2004 16:45 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ben ik nou kleurenblind? Ik zie geen verschil in kleur tussen de sjaaltjes van Boris en Maud.
Nee, Maud komt bij het Jeugdjournaalquote:Op maandag 26 april 2004 16:48 schreef BVO het volgende:
Boris komt vanavond bij RTL Boulevard.
Komt Maud morgen?.
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 26 april 2004 16:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, Maud komt bij het Jeugdjournaal![]()
![]()
Ik denk dat Boris er maar heel even is. Jim was vorig jaar ook hooguit 10 minuten bij Boulevard.quote:Op maandag 26 april 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Maar dat is maar 10 minuten en RTL Boulevard is 45 minuten. Het Jeugdjournaal kijk ik eigenlijk nooit en Boulevard wel soms.
.
Maarja, Boris heeft die aandacht nodig he om een kans te maken.
BVO, ik vraag me dit al een tijdje af: Waarom ben je zo tegen Boris? Je bent ontzettend fan van Hind toch? Ook een geweldige vocalist, net als Boris. En zij werd/wordt ook beticht van arrogantie net als Boris. Waarom kan je daar bij Hind wel overheen kijken en bij Boris niet? Omdat ze een vrouw is?quote:Op maandag 26 april 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
Maarja, Boris heeft die aandacht nodig he om een kans te maken.
quote:Op maandag 26 april 2004 16:57 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Omdat ze een vrouw is?
Dat vraag ik mezelf ook afquote:Op maandag 26 april 2004 16:57 schreef Bagheera het volgende:
[..]
BVO, ik vraag me dit al een tijdje af: Waarom ben je zo tegen Boris? Je bent ontzettend fan van Hind toch? Ook een geweldige vocalist, net als Boris. En zij werd/wordt ook beticht van arrogantie net als Boris. Waarom kan je daar bij Hind wel overheen kijken en bij Boris niet? Omdat ze een vrouw is?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ongeveer alles wat maar een beetje in de buurt van het vrouwelijk geslacht komt vindt BVO geweldig
(Niet echt een goede zin, maar ja)
Ja, wel anders jaquote:Op maandag 26 april 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]. Hind is anders dan andere vrouwen, dat weet je toch
.
Mooi avatar heb ik hequote:Op maandag 26 april 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, wel anders ja![]()
Okee, fair enough.quote:Op maandag 26 april 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af. Boris is een geweldige zanger en zingt de muziek waar ik gek op ben (Michael Jackson
, Prince), maar op de een of andere manier kan ik hem gewoon niet uitstaan.
Ga je me nu al verlaten?quote:Op maandag 26 april 2004 15:56 schreef SCH het volgende:
When You Think of Me
Oh, when you think of me
When you think of me...
Gekkie toch, we zijn het pas aan het opbouwenquote:Op maandag 26 april 2004 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ga je me nu al verlaten?
quote:Op maandag 26 april 2004 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Gekkie toch, we zijn het pas aan het opbouwen![]()
Ik ben zooooooooo dol op je bolle toetquote:Op maandag 26 april 2004 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij welke manege stal je deze merrie?quote:Op maandag 26 april 2004 18:16 schreef BVO het volgende:
*trots is op nieuwe icon*
Jij vond Hind toch ook een paard?quote:Op maandag 26 april 2004 18:28 schreef SCH het volgende:
Bij welke manege stal je deze merrie?
Nee, Hind is een aardappelzakquote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij vond Hind toch ook een paard?
Zolang dat paard Maud dan maar van de aardappelzak Hind afblijft met haar kaken.quote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Nee, Hind is een aardappelzak![]()
Wat voor rokje had ze aan?quote:Op maandag 26 april 2004 18:50 schreef SCH het volgende:
Maud mocht trouwens niet met haar eigen bus vanmiddag
ze was haar strippenkaart vergeten
Haar zadel zat ervoor, sorryquote:Op maandag 26 april 2004 18:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat voor rokje had ze aan?.
Wou je er niet een stukje op rijden dan?quote:Op maandag 26 april 2004 18:52 schreef SCH het volgende:
Haar zadel zat ervoor, sorry
Jawel, maar ze had haar bit niet inquote:Op maandag 26 april 2004 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wou je er niet een stukje op rijden dan?
Hoe zit dat nu dan?quote:Op maandag 26 april 2004 17:52 schreef Christine het volgende:
Ze moet echt wat doen aan dat haar
Dat kan echt niet
Nog altijd dat Jerney-kapsel... vooral die pony kan echt niet. D'r haar beweegt volgens mij niet eens.quote:Op maandag 26 april 2004 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu dan?
Ken je Bonfire nog?quote:Op maandag 26 april 2004 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu dan?
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, ga doorquote:Op maandag 26 april 2004 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 april 2004 19:55 schreef BVO het volgende:
* Lynx666 luistert Maud - Ain't No Sunshine.
Dat heet avond, gekkie.quote:Op maandag 26 april 2004 20:12 schreef SCH het volgende:
als maud zingt, is de sunshine meteen weg idd
quote:Op maandag 26 april 2004 20:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat heet avond, gekkie.
Zomertijd of niet, de zon is hier al praktisch weg. Is het dan TOCH Maud?quote:Op maandag 26 april 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]Zomertijd hoor
quote:Op maandag 26 april 2004 20:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zomertijd of niet, de zon is hier al praktisch weg. Is het dan TOCH Maud? [afbeelding]
Ja.. dat is soooo 2003!quote:Op maandag 26 april 2004 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Girl power is zo passé.![]()
Mag ik er een lenen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat het nederlands publiek haar beter vindt dan meike, robin,ron,alice,eric,irma,marlies en jk, ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:43 schreef Christine het volgende:
Waarom zit Maud in de finale ook alweer
quote:Big Maud Strikes Again.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:35 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Mag ik er een lenen?.
Ik heb gestemd op Are You Gonna Go My Way.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef Timmai het volgende:
kijk allemaal op http://www.maudmulder.nl en stem!
En Maud houdt dus daadwerkelijk rekening met de uitslag van de poll, aangezien ze echt niet weet wat ze moet zingen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:14 schreef BVO het volgende:
Gedaan.
Dido - White Flagquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmai en BVO, wat hebben jullie gekozen?
Maud dacht dat dit nummer zonder liveband niet zo tof zou zijn als mét liveband net als in de uitzendingquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Are You Gonna Go My Way.
als jij een titel weet?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:37 schreef BVO het volgende:
Wie opent de volgende?
ja me2quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:45 schreef BVO het volgende:
Ben beetje inspiratieloos zo vroeg op de ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |